- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vasinger!
nagyúr
Arról tud valaki valamit, hogy akkor él e és ha igen hogyan, a 8 napos vásárlástól elállállás joga, ha olyan termékről van szó, ami egyszerhasználatos, pl képernyővédő fólia/üveg?
-
Vasinger!
nagyúr
válasz sarkanyolo2 #11154 üzenetére
És ha nem? Mert ez a jogszabály elvileg nem kell hogy nézze azt hogy használtan e.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Attix82 #11158 üzenetére
Hát ezt nem tudom én se. Szeretnék venni egy számomra igen drága 6000 Ft-os képernyővédő üveget, de ha nem váltja be a hozzáfűzött reményeket, akkor visszavinném. Jó lenne nem kidobni 6000 Ft-ot csak úgy a levegőbe. Persze nehéz ezt elhinni, hogy van akinek ennyi is számít. Természetesen ha valóban azt nyújtja amit írnak róla honlapján akkor megtartanám.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Attix82 #11160 üzenetére
Azzal nincs baj, ha nem azonnal kapom vissza, csak visszakapjam.
Ezt igazából nem lehet jól vagy rosszul használni. Felteszem a kijelzőre és használom, de ha nem tetszik leszedem. Azt nem tudom, hogy ha a következő tulaj szeretné használni, az akkor ugyanúgy feltapadna e.
Egyébként ilyenkor ugye bontott a csomagolás, az ilyet hogyan adnak el újra? Gondolom jóval ár alatt, mert nem eredeti csomagolásban adják, nem?
-
tudodte
csendes tag
akit érdekel a sztorim vége, annak örömmel jelenthetem, hogy a tmobile egy rossz szó nélkül kézbe fizette ki a készülék árát. 10 perc alatt minden papírt kitöltöttünk és a távoztam a bankókkal. nagyon korrekt eljárás volt, csak piros pontokat tudok a tmobile ellenőrzőjébe írni. így kéne ezt mindenkinek, mindenkivel
-
asdf_
veterán
válasz tudodte #11153 üzenetére
Ez valoszinuleg azert van ott, mert a csereutalvany kiallitoja nem tudja, hogy a cserere kotelezett mikeppen tud helytallni. Tud-e cserelni, vagy pedig cserekeszulek hijan (elfogyott, nem elerheto, kifutott) vetelarat terit vissza. A sorrend termeszetesen tovabbra is cserelnek, ha nem tudnak, akkor pedig penz vissza, a csereutalvany mindossze mindket opciot leirja, mivel nem tudja, mi fog majd tortenni.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz tudodte #11165 üzenetére
Piros pontot majd akkor irjal, hogy ha kinullazzak a rendszerbol, hogy tavaly nyaron mar vettel egy kedvezmenyes aru keszuleket, magyarul ha mondjuk holnap beallitanal, hogy akkor en most vennek egy x telefont, meg alairnek ket evre, akkor nem hajtanak el a p-ba, hogy helloka, te meg masfel evig nem vehetsz olcson telefont
-
asdf_
veterán
válasz Vasinger! #11152 üzenetére
Hatezret nem er semmi kepernyovedo, kiveve, ha fenykepezogepre veszed a GGS-fele uveget (meg mielott: nincs ilyenem, csak jokat olvastam rola) Ha telefonra kene, akkor ebayrol veszel egy 5-os vagy 10-es pakkot, 2 ropiert, aztan 2-3 havonta felraksz egy ujat es boldogsag.
