-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cooper911
senior tag
válasz 4580693 #29839 üzenetére
Azért azt ne feledd, hogy a Python inkább egy multirole hajó. Sokmindenre jó (CG, utasszállítás, bányászat) akár még harcra is. De ha csak a harc a célod akkor a Pythonnal érdemes a mérnökök kegyeiben járni majd váltani FDL-re megtuningolni és azzal osztani a pofonokat, amíg a Corvettet el nem éred. De persze a harcon kívül is sok érdekes dolog van ebben a játékban
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
orientcx
őstag
válasz Pro Cambarus #29844 üzenetére
A kommented annyi sebből vérzik, hogy nem fogok minden pontján végigmenni, mert most annyi időm nincs, csak néhányat ragadnék ki
-
"Egyfelől a harci stílus, amit leírsz, az az "outgun". Gyorsabban lelőni az ellenfelet, mint az lelő téged
Erre a Vulture csakugyan nem alkalmas. Nem lehet nagy hajóként repülni, mert kilövik. Viszont folyamatosan manőverezve el lehet érni, hogy minimális sebzést kapjon"
-
Alapvetően értettél félre, én rohadtul nem azt mondtam, hogy az FDL azért jobb a Vulture-nál, mert azzal leállhatok egymásra lövöldözve a kuncsafttal szemben, és én leszek a gyorsabb, tehát nyertem(próbáld csak meg ezt egy Gunship-el, vagy Corvette-vel szemben ). Ha te erre használtad azt a szegény madarat, akkor baj van. Én azt mondtam, hogy az FDL (pláne boost-al és FAOFF-al) tökéletesen fordul, és a Vulture a sok durva hátránya mellett még ezen a területen sem igen tud sok pluszt felmutatni. Az amolyan "statikus" technikát még a Corvette-vel sem műveltem soha, mert egyrészt az böhönyeség, másrészt a pajzsomra az aktuális kuncsaft elhalálozása után is szükségem lesz.
-
"A Vulture tuningolva ötszázzal megy. Ez legvisszafogottabb értékelés mellett is elégséges bármilyen NPC-vel szemben"
-
Az FDL most kiépítéstől függően olyan 528-540-et szól. Ha már a CZ-re hivatkozol, akkor tudhatnád, hogy a sebesség nem elsősorban az iszkoláshoz kell, hanem az odaéréshez, hogy még neked is jusson a potya falatból, de ami a lényeg, hogy ez a fejlesztés nem csak a sebességet növeli, hanem a manőverező képességet is.
-
"A FA-off kapcsán van egy alapvető félreértés, ami egy nagy hajó, tank esetén nem jelent drámai különbséget, de egy vadászban ég és föld. FA off-ban a hajó nem "fordul" jobban"
-
Most arra külön ki sem térek, hogy az FDL-re a "tank" jelzőt használod, mert az meglehetősen vicces, de ami a lényeg, próbálj meg egyszer csak úgy simán megfordulni, aztán boost+FAOFF-al, és mérd le az időt(a különbség akkor fog megmutatkozni, ha épp nem a kék mezőben van a sebességed, márpedig harci helyzet sokszor megkívánja az attól való eltérést)
-
" A pajzs abszolút töltési sebességét azonban az SB-k nem módosítják, ezért mindez az itt felvetett alapkérdést nem érinti."
-
Jól értem, ezek szerint a SB egy felesleges dísztárgy, mint a bólogató kutyus a kalaptartón? Ez az érvelés elég furcsa irányba mozdult el
-
Hidd el, azon egész egyszerűen nem érdemes vitatkozni, hogy az FDL egy magasabb osztály, ami persze nem jelenti azt, hogy sokan vannak olyanok, akiknek a Vulture a jó választás.[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Cooper911
senior tag
válasz orientcx #29852 üzenetére
"felesleges dísztárgy, mint a bólogató kutyus a kalaptartón?"
Hohohoóóó! Szaladok is a Frontierhez 5 eurót lobogtatva, hogy a sok bólogató bénaság helyett egy bólogató kutyát kérek a műszemfalamra!Más:
Ruin scannelőktől kérdezem:
A Gamma ruin bolygóján van egy másik ruin. Olyan mint az alpha ruinok csak sokkal magasabb. Erről tudunk már valamit? Az Alpha és a beta ruin scan után most szálltam le a gammánál. Ha itt végzek megnézem ezt a másik ruint is.[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
Ch0b
tag
Egy kis off, de gondolom, aki játszik az Elite-tel, azt a téma mégis érdekli egy kicsit. Izgalmas nap lesz a holnap.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
Kíváncsi leszek, de mostanában sokszor érezni, mintha a NASA is már csak azért tenne ilyen bejelntéseket, hogy bizonyítsa létjogosultságát és több pénzhez juthasson a büdzséből. Főleg, mióta a magáncégek elég rendesen beszálltak az űrkutatásba.
