-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
grHawk
aktív tag
Full engizett harci
Corvettem van (A rated mindenben), de egyedül sem merem azt eljátszani. Csak wingben és még akkor is csak egy ideig bírjuk A rekord egy óra 14 perc, de 4% hullal jöttem visszafele, az egyik wingtársam (conda) odalett, az fdl-ünk megúszta 40%-al De kaszáltunk 11 milliót fejenként, szóval... -
to.ca
tag
válasz grHawk #29701 üzenetére
Jól sejtem, hogy az a 11 milla kb. a fele volt a konda biztosításának?
Azért jobban szeretem magam eldönteni, kinek rontok neki, na meg előtte jó pozíciót fogni.
Arról nem is beszélve, hogy egy kis aranyért az összes novice Eagle is a nyakadra jár, és amíg őket pofozgatod, elmehet a nagyhal. De én is jártam már úgy, hogy belestem a hazresbe, csak előtte elfelejtettem kipakolni azt a 4 t modular terminal-t, amit egy előző küldetésért kaptam. Úgy esett rám az összes éhenkórász, hogy azt hittem, valami ártatlanba lőttem bele, és wanted lettem hirtelen.load"elite",8,1
-
duvi
nagyúr
Megfejtették az összes lehetséges kombinációt és miután Ram Tah megkapta, felfedezte benne a Guardian monolit hálózat jelmintáját. A felfedezésnek hála ezentúl az eddig megtalált és még fel nem fedezett romok helyét is 1000 ls távolságból már képesek a scannerek érzékelni. Nem kell koordinátákkal vesződni többé.
Galactic News: Ram Tah Makes Breakthrough -
scyllafren
senior tag
Remelem a karakter kreatorban lesznek kulonbozo "stance"-ek: ul, all, tancol, felfuvodik a nyomashianytol, mert kilottek a kabinuveget...
[ Szerkesztve ]
-
cintula187
addikt
válasz scyllafren #29711 üzenetére
Persze, meg tapsikolás a wingmannek.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
D4M13N
aktív tag
válasz scyllafren #29711 üzenetére
Én valami böszme ruhára vágyom.Valami ilyen taktikai katonai valamire.Vagy egy mondoshawan duciruhára
-
zsintai1987
tag
A múltkor mondta Duvi, hogy a háttérszimulaciót minden befolyásolja.
Valaki nagyvonalakban elmondaná, hogy pl a bányászat hogy ronthat az állomás helyzetén? Elvileg nem veszek semmit csak eladok mittudomén 40t aranyat. Akkor azzal rontok, hogy pénzt veszek ki az állomás piacából?3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+
-
duvi
nagyúr
válasz zsintai1987 #29716 üzenetére
Igen, a rendszer/állomás gazdasági helyzetét befolyásolod ezáltal. A teljes BGS ismerete nélkül, akár káros is lehet a gazdasági fellendülés, ha nem vagyunk tisztában a frakció aktuális céljaival.
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz zsintai1987 #29716 üzenetére
Azt nem ígérhetem, hogy egy rövid posztban leírjuk az összes lehetséges BGS hatást, ehhez egy több hetes intenzív kurzus kellhet.
Ahogy Duvi is írta, a rendszerben végzett minden tevékenység hatással van a háttérszimulációra, a rendszer influence (befolyási) viszonyaira, a rendszer frakcióinak state-jére (állapotára), a rendszert irányító frakció state-jén keresztül pedig egy az adott rendszert irányító frakció összes rendszerének state-jére, továbbá az ezeket befolyásoló vagy nem befolyásoló tevékenységekre, a befolyás mértékére, általában mindenre. Nem az állomásnak van tehát "helyzete", hanem mindezeknek. Bármely frakcióra, NPC-re, állomásra, piacra, stb. gyakorolt minden hatás befolyásolja mindezeket és sok más rendszert is.
A magyar frakciónak két tucat rendszere van. Minden, ami ezekben zajlik, hatással lehet az összes többi rendszerre is.
Ennek megfelelően önmagában egy tevékenység sem jó, rossz, vagy semleges. Nincs olyan tevékenység, ami mindig segít. Adott nap a két tucat rendszerből kijelölt rendszerekben folytatott meghatározott tevékenységek segítenek kizárólag. Bármely tevékenység e rendszerekben jóval nagyobb valószínűséggel okoz problémát, mint amennyit segítenek. Ha egy tevékenység egy rendszerben mindig növeli a magyar frakció befolyását (annak megítéléséhez, hogy ez igaz-e, szintén elég átfogó ismeretek kellenek a BGS-ről), az legalább akkora probléma lehet, mintha csökkentené. Valójában a speciális erőknek rendszeresen van munkája evvel, amit egyébként hasznos fejlődésre is lehetne fordítani.
Másodszor meg kell különböztetni az általános logikát a BGS mechanizmusoktól. Ami logikusnak tűnik, annak lehet, hogy semmi köze ahhoz, amit a BGS megvalósít és fordítva.
Harmadrészt, amikor bányászol és eladsz, akkor eközben egy sor más tevékenységet is végezhetsz, ami mind hat a BGS-re. Belépsz a rendszerbe (módosítja a napi influence változási limitet), kivéded az NPC-k támadásait és interdicteket (frakciók hajót vesztenek a rendszerben, ezáltal minden frakció influence értéke módosul, egyes frakciók közelebb kerülhetnek más state-ekhez), kiugrasz supercruiseba a hatósági hajók scan-je befejezése előtt (kismértékű szabálysértés a kontroller befolyását és state-jeit befolyásolja), dokkolás előtt/közben történik valami, termék értékesítésével befolyásolod a piaci keresletet, a kontroller frakció state-jeit, vonzóbbá vagy kevésbé vonzóvá teszed a rendszert a külső kereskedelem számára, felveszel egy visszautasíthatatlan küldetést.
A bányászat során a hajó megvédése módosítja az influence viszonyokat, a forgalom a cap-et, az eladás során terméktípustól, értéktől (nyereségtől) függően a kontroller influence-t és state-t, illetve a termék iránti keresletet befolyásolod. Az állomás "piacából kivett pénz" önmagában csak konjunktúra (boom) esetén számít a boom induló értékének változtatásába, de ezt másodlagos hatásnak tekintjük, mivel itt a közvetlen influence és state hatás a jelentősebb.
Sokat lehetne írni még erről, de félek, hogy nem erre a válaszra számítottál.
-
scyllafren
senior tag
válasz Pro Cambarus #29718 üzenetére
Juj! Kudos a leirasert, nekem tok tiszta. Ami le van irva, az a legreszletesebb jatekmechanika-elemzes, amit eddig olvastam.
Csak egy kerdesem van: Ha ennyire erzekenyen erintenek ilyen dolgok, miert nem EVE online-nal jatszotok? Ott van ilyen szintu micromanagement, amit kontrollalni is lehet.
Elite-ben, mivel itt lehet valasztani Solo-private group-open play kozott, gyakorlatilag nulla eselyed van ezeket kontrollalni. Bemegyek a rendszerbe soloban, soha nem vesz senki eszre, mivel jatektechnikailag lathatatlan vagyok mas jatekosoknak, de amit csinalok, az centire ugyanazt a hatast fejti ki a jatekterre, mintha openben csinalnam.
Osszegezve: meg lehet kerni a jatekosokat dolgokra, de mindig lesz valaki, aki vagy nem olvasta, vagy lesajnalja a kerest. Sot, ha a nagykozonseg ele rakjatok ki ezt a "belepes csak meghivoval" infot, akkor jo esellyel a Streisand-hatast fogjatok elszenvedni: annyian fognak betrollkodni a rendszerbe, hogy idotok se lesz levegot venni, annyit fog valtozni az "influence"...
-
anatron
aktív tag
válasz scyllafren #29719 üzenetére
Bocs,hogy beletrollkodok a beszélgetésbe de ezt muszály elmondanom:
Az Elite Background szimulációja 3 dologra épül alapvetően:
- Angol logika
- Bugok
- Manuláis belenyúlások a Frontier részérőlA fentiek fényében csak erős idegezetüeknek ajánlott ...
Én semmiképpen sem fordítanék rá figyelmet inkább azt javaslom élvezzétek azt a részét a játéknak ami megfelelően működik és kikapcsolódást nyújt.
Az Elitet nem arra szánták ,hogy nagy játékos csoportok kiskirályságokat hozhassanak benne létre.
Ez alapvetően egy singleplayer játék,online környezetbe téve az internetes kalózkodás miatt! -
duvi
nagyúr
válasz anatron #29720 üzenetére
A BGS használata egy játékmechanikai lehetőség. Mint annyi más játékban, ebben is vannak bugok és javítanivalók, de az SSL több mint egy éves történelme és terjeszkedése bizonyítja, hogy van értelme a háttér szimulációnak és játékosfrakcióknak. Akinek van kedve, az használja és közösségben játszik, akinek nincs, az egyedül vagy kisebb csoportokban. Ennyi.
-
Cooper911
senior tag
válasz anatron #29720 üzenetére
"Ez alapvetően egy singleplayer játék,online környezetbe téve az internetes kalózkodás miatt!"
Alapvetően multira találták ki (nyilván a kalózkodás miatt is) csak a backerek kisirták a solo módot.
A BGS-be meg közvetlen nem tudnak belenyúlni legfeljebb a patchek alkalmával.[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
duvi
nagyúr
válasz Cooper911 #29722 üzenetére
Egy kis történelem:
Az eredeti Elite kimondottan single/solo játék volt. Ez alapján készült az ED, amibe már multi lehetőségeket is integráltak. Kickstarteres indulásnál megígérték az offline játéklehetőséget, ami netkapcsolat nélküli solo játékot jelentett. Megjelenés előtt visszakozott a Frontier/Braben és a másolásvédelemre hivatkozva kivették az offline lehetőséget. Ennek hatására sokan visszakérték a támogatásra befizetett pénzüket. Akik "nem játszották szét az agyukat" a béta tesztelések alatt, azok vissza is kapták a pénzüket. Ellenben akik sok-sok órát beletettek a bétákba, azoknak nem, mivel a "béta alatt nem zavarta" őket ennek a lehetőségnek a visszavonása.[ Szerkesztve ]
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz scyllafren #29719 üzenetére
Az Elite-ben is van mind mikro- mind pedig makromanagement, csak részben más elven. (Gondolom, mert az EVE-t nem ismerem.)
Itt az elv nem az, hogy tudomásunkra jut az undermine tevékenység vagy megtámadják a bázist és PVP-vel elhárítjuk. (Lehet ilyen is, ha egy frakció openben támadja a combat zone-unkat például, de ez nem jellemző.)
Itt az elv az, hogy hatás / ellenhatás alapon működik a rendszer, azaz az undermine-t erősebb, ellentétes hatású tevékenységel lehet kompenzálni. Erre vannak stratégiai eszközeink (terjeszkedési és rendszer karbantartási stratégia), diplomáciai eszközök (csökkentjük a nyilvánvaló konfliktushelyzeteket) és rövid távú eszközeink (state-k állítása, napi feladatok fókuszálása, folyamatos megfigyelés). Én speciel örülnék, ha emellett csak az openben végzett tevékenységek számítanának a BGS-be, azaz a PVP is általános lehetőség lenne, de a játékkal kapcsolatos stratégiai döntések miatt (solo mód) személy szerint erre kevés esélyt látok.