-
asdf_
veterán
válasz Vasinger! #11169 üzenetére
Folianal sosem tudhatod, az az igazsag, hogy tok lutri. Amit eloszor vettem a mostani telefonomra, az tenyleg 2 havonta cserelos, karcolodott is -pedig a telefonos zsebemben semmi mas nincs, csak a telefonom-, nem is csuszott a kezem rajra tul jol, nem volt nagy durranas, de kethavonta karacsony . Most meg amit legutoljara vettem, az postaval volt 3 font 10 darab, es valami eszmeletlenmocsokjo, 3 honapja van fent, _nulla_ karc jott ossze ra, rendesen csuszik az ujjam rajta. Nalam csak ketto maradt a 10-bol, novemberben lesz uj telefonom, az eddigiek alapjan siman benne van, hogy fel sem kell hasznalnom a masodikat
A jogszabaly itt talalhato, erdekes modon, ha jol olvasom, nem zartak ki belole az egyszerhasznalatos termekeket. De valahol kell meg valami bovebbnek lennie, mert azt hatarozottan tudom, hogy a szexualis segedeszkoz vasarlasatol nem lehet 8 napon belul elallni, ez pedig itt nem szerepel
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ki tudja, hogy a 8 napos elállás akkor is érvényesíthető, ha a termék ki lett bontva? Például egy videokártya, tehát nem esik a 17/1999 (II.5) Korm. rendelet 5. § egyikébe sem: "a megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta, olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (pl: kérésre összeállított konfigurációk)"
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Attix82
őstag
válasz Dark Archon #11171 üzenetére
Kupon ha volt és felhasználtad , akkor véleményem szerint már nem. De amúgy igen elállhatsz, 30 napjuk van a pénzvisszafizetésre.
-
addikt
-
milszab
senior tag
válasz Dark Archon #11173 üzenetére
Szasztok!
Szóval leírom a történetet. Rendeltem Edigitaltól egy tv-t. Használtam pár napig, nem tetszett, majd visszaküldtem hogy elállok a vásárlástól. Mikor megkapták aznap telefonálnak hogy sérült, karcos a tv kávája. Nah mondom az érdekes. És hogy akkor vagy visszaküldik, vagy átveszik, megvizsgálják de ne is számítsak rá hogy a teljes árát megkapom. Na mondom oké, de akkor kérnék erről fotókat hogy lássam én is mi van! Ez volt hétfőn, azóta csak egy e-mailt kaptam hogy keményen a fele árát adnák csak vissza, vagy visszaküldik. Én ismét jeleztem hogy kérnék képeket róla, de azóta semmi.Persze tudni kell hogy nálam még csak egy hajszál karcolás sem volt rajta, és nem is tudom elképzelni hogy (pláne a sarka) hogy tudott sérülni mikor körben hungarocell védi. Most vagy kicserélték a tv, vagy kivették belőle menet közben, vagy nem is azt akarják visszaküldeni ami az enyém volt. Írtam nekik hogy kérném a tv sorozatszámát, meg a dobozról képeket, a rendszermenüről, mer nekem arról vannak fotók. Szóval most ezeket várom.
Valakinek erről vélemény? Mit kéne csinálnom? Mer ez olyan átbaszásnak tűnik hogy csak na!
-
Topikgazda
válasz ALONSO11 #11176 üzenetére
Frissebb gyári BIOS flashelése nem jár garanciavesztéssel, mert:
1. a hardverben nem végez semmilyen módosítást
2. a gyártó által előállított szoftver, mellyel automatikusan felruházzák az ugyanazon típusú, újabb gyártású kártyákatA probléma akkor van, ha nem arra a típusra való BIOS-t flasheled fel és amiatt rosszalkodik a kártya.
Szimplán le akarnak passzintani.
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Ismerős webshopból vett egy tv-t, amin néhány nap múlva megjelent egy piros függőleges csík. Visszaküldte, majd több mint egy hónap után benyögte a bolt hogy nem tudják megjavítani. Cseredarabot sem tudtak felajánlani, javasolták a levásárlás lehetőségét, de ismerősöm ragaszkodna ahhoz a típushoz. Így mondta nekik hogy ha nincs tv akkor kéri vissza a pénzt, amire nem reagáltak. Azt hiszem mindezt telefonon keresztül intézte eddig. Az volna a kérdés, hogy mit tud tenni, milyen sorrendben kell eljárni, mik a lehetőségei? kösziA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Superhun #11179 üzenetére
Ok, ő is így gondolja. De a kérdésem igazán arra vonatkozna, ezt hogyan,milyen törvényes keretek között tudja érvényesíteni? Milyen paragrafusokkal, törvényi idézetekkel tudja a boltot megijeszteni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Topikgazda
válasz dethroner #11180 üzenetére
Jogszabály arról nincs, hogy a levásárlás tilos, de mivel nem is tartalmazzák a jogszabályok a fogalmát, így nem kötelezhető rá a vevő.
Az NFH oldalán is olvasható:
"Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok."
És az OFE oldalán is kifejtik:
"Amennyiben úgy döntünk, hogy a minőséghibás terméket visszavisszük, a pénzünket pedig visszakérjük, mert sem javítani, sem cserélni nem lehet, legyünk résen! A kereskedők ugyanis gyakran visszautasítják a pénzvisszafizetést, a termék árának levásárlását azonban készségesen felajánlják. A levásároltatást a magyar jogrendszer nem ismeri, tehát a kereskedő nem jár el szabályosan abban az esetben, ha nem adja vissza a pénzt, hanem ragaszkodik ahhoz, hogy vásároljuk le a vételárat az üzletben."
[ Szerkesztve ]
-
sarkanyolo2
őstag
válasz ALONSO11 #11182 üzenetére
Írj egy mailt az ASUS hazai képviseletének. Ők téged fognak igazolni, ezzel a levéllel keresd fel a céget. Ha tovább szarakodnak, fogyvédelem, örömmel segítenek!
(Hétköznapokon hétfőtől-péntekig 9-17:30 ig elérhetőek a hazai asus-os srácok a +36-15054561-es telefonszámon is, akár még ők is segíthetnek bónuszba)
[ Szerkesztve ]
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ /LG OLED55A13LA / Kanto YU6
-
Topikgazda
válasz ALONSO11 #11182 üzenetére
Maguk alatt vágják a fát.
Tedd azt, amit sarkanyolo2 javasolt: írj egy emailt az Asus Magyarországnak, amiben leírod a panaszod. Amint megkaptad a választ tőlük, továbbküldöd a boltnak, majd bemész az üzletbe és hivatkozol ott bent az elküldött emailre. Ha továbbra is megtagadják a jótállási kötelezettségük teljesítését, akkor írsz a vásárlók könyvébe és a területileg illetékes fogyasztóvédelemhez fordulsz.
Én egyébként akkor is írnék a vásárlók könyvébe, ha mégis engednek, hogy nyoma maradjon annak, hogy szereti átb*szni az ügyfeleit a bolt.
-
sarkanyolo2
őstag
válasz ALONSO11 #11185 üzenetére
Miért állt jogodban a BIOS frissítés? Ne viccelj már, miért ne állt volna?
A BIOS frissítés célja, hogy a legfrissebb, az adott eszköz működését biztosító "program"-ot futtassa hardverünk. Szokták kompatibilitási, stabilitási indokból feltenni, de ahogy mondtam, van aki csak azért azért, hogy a legfrissebb fusson az adott eszközön. Ha kiad a gyár egy újabbat(elvileg jobbat) miért ne tehetnéd fel? Simán felrakhatod, a bolt elmehet...!
1. E-mail: ugyfelszolgalat@asus.com
2. A facebookos asus-os srácok nagyon segítőkésznek tűnnek, ott is megkérdezheted, 100%, hogy segítenek!
[ Szerkesztve ]
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ /LG OLED55A13LA / Kanto YU6
-
asdf_
veterán
válasz ALONSO11 #11185 üzenetére
Nem neked kell bizonyitani, hogy frissithetsz bios-t, hanem nekik, hogy nem teheted azt, ha nem tudjak, akkor meg ne rizsazzanak. Bemesz, kered a vasarlok konyvet (kotelesek odaadni, sot, meg csak adniuk sem kell, mert hozzaferheto helyen _kell_ lennie, tollnak is kell mellette lennie, emelett azt hiszem a jegyzo altal elore lepecseteltnek kell lennie, szoval mielott belekezdesz a mesedbe, ha ezek kozul valami nem stimmel, rogton ezek lesznek az elso soraid a vasarlok konyvebe a videokartyas problemad elott). Utana pedig leirod, hogy a jotallasra kotelezett jotallasi kotelezettsegenek mondvacsinalt okokkal nem tesz eleget, a leadott kartya javitasat kered. Erre nekik kotelesseguk irasban valaszolni (vagy ott rogon a vk-ban, vagy kesobb postai uton). Ezt lobogtatva pedig mehetsz is a bekeltetokhoz.
-
werszomjas
őstag
Ha volt egy garanciás cserém, a kicserélt darabnak a szállításának költségei engem, vagy a boltot terhelik?
Én a rosszat még személyesen vittem be hozzájuk, az újért viszont már nem tudok bemenni, így futárral kell majd kérnem, csak nem tudom, ezt kinek kell fizetni
üdv
-
sarkanyolo2
őstag
válasz werszomjas #11188 üzenetére
Én úgy tudom, hogy neked!
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ /LG OLED55A13LA / Kanto YU6
-
Topikgazda
válasz werszomjas #11188 üzenetére
Mivel oda tudtad vinni, ezért gondolom kis termékről van szó, amit pedig nem köteles a bolt el- és visszaszállítani.
-
Attix82
őstag
válasz werszomjas #11191 üzenetére
Kiszállítással vetted a terméket?
Jótállás keretén belül az eladót terheli a szállítási költség.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz werszomjas #11193 üzenetére
Akkor sajnos neked kell állnod a költséget.
-
asdf_
veterán
Fene tudja, csak utana kene mar jarni, hogy a karterites szabalyai alatt mit kell erteni :
PTK.
310. §
Szavatossági jogainak érvényesítésén kívül a jogosult a hibás teljesítésből eredő kárának megtérítését is követelheti a kártérítés szabályai szerint.
248. §
(5) A törvénynek a szavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályait a jótállási jogok gyakorlásánál megfelelően alkalmazni kell.
-
Redneck
veterán
Vitatkoztam most egy sráccal egy fórumon garanciát illetően. Kb 8 évvel ez előtt volt utoljára VGA garancia ügyem, akkor nagyon hamar megoldotta az Aqua. Inno3D volt, pár hónap után behalt. Ha egy 3 év garis kártya 2 év után nem ad képet, mi a teendő? A srác azt mondta 1 év után nekem kell bizonyítani hogy gyári hiba miatt halt meg a VGA. Mégis mit tegyek? Vigyem be a garanciális gépet (a gép többi komponense az iponba szól) és mutassam meg a digitálisoknak?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
asdf_
veterán
válasz Redneck #11196 üzenetére
Ha egy 3 év garis kártya 2 év után nem ad képet, mi a teendő? A srác azt mondta 1 év után nekem kell bizonyítani hogy gyári hiba miatt halt meg a VGA. Mégis mit tegyek?
Ilyet csak akkor mondhat, ha a gyarilag 3 ev (=1+2 ev korlatozott?) garis termeket az elado csak az 1 ev magyar torvenyek szerint kotelezo jotallassal adta el (magyarul vagy o -szabalytalanul- vagy elotte valaki -akar szabalyosan- elnyelte a plusz eveket).
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Attix82 #11192 üzenetére
Ez biztos? Az NFH oldalán ezt olvastam:
"A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha pedig a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról az eladónak kell gondoskodnia."
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ukrajnai háború
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen autót vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- 4. - 6. generációs i7 / xeon Mini Tower gépek RAM 8-64 Gb, ssd/hdd, akár 8 Gb VGA kedvező áron
- T Phone Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- CAT B30, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitedesk 800 G3 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 500GB SSD Intel HD Graphic
- BESZÁMÍTÁS! Optiplex 7080 Micro asztali számítógép - i5 10500T 16GB RAM 256GB SSD 630 IGP Win 11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen