-
GAMEPOD.hu
A kereshetőség érdekében a filmkritikát, ajánlót tartalmazó
hozzászólások #értékelés címkével vannak ellátva.
Bővebben erről és példa a keresésre.
A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz callmeakos #59299 üzenetére
Az majd csak a következő szint, hogy tetszik is. Előbb meg kell nézni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Endii
tag
Üdv!
Időhurok (Predestination)
sci-fi, időutazás 8-10
Port.hu leírását nem ajánlom, spoiler.[ Szerkesztve ]
-
somasz
addikt
válasz Pearce #59294 üzenetére
Nekem sem a kedvenc filmem a Keresztapa 1-2, de objektíve egy nagyon komolyan összerakott film, sokszor előjön beszélgetésekben, más filmekben utalnak rá. Látni kell valamikor, hogy véleményt tudj formálni róla, illetve hogy árnyalja az általad látott filmek megítélését.
Pont a 3. Gyűrűk Urát nem láttam az első 10-ből. Meg a Schindler listáját. Majd pótolom őket.
Első 20-ból is csak ezt a kettőt nem láttam.
A hét szamuráj, Az élet csodaszép, Az élet szép hiányzik még a 30-ból. Ezekből kettőről tudom, hogy nagyon meg kéne nézni.Na mindegy. Ajánlom, hogy azért szemezgessetek a listáról, a 70-80% százaléka nem véletlenül van ott, ahol.
noxwill: nem csak neked ment a blogos téma, de látom, figyelsz.
Nem nevezném szardobálásnak a dolgot, mindenkinek szíve joga azt nézni, amit akar.De hogy kimarad egyeseknél a Tégla, meg Ponyvaregény, meg Harcosok Klubja.
Holott ezek nem igazán a megosztó filmek, a legtöbben imádják őket.[ Szerkesztve ]
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
-
ígyvanferi
addikt
Ezek pl. szerintem is jó filmek, a Vissza a jövőbe trilógiáért nem rajongok egyedül közülük.
Viszont mindenki csak a Keresztapa filmeket említi, de akik írták most, hogy csak párat láttak a top 10-ből, 20-ból, azok kihagyták pl. a Harcosok klubját, a Schindler listáját, a Ponyvaregényt, a Mátrixot. Oké, a nácik-zsidók nem egy egyszerű téma, ez lehet kizáró ok eleve sokaknál, de a másik három igazi kultuszfilm, annyira egyedi, annyira semmihez sem hasonlítható, annyira kihagyhatatlan. Na mindegy. -
#54715584
törölt tag
válasz ígyvanferi #59297 üzenetére
Ez olyan generációs különbség lehet vagy mi.
-
somasz
addikt
válasz ígyvanferi #59307 üzenetére
Pedig mekkora királyság volt gyerekkoromban a Vissza a jövőbe! Imádtam. Valószínűleg azért nem lenne most annyira király elsőre nézve, felnőttebb fejjel. Viszont minden egyes alkalommal ott ragadok a tv előtt, ha megtörik a tér-idő kontinuum.
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
válasz ígyvanferi #59307 üzenetére
Nekem például megvolt a Schindler listája és benne is van nálam a legjobbak közt. Csak az a fránya 3 óra.
somasz
Figyelek ám
Innen is megvolt a Ponyvaregény, és ja az a vallatós rész, meg az odaszólás hogy: Örülünk Vincent?
Instant klasszikus
De ismerek olyat aki nincs oda a Tarantino filmekért. Megint csak kinek mi.De a kérdés az: lesz e idén légdeszka?
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
james001
veterán
Inkább a top 100 legrosszabb filmből ajánljatok filmeket,tuti onnan se láttak sokan több filmet
Egyébként nekem a Ponyvaregény az all time favorit,bármikor megnézném,így is már vagy 9-szer legalább biztos láttam. Én meg arra mondom hogy hülye aki nem látta!
Amúgy devil-k kollégától kérdezném hogy raktad össze azt a képet amit posztoltál? Vagy csak összevágtad?
"The stars have died and the heavens go up in flames"
-
pohár
félisten
én végiguntam a Keresztapa 1-et, a 2. részét elkezdtem, a feléig bírtam, de a BE mocsok jó sorozat lett, max az az összefüggés, hogy maffia, meg kb azonos időben játszódik, de a sorozat igen élvezetes
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
-
BITBOYS
addikt
Megőrjítesz nemáár
Azért irigyellek is, rengeteg jó film áll még előtted Félve kérdezem...Az utolsó cserkészt láttad már?[ Szerkesztve ]
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
devil-k
nagyúr
8/10
Remek, kis könnyed laza film. Kellemes csalódás.
KisTücsök
Rendezés a saját értékelés alapján és 10-től 1-ig kihozza. Linkelem holnap!
[ Szerkesztve ]
- mozi bolondéria -
-
Pearce
aktív tag
Child 44 Official Trailer #1 (2015)
Hardy. Rapace. Oldman. Szovjetúnió. 50-es évek. Gyerekgyilkosságok.
és
"A Disney stúdió Chris Prattet kívánja megnyerni az Indiana Jones-sorozat tervezett rebootjának címszerepére. " via Vox
plusz
"Íme, a SZELLEMIRTÓK rebootjának címszereplői: Leslie Jones, Kristen Wiig, Melissa McCarthy és Kate McKinnon. Ők lépnek majd Murrey, Aykroyd, Hudson és Ramis nyomába." via Geekz
[ Szerkesztve ]
-
BITBOYS
addikt
válasz cyberkind #59318 üzenetére
(#59317) Pearce-nek szerettem volna, de mostmár mind1
Szolgálati közlemény:
Kristen Wiig egész jó bőr#59319) bagyulajuve Lehet egész jó lesz majd, fene se tudja mi jár a stúdió fejében
[ Szerkesztve ]
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
mufi
senior tag
Ma megnéztem az unbroken-t. Úgy összegeszve, eleg fos volt, főleg a végén az idézet, hogy a továbblépés útja nem a bosszú hanem a megbocsájtás. Ennél süketebb mondatot az életben nem hallottam.
A filmhez képest a kétszermegnézett ronin 47 az 10 oscaros film..Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
tibbike01
őstag
8/10
Sokkal jobb volt mint a The Judge.
Még a könnyem is kicsordult a végére. Nagyon szép film.
Erősen ajánlott![ Szerkesztve ]
-
BITBOYS
addikt
Kezdek aggódni SW miatt: Tudják, mi lett a legsikeresebb film tavaly?
idézet: A legtöbb filmet még letorrentezni sem érdemes...
[ Szerkesztve ]
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
-
brownus
veterán
válasz BITBOYS #59325 üzenetére
mindet moziban láttam tavaly, kivéve a pókica2, neveld a sárkányt2, godzilla, teknősök (ezt még nem láttam), lego kaland (ezt se láttam még), hős6os (ezt sztem most hétvégén megnézzük a corvinban),
kábé 100 dodóval én is hozzájárultam a nagy bevételekhez :d (ami ezen a 20as listán van)
-
Rx
aktív tag
The Hangover Part II
Felejthető alkotás a részemről. Az első részt se tartottam akkora nagy durranásnak, mint sokan mások, de adtam egy esélyt a második résznek.
A 3. tudja ezt überelni? "Érdemes" megnézni?
Viszont a menyasszoy jelölt hümm...jó bőrDracula Untold
A sztorival nem volt gond, mint ahogy a látvánnyal sem.
Egy-két idétlen jelenetet leszámítva nem volt vészes, de annak örülök, hogy nem moziban láttam.Guardians of the Galaxy
Tudtam, hogy egy látványos Marvel popcorn film, nem is váram többet tőle, ennek ellenére jól szórakoztam rajta. A zenéket külön kiemelném és Zoe Saldana legyen kék vagy zöld...keep it simple! "Régi rendszer: Rx felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!"
-
brownus
veterán
erre kíváncsi leszek, the lazarus effect trailer - a trailer alapján jó lesz ez
ja, ahogy a cikkíró is írja sopileres, no more trailer...[ Szerkesztve ]
-
devil-k
nagyúr
KisTücsök
- mozi bolondéria -
-
brownus
veterán
válasz devil-k #59333 üzenetére
Rank & Title IMDb Rating Your Rating
4. The Dark Knight (2008) 8,9 10 Seen
5. Pulp Fiction (1994) 8,9 10 Seen
9. The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) 8,9 10 Seen
10. Fight Club (1999) 8,8 10 Seen
12. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980) 8,8 10 Seen
18. The Matrix (1999) 8,7 10 Seen
20. Star Wars (1977) 8,7 10 Seen
24. The Usual Suspects (1995) 8,6 10 Seen
27. C'era una volta il West (1968) 8,6 10 Seen
28. Léon (1994) 8,6 10 Seen
41. Terminator 2: Judgment Day (1991) 8,5 10 Seen
51. Alien (1979) 8,5 10 Seen
62. WALL·E (2008) 8,4 10 Seen
64. Aliens (1986) 8,4 10 Seen
67. Le fabuleux destin d'Amélie Poulain (2001) 8,4 10 Seen
71. Oldeuboi (2003) 8,4 10 Seen
77. Reservoir Dogs (1992) 8,4 10 Seen
92. Snatch. (2000) 8,3 10 Seen
100. Inglourious Basterds (2009) 8,3 10 Seen
108. Batman Begins (2005) 8,3 10 Seen
139. Blade Runner (1982) 8,2 10 Seen
141. Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998) 8,2 10 Seen
157. Trainspotting (1996) 8,1 10 Seen
172. Kill Bill: Vol. 1 (2003) 8,1 10 Seen
187. Sin City (2005) 8,1 10 Seen
199. The Avengers (2012) 8,1 10 Seen
217. The Terminator (1984) 8,0 10 Seenma már azért változna a 10es listám, de se kedvem, se időm ezzel szarakodni (90%ban azért stimm, meg rég pontoztam már az imdb-én, biztos felkerülne erre a listára újabb/régebbi film is.)
[ Szerkesztve ]
-
marilllyo
veterán
válasz BITBOYS #59325 üzenetére
Hát ott az a 20-as lista. Ebből számomra 5 film volt amire azt mondom, hogy tetszett. Holtodiglan, A holnap határán, Interstellar, "Hogy"? neveld a sárkányod, Galaxis őrzői.
De talán a Holtodiglan meg a Holnap határán ami tényleg igazán igazán tetszett. A többi meg számomra csak szimplán jó volt.Egyébként szar ez így. Jobbnál jobb ötleteket, címeket húznak le a wc-n azzal, hogy "gyorsan összedobunk egy forgatókönyvet és majd a név meg a hype meg a trailer beviszi a népet a moziba". Egy normális reboot vagy régi film folytatása nem jut most az eszembe ami tényleg jó lett volna.
Az utóbbi időben inkább a hátsó kapun beslisszant kevésbé hype-olt filmek között kell keresgélni...ott érhet kellemes meglepetés.[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
eeXaa
addikt
Birdman 2014
3/10[ Szerkesztve ]
-
-
devil-k
nagyúr
Vajon érdemes lenne-e nekivágni a Karib-tenger kalózai filmeknek?
- mozi bolondéria -
-
spiky03
veterán
válasz devil-k #59342 üzenetére
Nekem abból csak az első jött be, utána már szerintem esett a színvonal. Talán még a 2. rész is elment.
Én ezeket a maratonokat tervezem majd valamikor lenyomni.
- Terminátor 1-4
- Penge 1-3
- Vissza a jövőbe 1-3
- Jurassic Park 1-3
- Halálos Iramban 1-6.
- Indiana Jones 1-4
- Batman a Nolan féle 1-3Mindet eredeti nyelven, mert úgy nem nagyon láttam még őket.
Remélem ebben az évben megtudom valósítani őket.
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
pohár
félisten
válasz devil-k #59342 üzenetére
siiiiiiiiiiiiimán, bár a 4. rész nem lett a legjobb (a többihez viszonyítva), de simán élvezhető
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
● A topikban tiltott a warez mindennemű formája!
● A kereshetőség érdekében lásd el #értékelés címkével a filmkritikát, ajánlást tartalmazó hozzászólásaidat!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen házat vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- További aktív témák...