Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s3toraph

    senior tag

    válasz s3toraph #11351 üzenetére

    Sziasztok!

    Öcsém laptopja, mint írtam gariban van, de van egy kis problémám.
    A történet probálom röviden leírni.

    Szóval:
    Van a családban egy samsung notebook (NP300E5Z-S01HU), amit mi használtan vásároltunk meg. Adásvételit írtunk róla, minden eredeti papírja meg van. Sajnos az első tulajnak nincs meg már az elérhetősége, így nem tudok intézkedni online, mert ő regisztrálta be a gépet saját magához, mikor megvette, amiről a vásárláskor nem tudtam, sem azt, hogy ezt a regisztrációt töröltetni kellene, hogy mi tudjunk intézkedni a későbbiekben.

    A probléma a következő:
    Az első tulajdonos egy euronicsban vette a laptopot, 2012.01.29.-én, de 2 napon belül cseréltette egy ugyanolyan gépre, mert valami probléma volt vele. Ezt a euronicsnál úgy papírozták le, hogy kézzel ráírták az eredeti számlára alul, hogy 2012.01.31.-én cserélve ugyanarra a készülékre, pecsét, aláírás mellette. A laptopot az első tulajdonos beregisztrálta a samsung oldalán, 2012.01.31.-ei vásárlási dátummal. Gondolom abból indúlt ki, hogy a kicserélt géphez ez a dátum tartozik.
    Tavaly augusztusban megdöglött benne a vinyó, debreceni szigi-vill-ben mondták hogy tudnák a helyszínen cserélni, de nem jó a dátum mert a garjegyen 31.-e szerepel, az eredeti számlán pedig 29.-e. Ezt meg tudtam oldani, garancia jegy pótlást kértem a számlát elküldve, meg is kaptam. Vinyót cserélték helyszínen, minden rendben volt, csak sokat kellett várni a vinyóra, nem volt raktáron.
    Kb. 5-6 hete a laptopnak meghibásodott a jack csatlakozója, így beküldtem volna szervízbe a debreceni szigi-vill-en keresztül, a telemax-ba, mivel ehhez szét kell szedni és azt csak pesten tehetik meg. Szigi-vill-nél mikor bementem, mondták, hogy a kiterjesztett gariról kell egy papír. Na mondom remek, mikor betelefonáltam meddig van gari, ezt a samsung ügyfélszolgálatos nem mondta. Mind1, megint telefon, elmagyaráztam mi a szitu, kaptam egy linket amiről ki lehetett nyomtatni a kiterjesztett 2 hónapos garit.
    Vissza szigi-vill-hez, erre mondják hogy lehet nem lesz jó a dolog, mert az eredeti számlán 29.edike szerepel, a kiterjesztett garit meg 31.-ei dátummal regisztrálta az előző tulaj. Mondok remek.... -.- Mondták, próbáljuk meg így. OK, gépet akkuk átadtam, felküldték (ez volt február 28.-án).
    Rá kb. 1 héttel hnak a szigi-vill-től a dátum miatt, problémázik a telemax. Elmagyaráztam x-edjére, mi a szitu, mondta az emberke hogy megírja a telemaxnak és ha nem hív újra, akkorelfogadták és megjavítják. Nem hívott. Aztán rá megint kb. 1 hétre, 18.-án hí hogy nem lesz jó, intézkedjek a samungnál. Telefonálok is be egyből, mondom mi a szitu. Ügyfélszolgálatos nagyon kedves volt, ígérte utána kérdez mi a helyzet ilyenkor, és visszahívnak. Azóta már vagy 4x beszéltem velük, volt amikor nem is hítak vissza pedig ígérték, mindig csak tologatják a dolgot, most ezt nem tudja megmondani, továbbítja az illetékeseknek, stb. blablalba. Legutóbb az ügyfélszolgálatos javasolta, hogy írjam le a a történetet és küldjem el a kapcsolat@samsung.hu-ra csatolva a számlát. Megtettem (március 25.), sürgős választ kérve, erre fél-1 nappal később annyi jött csak, hogy továbbították az illetékeseknek. Sablon duma. Ma kértem az állítólagos illetékesekhez telefonszámot, mert már nagyon unom ezt az időhúzást! Válasz még nem jött. 12 körül telefonálok be megint az ügyfélszolgálatra.

    Már az is kiderült, ha jól látta az egyik ügyfélszolgálatos, hogy mindkét dátummal be lett regisztrálva a készülék, szerepel a rendszerükben (érdekes... hogy lehetséges ez egyáltalán?).

    Szóval a lényeg: csak a 29.-ére végződőt kellene meghagyniuk, másikat törölni, erről nekem kapnom egy linket amiről ezt a kiterjesztett garanciát ki lehet nyomtatni, hogy tudjam továbbküldeni a szigi-vill-nek, ők meg a telemax-nak.

    Kérdésem: ilyen esetben, hogy a telemaxnál van a laptop, jó 3 hete, de egyrészt iszonyat lassan válaszoltak, hogy nem jó a dátum, másrészt a samsunggal 9 napa semmire sem jutottam még, kitolódik-e a garancia ideje? Szerintem nem, ezért is vagyok ideges, de szeretném biztosra tudni.

    Másik kérdés: szerintetek is direkt időhúzás megy? :(( :(( Szombaton lesz 29.-e. Nekem nagyon úgy tűnik, mivel érdemben semmire nem haladtunk, nem keresnek, ügyfélszolgáltos sajnálkozásával meg bocsánatkérésével meg semmit nem érek... Mit tudok tenni még szerintetek?
    Egyébként pofám leszakad, hogy egy ilyen adminisztratív, relatíve apró elírás miatt ennyit telefonáljak, és ne jussak semmire a samsunggal! :(( :((

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

Új hozzászólás Aktív témák