Ezzel együtt remélem, hogy valami igazán nagy dologról van szó...
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
orientcx
őstag
(néha)Napi arc rovat
rolling stones magazine különszámŐ a fizetség mellé azt kérte,vigyük
magunkkal a két cimboráját is.
Na, ezek aztán problémás figurák. Az a Mick nevű fickó folyton mindent feketére akart festeni(mintha nem lenne meg a fekete festés minden hajómra), ráadásul úgy ugrabugrált a vezérlőben, hogy leverte a kedvenc teásbögrémet(tele kongga ale-vel ). A képen a bal szélső figura meg mire észbe kaptam, elszívta a fedélzeten található összes onion head-et. Akkor zavartam le őket a hajóról, amikor épp a filteres liptonokat tépkedte fel, hogy a tealevelekből próbáljon magának trombitát tekerni. Még félszemmel láttam őket(a hónuk alatt pár üveg lavian brandy-val) felszállni egy Havici felé tartó csöves Haulerre, ami aztán hatalmas cikcakkokban faltól-falig pattogva fúrta ki magát a kijáraton, és tűnt bele a fekete semmibe...
Ha megtaláljátok őket, szerintem most lecsaphattok rájuk, gondolom azóta is állást keresnek. Megtalálni őket nem lesz gond, csak dobjatok fel egy marék onion head-et a levegőbe, és mielőtt az a cucc érinthetné a földet, tuti az a Keith nevű csóka fogja elkapni...Azért lejmoltam tőlük egy dedikált plakátot, kicsit feldobtam vele a vezérlőtermet...
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
summers
tag
Hali!
Ship transit használata esetén előfordulhat olyan, hogy romlik az engizett modulok paramétere, esetleg eltűnik a fejlesztés? Valaki találkozott már ilyennel? Merjem használni?
-
orientcx
őstag
[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz orientcx #29852 üzenetére
"A kommented annyi sebből vérzik, hogy nem fogok minden pontján végigmenni, mert most annyi időm nincs, csak néhányat ragadnék ki"
Nagy kár, nem szégyenlek a tapasztaltabbtól és a nagyobb tudásúaktól tanulni. A vérző kommentemre adott gyors kezelésedért, a beteg állapotának stabilizálásáért is már nagyon hálás vagyok azonban és semmiképp nem élnék vissza a drága időddel.
"Ha már a CZ-re hivatkozol, akkor tudhatnád, hogy a sebesség nem elsősorban az iszkoláshoz kell, hanem az odaéréshez, hogy még neked is jusson a potya falatból, de ami a lényeg, hogy ez a fejlesztés nem csak a sebességet növeli, hanem a manőverező képességet is."
Köszönöm, ezt tényleg nem is tudtam és nem is tapasztaltam eddig. Nekem eddig nem tűnt fel, hogy a frakció hajói, amelyeket választok a CZ-be lépve nélkülem kiírtják az ellenfelet újra és újra és csak arra kell ügyelnem, hogy oda kell érnem egy-egy potya lövésre, killsteal-re. Nekem inkább alakult ki az -az ezek szerint helytelen- benyomásom, hogy közbeavatkozás nélkül az ellenfél dominálni kezdi a harcmezőt, miközben -ez szintén tévedés lehet- mindkét fél folyamatosan spawnol újra.
A manőverezési képesség viszont egy összetett dolog, mindjárt visszatérek erre az FA Off kapcsán. A fejlesztés valójában két alapvető, mozgást meghatározó tényezőt érint: a hajtómű optimális "szorzóját" és az optimális tömeget. Az, hogy ez milyen haszonnal jár, több dologtól függ:
-milyen tömegű adott pillanatban a hajó, amikor használod. Összességében a fejlesztésnek lehet pozitív és negatív hatása is, de egy jó fejlesztésből egy átlagos FDL a leggyakoribb hajtóműosztály használata mellett általában jelentősen profitál. Természetesen -amire a "manőverező képességgel" célzol- a fejlesztés minden hajtóművet érint.
