-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Biznisz Elek #11900 üzenetére
Felesleges csapkodni, hiszen a kisker kötelezettségeinek eleget tett, jogszerűen járt el.
Olyan is van h a 2éves vga eredeti árát visszakapod. Van mikor jól jársz van mikor nem.
Én gariztatásnál kb 90% jól jártam.AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz fricz19 #11901 üzenetére
En ezt tudom pinnacle-nek szolt a kerdes csak mert most az a baja hogy javitottak vagy csereltek de o ezt nem akarja elfogadni..... kerdes hogy amit irtam peldanak abban az esetben meg a penzt nem fogadna el??
[ Szerkesztve ]
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
pinnacle
nagyúr
válasz bullseye #11899 üzenetére
Megkérdeztem az NFH-t, tényleg bármeddig el lehet, húzni. Mondjuk az furcsa, ha tudják, hogy ez a "törekednie kell" miatt van, akkor miért hagyják benne?
Tájékoztatjuk, hogy a korábbi jogszabály, a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet szóról szóra ugyanezt a rendelkezést tartalmazta, azaz hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Tekintettel rá, hogy a "törekednie kell" továbbra is szerepel a mondatban, így sajnos a 15 napos határidő túllépése továbbra sem jelenti a fenti előírás automatikus megszegését.
Akkor a törvényben lévő "megfelelő határidőn belül" sem jelent semmit?
6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.Biznisz Elek javítás, csere, elállás a sorrend, ha nem tudsz cserélni, akkor a pénz visszaadás következik.
fricz19, én HartgeH3-2.8 30 napjáról -ról beszélek.
[ Szerkesztve ]
-
-
Atapi
senior tag
válasz pinnacle #11903 üzenetére
"Mondjuk az furcsa, ha tudják, hogy ez a "törekednie kell" miatt van, akkor miért hagyják benne?"
azért, mert a külföldi gyárak tojnak rá, hogy te vagy bármelyik fogyvédő mit szeretne, maradnak ahol vannak, és úgy javítanak, hogy magukhoz kérik a cuccot, majd amikor kész, visszaküldik. ha meg a transzfer idejét végig gondolod, akkor értelmet nyer a törekvés engedése, mert nem életszerű elvárás, hogy egy 10k-s cumót többtízezerért kelljen utaztatni, hogy határidőn belül lehessen javítani.
-
pinnacle
nagyúr
Sajnos ezzel vissza tudnak élni, mint HartgeH3-2.8 esete is mutatja. Szerintem ennyi idő után már cserét is kérhetne, csak a törvényből ez sem egyértelmű.
6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy...[ Szerkesztve ]
-
baro32
aktív tag
Sziasztok
Lenne 1 nagyon bonyolult ügyem a Lenovo y580-as laptopommal és a TMX-el.
Megpróbálom értelmesen leírni de ha néhol nem sikerül ugy a fogalmazás nézzétel el már egy kissé ideges vagyok.
Tehát következő a helyzet van nekem egy y580-as laptopom ami 3hónappal ezelőtt elromlott.
Nincs képe egyáltalán se külső sem belső videó jel több mint 1 hónap kellett arra hogy felvegyem a kapcsolatot a hivatalos márka szervizzel nagy nehezen akkor elindult a folyamat elvitték javítani a gépet 1 hét múlva már jött is vissza hogy kész van ez idáig rendben is van de mikor be akarom üzemelni akkor veszem észre hogy a töltő adapterre nem reagál (nem is érzékeli a csatlakoztatást) közben olvasom a jegyzőkönyvet nézem ám cseréltek alaplapot meg még 2-ő másik alkatrészt de a bevizsgálás során a töltő adapter nem működött tehát hibás amire nem vonatkozik a garancia pedig én működőképes állapotban használtam az utólsó percekig.
Ezt jeleztem e-mailben a TMX (Telemax) nak ők váltig állították hogy hardveresen megjavították a gépet.
Rendben tegyük túl magunkat a töltőn mondom gyorsan rendeltem 1 megeggyező paraméterekkel bíró univerzális laptoptöltőt amit szintén nem látott a laptop mikor csatlakoztatásra került ment vissza a Web Shop-ba mondván kifogtam 1 gyárilag rosszat , utánna ugyanonnan értékegyeztetéssel vásároltam 1 másik töltőt (egy komolyabbat) meg is érkezett és az meg csatlakoztatásnál össze-vissza kalibrálja magát ezt onnan látom hogy van kijelzője és mutatja amúgy 19,5V 6,13A és 5,5x2,5-ös csatlakozóval ellátott adapterről van szó.