Mindezzel együtt tavaly október óta a Frontier Development drámaian javított a BGS játszhatóságán: több és egyszerűbb információs eszközt adott, sokszorosára bővítette a BGS céljára használható eszközök körét (BH és exploration mellett trade, küldetések, stb.), jó irányban csökkenti a visszaélésekre alkalmas eszközöket is (tranzakció alapú elszámolás visszaszorítsása, stb.) Ezek némelyike csökkenti a versenyelőnyünket, de hosszú távon akkor is hasznos, mert mindeközben jelentősen javítja a játékélményt. Ma a BGS már könnyebb műfaj, így a verseny kiegyenlítettebb, de a rendszeres rejtett változások kutatásától az összetett hadműveletekig mégiscsak alapvetően a jelentős frakciók játékszere maradt, ami szintén helyes. Ettől még néha továbbra is "túl izgalmas" maradt, de ha nem kéne árat fizetni az eredményekért, azoknak nem is volna értéke.
[ Szerkesztve ]
-
zsintai1987
tag
válasz Pro Cambarus #29724 üzenetére
Köszönöm , hogy elmagyaráztátok! Szóval akkor én most a 448 tonnás kondammal tradelek már 2 hete (ma lettem elit trader) és valaki rendszerét gyengítem ezzel mert 4k\t haszonnal hordomaz imperial slave/ advanced medicine-t 2 állomás között- soloban, es semmit nem tehetnek ellene...ez elég gáz! Ők gondolom a billentyűzetet törik ketté miközben én meggazdagszom. Így már sajnalom őket. Mar ha valamelyik klanhoz tartozik egyáltalán. A Chona rendszer 2. Állomásáról szállítgatok erre emlekszem.
3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz zsintai1987 #29725 üzenetére
Általában kevés az esélye ennek, mert sokkal több az NPC frakció, mint a játékos, de a jelek arra mutatnak, hogy az Aisling's Angels nevű játékos frakciót undermineolod megfeszített erővel. A másik állomás függvényében lehet még egy frakció akiket vagy tolsz, vagy taposol.
Most, hogy nézem, zavargások is törtek ki náluk.
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz D4M13N #29730 üzenetére
Jah, végül is 45€-ért megkaptad a single meg a multit is és többet nem kell fizetni, Most hogy is áll ez ED-ben ha meg akarod kapni az összes tartalmat?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Hauptmann
addikt
válasz Pro Cambarus #29729 üzenetére
Azt honnét lehet tudni, hogy az adott frakció játékosoké, vagy NPC?
-
-
totila
tag
egy haverom kérdezte, és nem tudtam válaszolni rá
fed rangot akar, de nem kap navy küldtit, a fednél ally, a ranknál 100%, a rendszerben négy fed frakció van, háromban ally, egynél friendly, de a rendszer nem fed, hanem independent, azt nem tudta megmondani, hogy a legnagyobb befolyású frakció fed-e
csak fed rendszer ad nav küldit, vagy a frakciók a lényeg? -
duvi
nagyúr
válasz Diopapa #29731 üzenetére
- Tudom, hogy te is régi motoros vagy mindkét játékban, ezért inkább a többiek és a teljesség kedvért írom le az alábbi összehasonlítást
- Teljes áron 50€ a fullos Deluxe Edition. Aki nem rohan, az kivárhatja a rendszeres akciókat, ami 30%-os akcióban már csak 35€. Ebben ugye benne van az alapjáték+Horizons DLC+CQC Arean+ajándék festéscsomagok. Az árak mellett az sem elhanyagolható, hogy az ED-vel már több mint 2 éve játszunk/játszhatunk.
- Az SC-ben 2014-ben vettem meg az első csomagomat és azóta is áll benne a pénzem. Ott időközben emelkedtek az árak és kivették az alapcsomagból a SQ42-t (single játék). Jelenleg így néz ki egy "fullos" SC csomag. Alaphajó SC csak multi tartalommal: 40.45€ + SQ42 a single tartalommal 52.01€. Nem mellesleg már kitalálták, hogy a SQ42-nek lesz több része is, amik külön fizetős tartalomként jelennek meg...
- Mielőtt bárki úgy érezné, hogy ítélkeznék az SC vs. ED témában, határozottan kijelentem, hogy nem áll szándékomban és kérem, hogy ne is induljon el egy végtelen flame hullám ebből! Mindkét játékot nagyszerűnek tartom és elfogadom, hogy külön utat járnak a tartalmi kiadások és megjelenések terén. Csupán Papa ár/érték összehasonlítására kívántam reagálni![ Szerkesztve ]
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz Hauptmann #29732 üzenetére
Nincs 100%-os módja, jelenleg technikailag nincs különbség a játékos és az NPC frakciók között.
A játékos frakció lehet "injected", amit a fejlesztők a frakció kérésére integráltak a kliensbe (és az adatbázisba). Ezeknek a neve legtöbbször nem tartalmazza valamely naprendszer nevét. Ha ilyet látsz, az mindenképp gyanús, bár néhány példa van rá NPC frakciók között is.
A másik lehetőség az "adaptált" frakció: ekkor a játékos csoport örökbe fogad egy létező NPC frakciót. (Pl. Mercs of Mikunn a Mikunn rendszerből).
Google search, inara, eddb segíthet ezek azonosításában, de ezek 3. feles megoldások: nem biztos az eredményük.
http://inara.cz/galaxy-playerfactions
https://eddb.io/faction[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz totila #29734 üzenetére
A frakció a lényeg, de érdemesebb FED rendszerekben húzni a rangot. Ha megvan az ally, akkor a 100% elérése után egy kicsit tovább kell még küldizni, hogy beadja a naval/navy questet. Ha nem akarja beadni, akkor érdemes elugrani egy FED rendszerbe és ott próbálkozni, de a menet közben gyűjtött rang százalékok így sem vesznek el. Amíg 100%-on áll az aktuális rang, addig is a háttérben tovább gyűlik a % a következő szinthez. Amikor megkapja a naval questet és meglépi a rangot, akkor látni fogja, hogy időközben hány százalékot gyűjtött össze a következő szintből.
-
totila
tag
igen, azt én is mondtam neki, hogy a pontok nem vesznek el, viszont egy hete már ally a frakcióknál, és bőven túl van a százon, de akkor mondom neki, hogy települjön át egy fed rendszerbe
ilyenkor örülök igazán, hogy én már rég túl vagyok ezen, mert most sose lennék admirális
köszi a választ -
Vesa
veterán
válasz scyllafren #29719 üzenetére
Pont ez jutott eszembe. Ilyen szintű szimlációra ez a játék nem alkalmas, az EVE viszont erre van kitalálva. Érdemesebb abba ölni ennyi energiát, mert ott tényleg eszméletlenül jól meg van csinálva a micro management és az egész rendszer a közösségi jellegre épül, ellentétben az Elite-el amiben van ugyan open mód, de a játék nem MMO.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Rosszul fogalmaztam. Lehet benne frakciókkal játszani természetesen, de ilyen célra az EVE lényegesen több lehetőséget ad! Az EVE-t direkt hatalmas közösségeknek és frakcióknak találták ki, ahol komplett birodalmakat lehet építeni, ráadásul bő 15év előnyben is van.
Valójában csak arra akartam rávilágítani, hogy akinek ez a fajta részletesség kell, annak az EVE lényegesen több tartalmat és lehetőséget kínál, ez a fajta játékélmény ott lényegesen komolyabb, erősebb. Ilyen csatát, ennyi szereplővel Elite-ben nem látunk tán soha. Ugyanakkor az EVE-re nem véletlenül ragadt rá az "Excel szimulátor" jelző sem. :-)A tudomány a valóság költészete!
-
Pro Cambarus
csendes tag
Nem válaszoltál Duvi kérdésére. Nem ismerem az EVE birodalomépítési rendszerét (tehát ezzel nem az állításodról mondok véleményt), de ebből a szemszögből egy ilyen hatalmas csata is csak egy sok szereplős skirmish (nyilván rengeteg taktikai elemmel, hadvezetési feladattal: ez nem értékeli le az összetettségét). Sok szereplős űr PVP-t (ami alatt konkrétan rengeteg playert kell érteni, ha nem is annyit, mint az EVE legnagyobb csatáiban), sok hajóosztályt, bányászatot, kraftingot, engineeringet, reverse engineeringet, hajóépítést, bázis- és városépítést, (lakberendezést ), nagy frakciókat, frakciós pvp-t involváló MMO-val én is sokat játszottam (jóval) korábban (SWG), de abban sem volt olyan értelemben birodalomépítés, mint az E : D-ben. Az E : D-ben a birodalomépítés nem kollektív eszközfelhalmozás a nagy pvp csatákhoz, hanem ténylegesen egy birodalom felépítése. A birodalom méretének csak a state futószalag (idő) és az emberi erőforrások szabnak határt. Persze a parancsnokok eszközellátottságának itt is van szerepe. A felkészültségük és a koordináció azonban nagyságrendekkel fontosabb. A BGS folyamatos kutatása, a változásaihoz történő alkalmazkodás még inkább. A BGS összetett és dokumentálatlan, de ettől még menedzselhető. Pont ez a kihívás benne.
[ Szerkesztve ]
-
zsintai1987
tag
válasz Pro Cambarus #29729 üzenetére
Tehát, "ha" 10 imp cutter összefog és egy állomás összes vízkészletét felvásárolják akko az ivóvíz hiánya miatt elégedetlenség alakul ki es csökken a befolyás az állomáson ami miatt akár háború is lehet 2 al frakció között?
3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+
-
duvi
nagyúr
válasz zsintai1987 #29743 üzenetére
Durván fogalmazva igen, de ennél összetettebb a dolog. Az ilyen felvásárlásoknál az is sokat számít, hogy milyen besorolású az adott bolygó és mekkora az adott árukészlet, valamint a populáció nagysága. Pl. egy mezőgazdasági bolygón, nehezebb élelmiszerhiányt kiváltani, mint egy ipari vagy kitermelő bolygón. Ehhez még hozzájön az adott rendszer biztonsági besorolása, ami befolyásolja az elégedetlenség (lázadás) mértékét.
-
Ice_Man22
senior tag
A fenti hozzaszolasok utan tartozom az SSL nek egy bocsanat keressel ☺. Tawilo mellet valami LTT nevu rendszerben ahol az SSL nek is vannak erdekeltsegei, rendesen irtottam a kalozokat... Ha ezert a kis gyilkolasert sok munkatok volt akkor meg egyszer bocs. Nem gondoltam, hogy ennyire osszetett ez a jatek.
Akkor mi a helyzet az ilyen Robigo es hasonlo rendszerekkel, ahol lehet rendesen huzni a reput, ott milyen formaban befolyasolja a fentebb emlitett dolgokat?
-
duvi
nagyúr
válasz Ice_Man22 #29746 üzenetére
- Ezért is kértünk és kérünk minden játékost, hogy inkább kerüljék el az otthonrendszerünket és környékét Többször is előfordult, hogy segítőkész honfitársaink miatt kellett korrigálni a nem kívánt hatásokat.
- Tudtommal Robigo a nagy roham idején, nem tartozott játékosfrakcióhoz és a BGS is sokat változott azóta. A repuzásra használt rendszerekre ugyan ezek a szabályok érvényesek. Ezért is nagyon fontos az első lépés egy játékosfrakció életében. Az otthonrendszerük kiválasztása. Anno mi is napokig kerestük a minden szempontból ideális rendszert, míg sikerült letelepednük. (Ha jól emlékszem, Anatron talált rá Tawilora)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Nyaralás topik
- Fotók, videók mobillal
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Hosszú üzemidő és aptX Lossless a Cambridge Audio Melomania M100-ban
- Zyxel NAS326
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz