Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Heffi

    őstag

    Szép estét!

    December elején meghibásodott az egyik videokártyám (HD7870), amit a hardveraprón vettem. Felhívtam a garancialapon lévő szervízt és megbeszéltük, hogy postán küldöm, mert bajaiként nem járok minden nap Budapesten. A csomagban mellékeltem egy levelet a hibaleírással, mindenféle elérhetőségemmel és egy kéréssel, hogy tájékoztassanak az átvételt követően a munkaszámról, a javítás, csere elkészültének várható időpontjáról. No ezt persze nem tették meg. Ha jól emlékezem december 3.-n adtam postára, 3 nap múlva telefonon érdeklődtem, hogy megkapták-e, a válasz igen volt, de még nem bontották ki a csomagot. Legközelebb Karácsony előtt érdeklődtem, annyit tudtak mondani, hogy 10.-i dátumozás van az alkatrész mellett, és hogy továbbküldték. Most, hogy már 5. hete elküldtem nekik az alkatrészt még mindíg csak annyi volt a válasz, hogy ha majd tudnak valamit, akkor szólnak.

    Szóval a kérdésem az lenne, hogy meddíg húzhatják -vonhatják ezt a garanciális ügyintézést? Kezdem unni a várakozást, a gyerekemről nem is beszélve, hisz játszana a gépén.

Új hozzászólás Aktív témák