Ismételten jeleztem a szervíznek hogy nem jó erre ők azt mondták hogy univerzális töltőkkel nem garantált a működés rendben mondom rendelek hozzá való töltőt de nem töllük (lehet ezért nem jó még mindíg direkt?).
Aliexpress gyári töltő rendel megjön 3hét várakozás után Kíná-ból ami elég gyorsnak számított.
Csatlakoztatom hálozathoz villágít is a töltésvisszajelző LED de mikor dugom a laptopba be elhalványul a LED visszajelző ami mások által arra vél következtetni hogy a töltésvezérlő zárlatos.
Leszögezem így már megléptök a 3 hónapos várakozást is szintén jelzem a hibát e-mail-ben mire több nap vagy hét is kell a válaszig várni (ha válaszolnak) közlik ők megjavították.
Nagy nehezen sikerült ki ezközölni egy újabb garanciális javítást ami szintén 1 hét múlva jött vissza azzal a gyejzőkönyvi dumával hogy ők tesztelték és semmiféle rendellenes működést nem tapasztaltak de a vizsgálat során kiderült hogy a HÁLÓZATI ADAPTER NEM MŰKÖDIK!!! hiszen az újonnan vásároltat ami kimondottan tipus töltő mellékeltem a csomagban.
Tehát itt állok 3hónapja egy hibás újonnan 268ezer forintért vásárol géppel amit nem tudok így használni áram hiányában az e-mail-re nem válaszoltak eddíg de az a meggyőződésem hogy máshoz kellene folyamodni telefonon nem elérhetőek már ezreket lebeszéltem a telefonom-ról de csak a rizsa gépi menü meg tájékoztató-t lehet hallani már a tököm ki van bocsánat a kifejezésért.
Ebben kérnék segítséget hozzáértők részéről nagyon meg köszönném.HP OMEN 17" i9-13900HX 32GB (DDR5-5600MHz) RTX4080 (12GB -175w) SK Hynix PC801 1TB +Toshiba xg7 4TB SSD
-
-
baro32
aktív tag
válasz Attix82 #11911 üzenetére
Helló
Én ithon nem tudom kimérni de ma megyek még estére melózni és beadom egy ismerősnek ő nagy szaki kiméri nekem de lehet megvárom ........................nekem nincs műszerem hozzá.
HP OMEN 17" i9-13900HX 32GB (DDR5-5600MHz) RTX4080 (12GB -175w) SK Hynix PC801 1TB +Toshiba xg7 4TB SSD
-
313313
addikt
válasz baro32 #11913 üzenetére
A dolgot nehezíti, hogy 1-2 töltő elég specifikus. HP-vel találkoztam, 2 ugyan olyan gép, 2 ugyan olyan töltő, az egyik ment mind a 2 töltővel, a másik csak az egyikkel...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #11908 üzenetére
Most nem tudom megnézni, hogy ez változott-e, de régen azt írta a szabály, hogy a jótállás meghosszabbodik azzal az időszakkal, amíg a fogyi a készüléket nem használhatta.
Namost ez megint egy okos megfogalmazás, mert nem használhatta úgy mint nem volt nála a készülék, tehát nem állt módjában, lehetőségében, vagy úgy mint a javítás folyamata nem tette lehetővé? Mert az elsőnél az átvétel lesz ez az idő, a másodiknál pedig a javítás elkészültéről szóló értesítés dátuma. -
Kocsó
aktív tag
Kedves Felhasználók!
A segítségeteket szeretném kérni!
Kicsit hosszú lesz a történet, amit leírok de úgy lehet csak teljesen átlátni a helyzetet.
Adódott, hogy 2013. júl. közepén vettem egy tökéletes állapotban lévő, használt, független(ített) M7-est. (CID: HTC__O2 azaz hivatalosan az angol O2-nél vásárolta az első tulaj (gondolom, hogy a www.olcsomobilok.eu, mert tőlük vette az előttem lévő gazdája 210.000 magyar forintért 2013.ápr.-ban)
Megelégedéssel használtam mindaddig, amíg nálam is elő nem jött a kamera lilulás. Mivel 2014. ápr. közepén lejárt az 1 év garancia, a lejárat előtt beadtam a boltba (azóta Prémium GSM-mé neveződött át). Bárcsak ne tettem volna!!!
2014. ápr. 16-án beadtam, és vártam. Vártam 3 hetet, majd felhívtam őket, hogy mi lesz már a készülékkel. Azt mondta a bolt, hogy még szervizben van, nem kapták még vissza, de jó pár HTC-vel így jártak. Gondoltam, hát mindegy, egyszer csak elkészül. Eltelt még 1 hét, majd még 1 hét, stb. hetente egyszer azért oda csörögtem, hogy mégis hol tartunk. Május végén már azt mondták, hogy ugyan visszakapták a készüléket "megjavítva' (???) a HTC márkaszerviztől de mivel nem kapcsolt be a készülék, ezért visszaküldték nekik, úgyhogy még egy kis időre a türelmemet kérik (ami idő közben azért egyre fogyott)
Kezdtem megelégelni a halogatást, úgyhogy megkerestem a HTC support-ot telefonon, hogy mégis ők mit tudnak a telefonomról. Bekérte az IMEI számot, az alapján közölte, hogy látja hogy a készüléket megjavították (kamera és akku csere) de nem érti, hogy mégis hogyan, mivel én magyar Vodafone-os kártyával használtam, ő pedig azt látja a rendszerben, hogy az angol O2 függő, amit ha javítanak akkor az min. 60-70e HUF, amit persze az ügyfél fizet. És hát kezdett megvilágosodni ő is hogy valószínűleg "belepiszkáltak" a telefonba.
Segítőkész volt, mondta hogy tud küldeni egy hivatalos levelet nekem, mely szerint a telefonba "belenyúltak" és azzal ha probléma lenne a bolttal, nyugodtan fordulhatok a Fogyasztóvédelemhez.
A sokadik (8.) eltelt hét után értesítettek, hogy elkészült a telefon (ekkor már jún. 16-át írtunk !!), mehetek érte.
Eddigre már vagy háromszor beszéltem a HTC Support-al, mondta hogy a telefon első körben ápr. végén járt a szervizben, majd május végén újra visszakerült Akkor már alaplapot is cseréltek benne, meg fülhallgató csatlakozót, stb. Nem is értem azóta sem, hogy miért volt erre szükség, de mindegy.
A lényeg, hogy elmentem a készülékért 2 hónappal a beadás után és a helyszínen tapasztaltam az alábbi képeken is látható barbár kókány munkát.És a munkalap az (egyik) javításról:
Közöltem az ott lévő munkatárssal, hogy én így ebben a formában nem vagyok hajlandó átvenni a készüléket. Mondta, hogy jó, akkor visszaküldik a szervizbe. Mondom rendben, vegyünk fel jegyzőkönyvet, hogy a javítás minősíthetetlen minősége miatt nem veszem át. Azt mondja erre hogy ő olyat nem tud, ad helyette egy szervizlapot (ugyanolyat, mint amilyet előtte is kaptam, amin az ég egy adta világon semmi nincs a dátum, telefon típusa, IMEI száma és a garanciára vonatkozó szabályokon kívül). És majd ő felírja az előző javítási munkalapra, hogy "az ügyfél nem vette át a készüléket").
Na kezdett elgurulni a gyógyszerem ezért mondtam neki, hogy várjon egy pillanatot, telefonálok. Ekkor felhívtam újra a HTC Support-ot és elmeséltem a sztorit (nem kellett elölről mindent mert 1 ember (!!!) a HTC Magyarország Support). Mondta, hogy a készülékben alaplapcsere volt, elvileg nem kellene működnie magyar SIM-el. Visszamentem a boltba, visszakértem a telefont, beletettem a magyar Vodafone-os SIM kártyám, bekapcsoltam VOLNA ha a bekapcsoló gombja működött volna. Segítséget kértem a boltban dolgozótól aki sokadik erős nyomásra végül be tudta kapcsolni. Ekkor a telefon bekérte a PIN kódom, megadtam, majd közölte, hogy adjam meg a 8 jegyű, hálózatfeloldó PIN kódot is.
Mondom a boltosnak, hogy most akkor mi van????? Azt mondja nem tudja, biztosan valami hálózat korlátozó kódot tettem rá előtte mielőtt leadtam. Közöltem vele hogy semmi az ég egy adta világon nem volt ilyen rajta, amikor én leadtam. Mielőtt vissza adtam a készüléket, lőttem róla pár fotót, hogy el tudjam küldeni a Support-nak (korábban kérte, mert állította, hogy ők úgy olyan formában nem adnak ki készüléket a kezükből, ahogy én állítottam).
Felhívtam a bolt központi számát is (06-70-677-8521) ahol a srác mondta, hogy a kollégája már jelezte, hogy probléma van a készülékkel és hogy 1 hetet kér arra hogy visszaküldje a Telemax-nak és megjavítva, olyan állapotban ahogyan leadtam visszakaphassam.
Itt tartok most.
A kérdésem felétek, hozzáértők felé: mit tudok ilyen esetben tenni, hova tudok fordulni, milyen lehetőségeim vannak (pl.: kérhetek egy ugyanolyan, új készüléket? visszakövetelhetem a vételárat? stb.)
Segítségeteket előre is köszönöm és kívánom hogy senki más ne járjon így, mint én!!!__▂▂▃▃▅▅▇▇ OnePlus 3, 3T, 5, 5T, 6, 6T McLaren, 7T Pro McLaren, 8T, 9 Pro+Watch, Nothing Phone (2) ▇▇▅▅▃▃▂▂__ ''Szabad országban szabad ember szabad akaratából azt mond és azt tesz, amit szabad''
-
313313
addikt
Ha eleve használtét vetted, akkor nem igen tudsz a bolt ellen fogást találni...
Ők is függetlenül vették valakitől (nyilván papírt majd mutatnak) aztán hogy ő hogyan függetlenítette...
Milyen garanciát kaptál a telefonra, hogy ilyen idő távlatából javításra átvették?
Vagy te magán személytől vettél egy bolti garis készüléket?HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Kocsó
aktív tag
válasz 313313 #11917 üzenetére
Szia!
Igen, magánszemélytől vettem 3 hónaposan, 1 év bolti garanciás mobiltelefont.
[ Szerkesztve ]
__▂▂▃▃▅▅▇▇ OnePlus 3, 3T, 5, 5T, 6, 6T McLaren, 7T Pro McLaren, 8T, 9 Pro+Watch, Nothing Phone (2) ▇▇▅▅▃▃▂▂__ ''Szabad országban szabad ember szabad akaratából azt mond és azt tesz, amit szabad''
-
313313
addikt
Hát jól megjártad, igazából passzolom mit tudnál tenni.
Az a baj menet közben a bolt is megszűnt, nem is te voltál az eredeti vevő...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Biznisz Elek
aktív tag
Hat az mind1 is lenne h te vagy az eredeti vevo vagy sem. Az elso bukta h az elado egy okosito mobilos bolt.... ezt most nem reszlerezem. A masodik h az eredeti ceg megszunt valoszinuleg jogutod nelkul de kerdes h amivel atvettek gariba otr milyen ceg szerepel illetve h rajta e van h garancialis javitas mert ezzel megfoghato az uj ceg. En azt az egy hetet meg kivarnam es ha nem tortenik semmi szemelyesen vasarlok konyve bejegyzes majd fogy ved. Ha ez sem segit akkor pereskedhetsz. Mas lehetoseg nincs. Ezert kell hivatalos forrasbol vasarolni.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
madrac
őstag
válasz Attix82 #11254 üzenetére
Akkor rendesen megkárosítja az ipon vásárlókat, ugyanis emlékeim szerint jópár éve vettem egy egeret tőlük ami elromlott, és nem a vételárat adták vissza, hanem az éppen akkori aktuális árát (ami akkor nem is volt beszerezhető tőlük), ami persze kevesebb volt mint amennyiért én vettem. Ennyit a korrektségükről és a törvényességükről. Gondolom nem mostanában alkották ezt a jogszabályt..
-
Kocsó
aktív tag
válasz Biznisz Elek #11920 üzenetére
Erre gondoltam én is hogy azt az 1 hetet még megvárom. Csak gondoltam már előre felkészülök a lehetőségekre, ezért is fordultam ide, hátha el tud látni valaki konkrét tanáccsal, jogszabállyal, stb.
Egy hét alatt megpróbálok a témával kapcsolatban annyi infot összegyűjteni, hogy "felkészülten" érkezzek a boltba a "javított" telefonom átvenni.__▂▂▃▃▅▅▇▇ OnePlus 3, 3T, 5, 5T, 6, 6T McLaren, 7T Pro McLaren, 8T, 9 Pro+Watch, Nothing Phone (2) ▇▇▅▅▃▃▂▂__ ''Szabad országban szabad ember szabad akaratából azt mond és azt tesz, amit szabad''
-
HartgeH3-2.8
addikt
Látom vannak itt komolyann gondok mint az én 3-5k
már annyi seértékű billem, szóval majd ha bementem a boltba megírom mi volt a Logi szerviz lapon. Kiv. leszek egy olyan billel mit kezdenek ami eldobja a jelet ergo elfáradt benne egy speciális hardver aminek ez a feladata.Logi eddig ami volt nekem termékem nem szórakozott azonnal csere. Főleg 5 év garis terméknél. A boltos 7-et mondott de az szerintem marhaság.
Kérdés borítsak asztalt 3k miatt vagy nézzem meg a sz.lapot és mosolyogva jöjjek haza.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
baro32
aktív tag
Na most jöttem haza személyesen voltam benn a TMX-nél.
Nagyon segítőkészek voltak az ügyfélszolgálaton kérésemre hoztak fel a szervíz részről hozzá tőltőadaptert ami csatlakoztatás után meglepő módon működött is ránézésre nagyobbnak tünt megfordítva pedig az volt ráírva kapaszkodjatok meg 170w 20V Lenovó!!!!!!!!!
Szóhoz is alig tudtam jutni mikor a gyári tőltőadaptere 120w 19,5V nem értem.
Most ott tartok hogy kell hozzá szereznem olyan töltőt mert ott nem tudtak adni csak akkor ha leadom a gépet a szervízbe az +5ezer forint és akkkor onnan rendelnek hozzá de mikor kérdeztem mennyiért akkor nem tudtak rá válaszolni.HP OMEN 17" i9-13900HX 32GB (DDR5-5600MHz) RTX4080 (12GB -175w) SK Hynix PC801 1TB +Toshiba xg7 4TB SSD
-
313313
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #11923 üzenetére
Ez tőled függ, én azt tapasztalom (bármely végén állok is az asztalnak) amilyen az adjisten, olyan a fogadj isten. Tehát ha én normális vagyok, akkor az üzlet is az marad, ha velem normális a vevő, én is normálisan bánok a vevővel...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Attix82
őstag
válasz baro32 #11924 üzenetére
Látod ezért nem kell kapkodni.
(#11923) HartgeH3-2.8
Ha normálisa vagy a bolt is az lesz. Sose értettem miért kell beletaposni a másikat a földig. ( Főleg ha esetleg nem jelentkezik az a hiba ami nálad igen)
2 nappal ezelőtt egy ügyfél behozott egy routert, úgy jön ide, hogy tönkretett 4 gépet (wtf) , és nincs net rajta sehogy se.
Hazavittem, összedugdostam, rögtön lett is net, és használtam is aznap. (Wifi is tökéletes).[ Szerkesztve ]
-
baro32
aktív tag
válasz Attix82 #11926 üzenetére
Jó értelek oké meg minden de a laptop alján is szerepel a 120w 19,5v 6,13A-es cimke.
A másik meg nem nagyon találok ilyen töltőt és ha van is 28ezer-től felfelé ami szerintem nem az én hibám.
Lássuk be a 170w 20V 8,5A az pedig a Lenovo y510p duplavideókártyás tehát SLI-gépeké.HP OMEN 17" i9-13900HX 32GB (DDR5-5600MHz) RTX4080 (12GB -175w) SK Hynix PC801 1TB +Toshiba xg7 4TB SSD
-
Asbee
veterán
Sziasztok!
Ha egy terméket garanciában nem tudtak cserélni és javítani sem és a levásárolhatom vagy vissza kérem az árát, akkor a nettó vagy bruttó árat kapom? Mi erre a jogszabály. 2011 szeptemberi vásárlás. Csak mert a nettót írták. Lehet csak elírták de inkább megérdeklődöm. -
313313
addikt
Kérdés az, hogy hol és mit vettél....
Nyilván a vásárláskor kiadott összeget kéne visszakapnod/levásárolnod függetlenül attól, hogy az nettó vagy bruttó...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Kocsó
aktív tag
-
Asbee
veterán
Nálam egyszerű a helyzet. A tápom már nem gyártják és nem is javítható, így levásárolhatom vagy vissza kérhetem az árát, amire szerintem hirtelen emailben nettó árat írták.
Nálad viszont, nehéz a helyzet. Mókolás a telefonnal, meg is szűnt a bolt ha jól olvasom. Amit a többiek írtak én is csak annyit tudnék hozzá mondani. Esetleg ha Telemax intézi tényleg a garit náluk rákérdezhetsz, hátha tudnak valamit mondani.
-
Apollo17hu
őstag
Sziasztok!
Szombaton vettem egy webshopban egy kártyafüggetlen WP-okostelefont, amit magyar nyelvvel, tartozékokal, 2 év garival hirdetnek.
Személyesen vettem át, minden tartozék megvolt, 2 év gari a számlán, udvarias kiszolgálás stb. Otthon vettem észre, hogy a nyomtatott "guide" kizárólag olasz nyelvű, sőt, a dobozra is "GARANZIA ITALIA" van ragasztva. A telefon bekapcsolás után egy bazinagy Vodafone-logóval indul, majd a kezdeti beállításokat követően a Vodára jellemző piros csempék jelennek meg. Magyar nyelvet ugyan ki tudtam választani, de pl. a böngésző valami olasz oldallal indít.
Csináltam egy gyári beállítások visszaállítását, maradt a Voda-logó és az olaszos cuccok. DE: a telefon működik vodás és t-mobile-os SIM-kártyával is, tehát függetlennek tűnik.
Kérdés: mennyire valószínű, hogy Olaszo.-ból feketén jött a teló, amit néhány hónapon belül tiltanak? (IMEI-számot a Nokia-oldalán ellenőriztem, azt dobta az automata, hogy a készülék még garis.) Egy független telefonnak nem szolgáltatói logó nélkül kellene üzemelnie? Mivel tudná az üzlet bizonyítani, hogy a telefon legális forrásból van? Mire kell/lehet hivatkoznom, ha nem nyugtatnak meg, és elállok a vásárlástól (= visszakérem a pénzem)? Pl. önmagában a vodás logó lehet indok? Vagy az, hogy nem adtak mellé magyar nyelvű útmutatót?
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Apollo17hu #11939 üzenetére
Nem kell különösebb indok, a vásárlás elállására. Akár mondhatod azt is, hogy nem tetszik elállsz. Személyesen azt hiszem 3 munkanap, de lehet már arra is 8. Szerintem első utad legyen vissza kérni a pénzt, amire 30 napjuk van. Tuti mókolt a telefon.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Apollo17hu #11941 üzenetére
Aztán lehet csak netes vásárlásnál van elállás. Biztos jön aki jobban tudja.
-
D@ve89
tag
válasz Apollo17hu #11943 üzenetére
A lényeg, hogy netes rendelés volt. Átvétel módja már nem számít. 14 napod van az elállásra, amelyet indoklás nélkül megtehetsz. A boltnak 14 napja lesz visszaadni a pénzed.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Apollo17hu #11943 üzenetére
Akkor kérheted úgy tudom. Ki kell tölteni egy elállási nyilatkozatot és 30 napjuk van.
-
Apollo17hu
őstag
Okés, akkor be is rendelek egy ugyanilyen telót valami nagyobb, megbízhatóbb helyről, mert most utólag elolvastam az üzlet negatív értékeléseit, és szinte mindenki arra panaszkodik, ami velem is történt: szándékosan nem tüntették fel az oldalukon, hogy a kiválasztott telefon nem független, majd a függetlent sózták rám - drágábban. Ezt még le is nyeltem volna, mert így is jó vétel lenne, de hogy eredetileg vodás volt a telefon, az már nagyon gyanús.
Akkor elállási nyilatkozat lesz...
szerk.: Ja, és köszönöm a segítségetek.
[ Szerkesztve ]
-
G.I.JOE
senior tag
Sziasztok!
Van egy hibás vinyó (Hitachi, 2TB, 16e volt az ára), amit a bolt cserélne, de sem 16-ért valamilyen 2TB-os, sem ugyanilyen Hitachi nincs már. Minimum 3e-rel drágább Toshiba, amit nem szeretnék, vagy pedig majdnem 8e-rel drágább WD Red. Kötelezhetnek, hogy fizessek rá? Pénzvisszafizetés nem lehetséges? És ha csak levásárlás, akkor csak winchestert vehetek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hálózati / IP kamera
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Házimozi haladó szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Parfüm topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- További aktív témák...