-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Redneck
veterán
válasz Superhun #11202 üzenetére
Nem akarok felesleges köröket lefutni mert kevés idővel rendelkezem. Nem ismerem ezen ügymenet folyamatát és nem szeretnék sokat tökölni vele mert dolgoznom kell a kártyával. Ha elküldik hetekre tesztelésre már bekalkuláltam hogy kölcsön kell kérjek egy kártyát. Ediginél még nem volt soha garancia ügyem, az lenne a legjobb ha kártya ugyanúgy működne mint pár héttel ezelőttig. Remélem nincs is baja csak valami szoftveres anomália. Erre mondjuk kicsi az esély, mert ugyanazok a programok vannak a gépen mint eddig, és drivert sem cseréltem.
Szerk:
Lehet ezeket egyáltalán javítani? Hogy tudják cserélni ha több éves kártya és nem is lehet kapni? :S[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Attix82
őstag
válasz Superhun #11200 üzenetére
Igen biztos. Jótállás keretén belül az eladót terheli a szállítási költség.
Forrás: [link]
Szállítási költségek sem képezhetnek kivételt, így pl. a kijavítás megtörténtéhez szükséges szállítási költségeket is az eladó fél (forgalmazó) köteles viselni, és jogszerűtlen annak megtérítését a fogyasztótól követelni. Ha a költségek viselése tekintetében a szerződő felek között vita van, annak elbírálása bírósági hatáskörbe tartozik.
Az a 10kg-os dolog arra vonatkozik, hogy ott nem a vevőnek kell cipekedni hanem az eladónak.
-
Attix82
őstag
válasz axioma #11206 üzenetére
Pedig nem
Volt is egy gyakorlati eset egy ismerőssel, webshopból rendelt egy elektromos borotvát. Tönkrement 2 hónap után. visszaküldte a saját költségére. Rá akarták verni a visszaszállítást.
Mondtam neki linkelje be ezt, és téríttesd meg az oda szállítást is (volt papírja az utaztatásról)....kis csend után a bolt kérte a számlaszámát és visszautalták neki a költséget + ingyen vissza szállították a terméket.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Attix82 #11205 üzenetére
Ez az én értelmezésemben is a boltból történő továbbküldés szállítási költségeit jelenti. Még egy webshopot sem láttam, aki simán átvállalja a szállítás költségeit, ráadásul ki is kötik a jótállási feltételeknél, hogy a szállítás költsége a vevőt terheli. Ha szabálytalan lenne, akkor miért állíthatnak ilyet?
Továbbá nagyon sok webshop készségesen felajánlja a vásárláskor a garanciafutár szolgáltatást, ami extra díj fejében viszi és hozza a garanciális terméket. Ez a szolgáltatás szabálytalan lenne, ha ezt térítés nélkül lenne kötelességük megtenni.Hogy is van ez akkor?
-
Attix82
őstag
válasz Superhun #11209 üzenetére
Nem szabálytalan kiírni, hogy a vevőt terheli a szállítási költség. Viszont ha valóban garanciális a probléma amit ugye ha már megjavították a terméket vagy cserélték, ezzel már bizonyíték is van ,hogy a termék valóban hibás volt és nem te tetted tönkre. Vagyis jogosan kéred vissza a Te által fizetett szállítási költséget.
Garanciafutár: csak egy olyan extra, hogy nem neked kell foglalkozni a szállítással.(elvinni a postára magyarán) , de amúgy alapból is ingyenes jótállás keretén belül is a szállítás
Vagyis egyik se szabálytalan, viszont alapból ingyenes az útiköltség valódi garanciális probléma esetén
-
Topikgazda
válasz ALONSO11 #11213 üzenetére
Hol itt a fejlemény?
"véleményük szerint az otthoni BIOS frissítést nem végezhetem el"
Mint írtuk, ez a kutyát nem érdekli.
Azt pedig csak a gyártó hivatalos szervize tudja meghatározni, hogy ténylegesen rossz BIOS került-e fel a VGA-ra és ez okozza a hibákat.
Várd meg az Asus válaszát, azzal már lesz mit az orruk alá dörgölnöd.
-
LógaGéza
addikt
Üdv!
Van egy olyan problémám, hogy egy webshopból vásárolt telefont hibával visszaküldtem több mint 2 hónapja, és azóta se kaptam se készüléket, se pénzt vissza, pedig az utóbbiba maradtunk az üzlettel. A teljes történetet leírtam ide, nem akartam a fórumot "naggyá tenni" ezzel.
Mit tudok tenni ezzel? Azon gondolkoztam, hogy küldök egy tértivevényes levelet, annak nyoma van, és ha nem válaszolnak, akkor tovább vinném az ügyet valamilyen hivatalos szerv felé, csak pontosan nem tudom merre induljak,
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Topikgazda
válasz LógaGéza #11217 üzenetére
Szia!
Első lépésben egy tértivevényes levél, amiben felszólítod őket az azonnali fizetésre. Ha erre nem válaszolnak, akkor második lépésben kérd ki a területileg illetékes békéltető testület segítségét. Ha az utóbbi is eredménytelen lesz, akkor közjegyzői fizetési meghagyási eljárást indítasz a követelés érvényesítésére. Ha a kötelezett nem terjeszt elő ellentmondást, a fizetési meghagyás jogerőre emelkedik. Ha ellentmondással él, akkor az eljárás automatikusan polgári perré alakul át. Ez utóbbi évekig is eltarthat, de biztos megkapod a pénzed és a cég fogja fizetni a per összes költségét. Ha van egy kis eszük, nem hagyják idáig fajulni a dolgokat.
-
LógaGéza
addikt
válasz Superhun #11218 üzenetére
Köszönöm, így fogok tenni
Abból esetleg lehet bármi bajuk, hogy szürkeimportnak tűnik a készülék?
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
optikus
senior tag
válasz LógaGéza #11219 üzenetére
Multkor ideztem par ilyen gsmes ceg honlapjarol milyen trukkokkel elnek mar a vasarlas soran. A legjobb az hogy ok valojaban megrendelesre hoznak hasznaltat amit kvazi ujnak adnak el. En mondjuk a levelezes elott meg bemennek rakerdeni hogy mi az abra mert lehet hogy csak elfeljtettek...
Buy books not gear.
-
LógaGéza
addikt
Újonnan lett eladva, 27% ÁFA volt rajta - ezért lett 32 helyett 40. Biztosra akartam menni, de így is ráfaragtam..
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
optikus
senior tag
válasz LógaGéza #11224 üzenetére
Hat ezek xerint ennyit er ha a biztosat, a dragabbat veszi az ember... (Mondjuk job ha nav nem nezi meg azt a szamlat
De sztem kerdezz ra meg egyszer mielott levelezel. Ha meg meg akkor sem akarjak akkor lehet fenyegetozni meg levelezni (azert ez nem az az osszeg amiert megerje nekik az egesz tortura).Buy books not gear.
-
LógaGéza
addikt
válasz optikus #11225 üzenetére
Rá volt kérdezve már párszor. A legjobb az egészben, hogy a könyvelő már elvitte a számlát, és mivel tavalyi volt, el is számolta, most jöhet vissza az egész (vállalkozásba lett véve).
Ma még felhívom őket, elmondom nekik a lehetőségeit, amit itt lett ajánlva, kíváncsi vagyok mit reagálnak."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Redneck
veterán
válasz LógaGéza #11226 üzenetére
Érdekel mi lesz a vége, mindenképp írd meg.
Használt de garanciális műszaki cikknél számít ki intézi a garanciaügyet? Meghatalmazás nélkül is lehet intézkedni? Tehát ha veszek az aprón egy VGA-t amire egy megbízható boltba szól a garancia, de gipsz jakab neve van a számlán akkor marad a garancia nem? Elvégre a termékre vonatkozik. Nem szeretnék pénzt kidobni az ablakon.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Packersbay
tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék,hogy mit lehetne tenni az esetemben? A történet a következő: Vettünk tavaly karácsony előtt egy telefont amit januárban megpróbáltak ellopni a bnőmtől. Szerencsére ez nem sikerült, viszont a telefon leesett a földre és felül betört az érintő képernyője. Ezután még 2 hétig használtuk mivel esztétikai gondon kivül semmi baj nem volt vele. Ezután viszont egyik beszélgetés alatt kikapcsolt és viszza kapcsolni se tudtuk többet. Ekkor vittem el a szervízbe ahol ugyanezt elmondtam és kértem,hogy hívjanak. 3 nap után hívtal,hogy vszinű az érintő miatt nem kapcsol be viszont erre nincs garancia mivel leesés miatt történt ezt elfogadtam és kértem hogy csinálják meg. Ezután viszont 2 nappal később megint hívtak,hogy mégsem tudják megjavítani mert a szervizes szerint az akkumulátor érintkezője elhajlott és látszik,hogy bele lett nyúlva a telefonba. Mondtam hogy olyan hülye azért nem vagyok hogy garanciás 1 hónapos készülékbe belenyúljak és kértem,hogy a megállapitásaikat írják le. Most itt tartunk,sajnos a telefonért még nem tudtam visszamenni. Szerintetek hogyan tovább? Írjak bele a vásárlók könyvébe vagy fenyegessem meg őket a fogyasztóvédelemmel??