-az adott hajótípus, chassis alapvető mozgási karakterisztikája. Ennek egyik eleme az általad fordulatként emlegetett elérhető saját tengelyeken mérhető szögsebesség, azaz a hajó saját tengelyei körüli elfordulása jelenti. Fontos világosan látni, hogy ez a fordulás megvalósítható álló hajónál, egyenesvonalú, egyenletes mozgást végző hajónál vagy csaknem bármilyen sebességvektor mellett. Ezt a hajtómű mérnöki fejlesztése befolyásolja. A másik eleme a hajtóművek egymáshoz viszonyított tolóerő-aránya (Gyorsító-lassító, vízszintes-függőleges-oldalirányú). Ezt a mérnöki fejlesztés egyáltalán nem befolyásolja, ez az űrhajó típus (chassis) sajátja. A hajtómű fejlesztése ennek a keretei között érvényesül, összességében a mozgás, a végsebesség és a manőverezés is változik, de az alapkarakter az FDL-nél nem veszik el. Ez a fenti és egy másik, chassishoz kötődő módosító hatása (a másik a gyorsulás, minden hajtómű relációjában, azonban hajtóművenként külön meghatározott mértékben)."Most arra külön ki sem térek, hogy az FDL-re a "tank" jelzőt használod, mert az meglehetősen vicces,"
Az FDL induló shieldje nekem természetellenesen nagynak tűnik ahhoz képest, hogy egy vadász. A Vulture-é is, bár az némileg kisebb. Ez persze ízlés dolga, ezen nem vitáznék. Nyilván vannak erősebb pajzsú hajók és sérthetetlen chassissal bíró hajók is a játékban. Bárki szabadon megválaszthatja, hogy neki mi számít tanknak. Nem beszélve arról, hogy most már pajzsot regeneráló sugár is van."de ami a lényeg, próbálj meg egyszer csak úgy simán megfordulni, aztán boost+FAOFF-al, és mérd le az időt (a különbség akkor fog megmutatkozni, ha épp nem a kék mezőben van a sebességed, márpedig harci helyzet sokszor megkívánja az attól való eltérést)"
Pont ez itt a lényeg. A kék mezőben nem a sebességed van, hanem a relatív tolóerőd. Az FA off nem a hajód mozgási irányának, mozgási vektorának a változását befolyásolja, hanem leválasztja a tolóerőszabályozást a hajó saját tengelyei körüli elfordulásról. FA Offban a joystick karja csak a saját tengely körüli elfordulást vezérli, a hajtóműveket nem. Ezért "gyorsabb" úgy "megperdülni", minha a nem "vízszintes", azaz longitudinális hajtóműveket is kezelné a rendszer.
Az általad leírt módszer csak a hajó szögsebességét méri. A mérés érvényesül álló helyzetben perdülő hajónál, egyenesvonalú, egyenletes mozgást végző hajónál, szűk és táv íven forduló hajónál, több tengelyen forduló hajónál (bármely tengelyre vagy azok síkjában található más egyenesre). Így nincs kapcsolatban a mozgás irányának megváltoztatásával, ami egyébként az E-ben a három hajtómű együttes használatával a leggyorsabb, amit az FA Off alapértelmezésben csökkent.
Az, hogy a hajó mozgása mennyire vesz részt a hajó védelmében, az határozza többek között meg, hogy milyen szöget zár be a rá tüzelő fegyver csövéhez képest. Egy álló hajónál ez a szög állandó. Egy közeledő / távolodó hajónál közel állandó egyenes vonalú mozgás esetén. Attól való eltéréskor a távolság növekedésével csökken a szög, bár a tűz pontossága is. A közeli célpontok esetén annál jobb a védelem, minél közelebb van a hajó mozgási síkja a 90 fokhoz a célzóhoz képest, illetve minél nagyobb az ilyen irányú mozgási komponense a védekező hajónak. Még többet segít, ha ezen a síkon nem egyenes vonalban, hanem két dimenzióban mozog a hajó. Az E esetében részben ezt a védelmet csökkentik sorrendben a gimbalos és turretes fegyverek, ugyanakkor növelik a gyorsabbtól lassabb felé haladó lövedékek.
A három térsíkon történő mozgásban van az FDL hátrányban a Vulture-hoz képest. Ez a chassis karakterisztikájából következik. A mérnöki fejlesztésekkel önmagához képest javul a hajó, de az alapkaraktere megmarad. Nem az a baj vele, hogy a fegyvereit nem tudja az ellenfél felé fordítani. Ezt az FA Off segíti. Megjegyzem, ez a legtöbb hajóosztályra igaz, amit próbáltam.
Az azonban világos, hogy az, hogy egy hajó fegyverei az ellenfélre néznek, nem jelenti azt, hogy az ellenfél hajó fegyverei nem néznek ugyanígy vissza. A kettő független egymástól, a sebződést pedig úgy lehet csökkenteni, ha a másik hajó (fegyverének) longitudinális tengelyére merőleges síkon tud mozogni a hajó vagy tarósan kívül tud maradni annak célzási szögtartományán.Ezt a képességet az FA Off kikapcsolt hajtóművek esetén rontja, mivel az FA kikapcsolása leválasztja a hajtóművezérlést, és álló hajónál álló hajóra tüzelhet az ellenfél, mozgó hajónál pedig egyenesvonalú egyenletes mozgást végző hajóra, ami a lövész szempontjából közel áll.
A legtöbb E parancsnok azonban ezt nem így nem éli meg, hiszen a gázkar folyamatosan adja a tolóerőt a laterális tengelyen. A hajó gyorsan elfordul a saját tengelye körül, van tolóerő, az űrben relatíve kevés (kevesebb) a viszonyítási pont. Összességében azonban mégis az a helyzet, hogy FA Off alkalmazásakor nő a tengely körüli sebesség és csökken a védelmi szempontból hasznos ívsebesség, rádiusz a lövészhez képest, merőleges síkon mérhető sebesség.Az általad leírt helyzetben az FA-Off + boost használatakor nő a rádiusz is, önmagához képest. A FDL viszont egy így is kisebb rádiusszal fordul, ugyanakkor sokáig sodródik egyenes vonal mentén, attól relatíve kevéssé eltérve egy 180 fokos forduláskor, FA onban és FA Offban egyaránt. A mozgása kevésbé folyamatos a laterális vagy ventrális hajtóművek használatakor is. Ez elkerülhetetlenül növeli a kitettségét bármilyen helyzetben.
A mérnöki fejlesztések tehát lényegesek, de egyik sem univerzális gyógyír, az FaOFF segíti a célzást de nehezíti a sebződés elkerülését.
"" A pajzs abszolút töltési sebességét azonban az SB-k nem módosítják, ezért mindez az itt felvetett alapkérdést nem érinti."
-
Jól értem, ezek szerint a SB egy felesleges dísztárgy, mint a bólogató kutyus a kalaptartón? Ez az érvelés elég furcsa irányba mozdult el "Ezt valószínűleg valahol máshol olvastad, de ha már itt van, hasznos kitérni rá.
Fontos megérteni, hogy az SB a pajzsot nem tölti és saját magát sem tölti. Az SB-t is a pajzs tölti, ha kell. Ennek megfelelően nem befolyásolja a töltési sebességet. Ha tehát egyensúlyi helyzetre törekszünk, tehát arra, hogy a pajzs ne veszítsen több energiát, mint amennyít veszít sebződéskor választott időegységre vetítve, ebben az SB a pajzs töltésével nem segít. Létezik olyan eset, amikor az SB az egyensúlyhoz hozzájárul, amennyiben a resistance plafonértéken belül engineers fejlesztés révén növeli a rezisztenciát. (A rezisztencia növelésének kettős haszna van tehát: hatása olyan, mintha nagyobb pajzzsal indulna a hajó, egyszersmind a sebzések szempontjából gyorsabban is töltődne.)
Azt második olvasásra szerintem magadtól is belátod, hogy az SB-nek akkor is van haszna, ha nem módosítja az SB sem a pajzs töltési sebességét, sem pedig a rezisztenciát, mivel magasabb induló értékkel több sebződést visel el a hajó a pajzs több idő alatt végbemenő, de összességében nem elkerülhető lemerülése esetén is. A nagyobb induló értékből ugyanakkor a kevésbé sebződő hajók is többféleképpen profitálnak.
A konklúziód értem: szereted az FDL-t. Örülök neki. Én is szeretném (jobban) szeretni, ezért a jövőben többet repülök majd vele, hogy jobban ki tudjam használni az előnyeit és kevésbé akadályozznak a limitációi. Attól azonban, hogy többet repülök FDL-el, a Vulture nem lesz inherensen rosszabb hajó minden helyzetben és tekintetben. Javaslom, hogy időről időre Te is ülj vissza egy FDL-lel azonos szinten továbbfejlesztett Vulture-be, fitteld ki szinte bármilyen fix lézerrel és meg fogod érteni.
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz Pro Cambarus #29867 üzenetére
Az előzőben nem fejtettem ki, de boost + FA Off esetén nő a szögsebesség és a rádiusz is és nő a valóban nő szögsebesség FA Off nélküli, sweetspottól elt tolóerő beállítás esetén is, de a sodródási jelenség, az abszolút sebesség hullámzása nem szűnik meg. Győződj meg róla magad is! Természetesen irányváltás esetén egy-egy dimenzió irányában mindig csökken vagy nő a sebesség, de a Vulture-nak mindig jelentős a sebessége 3D manőverezés esetén az eredő vektoron.
[ Szerkesztve ]
-
anatron
aktív tag
válasz Pro Cambarus #29867 üzenetére
Most itt lehet órákon át vitatkoznotok melyik jobb hajó,de szerintem fölösleges.
A FDL egyértelműen erősebb hajó a Vulturnál.
Ha mind a két hajót maxra húzód és ugyanolyan tapasztalt pilotákat ültetsz beléjük az FDL garantáltan beveri a Vulturet és ez nem szimpátia kérdése,hanem az FDL statjai signifikánsan jobbak a Vulturénél.
Én mint ex Vulture és FDL pilota szerintem nyugodt szívvel kijelenthetem ezt.
Vulturral már nem egyszer kellett menekülnöm harci helyzetből,FDL-el előlem szoktak futni ...[ Szerkesztve ]
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz anatron #29869 üzenetére
Ha visszaolvasod a bejegyzéseket én egyszer sem írtam, hogy a Vulture általában erősebb volna az FDL-nél. Én csak annyit írtam, hogy CZ-ben szerintem nem rosszabb szükségképpen a Vulture (főleg minden helyzetben és paraméterében) az FDL-nél, azonban HazRES-ben jobb az FDL, mint a Vulture.
(Bár másról nem volt szó, ezektől eltekintve RES-ben vélhetőleg elég egy Viper is, PVP-ben pedig a kobrától a korvettig minden játszik, akkora a specializáció, ráadásul semmi tapasztalatom róla .)
-
orientcx
őstag
válasz Pro Cambarus #29867 üzenetére
Szerintem függesszük fel ezt a vitát, mert úgy érzem, kezd teljesen parttalanná válni, és nem vezet sehova. Folyamatosan elbeszélünk egymás mellett, ezenfelül a kommentedben kezdem felfedezni az indulat csíráját(ha rosszul látom, elnézést kérek), márpedig azt semmiképp nem szeretném, hogy ez a fórum baráti hangulatának rovására menjen. Ráadásul azzal az állításoddal, miszerint a Vulture ugyanolyan hatékony lenne egy CZ-ben, mint egy FDL, a helyzeted kicsit olyan, mintha valakinek azt álláspontot kellene védenie, miszerint 2x2=3. Ugye ez így nagyon bántja a szemet, ezért inkább felbővíti az egyenletet két sűrűn teleírt táblányira(mittomén 2x2-->(₀∫²6*x²*dx)*limռ→∞(3*n²)/[(6*n⁴)+1] + stb a köbön), és ha így írja a végén a tábla aljára hogy 3, akkor már kevésbé feltűnő. De valójában a 2x2 akkor is csak 4.
Hidd el, hiába írtad tele azt a táblát, sosem fogod tudni bebizonyítani, hogy a Vulture ugyanolyan hatékony, mint egy FDL. Ez a falat tán még a keményen dolgozó Braben féle nerfbrigádok gyomrát is megfeküdné, pedig ők nem akármilyen legények, nézd csak meg a szegény Python-al mit műveltek. Még ha azt írtad volna, hogy egy ügyes pilóta remekül tud vele érvényesülni egy CZ-ben, akkor még igazat is adnék neked.
Mindazonáltal nem vitatnám el a Vulturban rejlő lehetőségeket, de az a madár akkor is egyel alacsonyabb ligában tanyázik.
De mindegy, végül is még az sem tragédia, ha ebben a kérdésben nem jutunk konszenzusra, nem kell mindannyiunknak mindenben egyetértenünk, attól még biztos fogunk tudni jókat társalogni a PH-n[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz orientcx #29871 üzenetére
"Folyamatosan elbeszélünk egymás mellett, ezenfelül a kommentedben kezdem felfedezni az indulat csíráját(ha rosszul látom, elnézést kérek), márpedig azt semmiképp nem szeretném, hogy ez a fórum baráti hangulatának rovására menjen. "
Veszélyes az Internet, mert kommunikáció közben nem látjuk a másik reakcióit. Szerencsére az nem fenyeget, hogy indulatba jöjjek virtuális hajók tulajdonságai miatt .
"Ráadásul azzal az állításoddal, miszerint a Vulture ugyanolyan hatékony lenne egy CZ-ben, mint egy FDL, a helyzeted kicsit olyan, mintha valakinek azt álláspontot kellene védenie, miszerint 2x2=3."
Ez pedig a sokadik mondat, amit valaki más mondhatott, de valamiért úgy érzed, velem kéne megvitatnod.
Szerintem a Vulture épphogy máshogy hatékony és erről igyekeztem is írni, de többet írtam a témához kapcsolódó konkrét felvetéseidről konkrét megfigyeléseket vagy általános információkat.Én egyébként friss Python tulajdonos vagyok és újra és újra meglepődöm, hogy milyen kezes és hatékony hajó a legkülönbözőbb szerepekben. A mozgása kifejezetten összeszedettebb, barátságosabb, de nem szeretném megnyitni ezt a kérdést is, mert ha az indulat gyanúja felvetődött Benned, féltem Belliya kocsmáit és a Szentmártony Orbital berendezéseit a virtuális csetepatétól.
Egy dolog igaz azonban: én nem gondolom automatikusan, hogy a drágább / nagyobb hajók minden körülmények között jobbak / versenyképesebbek a kisebb osztályoknál. Szerintem az E-ben a hajók s taktikák együttes fejlesztésének az elején járunk és sok meglepetés lesz még ezen a téren is, teljesen függetlenül attól, hogy én mit gondolok. (Mint ahogy videókon azért tényleg látni például eredményes PVP-t kobrákkal.)
-
orientcx
őstag
válasz Pro Cambarus #29872 üzenetére
Na látod a Python egy örök fájó pont a számomra. Nem rossz multi hajó most sem, de valaha a Python volt az, ami ma a Corvette. A csúcs. A bajnok. A legjobb. A XXX. század T Rex-e. "A" hajó.(itt ragadnám meg az alkalmat, és külön megkérem a birodalmi kollégákat, hogy a szokásos abszurd mantrától kíméljenek meg, és ez alkalommal ne fűzzék egy mondatba a "Clipper", és "best of" szavakat, mert kb annyira passzolnak össze, mint a "viziló", és a "balerina", vagy a "vakondtúrás, meg a Mount Everest )
De sajna 15' késő tavaszán a Braben féle nerf huszárok csúnyán elbántak a Pythonnal, és én ezt sosem bocsájtom meg nekik. Még akkor sem, ha annak speciel örülök, hogy időről-időre változik, melyik hajó a legjobb erre, és melyik arrau.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Ice_Man22
senior tag
válasz orientcx #29873 üzenetére
En mint Imperial kollega, es volt Clipper tulajdonos (kb. 10 percig), a sajat lelki bekem miatt is nem mernem a Nalad emlitett ket szot egy mondatban hasznalni . En is Python tualjdonos voltam jooo sokaig, nagyon kivancsi lennek milyen lehetett a Python T Rex koraban. Jelenleg is egy szep es kezes hajo, rengeteg helyzetbol huzott ki.
-
4580693
senior tag
Na, eladtam a vulture-t, vettem egy pythont.
-
to.ca
tag
-
orientcx
őstag
válasz Cooper911 #29876 üzenetére
Na látod, erről beszélek, pont ilyen kecses a Clipper
amúgy meg
anatron -"Anno nem az Anaconda volt amúgy a T Rex?"
Voltak akik arra esküdtek(pl gigafun szaktárs), de sztem a Python a sokkal jobb manőverező képességével jobb harci gép volt(akkor ugye még nem lehetett "felmérnökölni" a thrustereket). Olyan harci fittem volt rá, hogy egy darab raktér nem volt rajta, 10 deka parizert nem tudtam volna felpakolni rá, és nem volt ellenfele(mondjuk akkoriban az npc-k is jóval gyengébbek voltak)
to.ca - Ne értsetek félre, a Python most sem egy rossz gép, sőt. De nem az, ami volt. Ahogy már mondtam, a Python volt az, ami ma a plafonig gyúrt Corvette, igazi csúcsragadozó.
[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
Úgy látszik, Macbeth szaktárs sem adta még vissza az ipart - és azóta is wanted. Úgy kell neki, fizette volna be időben a fine-t a nyomorult, amit azért az 1040-ben elkövetett apró kis csínytevéséért róttak ki rá. Még csak nem is sírhat az öreg, egy királygyilkosságért 65.810 Cr igazán baráti összegnek mondható.
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Kidus
őstag
Hat en meg lecsereltem a Cobrat egy Explorerre, szepen tettem ra mindenbol megfelelo teljesitmenyu extrakat, elkezdtem harcolgatni, kiprobaltam az utaztatast, meg kereskedtem is vele itt-ott, kicsit lustanak tunik nekem, de miota meglatogattam 2-3 engineer-t ez valamit javult ( sajnos meg csak a 3as ablakig jutottam ).
Egesz magabiztos lettem, kicsit nagyobb biztonsagban ereztem magam benne, mint a masikban.Aztan tortent az, hogy egy misszional a target es a draga haverja valahogy kilotte a thrusteremet, nyilvan ilyen felhaborito dolog meg nem tortent sosem, es nem is szamitottam ra, mert az eddigi ellenfelek eleg gyengenek bizonyultak hozzam kepest, kb annyit tudtam csinalni, hogy hivtam segitseget ( gondolom arra valo a villogo ), es kontrollalatlanul porogve itt-ott betekintest nyertem a par perces konfliktusba, aminek a vegen mindketten integetni kenyszerultek a hajojuknak. Nyilvan a kuldetest buktam, sohaj, aztan FR hianyaban szep lassan legordultem a listan self destruct-ig....
Azota csak annyi ideig leptem be, amig megneztem, hogy a 17 tonnanyi data core amit osszegyujtottem a community event-re, konkretan nulla jutalmat erdemel, mert nem ertuk el a tier 1-et semGondolom majd a hetvegen lesz eleg lelki erom, hogy elkezdjek a Siriusnak nyalni.
Assuming Control
-
duvi
nagyúr
Sajnálom, hogy felrobbantottad a hajódat Ilyen esetekre van a beépített Reboot/Repair funkció. Jobb oldali panelen a Functions menüben találod, közvetlenül a Self Destruct parancs fölött. Amikor elindítod a javítási folyamatot, újraindul a hajód teljes rendszere. Reboot után 1%-ra felhozza a teljesen használhatatlan modulokat - esetedben a thrustert - ami arra pont elég, hogy eljuss egy állomára.
-
-
Ice_Man22
senior tag
Kinek milyen tapasztalata van az imperial cutterrol? Olvasgattam a neten rola de Toletek szeretnem olvasni 😊 . Tuningolva mennyire birja a harcot? Jelenleg egy anacondam van. A thrusterem 3 as szintu dirty, az mc im 5 os es4 es szintuek. A tobbi alrendszerek 3 as szintuek. Ahogy olvastam at pakolhatom a cutterre igy nem vesznek el a tuningjaim. Mennyire eri meg condarol cutterre valtani. Engem igazabol a cutter kulsoje fogott meg, gyonyoru hajo. De ha feltuningolva is menekulo hajokent funkcional akkor kar valtani.
-
grHawk
aktív tag
válasz Ice_Man22 #29886 üzenetére
Pff... Birodalmiak...
Amúgy tudtommal nem túl fordulékony, ellenben nagyon erős a pajzsa és nagy a raktere.
De sebaj! Vedd meg, úgy is kihalóban a vadűrbálna állomány és a japán frakciók elég depressziósak emiatt. Oh és ne aggódj, ha esetleg beragadnál a levélbedobóba, a "Szabadítsátok ki Cuttert" hollywoodi cím jogaiért cserébe kijuttatunk!
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Ice_Man22 #29888 üzenetére
Amikor bejött a Cutter, tényleg nagy szívás volt a dokkolás vele Még most is gyakorolni kell, mire belerázódik az ember. Alapból a fordulékonysága - ahogy grHawk kolléga is írta - borzalmas. Ilyen szempontból még az Anaconda is jobb nála. Ha "csatahajót" szeretnél, akkor egyértelműen a Corvette a te hajód. Fuvarozásra jobb a Cutter.
-
grHawk
aktív tag
Érdekes ez egyébként. Mivel mindkét óriáshoz katonai rang szükséges igazán lehetnének "counterpart"-jai egymásnak. Vagy akkor legalább adnának mindkét oldalnak egy-egy hasonló típusú hajót. Szívesen megnéznék egy Imperial Corvettet (persze kizárólag vadászati célból), vagy egy Federal Cuttert. És most viccen kívül. Mert ugye van a Birodalomnak ez a kis butasága, hogy nekik nem igazán harci hajóik vannak, hanem felfegyverzett diplomata hajók. Csak ebben az esetben kicsit értelmetlen egy Imp vs. Fed háború, hisz a Fedek könnyen győznének a harcra megteremtett fémóriásaikkal az Impek limuzinjai ellen. Legalábbis ez logikus.
(Mondjuk, ha a Cuttereket megtömik Imperial katonákkal és azok kamikaze-mód befúródnának a Fed Farragutba, s megszállva, uralmat átvéve végre kiegyenlítődnének az esélyek, feltéve, ha ezt a Fed Farragutok felével eltudnál játszani.)
Egyébként ezt már mellékesen kérdem: Te mondtad még régebben, hogy minden hajó ami bekerül, már interior szinten is kész, csak a mi kliensünk buildjében még nem látjuk? Mert valahol emlékszem, hogy olvastam és kéne rá forrás, hogy honnan az infó, hogy meggyőzzek egy kétkedő havert.
[ Szerkesztve ]
-
Ice_Man22
senior tag
Akkor cutter inkabb aruszallitasra valo, ahogy olvasom a valaszaitok. Inkabb hajlok a csatahajora, mert annyit kamionoztam, hogy mar unom. Inkabb maradnek a harc mellet, es ha megunom akkor ejtek egy felfedezo utat, arra meg jo a kis Asp explorerem.
Es ha corvettel fogok szaladgalni akkor lehet orientx kollega kettos ugynoknek fog nezni, es lehet ram kuldi a "napi arc" rovatbol ismert egyeneket 😁.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz grHawk #29890 üzenetére
Írásos anyagot már nem tudok linkelni, mivel több mint 2 éves az infó. Ebben a videóban látszik, hogy az FPS nézetes kamera a hajó belsejéből jön ki. Valószínűleg a belső liftek is készen vannak, mivel nem zárt ajtókkal mutatják ezeket. The Future of Elite: Dangerous
Másrészt az első Early-Game-Designsban és az ajándék Digital Artbookban is rengeteg kép található a belső terekről. Ezekből a korai anyagokból láthatjuk, hogy szisztematikusan követik a korabeli elképzeléseiket és forgatókönyveket. Amiket 2,5-3 éve leírtak és megmutattak, azok a tartalmak fokozatosan kerülnek be a játékba, még napjainkban is. Nemsokkal az éles indulás után, erőteljes szemléletváltás történt és teljesen beszüntették az addigi információszivárogtatást. Az elmúlt 2 évben alig kerültek ki infók a hosszútávú fejlesztésekről. Szigorúan csak az aktuális béta megjelenések előtt adják ki az arra vonatkozó infókat. -
Secundus
tag
válasz Ice_Man22 #29891 üzenetére
Nekem is Imperial Cutter van és nagyon szeretem, de meg tudom érteni, ha valakinek nem tetszik. Tapasztalataim a következők: Iszonyatosan lassan fordul, kilométereket sodródik minden manőver után. Még a Type-9 Heavy is jobban fordul. Szóval a manőverezős dogfight-ot nyugodtan el lehet felejteni. Fegyverzete gyengébb mint az Anaconda vagy Corvette. De ezeket ellensúlyozzák az előnyei. A legnagyobb pajzsa van, ami létezik a játékban. A túlméretezett hajtóművei hatalmas sebességgel lökik előre, nekem pl. Grade 5 Clean Drive Tuninggal a 8C Thruster 259m/s sebességet tud, booster 414 m/s! A legnagyobb raktere is a Cutter-nek van, tehát elsősorban kereskedőhajónak javaslom. Egy legális fuvar a 2 ugrásból 1 millió Credit profitot hoz.
Hadihajónak nem javaslom, de ez persze nem azt jelenti, hogy egy magányos Elite Anaconda NPC kalózt nem lehet vele mosolyogva roncsá lőni, ha kiszed a supercruise-ból.Az én fittem megtalálható itt: http://inara.cz/cmdr-fleet/47191/150411 (alul a Coriolis link)
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
Ice_Man22
senior tag
válasz Secundus #29894 üzenetére
Jol olvasom, hogy teli hassal is 20 fenyevet ugrik? Nemtudom meg hogyan dontsek. Lehet ki fogom probalni a Cuttert. Imperial rangon Marguis vagyok es fed nel meg csak petty officer. Ugyhogy fednel meg rengetek dolgom lesz mire megvehetem a corvetter. De valoszinu hogy mindkettot megszerzem es a corvette lesz harcra.
-
Secundus
tag
válasz Ice_Man22 #29895 üzenetére
Igen, teli hassal (536 tonna rakomány) is éppen 20 fényévet ugrik. Empire rang húzáshoz a HIP 10716 rendszerben a Van Royen outpostot ajánlom. Ott 3 birodalmi frakció ad hírvivő küldetéseket a szomszéd Wu Guinagi rendszerbe. Onnan meg adnak vissza. Ki-be lépkedéssel felveszel 20 küldetést, átviszed és vissza ugyanez. Hamar meglesz a Duke rang.
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
duvi
nagyúr
Kijelölted és nyomtál egy space-t rá? A Reboot/Repair használatához nem kell semmilyen komponens, vagy modul. Létezik kimondott javítómodul is (Auto Field-Maintenance Unit), amivel a kiválasztott sérült modulokat, egyesével megjavíthatjuk, de ez más.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
"Az elmúlt 2 évben alig kerültek ki infók a hosszútávú fejlesztésekről."
Ezen azért nem lehet meglepődni, ismerve az eddigi haladási irányt és tempót. Gondolom így védik ki, hogy ne lehessen a szemükre vetni ha nem jönnek a tartalmak, pontosabban nem a lényegesek jönnek, hanem a töltelékek, amihez fele annyi munka kell. Csak annyit kell mondani, nem ígértünk semmit...
A tudomány a valóság költészete!
-
Kidus
őstag
Boxon jatszom, nem tudom
De azt eszrevettem, hogy thrusterre pl alapbol supercruise-ban nincs alapertelmezett kiosztas, kb fel orat idegeskedtem rajta, hogy ha allo helyzetbol elindul egy parancsra a hajo es meg is all, akkor sc-ben ugyanez miert nem tortenik meg, aztan kiosztottam ra en a parancsot menubol.
Meg volt par mas furcsasag is, ja es yaw azota sincs, arra kene talalnom egy kombinaciot, mert nincs eleg gomb a kontrolleren, de meg nem jottem ra, mi az ami nincs kihasznalva, nem kenyelmetlen, van ertelme es el sem felejtem....Assuming Control
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Építő/felújító topik
- Már nem az Apple a világ legnagyobb mobilgyártója
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HBO Max & OD topic
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- LEGO klub
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Újszerű Garanciás AirPods Pro 2
- GAMER PC! Core i5-12400F - ASUS RTX 3060 Ti - 16GB RAM - SSD/HDD
- NVIDIA RTX 3080 TI 12GB GDDR6X Founders Edition Eladó! 185.000.-
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 95.000.-
- 16" Apple Macbook Pro Retina 2019 Touch Bar + Toch ID eladó! Intel Core i7, 16GB RAM, 512GB SSD!