Új hozzászólás Aktív témák

  • orientcx

    őstag

    Ti aztán jól belehúztatok ma! :C
    -
    -
    Tlog - "Két hét kihagyás után vettem elő és meglepődve tapasztaltam hogy a pajzsa sokallta gyorsabban
    amortizálódik le. Te nem tapasztaltad?"

    -
    Hetek óta nem játszottam, össz a minap csavarogtam kb másfél órát, és az ilyenkor kondával és FDL-el fel-felbukkanó elite martalóc stopposokon kívül nem pofoztam ki senkit a galaxisból. Azok meg önmagukban nemigen tudják megkarcolni a shieldemet, tehát nem tudok válaszolni. Ahhoz be kellene néznem egy HazRES-be egy jó adag csali rakománnyal a raktérben, és kihívni párbajra az összes ott tartózkodó kalóz képesítésű szakembert. És még ha azzal is kéne szembesülnöm, hogy valóban jóval gyorsabban fogyna a pajzs, akkor is előbb a hosszas kihagyás okozta gyenge formámra gyanakodnék, ami amúgy még folyamatos tréning esetén is roppant ingadozó szokott lenni(már megint teleirkáltam a fórumot, pedig pont ugyanott tartanál, ha csak ennyit pötyögtem volna be, hogy "nem tudok válaszolni" :U :B
    -
    -
    nubreed - "egy full MC build már szépen szedi a pajzsokat?"
    -
    Ha teszel rájuk inendiary effect-et(persze 5-ös overcharge tuninggal), és a legkisebbre egy corrosive-t, akkor ez a legtutibb összeállítás. Nem mondanám, hogy eszi a pajzsot, mert azt a látványt sokkal inkább irdatlan zabálásnak tudnám nevezni. :K :K :K
    És ha már itt tartunk, a full MC fittnek rengeteg előnye van.

    1. relatíve keveset fogyaszt, tehát több pötty marad pl a shield-re, ami durván fokozza annak erősségét.
    2. univerzális fegyver, pajzsra is jó, hullra is jó, így mindig hatásos össztüzet zúdíthatunk az ügyfélre, ha sürgős(nem kell először csak ezzel, aztán csak azzal).
    3. kis és nagy hajókra is ideális - egy MC össztűz mp-ek alatt csapja le az olyan kellemetlenkedő kis cecelegyeket, mint pl egy Viper, vagy DBE, esetleg Courier, emiatt egy ilyen Corvettel(boost+FAOFF+lefelé thrust fordulókkal) jóval könnyebben vadászhatjuk le az aprólékot, mintha az ilyen célpontokra alkalmatlan plazma, vagy railgun foglalná a helyet az értékes HP-ken

    Kétségtelen, hogy tud fogyni a lőszer, de egyrészt vannak spórolási lehetőségek, másrészt ha valaki sajnál időnként egy-egy órát arra, hogy púposra tömje a material tárolóját vassal, nikkellel, meg sulphurral, az vessen magára, márpedig így gyak végtelen lőszerünk van. :K
    Spórolni pl úgy lehet, hogy a két huge + a large(amik csak nagyon lassan fogynak) az egyes tűzgombon vannak, a kicsik, amik a nagy tűzgyorsaságuk okán sokkal gyorsabban ürülnek ki, a kettesen. És ha nem sürgető a helyzet, mert épp nem 10-15 jól képzett szakember vakargatja a pajzsod, akkor csak a nagyobbakat használod(mondjuk Asp-tól a Gunship-ig), de remekül lehet boost-al rammerkedni is, ha valamelyik közvetlenül a csőröd elé kerül(persze ilyenkor 4-2-0)
    Mindazonáltal azt is tudni kell, hogy a sok incendiary effect durván megnöveli a hőtermelést, de még mindig kedvező marad ez a paraméter is. Érdemes a pip gazdálkodásra külön odafigyelni, ha épp nem lőnek rád, akkor érdemes magasan tartani a fegyverzet energiaszintjét, mert alacsony értéknél a lövegek hűtésére is kevesebb energia jut, és olyankor drasztikusan felgyorsul a melegedés is(de hát a pip managment ezer más okból is kulcskérdés a komolyabb csörtékben)
    Még annyit, hogy mivel a large MC elég lassan pörög fel, ezért nem túl praktikus. A helyére érdemes esetleg valamilyen cannont, vagy plazmát tenni.
    -
    -
    Ice_Man22 és Secundus - clean drive - dirty drive, Cutter, és hasonlók
    -
    Ne feledjétek, a drive tuning nem csak a végsebességet befolyásolja, hanem az agilityt is(bár jobb, ha a "Cutter" és az "agility" szót nem használjuk egy mondatban :N), ezért csakis(!) dirty drive!
    A hőt nem ezen a modulon kell megspórolni, hanem pl egy csak a szükséges mértékig tuningolt, nagyon sokadik próbálkozásra összeálló, alacsony hőtermelésű PP-vel. De bármit is fejlesztünk, erre a paraméterre mindig nagyon figyeljünk oda, mert nagyon durva dolgok állhatnak elő. Én még anno az engi bétában előállítottam egy olyan FSD-t, ami ugyan nagyon megnövelte az ugrótávot, de minden ugrásnál bőven 100 fok fölé ugrott a hőmérő(jó, ez még a béta volt, gondolom ezen azóta faragtak kicsit), vagy pl a másik accountomban, amit egy hónapja fejlesztettem fel, csináltam egy olyan MC tuningot, hogy az egyik MC önmagában fűtött fel másodpercek alatt mindent. Tehát minden fejlesztés után teszt!!!
    (a megadott számok néha bizony hazudnak!) :K

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

Új hozzászólás Aktív témák