-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok!
A segítségetek kérném! Lett egy kis probléma a VGA kártyámmal. Hűtése lett hangos és furcsa "mellék" zörejekre lettem figyelmes. Bőven volt még garancia ezért elvittem. A helyzet a következő: Hétfőn lesz 2 hete, hogy bent van a kártyám. Ma telefonáltam és a szervizes arra hivatkozott nincs bent az a kolléga aki ezzel foglalkozott és kérte hétfőn telefonáljak vissza. Ha jól értelmeztem a szavaiból "igen ez az a nagy dobozos kártya ami a polcon van", tehát ők nem tudták reprodukálni a jelenséget amiről beszámoltam (tehát nem küldték vissza az importőrnek) Én hang+ videofelvétellel is bizonyítottam ott helyben a szerviznek , hogy ez a hiba. Rá is bólintottak igen értik.
Mi van akkor ha vissza akarják adni azt kártyát ami tudom nem tökéletes mert minden nap használom. Újra berakom esetleg játék alatt megáll a venti és komolyabb gond lehet később.
Véleményetek kérném, ha hétfőn vissza akarják adni, éljek kifogással? Harcoljak az igazamért? Félek hónapokig nem lesz akkor kártyám. Hivatalos szerveknek is utána néztem, de azok is mire eredményre jutnának ki tudja mennyi idő.
Most akartam teljes platformot váltani erre tessék..
Bármilyen tanácsot örömmel fogadok.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Tegnap telefonáltam természetesen csak már kezdek kicsit ideges lenni..
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Igen ez még a probléma, hogy amikor bevittem be is rakták egy gyors tesztre és nem produkálta a hibát. Egy asztalon lévő alaplapba tették be tehát függőleges helyzetben nem ahogy rendesen egy gépben van vízszintesen. Ráadásul hidegen nem jön elő a zaj.
Nem küldte el az importőrnek, hisz ott a polcon a kártya tehát vissza akarja adni.
Szerintem nem fogom átvenni, mert minek tegyem be ugyan azt ami nem tökéletes.
Ha nem tudnak értelmes megoldást ajánlani akkor az lesz, kötöm az ebet...csak sajnos az ilyen emberek és boltosok nagyon értik a dolgukat.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Erre valaki még esetleg?
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Nem szabad hagyni magatokat, igenis küzdjetek az igazatokért!! Megéri !!
Have Fun!
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok!
Garanciás ügyben kérdeznék. Van egy termékem amit garanciáztattam egy számtech boltban. Durván 1 hete megy a dolog és több esetben kellett nekem hívnom az üzletet mivel ígéretük ellenére nem hívtak vissza, hogy mi a helyzet. Nagy nehezen kiszedtem belőlük annyit, hogy pénzt vissza nem adnak levásárolhatom. (Pedig úgy tudom jogom lenne hozzá). Olyan érzésem van le akarják rázni az embert és sac/kb időszakot adnak meg, hogy ő szerintük mikor várható eredmény. Egy másik terméket kértem a régi típus helyett, de nagyon nem korrekt módon jártak eddig el velem úgy érzem.
Elsőre amikor bent voltam 1-1,5 hetet mondtak szóban az átvételi szerviz lapon persze 2 hetes időtartam szerepelt. Ez még nem is lenne gond ha első hét után nem mondanák azt hogy , hát bizony ez plussz egy hét lesz még kb. Tehát simán kitolják a 2 hetes időszakot....Fogyasztóvédelemhez gondolom csak később érdemes menni, de ha úgy érzem nem korrekt módon járnak el velem tojnak vissza hívni, fals válaszokat adnak, mit tudok tenni?
Esetleg ötlet?
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Köszönöm szépen a válaszokat!
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Üdv mindenkinek! Külön pigsty kolléga!
Kb ugyan ebben vagyok mint te egy eszközöm szept.13 óta van gariban nem mondom meg micsoda és azt sem melyik bolt (még). Ha elfogy a türelmem meg fogom nevezni nem érdekel. Következő hét hétfőn mondták hívjam őket, természetesen semmi haladás nem is értem minek kértek ilyet eleve amikor ez még totál az elején volt. Most lesz szept.27én kettő hete , hogy bevittem az eszközöm a boltba. Kaptam egy szerviz lapot amin teljesítés dátuma ez a bizonyos 27. (Érdekes szóban azt mondták ez 1 / 1,5 hét alatt rendeződik) persze nem hittem el nem vagyok naív hülyegyerek, de lassan kezd idegesítő lenni az egész. Elmondom miért. Állandóan nekem kellett hívni őket, email üzeneteket megkapják (rákérdeztem), de finoman szólva "nem válaszolnak rá". Ha kérem csörögjenek már vissza nem teszik meg (mivel egyezkedtünk még melyik termék stb). Meg pl nincs bent az a kolléga aki ezt intézi és ehhez hasonló fals lerázó szövegek. A főnökkel is beszéltem (személyesen voltam bent 100% ő az), de válasza az volt a szervizes kolléga mondja ki az áment. Ja értem....
Ez még rendben is volna hiszen gondolom az importőr vagy nagyker nem tudom ki az illetékes teszteli be ilyenkor az eszközt és mondja igen mehet az új csere stb.
Másik: "Pénzt vissza nem adunk" le tudod vásárolni. WTF ..?!
Miközben fogy.véd. felügyelőség egyértelműen azt mondta jár vissza a pénz ha a jogos garanciális igény fenn áll. Márpedig elég konkrétan áll!! Ezt legjobb barátom google és meg tudta erősíteni.Tehát pigsty kolléga: Menjünk verni az asztalt cirka két hét után és kérjük a vásárlók könyvét amit (kötelesek) hivatalos úton végig vinni vagy várjunk még keserves 1-2-3 vagy akármennyi hetet amíg kegyeskednek intézni valamit..?!
Nagyon kellene már az az eszköz, gondolom neked is!Olyan, hogy 5 meg 6 hét az egyenesen elfogadhatatlan!!
Igazából nem szeretnék ott jelenetet rendezni a boltban és tudom, hogy csak azért és elhúznák és kitolnák a lehető legtöbb időre ezt az egészet és vehetek magamnak saját pénzen másikat addig is.
Tudom, hogy ez lenne ezért várok még..vagy bizonytalankodom, de előbb utóbb az asztalra fogok csapni szerintem.Szerencsére számítógépes "karrierem" során nem sokszor kellett garanciáztatnom. Most belefutottam, elég szépen.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz dethroner #8079 üzenetére
"Panaszkönyv, asztalcsapkodás, fogy. védelem, békéltető testület, végső esetben pedig bíróság."
Ez pl rendben is van, de fogy.védelem nem fog odajönni kézen fogva velem a boltban jelvényt mutogatva ez a gond. Ők is javasolnak , tanácsot adnak. Konkréten egyedileg nem járnak el minden problémás esetben. Talán panaszt lehet benyújtani vagy fene tudja..
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Ha jól olvastalak 6 hete van bent a forgalmazónál. Szerintem ilyen nincs. Én olvasgattam és a jog szerint (törekednie kell a boltnak a 2 hetes időtartamhoz)
Nálad egyértelműen ez már háromszoros, jogosan háborodsz fel.
Ha nem intézkednek én azt mondom ahogy a többiek is írták (vásárlók könyve) , de számolj az esetleges plussz idővel és kellemetlenségekkel ha belevágsz.Az én esetemben most ezen a héten telik le a (2 hetes limit) talán az én asztal csapkodásom még korai lehet.
Egy biztos nem szabad annyiban hagyni és várni "majd biztos szólnak", francot. Rágni kell a fülét ezeknek. Kérdés mennyire éri meg, hogy az ember csak idegesíti magát vele.Ha bármi fejlemény van kérlek írd meg.
Köszönöm előre is!
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz sasa311 #8089 üzenetére
Igen sajnos igazad van.
Akkor veszek egy nagy levegőt és relaxálok még ezen a héten. Jövő hét péntekkel számolva az már 17 nap. Addig lesz időm átgondolni mit írjak a könyvbe ha addig nem történik változás.
Szerk: Egy apró megjegyzés (A szervizlapon amit kaptam tőlük, hogy átvették milyen termék stb stb azon egy bevételi dátum és egy teljesítés dátum is szerepel ami Szept.27.
Tehát kvázi ők a két hetes időtartamon belül vállalták a probléma megoldását, ez papíron feketén fehéren szerepel.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sem kicserélés, sem elállás esetén nem vagyunk kötelesek a terméknek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok.
A kijavítást vagy kicserélést a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Az eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Amennyiben az eladó a termék kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a hibát az eladó költségére magunk is kijavíthatjuk vagy mással kijavíttathatjuk.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz dethroner #8092 üzenetére
Azon gondolkozom elsőre írok nekik egy keményebb levelet, aztán bemegyek és ahogy te is írtad hivatalos panaszt teszek.
Igazából engem hiányosan és félrevezetően tájékoztattak már ha ezt annak lehet nevezni.Állandóan saját költségen kellett őket hívnom és ígéretük ellenére sem hívtak vissza, hogy legalább tudjam mi a helyzet. Egyszerűen nem hajlandóak elárulni hol tart jelenleg a hibás egység megnézték e nem nézték. Az egyik alkalmazott meg azt mondta pénzt vissza nem adunk csak levásárolni lehet. Ez totálisan ellenkezik a jogszabállyal.Teljesen lesz@ák az ügyfelet egy az egyben. Ha vége az ügynek meg fogom nevezni a céget.
Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz dethroner #8094 üzenetére
Ott vagyunk már ott vagyunk már?
Amúgy jogos igen
Azért idegességembe +fogalmaztam előre a panaszlevet márDe ha sem ezen sem a következő héten nem lesz változás akkor már kezdhetek kicsit jogosan is ideges lenni. Ettől független a bolt tényleg egy "laza vagyok leszarlak feelinget követ" ami már probléma bármennyi napról is legyen szó.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Pontosan azt az összeget amennyiért vetted a bizonyos lapot (amennyiben úgy döntesz és nem a pénzt kéred) továbbá olyat, hogy "amortizációs" költség szigorúan utasíts el ha le akarják vonni ugyanis rendeltetésnek megfelelő használat során jött a hiba. (Gondolom úgy jött).
Nekem volt hasonló ügyem onnan tudom ennyire pontosan. Igaz nem alaplap volt,de teljesen mindegy.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok!
Az üzlet ahol az én bizonyos problémám van, nos annak a nevét beírtam google barátom keresőjébe és ilyeneket találtam.
Boltértékelések között
Reklamáció
Meghibásodott terméket nem hajlandóak garanciában cserélni, vagy az árát visszatéríteni, fél éve a "majd visszahívjuk" szöveggel ráznak le. Ilyen komolytalan céggel az elmúlt 20 évben nem találkoztam.Ennyit arról , hogy feleslegesen vergődök
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz dethroner #8123 üzenetére
Nos azért kicsit pontosítanék:
Valóban az egyik negatív véleményt másoltam be , de volt még ott ezen kívül ilyen én a legutolsó friss bejegyzést szúrtam ki és ami detto ugyan úgy történt mint velem engem is telefonon leráztak állandó jelleggel. Ilyen negatív kritikát több helyen is találtam más oldalakon,fórumon.Nem akartam semmit döngetni csak rosszul esett a bánásmód.Próbáltam azért kulturált maradni ezeket nem linkeltem be és bolt nevét sem adtam ki. Igaz aki kicsit találékony az rá tudott keresni.
Egyébként minden létező határidő már letelt a bolt által adott szervizlapon lévő teljesítési dátum és a törvényben meghatározott 15 nap. NFH oldalán "nap" és nem "munka" nap.
Igen kicsit túl is pörögtem, de nagyon kellemetlen már tényleg. Azóta sikerült felvenni a kapcsolatot az üzlet vezetőjével és ha minden igaz várható pozitív fordulat.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok!
Mi a teendőm ha a bolt egy olyan üzenetet küldözget nekem, hogy vegyem át a termékem amit korábban egy hiba miatt adtam be. Ugyan azt a terméket amiben már nem bízom hiszen hibát generált korábban.
Elküldték állítólag valahova (szerviz) ahol megnézték és indul vissza. Rá is kérdeztem mi indul vissza az általam leadott hibás termék? Nem hajlandóak egyértelmű választ adni, hogy mi volt a gond, javítottak e, mik a lehetőségeim, csak annyit menjek be a termékemért a boltba. Gondolom ugyan azért amit leadtam.Mit lehet ilyenkor tenni?
(Edigital és egy logitech vez.nélküli termék)Köszi az érdemi válaszokat.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
A probléma a következő. Lejárt a 30 nap és érdeklődtem mi a helyzet pontosan a termékkel. Elsőre azt a választ kapom az adott héten jön (de mi?!) levélben az info, hogy átvehetem. Természetesen az adott héten semmi nem történt, se levél, se telefon. Ismét rákérdeztem, és sikerült kideríteni, hogy (várják a terméket a boltba), később hogy az meg is érkezett (mégis mi?!). Ismét rákérdeztem, Milyen terméket? Csere terméket, javított terméket, milyen terméket könyörgöm. Nagyon nem mindegy szerintem ez a része..
Ma ismét rákérdeztem pontosan tájékoztassanak mi történt, sikerült e javítani, mi volt a hibája avagy nem találtak hibát és küldik vissza ahogy van.
Semmiről nem hajlandóak pontos választ adni, pedig harmadszorra kérdeztem rá.
Menjek be a termékért, menjek be a termékért. Most ismételten sokadszorra rákérdeztem mi a helyzet az adott termékkel mert ha ugyan azt küldték vissza, nem veszem át. A vásárlók könyvébe viszont boldogan fogok bejegyzést tenni.Kicsit idegesítőek.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz pinnacle #11858 üzenetére
30 napig se kép se hang. Nem is kerestem őket mert úgy tudom a 15nap nincs már a minimum a 30.
Kaptam választ (sms-t is) és abban a kijavított termék szerepel. Ha nem lesz hozzá hivatalos szervizlap, hogy pontosan mit csináltak vele akkor nem veszem át. Biztosan szeretik a fogy.védelmi felügyelőséget, ha szarakodnak. Oké tudom végzik a dolgukat , azt is tudom nem rajtuk múlik. Egyértelműen hibás a készülék egy wiress logi billentyűzet néha eldobja a jelet 1 méterről!! Mellesleg 5+2 év garanciás a készülék.
(Akkor még annyit adott a Logi)Srác a boltban azt mondta ez egyértelmű kuka és ilyet nem javítanak. Aha tényleg..
Értem én csak akkor hülyének ne nézzenek.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Látom vannak itt komolyann gondok mint az én 3-5k
már annyi seértékű billem, szóval majd ha bementem a boltba megírom mi volt a Logi szerviz lapon. Kiv. leszek egy olyan billel mit kezdenek ami eldobja a jelet ergo elfáradt benne egy speciális hardver aminek ez a feladata.Logi eddig ami volt nekem termékem nem szórakozott azonnal csere. Főleg 5 év garis terméknél. A boltos 7-et mondott de az szerintem marhaság.
Kérdés borítsak asztalt 3k miatt vagy nézzem meg a sz.lapot és mosolyogva jöjjek haza.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
Új hozzászólás Aktív témák
- Macrodroid
- World of Tanks - MMO
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- iPhone topik
- Milyen egeret válasszak?
- Xbox Series X|S
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- További aktív témák...
- Apple watch S4 40mm - Space Gray
- Crucial 32GB KIT DDR4 3200MHz CL16 Ballistix Red RGB (Utánvétes Foxpost az árban!)
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple Watch Series 7 45mm GPS+Cellular, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 2022 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen