Új hozzászólás Aktív témák

  • fear2

    tag

    Sziasztok!

    Felteszem itt is a kérdést, hátha van itt is valaki,akinek volt már hasonló esete az Emaggal:

    Vásároltam tőlük egy klímaberendezést, kb. 2 hónapja, amiben a gyári, lezárt csomagban nem volt benne a távirányító.
    Azonnal jeleztem nekik.
    Hát a kommunikáció nem az erősségük. Kb. 2 hét,mire válaszolnak egy levélre.
    1,5 hónap után ki akarták szúrni a szememet egy 5.000Ft-os vásárlási utalvánnyal,amiből vehetek egy 4.900Ft-os univerzális távirányítót, tőlük. :W Ezt természetesen visszautasítottam.
    Ugyanis a gyári távirányító speciális funkcióit nem fogjuk tudni elérni vele.
    Így egy funkciójában korlátozott termékünk lenne eredeti áron. :F
    A klímát emiatt azóta sem szereltettük fel (a legnagyobb kánikulában sem sajnos), azonban most már nem várunk tovább, mert a szerelő később már nem vállalja a túl sok munkája miatt. :O
    Írtam nekik, hogy számomra az eredeti távirányító lenne az elfogadható, vagy esetleg egy komolyabb, bármire felhasználható utalvány.
    (A korrekt az lett volna,ha nem is tudják beszerezni a távirányítót,hogy hoznak egy új szettet, ezt pedig visszaviszik. Azonban az új szett azóta már 40.000Ft-tal többe kerül,+ a vissza szállított,bontott szettet is csak min. 40.000Ft bukóval tudja eladni, pl. újracsomagoltként. Így kb. 80.000Ft-ot veszítene /veszített volna ezen ha jól számolom).
    Ma újra írtam nekik egy levelet, hogy ismét eltelt 2 hét a legutóbbi válaszom (visszautasítottam az 5.000Ft-os kupont) óta, de tőlük még semmilyen válasz nem érkezett arra sem.
    Kíváncsi vagyok,hogy ennek mi lesz a vége.
    Ez volt részemről a 4-5-ik levél feléjük.
    Hogyan bírjam őket kommunikációra? Esetleg vonjam be a fogyasztóvédelmet? :((

Új hozzászólás Aktív témák