Saját házi akácméz eladó! Dell laptop alkatrészek eladók!
-
Tomeewap
tag
Sziasztok!
Magánszemélyként eladtam egy új terméket, melyet egy apróhirdetési portálról vásároltak meg tőlem telefonon keresztül. Természetesen sok fényképpel raktam fel, hogy ne legyen probléma. Erre ma hív a vevő, hogy megkapta a csomagot, minden ok, de neki nem tetszik és visszaadná és meg fizessem vissza. Ha nem, akkor feljelent a fogyasztóvédelemnél.
Ilyenkor mit tudok tenni? Mert úgy gondolom hogy én nem hibáztam.
Előre is köszi! -
Attix82
őstag
válasz Packersbay #11229 üzenetére
Hát, alapból le lett ejtve a telefon, így semmire sincs garancia. Javítást kérted, de több hiba merült fel...ami több munkát is igényel. Kérdés megjavítható vagy sem.
""Szerintetek hogyan tovább? Írjak bele a vásárlók könyvébe vagy fenyegessem meg őket a fogyasztóvédelemmel??""
Ezt nem teljesen értem, maga a telefon elvesztette a garanciáját vagyis a boltnak már semmi köze hozzád. Max elvállalta a javítását, amibe belemész vagy sem.
-
Tomeewap
tag
válasz Attix82 #11231 üzenetére
Igen, én is így gondoltam, de az illető tiszta ideg, hogy neki ez mégsem kell, és feljelent meg stb.. és hogy 3 napos cseregaranciát kell biztosítanom. 100% magánszemélyként adtam el a terméket, és telefonon keresztül kérte, semmi írásos nyoma nincs, csak SMS-ben küldte el a lakcímét.
Akkor megnyugodhatok ha azt mondom neki hogy nem veszem vissza?
-
Redneck
veterán
válasz Tomeewap #11233 üzenetére
Szerintem ha írásban nem állapodtatok meg hogy 3 napon belül visszaveszed ha nem tetszik akkor ez van. És mivel gusztustalan volt, mennek Omárék Na jó nem vicces, Műegyetemes poén.
Adtam már el aprón VGA-t és megállapodtam a sráccal hogy ha nem tetszik, nem elég, visszaveszem, természetesen ugyanebben az állapotban. Sajnos ez még a pontozós rendszer előtt volt Mennyi jó pontom lenne márfricz19: miért?
Olyat nem szabad csinálni hogy megkeresem az embereket akikkel üzleteltem, feladom megint a hirdetést és küldik a beígért pirosat? Örülnék neki, mert nem sokat aprózok de ha igen akkor korrektül teszem, ami később jól jöhet! Pár embernek szereztem már örömet azzal hogy nem voltam lehúzós vagy megbízhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Mate
nagyúr
Sziasztok!
Nem találtam neki nagyon jobb topikot, így hát itt kérnék segítséget.
Dormeoval harcolok épp. Az eset:
30k-ért lehet kapni náluk fedőmatrac+párnát. Ehhez most ajándékba adtak takarót is.
Megrendeltem, majd másnap hívtak, hogy a takaró ok, viszont matrac+párna nem elérhető csak 2 hónap múlva és ajánlottak egy másik terméket amit el is fogadtam.
Már itt megjegyezném, hogy mai napig ugyan úgy árulják a terméket, miközben elvileg nem elérhető náluk...
5 munkanapon belül garantálják a szállítást. Ezt be is tartották, utolsó nap jött a csomag. Kinyitom és nincs benne a párna.
Írtam nekik és bocsánatkérés után mondták, hogy küldik. 9 munkanap elteltével meg is érkezett a csomag. Ügye alapból érdekes, hogy ez már nem fért bele az 5 munkanapba. Ami még viccesebb volt, hogy még egy takarót küldtek és nem párnát.
Ekkor írtam nekik, hogy lassan 1 hónap eltelt és még mindig nincs meg a párna. Mondták, hogy bocsánat cserélik. Na de miként? tettem fel a kérdést.
Kiküldenek egy futárt a takaróért, elviszi a központba és a beérkezés után küldik a párnát. Mondtam nekik, hogy ki nem adom a kezemből a takarót, míg nem kapom meg egyből a párnát illetve így megint min. 2 hét a dolog. Mondták, hogy ez nem így megy.
A kérdés az, hogy ilyen esetben békéltető testülethez vagy fogyasztóvédelemhez kell fordulni?
-
Attix82
őstag
Ahogy kiveszem a szavadból van 1 termék , ami áll matrac + párna. Te elfogadtál egy másik terméket ami csak matrac. És ehhez jár az ajándék takaró.
Vagyis a matrac+ párnát megbeszéltek szerint egy matracra módosítottál. + ezekhez ajándék takaró.
Magyarán megkaptad amit rendeltél.
-
Packersbay
tag
válasz Attix82 #11232 üzenetére
Nekem azt mondták először,hogy a törést nem tudják megcsinálni garanciában mivel esés miatt keletkezett viszont a telefon többi része garanciás. Utána jöttek azzal,hogy belenyúltam és elhajlott ami hazugság mert sztem egy leeséstől nem hajolhat el egy érintkező úgy hogy benne van az akksi. Vagy ha igen akkor utána hogy müködhetett még 2 hétig bármilyen hiba nélkül..
Saját házi akácméz eladó! Dell laptop alkatrészek eladók!
-
Mate
nagyúr
válasz Attix82 #11240 üzenetére
Nem!
Van egy matrac, amihez mindig adnak ajándék párnát. Ez egy dobozban van, örökös akció ha úgy vesszük.
Mostani akcióban ehhez a csomaghoz (Vagyis matrac+párna) adtak egy takarót is ajándékba.Másnap mondták, hogy nem elérhető a matrac+párna csomag, ehelyett egy másfajta matracot és párnát adnak (Ez már nem egy dobozban van, két különálló termék) +a takaró, amit továbbra is tudnak adni, mert van raktáron.
A matrac+takaró megjött, a párna nem.
Vagyis nem kaptam meg, amit rendeltem.
-
Tomeewap
tag
válasz sarkanyolo2 #11243 üzenetére
Azt mondta hogy mindenképpen visszaküldi, és ne merjem ne átvenni. Mert ugye ő azt mondta...
-
Tomeewap
tag
válasz sarkanyolo2 #11245 üzenetére
Nem is fogom. Nem én hibáztam, tehát részemről felejtős a dolog. Amennyibe meg került, annyiért meg sztem nem fog cirkuszt rendezni.
-
Mate
nagyúr
válasz Attix82 #11247 üzenetére
Levelezésen kívül nem szerepel semmin az ajándék párna. Arról nem is beszélve, hogy 5 munkanapon belül meg kellet volna már kapnom mindent. Erre már most rájött még 9 munkanap és még sehol nem vagyok. Ha belemegyek még további 9-15 munkanap, tehát az eredeti 5 helyett 23-29 munkanap a vége. Ennyi idő alatt ebayről is ideérnek a csomagok, nem hogy a város másik feléből
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #11232 üzenetére
Hát, alapból le lett ejtve a telefon, így semmire sincs garancia. Javítást kérted, de több hiba merült fel...ami több munkát is igényel. Kérdés megjavítható vagy sem.
Ez baromsag -mar bocsanat-. Arra nincsen garancia, aminek kapcsan a jotallasra kotelezett ki tudja menteni magat jotallasi kotelezettsege alol. Magyarul: a kijelzo nyilvanvaloan nem lesz gariban javitos, mert ossze van torve. Minden egyeb hiba/alkatresz kapcsan _bizonyitani_ kell tudni, hogy a jelzett hiba, es a leejtes kozott ok okozati osszefugges van, tehat hogy a jelzett hiba oka a nem rendeltetesszeru hasznalat (jelen esetben ez lenne a leejtes).
Ezt nem teljesen értem, maga a telefon elvesztette a garanciáját vagyis a boltnak már semmi köze hozzád.
Fentiek miatt: nem, nem vesztette el. Olyat kb. egyetlen alkalommal tud egy keszulek: amikor eltelt a ra valallt x ev gari.
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5