-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biznisz Elek
aktív tag
Szerintem ezzel nem érte kár mert amikor ezt a szolgáltatást kérte tudta használni, használta is. Nem mellékesen a szolgáltatók foglalkoznak garanciális időn túli illetve még garanciális de más szolgáltatófüggő (hűség nélküli) telefonok függetlenítésével. Akkor ha pl. egy vodafone függő telefont a T-nél függetlenítek vagy fordítva, akkor a függetlenítés díját is vissza kapom?
Ha veszek a kocsira X cégnél új gumikat és Y céggel szerelteted, és esetleg garanciális esetben a gumik vételárát vissza kapod az X cégtől, akkor mehetek a szerelési díjat is vissza kérni?
Ennyi erővel azt is felhozhatnád, hogy az utazási költségeit is meg kell téríteni, meg az idejét amíg sorba állt.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
pinnacle
nagyúr
válasz Biznisz Elek #11801 üzenetére
Ezt hol olvastad, hogy a szolgáltatok egymás telefonját is függetlenítik? Én úgy tudom, hogy mindenki csak a sajátját vállalja. Már csak azért is furcsa lenne, mert a Telekomnál a kártyás telefon függetlenítése 25000 Ft, listaárasnál 15000 Ft, a Telenornál pedig 7650 Ft. Ráadásul a Telekomnál sokszor a Dominos (egyébként itt van hűség?), és a listaáras is azonos áron van pl. Nem hiszem, hogy ezt a vásárlás után a Telenornál függetleníthetném.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Biznisz Elek #11801 üzenetére
Szerintem ezzel nem érte kár mert amikor ezt a szolgáltatást kérte tudta használni, használta is.
Es most is tudna, ha a jotallasos/gyartoi bovitett garis telefonja nem doglott volna be meg a jotallas/gyartoi bovitett gari idopontjaban.
Ha veszek a kocsira X cégnél új gumikat és Y céggel szerelteted, és esetleg garanciális esetben a gumik vételárát vissza kapod az X cégtől, akkor mehetek a szerelési díjat is vissza kérni?
Amennyiben a gumik jotallasi idejeben a gumi gyartasi hibaja miatt kell ujra felrakatnod a gumit, akkor termeszetesen igen (de nem fognak visszaadni semmit, hanem felrakjak ingyen ok). Egy masik peldam van erre, veszek egy monitort, kalibraltatom, ez kerult 5k hufba. A 8. honapban megdoglik a monitor, es nem javitassal, hanem cserevel oldjak meg a dolgot. Ezesetben nekem van egy kicserelt, zsiruj, kalibralatlan monitorom. Jonnek nekem egy kalibralassal/kalibralas araval? Hat persze hogy igen.
Mondok meredekebbet: elromlik a tv-d, garis, megjavitjak, kicserelnek benne valamit. Hazaviszed, majd kiderul, hogy a kicserelt alkatresz is hibas volt de mashogy, es ezen hibajanak kovetkezmenyekent kinyiffantja a muholdvevodet. Jonnek neked egy muholdvevovel/annak javitasaval? Igen.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Írtam a Telenornak, hogy a függetlenítés díját szeretném visszakapni. Nekem az is jó, ha levonják a havidíjamból. 2 havidíj kedvezményt már kaptam amiatt, hogy nem tudtak válaszolni arra, visszajár-e a pénz, ha nincs cserekészülék.
Egyébként ha valahonnan előkaparnak egyet, vagy berendelnek a Samsungtól, azt köteles vagyok elfogadni? Feleségemnek (nekem is) elege van már a Fameből.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz pinnacle #11804 üzenetére
Az elso evben javitas, csere, penz vissza. Ez a sorrend, ha egyiket tudjak, nem kerheted a masikat (kiveve hataridotullepes eseten). Itt mivel a gyartoi onkent vallalt jotallas feltetelei rendkivul jol korulirtak es dokumentaltak, tudja a tok
(igy az adatlapjat elnezve nem csodalom, hogy eleged van belole, minek kell ilyen vackot -ocska kijelzo, keves ram- venni 2013 derekan? )[ Szerkesztve ]
-
Biznisz Elek
aktív tag
"Egy masik peldam van erre, veszek egy monitort, kalibraltatom, ez kerult 5k hufba. A 8. honapban megdoglik a monitor, es nem javitassal, hanem cserevel oldjak meg a dolgot. Ezesetben nekem van egy kicserelt, zsiruj, kalibralatlan monitorom. Jonnek nekem egy kalibralassal/kalibralas araval? Hat persze hogy igen."
Ezek példának jók, de én ilyen esetekről még nem halottam. Valószínűleg azért mert ezt max polgári peres úton tudnád behajtani és ezt eddig nem igazán tette meg senki.
Persze vevő szempontjából ez kár de az eladó része akkor is teljesítve van azzal, hogy a "terméket" garanciális javításra átvette és vagy javította olyan állapotra ahogy anno eladta vagy cserélte egy ugyan olyan újra amit eredetileg is eladott illetve vissza adta az eredeti vételárat. Ezen felül szerintem semmire se kötelezhető. Az, hogy utána a vevő mit, hol, hogyan módosított rajta az egy másik történet.
Mint ahogy írtam az előbb is, akkor ezek szerint ha ez történne velem akkor az utazási költségeimet, az időmet illetve attól függetlenül ha a a törvényben előírta 15-30 napon belül javítják, cserék, de az ekkor kiesett napokat is bejelenthetem mint kár?
Na ne vicceljünk már.....
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
pinnacle
nagyúr
válasz Biznisz Elek #11806 üzenetére
Kíváncsi vagyok rá, mert a Telekomnál egészen jó áron vannak telefonok, jó lenne a Telenornál függetleníteni. Vodafone mennyiért függetlenít?
Szerintem is visszajár a függetlenítés, csak az a kérdés, hogy mennyi ideig? 1 hónap, 6 hónap, 1 év. Akár másnap is tönkremehet a telefon, azért az durva lenne, hogy nem jár vissza a díj, pláne a Telekom 25.000 Ft-ja. Nem tudom, hogy milyen törvény vonatkozik rá, ha a sima jótállás, akkor lehet, hogy nem jár vissza pénz, hanem készülék csere esetén, ingyenes függetlenítés. Cserekészülék hiányában viszont a pénz is visszajár.Csere esetén csakis olyan terméket vagyunk kötelesek elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos. Szerintem ebből is következik, hogy függetlenített telefonért, függetlent kell kapni.
[ Szerkesztve ]
-
Garold
senior tag
Tönkrement a HD 7770-es videó kártyám, kaptam helyette egy újat R7 250X néven ami ugyanaz tudja.
Ilyenkor mennyi garancia jár? A normál gari kitolódik a javítás idejével vagy újraindul a 3 év?A régi kártya gari jegyét cég nem adta vissza, az új kártyához pedig nem kaptam újat. Írtam nekik, azt a választkaptam hogy besuerzik a gyártótól és pár hét. Tegnap meg is érkezett a gari papír, természetesen a bolt által kiállítva, csak még mindig a HD7770 van rajta és nincs kitöltve a beüzemelés/vásárlás időpontja sem.
Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
-
pinnacle
nagyúr
Beszéltem az NFH-val. Azt mondták igazan van, de
"Felhívjuk figyelmét, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság eljárása során csak azt vizsgálhatja, hogy a kereskedő a fogyasztói kifogás/panasz intézési rendjére, határidejére vonatkozó jogszabályi előírásokat betartotta-e.
A fogyasztóvédelmi hatóság nem kötelezheti a kereskedőt kijavításra, kicserélésre, árleszállításra vagy a vételár visszatérítésére. Ha Ön ilyen irányú igényt kíván érvényesíteni, a hatóságnak hatáskör hiányában el kell utasítania panaszát. A szerződéses jogviszonyhoz kötődő jótállásból, illetve szavatosságból eredő jogviták kötelező erejű eldöntésére kizárólag bíróságnak van hatásköre. Tájékoztatjuk, hogy a polgári bírósági eljárás alternatívájaként lehetőség van a békéltető testület segítségét igénybe venni a vita eldöntésében."Igaz a bírság nagyobb lesz, mint 42.490Ft, ráadásul nem egy sufni GSM-ről van szó, ha több is eset történhetett a GVH-t is bevonják, de én mehetek békéltető testülethez, bíróságra a pénzemért.
Ezért nem érvényes rájuk az elállás sem, ami szintén törvényellenes az NFH szerint, mert senki nem akar bíróságra járni.[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
Hali!
Gyors kérdés! Nem tudom hova írhattam volna de mind1.
Ha egy telefont már 3x szervizeltek gariba nem kéne kapnom egy vadi újat? Vagy azt kérvényezni kell hogy megkapjam?
Smoke some weed nigga!
-
asdf_
veterán
válasz Wiz Khalifa #11815 üzenetére
A jogszabaly nem ir elo konkret javitasi darabszamot, amitol kezdve uj keszulekre lennel jogosult. A PTK. ir fogyasztonak okozott jelentos kenyelemtlenseget, ami eseten el lehet allni a szerzodestol (nyilvan a 2 honap alatt 3 db. 3 hetes javitas es a 11 honap alatt 3 db. 4 napos javitas nem ugyanaz a kaliber).
-
Attix82
őstag
válasz King Unique #11818 üzenetére
Nincs korlát javításra, csak egy gyakorlati dolog, ha ugyan azzal a hibával 3 szor javítják, akkor érdemes cseréltetni a terméket . Itt a lényeg, ugyan az a hiba.
-
D@ve89
tag
válasz Wiz Khalifa #11817 üzenetére
Őőőő... mi az, hogy a hálózatuk miatt nullázódott az IMEI számod? Az nem tud csak úgy "nullázódni", főleg nem hálózat miatt.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz D@ve89 #11820 üzenetére
Én nem tudom. Mikor bevittem és megtudták a hibát egyből már nyaliztak hogy jaj így meg úgy ők cseszték el de ne mondogassam meg stb... Erre megint. Nem teljesen nullázódik le amúgy. Most pl ezt az IMEI-t kaptam: 004999010640000 / 01
Szal én nekem a tököm herótos. A hátlapot se cserélik mert hogy az nem garanciális cucc hogy hajszálrepedéses a hátlap pedig szilotokba volt tartva. Érdekes. Ha házhoz kihívom a samut akkor cserélik. akkor itt mi van kérem szépen? Kajak úgy szét van cseszve minden hogy az nem igaz... Mármint telefon szervizelés terén.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
D@ve89
tag
válasz Wiz Khalifa #11822 üzenetére
Hát én ezt most nem értem. Mi történik akkor, amikor rossz lesz a telefon? Mi a hibajelenség, amivel garanciális ügyintézésre viszed? És mivel javítanak? Új IMEI?
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz D@ve89 #11823 üzenetére
Amikor legelőször tojta össze magát akkor reggel mikor felkeltem nem tudtam hívni. Mert azt írta ki hogy csak segélyhívás indítható de a térerő megvolt. Erre bevittem a szervizbe hogy valami lett vele. Megnézték és akkor mondták hogy az IMEI nullázódott le (úgymond "nullázódott" le). És akkor beadtam és a dobozon található meg számlákban olvasható IMEI számmal kaptam vissza. Nem tudom mit csináltak vele. De a fasza 2k-s fóliám is lecibálták róla mert nem hitték el hogy fólia... Az idióták hát mit ne mondjak gratuláltam nekik. Ma meg kb délbe már nem tudtam hívni. Szintén az IMEI nullázódott le úgymond. Úgyhogy holnap délelőtt beviszem hozzájuk. Ennyi. Megint egy ilyen buziság. De mivel ismerem az egyik Samus szervizest ezért nagy a valószínűsége hogy kicserélik vaci újra mert már előzőleg voltak ezzel a telóval elég komoly gondok is! Szal soha többé SAMSUNG!
Na de többet nem OFFolok mert nem szeretném ezt a topikot szétszemetelni.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
313313
addikt
válasz Wiz Khalifa #11824 üzenetére
Ez így nem kerek...
Hol vetted a telefont? Mi a baja? Hol "szervizeltetted"? Romolgatni szoktad?HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz 313313 #11825 üzenetére
T-Mobile-ban. Az a baja amit írtam. Megint lenullázódott az IMEI. De ezen kívül már ennek volt már más baja is. Szerintem eléggé rossz szériát fogtam ki. Bár akár hány új telót vettem mind a szervizeket járta folyton. Bezzeg a használtakkal sose volt bajom. A Samsung Miskolci kirendeltségére vittem legtöbbször de a T-be is vittem már. Romolgatni nem szoktam mivel szerintem nem érdemes és értelme nincs. Először és utoljára még régen az X8-am romoltam de az is annyi volt.
Smoke some weed nigga!
-
BE4GLE
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #11815 üzenetére
Nem jár automatikusan. Neked kell kérned. Csere jöhet szóba, vagy ha ismétlődő hiba, akkor szvsz teljesen jogos az elállás is. Esetleg másik típusra/márkára próbáld meg cseréltetni. Az igényednek legyen írásos nyoma (pl. a vásárlók könyvében). Ha bolt nem hajlandó teljesíteni az igényedet, akkor azt csak peres úton tudod rendezni, hiszen azt eldönteni, hogy valami jogos, vagy sem, a bíróság dolga.
Redmi Note 9 Pro
-
pinnacle
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #11826 üzenetére
A PTK szerint, 6:159. § (2) b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Szerintem hívd fel az NFH-t, ez igaz-e arra, ha az állandó javítgatást meguntad. Azt viszont tudni kell, hogy hiába bírságol az NFH, elállásban nem tud segíteni.
-
pinnacle
nagyúr
Igen itt még ez érvényes.
Ptk.306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(2) A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(3) Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.
(4) A jogosult a kijavításig vagy kicserélésig az ellenszolgáltatás arányos részét visszatarthatja.
(5) Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényben meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el.Itt persze az a kérdés, hogy mi a megfelelő határidő?
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
Na majd kiderül ma mit alkotok.
Smoke some weed nigga!
-
D@ve89
tag
válasz Wiz Khalifa #11824 üzenetére
Mindenesetre, ez egy elég kamuszövegnek tűnik, hogy nullázódott az IMEI. Az nem változhat csak úgy magától, de főleg nem a hálózat miatt.
[ Szerkesztve ]
-
khes
tag
Sziasztok. 5 hete leadtam a videókártyámat, mert sípolt rajta egy kondenzátor, de elviselhetetlenül. A kártya 2014.04.24-én lett vásárolva, csak egy ideig nem tudtam a gépembe berakni egyéb elfoglaltságaim miatt. A gariba leadás előtt lett kibontva és kipróbálva egy nappal, szóval teljesen újként vittem vissza. A boltban azt mondták, hogy sokáig fog tartani a garancia, akár 2-3 hétig. Na ez mos annak az időnek már közel 2-3-szorosa eltelt és azóta váltottam a céggel pár e-mailt. Milyen jogi lépéseket tudok tenni, hogy kapjak egy új kártyát? Itt van pár idézet az e-mail váltásokból, dátummal.
Leadás dátuma: 2014. 05. 13.
Május 23.
"A VGA kártya jelenleg szervizben van, sajnos nem tudnak információt adni a jelenlegi helyzetéről. Amennyiben a szerviznek sikerül a gyártótól jóváírást vagy cserét kérnie, úgy minden további nélkül cserélheti ezt a fajtát, másra. Addig viszont, megértő türelmét kérnénk, hiszen sajnos még mi sem kaptunk választ!"Június 4.
"Érdeklődtünk a kártyával kapcsolatban, de sajnos a szerviz még mindig nem kapott róla hírt. Azt tudták mondani, hogy a kártyának az ügyintézése folyamatban van, foglalkoznak a termékkel, viszont sajnos eddig eredmény nélkül! Kértem, hogy sürgessék meg a dolgot, ahogy csak tudják, hiszen az ügyfél vár a termékre! Ígéretük szerint, értesítenek minket, amint van fejlemény, és természetesen én is írok, amint van új információ!"Bármilyen jogi segítséget elfogadok, illetve ilyenkor mi a pontos teendő és lehetőség?
Akárhogy is számoljuk, nekem ez 5 hétnyi munkakiesés, ezáltal pénzkiesés is.Ui.: A kártya az egy r9 280x.
-
Attix82
őstag
Nincs korlátozva az idő, bevett szokás a 15 munkanap után érdeklődni és megegyezni egy időpontba.
Viszont a VGA megfelelően működött, és csak hangja volt ami ugye már más kérdés, hogy belefér e a gyártó által megadott értékbe.
Amúgy milyen munkához kell a 280x?
[ Szerkesztve ]
-
khes
tag
válasz Attix82 #11835 üzenetére
Opencl, arra nagyon jók az AMD kártyái, anélkül meg egy hd4000-es IGP-vel nem tudok szinte semmit se csinálni. Meg e mellett plakáttervezéskor is jól jön, ha már a munkahelyi gépem kapacitása nem elég, vagy közbejött valami. És a kondenzátorhiba az nagyon is hibának számít, mivel azért sípol, mert nem jól rakták össze és rezonál. (Vagy aki szerint elviselhető, azt melléültetném 7/24-be...)
-
Attix82
őstag
Itt az a kérdés, hogy befolyásolja e a VGA működését, ezt majd a gyártó eldönti / nagyker.
De a kérdésedre a válasz törekedni kel la 15 napra, vagyis 15-20 munkanap is lehet.... ennyi idő elteltével még semmilyen lépést nem tudsz tenni. Az, hogy Te mikor vetted és mikor raktad bele a gépbe az teljesen mind1....a vásárlás napja számít.
-
khes
tag
válasz Attix82 #11837 üzenetére
Ezek szerint, ha ügyeskedem, akkor ki tudok húzni tőlük egy ajánlatot? Illetve ilyenkor mi szokott lenni a megállapodás, te ezt biztosan jobban tudod, mint eladó.
Egyébként ez mégis mit jelentene?
"Azt tudták mondani, hogy a kártyának az ügyintézése folyamatban van, foglalkoznak a termékkel, viszont sajnos eddig eredmény nélkül!"Komolyan én "kívülállóként" 15 perc alatt megtaláltam a probléma forrását és azt is, hogy nem feltétlenül javítható... Ha pedig foglalkoznak vele, akkor nincs olyan, hogy eredmény nélkül, de ez csak az én véleményem.
-
asdf_
veterán
Igen, csak ez egy hatszazezermillio forintos kartya, igy szepen sorban vegigketyeg az eladasi sor minden resztvevojen, es ameddig C vissza nem kapta B-tol, addig A sem fogja B-tol es igy tovabb... A kiskerbolt nem fogja tudni, hogy tole 4 lepcsovel lefele eppen hogy all a cumo, mindenki meg nem fog vegighivni mindenkit, mert ha minden megcsuszott cumonal ez lenne, akkor masbol sem allna az eletuk, minthogy telefonalgatnanak. Egy szoval sem mondom azt, hogy ez jol van igy, de evvan.
-
Attix82
őstag
A hiba teljesen mind1 milyen súlyosságú.
Azt kell elképzelni, hogy bemegy a nagykerbe napi 1000 hibás termék, tovább küldik esetleg ide oda, ahol megint bemegy napi 1000 termék innen onnan...és sorba végignézik.
A te VGAd lehet a 567.ig sorszámot húzta, és így végig kell várni az 566 bevizsgálást / javítást....ez tart sokáig.
-
DeltaPower
őstag
Sziasztok! Vettem egy Giga 970A-UD3 rev 1.0 alaplapot HA-n, ami 2015 júniusig garos Aquában. A probléma az vele, hogy a gyári dokumentáció szerint friss biossal támogatja az összes FX procit, nekem viszont FX-6300-al állandóan újraindul win alatt, bármilyen beállítást is próbáltam. X2-250-el viszont gond nélkül megy. Ilyen indokkal van esélyem garoztatni?
kösz, DP"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser
-
Attix82
őstag
válasz DeltaPower #11842 üzenetére
Biztos az miatt indul újra? Milyen tápod van? Kék halál? Vagy miféle újraindulás?
-
DeltaPower
őstag
válasz Attix82 #11843 üzenetére
Szerintem biztosan a lap okozza. Kicseréltem egy 990FXA-ra, azzal semmi ilyen hiba nem jelentkezett, a gép többi része ugyanaz maradt.
Próbáltam kb mindent a 970-essel (kevesebb ram modul, másik ram, letiltott magok, letiltott turbó, csökkentett órajel, kétféle bios). Hőfokok nem kiemelkedők. Nem kékhalál, van amikor már windows betöltés közben, de van hogy 10-15 perc után, terhelve vagy üresjáraton is váratlanul lefagy a win, 2 másodperc fekete képernyő, majd csipog és kezdi a bootolást. A kis kétmagos X2-vel viszont teljesen stabil.[ Szerkesztve ]
"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser
-
Attix82
őstag
válasz DeltaPower #11844 üzenetére
Akkor hajra a garival Pontos hibaleírás és nem lesz gond.
-
Mclovin
senior tag
Üdv!
2014 márciusában vásároltam egy Puma sportcipőt a BP Shop-nál. Sajnos pár hónap kíméletes használat után elengedte a ragasztás. Megnéztem a honlapon, hogy náluk hogyan is működik a jótállás. Ott az állt, hogy cserét vagy javítást kérhetek, mert 6 hónapos a jótállási idő. Nos a valóságban ez nem így történik, hanem először elküldik bevizsgáltatni (amit a honlapjukon nem tüntettek fel), és 15 munkanap után maximum cserélnek vagy javítanak. Nos a 15 munkanap letelt és nem jelentkeztek telefonon, ahogy azt ígérték... Holnap megyek be személyesen hozzájuk. Valaki tapasztalt hasonlót? Milyen "jogokkal" élhetek ilyenkor? Valaki tud tanácsot adni?
Azért elég vicces szerintem ez a bürökratikus és kicsinyes eljárás egy ilyen értékű cipő esetében ( több mint 30 ezer volt...). Köszönöm! -
Wiz Khalifa
addikt
Na csak sikerült egy új telefont kikövetelnem.
Ez lett volna az ötödik javítás. Hát így alapból úgy vittem be hogy kérek új telefont mert megelégeltem a szenvedést. Erre a pali azt mondja semmi gond hívjam a samu ingyenes számát és kérjem az illetékes mail címet. Holnap fogom felhívni őket és intézni a továbbiakat.
Smoke some weed nigga!
-
Attix82
őstag
válasz Wiz Khalifa #11848 üzenetére
Egyébként normális hangnembe többet lehet elérni minden esetben....senki se szereti ha basztatják.
-
Gery1987
őstag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a laptomhoz használ egerem meghalt. Nem veszi a jelt az USB vevő, vagy az egér nem adja, a lényeg hogy nem megy. AKAI WM 5330.
A kérdésem az lenne, hogy mivel csak blokkom van róla, hogy vettem és elvileg 1 év gari van rá, ilyenkor cserélnek? Garancia jegy nincs hozzá, fél éve vettem meg.
A boltnál már nincs ilyen. Akkor árban cserélik vagy mehetek ár fölé is nyílván rápótlással?A bolt: Euronics, Pécs Konzum Áruház.
Előre is köszönöm a segítséget!
"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk