-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
NFH honlapján jogszabályok között keresgélj, a 151/2003 Korm. rendelelet, 49/2003 GKM és a Ptk jön szóba. A táp elhalálozása elvileg leverhető a kereskedőn, akitől vetted, de a gyakorlatban nem szokták megpróbálni, mert szinte biztos, hogy csak per árán lehetséges, úgy egyébként van rá esély. Levásárlásra nem kötelezhetnek, de érdemes, ha normális az üzlet egyébként.
Integra: Szerintem abszolút cserés, normál állapotában nem kellene, hogy legyen benne szösz, ilyen egyszerű.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Gyuri27
félisten
Ha komplett konfigot vettél, vagy összerakattad a cuccot akkor igen.
Ha nem nehéz bizonyitani, hogy nem te szurtál el valamit.
Egyébként mi vitt rá olyan táp vásárlására? Stukkert nyomtak a fejedhez?
Amúgy meg nem biztos, hogy táp hiba. Mert az ilyen minőségi, meg ehhez hasonlo kodegány, vargáné tápok a hálózatból jővő tulfeszt továbbitják. Az meg nem táp hiba, hogy hulladékot vettél. Tudom én is jártam így. De meg tanultam a leckét egy asus tusl2c áráért.Amd - Radeon - Ryzen
-
Turbolada II
őstag
Ha kéri a vásárlók könyvét, akkor van egy olyan érzésem, hogy el fogják küldeni a szerviznek.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
asdf_
veterán
válasz D1Rect #11118 üzenetére
Nem tudom felsorolni, hogy milyen valogatott gaztetteket kovetnek el azon
hvg-s csokavalMTI-s hirgyartoval, aki keptelen volt linkelni azt a kib***tt rendelettervezetet. (aztan hogy abbol, amit irtak mennyi hulyeseg, es mennyi valos, azt majd csak azutan, ha sikerult megtalalni ezt a rendelettervezetet ). -
asdf_
veterán
válasz D1Rect #11120 üzenetére
No, azert egeszen mas igy a leanyzo fekvese, megmaradt gumiszabalynak, szoval lenyegeben nem valtozik semmi:
5. §
(1) A vállalkozás köteles a kijavítást vagy kicserélést tizenöt napon belül elvégezni vagy mással elvégeztetni. E határidő betartásának kötelezettsége alól a vállalkozás akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a kijavítás vagy kicserélés tizenöt napon belül történő elvégzése érdekében úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.
Ujdonsag viszont ez:
4. § (6)
A vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényéről felvett jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságnak kérésére bemutatni.
-
asdf_
veterán
válasz D1Rect #11124 üzenetére
Jegyzokonyv eddig is kellett (volna) (most annyi az uj, hogy meg kell orizni), a teljes szoveg meg szep es jo, de az altalam vastagon idezett teljesulese eseten a 2. pont tartalma irrelevans, mert addig el sem jutunk, tehat csak az van, hogy gyakorlatilag nem valtozott semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz D1Rect #11124 üzenetére
Az első pont az, hogy ha nem történik semmi 15 napig, vagyis az üzlet nem volt képes elindítani a javítási /szervizelési eljárást, akkor a vásárló követelheti a cserét vagy a pénz vissza. És ugye jegyzőkönyvet kell vezetni, hogy mikor ért be a termék, mikor lett leadva a szerviznek, mikor érkezett be.
Ez csak egy pontosítás. Ha a bolt tudja bizonyítani, hogy pl 3 nappal rá leadta a szerviznek, onnantól ugyan azok a szabályok mint most.
-
Topikgazda
válasz D1Rect #11124 üzenetére
A szavatossági igény felvételről igen, de a javítás/kicserélés folyamatáról már nem. Továbbra is homályos marad az a rész, hogy miként bizonyítja a vállalkozás azt, hogy ő mindent megtett a szavatossági igény 15 napon belüli rendezéséért.
A kötelezően előírt jegyzőkönyvön kívül szerintem nem történt szigorítás a tényleges gyakorlathoz képest, csak most már lesz mit a boltok arca alá dörgölni és nem kell a békéltetőkhöz/fogyasztóvédőkhöz fordulni, ha már 2 hónapja nem jött meg a külföldi gyártóhoz küldött hardver. Ez mindenképpen pozitívum.
-
őstag
válasz D1Rect #11128 üzenetére
Nem fog semmi változni.
Max még többen fognak panaszkodni, és hangoztatni a 15napos határidőt.
Eddig se a kiskeren múlt a garancia gyorsasága(99%ban), a nagykerek/szervizek adottak.
Jegyzőkönyv(ha jól értem) csak kisker-ügyfél között kell.AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
norbert1998
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz D1Rect #13504 üzenetére
az a helyzet, hogy valójában gőzöm sincs, hogy milyen kábel jön le a falból. a csatlakozója az RJ45-re hasonlít, de kisebb. tehát akkor az nem is kimondott UTP kábel. nem tudom. az RJ45-öt és a hozzá kapcsolódó kábelt
tanultukvettük (de én még nem tanultam meg )viszont szerelő jön, megnézi a routerüket, mert wifin nem megy, etherneten meg megy. plusz tűzforró a router alja (ez most tűnt fel)
és fent csak a T9 írta át "faluban"-ra, én falban-t akartam írni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Androidos tablet topic
- Synology NAS
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest