-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
grHawk
aktív tag
válasz 4580693 #29801 üzenetére
Elmondásod szerint 30 másodperc telhetett el a sikeres interdict és az fdl elpukkanása közt, tehát 30 másodpercig mozdulni se tudtál? Egy Corvetteal sem több 7 másodpercnél egy teljes fordulat, hát még egy FDL-el. Vagy nagyon alulszerelt a hajód, vagy... nem tudom, egy botnak semmikép sem szabadna ekkora veszélyt jelenteni egy FDL-re. Ha még létezne a rapid-plasma/cannon bug, amivel ritkán cz-kben futhattunk össze clippereken, akkor azt mondom oké, de 30 másodperc egy harcban reeeeeengeteg idő.
[ Szerkesztve ]
-
4580693
senior tag
No, kicsit legnyugodtam. Miután másodszor akartam ugyanarra a bolygóra leszállni, ugyanott kiszedett ugyanaz a hajó, amit most legalább volt időm megnézni, mert most legalább ráfordultam. Egy clipper volt (tehát nem cobra iv. Bocsánat, hogy hülyeséget írtam, csak felbosszantott, hogy gyakorlatilag olyan rövid idő alatt végetért a játékom). Most is ugyanúgy pár s alatt lelőtte a pajzsom. Most azért nem tudott kiilőni, mert kiléptem az asztalra.
Az első alkalommal, amikor kiszedett, nem akartam harcolni, sietős dolgom volt. Az interdiciton után egyből gázt nullára vettem, elengedtem a hajót, majd csutka sebességgel, boostot sűrűn használva akartam meglógni (ahogy Cooper911 tanította annó, ha jól emlékszem). Nem tudtam, mert hamarabb meghaltam. Másodjára szintén ez volt a terv, de akkor is rohadt gyorsan lelőtte a pajzsom.
Az fdl-em kb így néz ki, már ami a védelmet illeti: reinforced alloy, 6E power dictributor, 4b shield generato, 5A powerplant.
Mégegyszer, bocsánat a kirohanásomért!
[ Szerkesztve ]
-
scyllafren
senior tag
válasz 4580693 #29804 üzenetére
Szia,
Oszinten, FDL-t csak kivulrol lattam, amiota Pythonom van, ki se szalltam belole
A pajzsod alulmeretezett, az optimalja jo 100T-val kevesebb, mint a hajot tenylegesen... 5-os pajzsot tegyel ra (a C kb ugyanannyi), meg ha lonek, akkor 4 pipet systemre, mert ugy kapsz kb +50% damage resistet. Ezert boven erdemes felaldozni az 5-os slotban levo barmidet.
A distributor is relative alacsony, instant erdemes 6D-re cserelni, mivel jobb, es sokkal konnyebb = nagyobb ugras. Nameg tobb energia fer el benne, a maradek 2 pippel normalisan lehet boost-menekulni.
PP OK, hutesileg kivalo, csak akkor csereld le, ha nem tudsz engineeringel se anyi energiat kisajtolni belole, amennyi kellene
En interdict kozben nyomok egy H-t (target enemy), akkor latom, hogy mi probal elkapni. Ha kicsi, akkor submit es szanaszet lovom, ha nagy, akkor folyamatos bal vagy jobb-roll-al gyerekjatek az evade. Eddig nem volt olyan interdictem, amit akaratom ellenere vesztettem volna el
CMDR Noru o7
-
Cooper911
senior tag
válasz scyllafren #29806 üzenetére
"amiota Pythonom van, ki se szalltam belole " Höhh höhh, ismerős helyzet.
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
4580693
senior tag
válasz scyllafren #29806 üzenetére
Betoltam az fdl-t az első kereskedésbe, lecseréltem az vulture-ra. Megyek azzal cz-ni.
-
orientcx
őstag
válasz 4580693 #29808 üzenetére
"Betoltam az fdl-t az első kereskedésbe, lecseréltem az vulture-ra"
-
-
Nanemááá! ...Azt a versenyparipát arra a szutyokra??? Ahelyett, hogy vettél volna egy Asp-ot, elugrabugráltál volna vele Palin mesterhez a fedélzeten egy A5-ös thrusterrel, amit aztán a kötelező ötös tuning után átpakolva az FDL-be kiépítéstől függően ~527-545-es tempóval alázhattad volna le az ilyen kis gyökereket? Mire kibontogatja a HP-it, már a térképen sincs a szerencsétlen!
És ha lesz rá kereted, felpakolod a gépet + rászabadítod a mérnök munkatársakat, akkor meg futhat ő! Az FDL jelenleg messze-messze a legjobb gép a Corvette után.
Az új karrieremben mindenképp el akartam érni a dangerous combat rank-ot. Master fokozatig órák alatt jutottam el, de masterrről dangerousig kemény három napot high intensity CZ-ztem át kerek 50 Misike értékben egy FDL-el. Cutterek és Corvette-k garmadáit lökdöstem be vele a bontóba. A Vulture egy békegalamb szellentése az FDL-hez képest. A mérnöki tudományoknak hála minden eddig meglévő gyengéjét el lehet tüntetni, nagyon jó áron lehet egy olyan géphez jutni vele, hogy gond nélkül lehet lemosni vele bármilyen kuncsaftot! Egyedül a combosabb, csalirakományos HazRES-ezésre mondanám azt, hogy ahhoz inkább Corvette kell.
Ha a Corvette a király, akkor az FDL a herceg(a Vulture meg egy földműves szántóvető jobbágy). Persze manapság mérnöki fejlesztések nélkül egy hajó se nagyon alkalmas a túlélésreu.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
-
zsintai1987
tag
A Delkar rendszerben a Delkar7 miért népszerű a bányászoknal? Ma délelőtt 3 játékossal is találkoztam. 2 piton és egy Cutter. Én kondaval voltam (3 lezer 11 kollektor). Itt jobb lenne a loot?😊
3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+
-
Cooper911
senior tag
válasz zsintai1987 #29815 üzenetére
A pristine metallic öv miatt népszerű. Igen ott jobb a "loot"
Ha bányászol érdemes ezt a kis eszközt nézegetni, hogy hol van PM öv hozzád legközlebb.[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
anatron
aktív tag
válasz Cooper911 #29816 üzenetére
Ez azért fura,mert a clipper alapvetően egy kereskedő hajó.
Csak csatlakozni tudok Orientcx-hez.Nekem is világéletemben FDL-em volt a combat hajóm.
Corvettet nem veszek mert az egy föderációs mocs...akarom mondani csatahajó.Grade5-ös thrusterekkel bármelyik elite npc-t beveri.
Vulturet addíg tartja meg az ember,amíg nincs pénze FDL-re
Ez kb olyan,mintha a Ferrarit Suzukira cserélnéd.[ Szerkesztve ]
-
brd
nagyúr
-
orientcx
őstag
válasz Cooper911 #29816 üzenetére
Birodalmi szimpatizáns kollégád, anatron hozzászólása felér egy töredelmes beismerő vallomással: a Clipper egy kereskedőhajó.
Innen én folytatnám a leírást: A Clipper a wartburg kombi XXX. sz-i reinkarnációja. Ajánlott szatócsoknak, házaló ószereseknek, family frost munkatársaknak. A sorrend a következő: T6, Keelback, T7, Clipper, T9
-
-
anatron - "Corvettet nem veszek mert az egy föderációs mocs...akarom mondani csatahajó"
-
Az birodalmiaknak nem is jár!
Mindazonáltal én igazi opportunista Fed bugris vagyok, és szemrebbenés nélkül vennék Cuttert is... ha nem lenne akkora ***@*@@***XX@(federációs rövidítéssel élve egy F.O.S.)u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
válasz totila #29819 üzenetére
"tényleg ekkora a külömbség, masterig órák alatt, dangerousig meg 3 nap?"
-
Hát bizony egyre lassabb a fejlődés. A novice-t észre sem vettem, a competent kb másfél óra, az expert gyak ugyanannyi, a master már három óra volt, és durva HazRES, a dangerous meg bizony 3 napig tartott(igaz, anno a megjelenés után '15-ben meg három hónapig )
Amúgy már nem fizet olyan rosszul a CZ, egy Corvette/Cutter 92k-t jelent, és ha szerencséd van, egy kör alatt akár 3-4 db is az utadba akad(mindazonáltal a jövedelem egy HazRES-el nem összehasonlítható, de előrejutáshoz a CZ az ideális).
De ha már itt tartunk, akkor néhány tanács, hátha valaki tud belőle hasznosítani ezt-azt:Mindenekelőtt kell egy gyors hajó - FDL ideális
1. szabály: Nem moralizálni, zsoldos vagy, mindig arra az oldalra állj, ahol több a zöld, mint a piros. Ha netán nagyon vörössé válna a radar, lépj ki és vissza, kedvezőtlen körülmények között nem előrejutni, hanem szenvedni fogsz.
2. szabály: soha nem megállni, lehetőleg a legtöbbet boostolni(kellék: fullos tuningolt PD és thruster, valamint a pöttyök folyamatos pakolgatása lehetőleg macroval). Lecsapni, azonnal elboostolni, új célpontot választani, lecsapni boostolni, stb. Különben egy pillanat alatt rád akaszkodik egy rakás rohadt kis döglégy.
3. szabály: Célpont választás. Lehetőleg maradj a zöldebb mezőben, mert jobb eséllyel kerülöd el a feléd irányuló tömeges támadást, és könnyen találsz olyan hajót, amit már eleve többen támadnak, lényeg, hogy te is belelőjél egy párat. Így hamarabb megvan a pont, spórolsz a pajzzsal és lőszerrel(ha pl MC-eid vannak)
4. szabály: Minél magasabb képesítésű kuncsaft alól rángatod ki a hajót, annál gyorsabban kúszik fel a % a combat rank tekintetében(vigyázz, a magasabb rank nagyobb veszélyt is jelent, ha nem vagy biztos magadban, akkor inkább vadássz olyanra, akit már legyengítettek, és épp támadnak, lásd feljebb)
5. szabály: ha netán mégis hirtelen a nyakadba szakad egy rakás piros, ne állj le velük birkózni, a pajzsodra később is szükséged lesz, kifizetődőbb eltűnni onnan. Viszont soha ne kifelé a semmibe, mert a világ végéig követni fognak. És ez akkor sem jó, ha le tudod rázni őket, mert csak megy vele az idő. Az eljárás nagyon egyszerű, meg kell célozni a csatamező epicentrumát, átvágni a legsűrűbb részeken, magaddal húzva a követőidet. Az idióták persze rögtön belekeverednek a helyi csetepatékba, és már le is akadtak rólad. de ez a módszer remekül alkalmazható akkor is, ha egy ügyfél túl erősnek bizonyulna neked. Én pl voltam úgy, hogy már csak abban az egy szál rail gunban maradt ammo(amivel szolidan mondva is lenne még mit gyakorolnom), de mégsem akartam otthagyni azt a szép kövér elite Gunship-et, és amikor az a kis rohadék kb 4x töltötte vissza a pajzsát, akkor becsalogattam a sűrűbe, és másodpercek alatt darálódott le a szerencsétlen(a skalpot meg persze behúztam).
Természetesen a megfelelő manőverekhez, pötty gazdálkodáshoz, miegymáshoz kell egy kis rutin, de sztem viszonylag hamar rá lehet érezni a ritmusra. Én kb félórás köröket róttam, szerencsétől függően kb 800-tól két milláig terjedt a combat bond, és 2-5%-ot emelkedett a mutató a mastertől a dangerous felé.
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Cooper911
senior tag
válasz anatron #29818 üzenetére
Pszt... csak halkan súgom, hogy Orientcx meg ne hallja, az én Clipperem sem dokkolt már ki több mint egy éve. Csak tudod, a "Clipper is the best ship ever" kántálásával szoktam a kollégát transzba hozni, ilyenkor aztán annyira felpörög, hogy csak úgy repkednek a napi arcok
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
orientcx
őstag
válasz Cooper911 #29823 üzenetére
Te vagy a császári látnok? A napokban tényleg találtam egy arcot, csak még nem volt időm megcsinálni, és pont ma akartam nekiállni.
Mindenesetre sok száma már nem lesz a rovatnak, mert jó ideje már csak ismétlődnek a karakterek.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
-
Pro Cambarus
csendes tag
Csak szeretném jelezni, hogy a Vulture szerintem nem rosszabb CZ-ben, mint a FDL. Természetesen tankolni sokkal jobb az FDL, és a tűzereje is nagyobb. Ez azonban nem jelenti azt, hogy jobb a túlélési képessége, mint a Vulture-nak. A Vulture-ral persze aktívan kell manőverezni és nem tudok nyilatkozni a turretes és gimbal-es konfigurációk hatékonyságáról sem, de a Vulture-ral nagyobb balesetek híján addig lehet maradni a CZ-ben, ameddig akarsz.
Az FDL-nek tendenciaszerűen fogy a pajzsa. Eddigi tapasztalataim szerint a CZ tartózkodási ideje kitolható, de ez csak az elkerülhetetlen elodázása. A jól karbantartott CZ-nek jó a "kitermelése", az időről időre magára hagyott CZ pedig kockázatos. Az FDL nem tudja olyan jól kamatoztatni a DD5-öt, mint a Vulture, mert a Vulture a kimanőverezés lehetősége mellé megkapja az outrun, legyorsulás, otthagyás lehetőségét, de az FDL mozgási karakterisztikája miatt nem igazán kapja meg az ellenfél tüzének mobilitással való elkerülését, sokkal több "lövésváltásba" keveredik.
Ettől függetlenül jó hajó természetesen, sok célra továbblépés a Vulture-hoz képest, de szerintem szó sincs róla, hogy hasznosságban csak előrelépést jelentene.
Természetesen mindkét hajóra igaz, hogy megfelelő felszerelés és engineering nélkül nem érdemes az erősebbnek várt hajóra váltani. A megfelelő harci hajóknál a teljes A-s kiépítés. -
orientcx
őstag
válasz Pro Cambarus #29831 üzenetére
"a Vulture szerintem nem rosszabb CZ-ben, mint a FDL."
-
Hát ezzel én azért vitatkoznék
-
"Természetesen tankolni sokkal jobb az FDL, és a tűzereje is nagyobb"
-
És ezzel a mondatoddal meg is fogalmaztad a Vulture-val kapcsolatos egyik fő ellenérvet. Egy CZ-be nem piknikezni jár az ember, hanem skalpokat és fejpénzt gyűjteni. Márpedig ha egy Vulture-vel látsz neki meghámozni mondjuk egy deadly Corvette-t, tuti wanted leszel, mert mire végzel vele, addigra már rég békét kötöttek a felek. A tűzerő nem csak azért kell, hogy a kuncsaftnak ne maradjon ideje lebontani a mi pajzsunkat, hanem hogy nekünk maradjon időnk lebontani a többi kuncsaft pajzsát. Az idő/skalp tekintetében a tűzerő perdöntő.
-
" Vulture-ral nagyobb balesetek híján addig lehet maradni a CZ-ben, ameddig akarsz."
-
Az engineers óta MC rajongó vagyok, tehát nekem sem a pajzsom fogy el, hanem a lőszerem(leszámítva, ha kifogok egy-egy gyengébb napot, mert akkor egy Farragut-ot is el tudnék bukni egy mostly harmless sidi ellen ). De ez az én bajom, meg persze az is, hogy a Vulture-re pakolható large MC pont a legnehezebben használható fajta.
-
"a Vulture a kimanőverezés lehetősége mellé megkapja az outrun, legyorsulás, otthagyás lehetőségét, de az FDL mozgási karakterisztikája miatt nem igazán kapja meg az ellenfél tüzének mobilitással való elkerülését, sokkal több "lövésváltásba" keveredik"
-
Az outrun-ra hivatkozol? Na erre mondják, hogy ezt benézted. Az FDL gyorsabb mint a Vulture, ergo tuningolva is gyorsabb. Ami pedig a manőverezést illeti, boost + FAOFF-al kell forgolódni. Hihetetlenül jól fordul, még egy imp Eagle sem mászhat le a látótérből(ehhez persze kell egy ötösre tuningolt charge enhanced. PD, és megfelelő pip gazdálkodás. Arról meg nem is beszélve, hogy nem 4, hanem 6 db feltuningolt SB-t lehet pakolni rá, és ez már hihetetlen masszív fedezék.
Összegezve egy FDL egyszerűen más dimenzió, mint egy Vulture. Persze attól neked még lehet az a kedvenced, valóban sokan szeretik azt a nagyra nőtt legyet. És(most pedig gonoszkodok egy jóízűt) biztos van olyan is, aki a Dropship-ért rajong. Vagy a Clipperért(na ne, ez utóbbi azért már túlzás lenne )[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
grHawk
aktív tag
Emberek, emberek... lehet itt vitatkozni, hogy Vulture vagy FDL, de legbelül Ti is tudjátok a választ; Corvette.
Egy föderális patriota szólott.
[ Szerkesztve ]
-
4580693
senior tag
Nem baj, ha sz@r a vulture, azért tegnap este egy pár millát csak összeszedtem vele a legközelebbi res-ben.
Amúgy, a tegnapi hajócsere után tagja lehetek az IPSZ-nek?
-
csizi90
aktív tag
válasz orientcx #29832 üzenetére
Össze tudnád rakni coriolis-on a fitt-et? Kíváncsi lettem. Bár lehet egy Vulture-rel kellene kezdenem harci kiképzést, de a Python-nal mostanában elég szép sikereket értem el és megjött a kedvem a harchoz. (Főleg nav beacon-nél vadásztam kalózokra, hogy "Blaster" barátunkat feloldjam)
iPhone 6S, Cube i7 Stylus, XONE
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz orientcx #29832 üzenetére
Arról írsz, hogy a Vulture nem felel meg a Te repülési stílusodnak, ezért Neked nem jó hajó. Ez rendben is van. Ettől azonban nem lesz rossz hajó.
"Egy CZ-be nem piknikezni jár az ember, hanem skalpokat és fejpénzt gyűjteni. Márpedig ha egy Vulture-vel látsz neki meghámozni mondjuk egy deadly Corvette-t, tuti wanted leszel, mert mire végzel vele, addigra már rég békét kötöttek a felek. A tűzerő nem csak azért kell, hogy a kuncsaftnak ne maradjon ideje lebontani a mi pajzsunkat, hanem hogy nekünk maradjon időnk lebontani a többi kuncsaft pajzsát. Az idő/skalp tekintetében a tűzerő perdöntő."
Egyfelől a harci stílus, amit leírsz, az az "outgun". Gyorsabban lelőni az ellenfelet, mint az lelő téged. Erre a Vulture csakugyan nem alkalmas. Nem lehet nagy hajóként repülni, mert kilövik. Viszont folyamatosan manőverezve el lehet érni, hogy minimális sebzést kapjon, miközben folyamatosan sebez. Ehhez természetesen folyamatosan a helyzetnek megfelelő manővert kell alkalmazni. Ilyen pl. a barrel roll a közelítéskor, maradni a laterális oldalán a másik gépnek, boostolni, ha az ellen kedvező lőpozícióba kerül, folyamatosan változtatni a "síkodat" a másik géphez képest, figyelni a többi hajót, célpontot váltani, ha azok Rád akaszkodnak, kihasználva, hogy az aktuális ellenfeledhez igazodva szűkebb pályán mozogsz és így a kísérőinek -amelyek távolabbról lőnek- jó célpontot nyújtasz. Erre nagyon alkalmas a Vulture. Mindhárom tengelyen manőverezve is folyamatos a mozgása, nem áll meg a manőver közben. Mindeközben FA On mellett is szinte tetszőlegesen megválasztható közben, hogy merre nézzen a hajó, nem, vagy minimálisan limitálva a tüzelés lehetőségét.
A tűzerő tényleg nagyon fontos az idő/teljesítmény szempontjából. Az engineers ebben elég sokat módosított, jelentősen csökkentve a Vulture hátrányát e téren. Nekem két fix large pulse van fent a kezdetek óta, amik overdrive-ot és az egyik thermal shockot kapott. Túl azon, hogy ezekkel viszonylag ritkán kell leszállni újratölteni (látod, más konfig, mint a Tiéd), kielégítő a sebzése, de önmagában még mindig nem elég hatékony egy HazRES-ben. A CZ azonban nem HazRES. Ott mindig vannak szövetséges hajók, amiket szintén kell tudni használni. Ha a CZ-t HazRES-nek használva szólózol, a Vulture nem a Te hajód. Egy sok vs sok összecsapásban a legfontosabb mindig a létszámfölény biztosítása olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak lehet. Ehhez szinte mindig a leggyorsabban eltávolítható hajók semlegesítése, a szövetséges hajók tehermentesítése a támadóiktól vezet. A másik legfontosabb feladat a hajó és a pilóta adottságainak legmegfelelőbb szerep követése, amikor van mód rá. Ez pl. esetemben a tankok pajzsainak kilövése és a vadászok kiiktatása, amíg van ilyen célpont. Ha így felszabadítasz sok hajót, a deadly Corvette pajzsának kilövése nem túl sok idő, a több hajó számára (illetve azokkal együtt) pedig a magányos korvett végzetének beteljesítése szintén nem az.
Harmadrészt én például nem fejpénzt gyűjteni járok a CZ-be, hanem egy frakció dominanciáját biztosítani egy másikkal szemben. Ehhez a selejtezett hajók darabszáma és a harctér dominálása fontosabb, mint a nagy hajók kiszelektálása. Megjegyzem, a nagyobb hajók ritkán forgolódnak magányosan a CZ-kben.
"a Vulture-re pakolható large MC pont a legnehezebben használható fajta."
Ezt én is így tapasztaltam, ahogy csalódva állapítottam meg, fix fegyverként és az én repülési stílusommal alig használható a tüzelés látenciája miatt. Ezért tértem vissza egy gyorsteszt után a lézerhez.
""a Vulture a kimanőverezés lehetősége mellé megkapja az outrun, legyorsulás, otthagyás lehetőségét, de az FDL mozgási karakterisztikája miatt nem igazán kapja meg az ellenfél tüzének mobilitással való elkerülését, sokkal több "lövésváltásba" keveredik""
"Az outrun-ra hivatkozol? Na erre mondják, hogy ezt benézted. Az FDL gyorsabb mint a Vulture, ergo tuningolva is gyorsabb."
A Vulture tuningolva ötszázzal megy. Ez legvisszafogottabb értékelés mellett is elégséges bármilyen NPC-vel szemben. Ha az ergo szóval arra utalsz, hogy egy eleve gyorsabb hajó engineers tuning után is feltétlenül gyorsabb, akkor egy olyan összefüggésre hívod fel a figyelmet, ami a játékban elérhető egyik hajtómű módosításra sem létezik. Mind a dirty, mind pedig a clean drive tuning egyszerre módosítja az optimális tömeget és az optimális sebesség szorzót. Ennek megfelelően létezik olyan tömeg/sebesség tartomány két lehetséges hajó(típus)ban, amelyre ez igaz, de ez nem egy minden helyzetben alkalmazható összefüggés.
A két hajó közötti különbségből a gyakorlati alkalmazás céljára eltűnik a Vulture hátránya a végsebesség terén. Ezt talán nem néztem be."Ami pedig a manőverezést illeti, boost + FAOFF-al kell forgolódni. Hihetetlenül jól fordul, még egy imp Eagle sem mászhat le a látótérből(ehhez persze kell egy ötösre tuningolt charge enhanced. PD, és megfelelő pip gazdálkodás."
A FA-off kapcsán van egy alapvető félreértés, ami egy nagy hajó, tank esetén nem jelent drámai különbséget, de egy vadászban ég és föld. FA off-ban a hajó nem "fordul" jobban. 90%-ban rosszabbul fordul, ha a fordul alatt a repülőgépes analógiát használjuk. Jobban perdül. Elválik egymástól a mozgási vektor és a "heading", az, hogy merre "néz" a hajó. Az eredmény az, hogy a főhajtómű kisebb szerepet kap a fordulásban, csökkennek az ívek, tendenciaként a főhajtómű még tudatos működtetés esetén is inkább az egyenes mentén történő lassításban (megállásban) - gyorsításbn kap szerepet. Az FA off hasznos abban, hogy a látótérből ne menjen ki az adott célpont, de többnyire ennek ára az, hogy mindeközben kedvezőbb célpontot nyújtson a (saját) hajó állva vagy egyenes mentén, de mindig legalábbis szűkebb íven mozogva.A Booster ezen annyit változtat, hogy a boost kezdeti tartományában (aktiválás után) segítheti a szögsebesség javítását.
A Fer De Lance ezen a téren eleve hátránnyal indul, mivel a gyorsaságával nem arányos a manőverezhetősége. Ezt a hátrányát egy dirty drive 5 kihangsúlyozza. Ez egy harci (atmoszférikus) repülőnél "csak" annyit jelent, hogy a turnfight helyett a head-on taktikát kell folytatni, ami általában azzal is párosul, hogy a head-on stílusú gép általában jobb emelkedésével, a kritikus pillanatban függőleges szögének jobb megválasztásával védekezési és támadási szempontból is képes kihasználni különbségét. Ilyen alkalma a védelmi használatra az űrben, ahol az átesés nem létezik a FdL-nek nincs. Meg kell jegyezni, hogy az FDL FaOnban is inkább úgy viselkedik e tekintetben, mint FaOFF-ban. Fordulás: lassítás, megállás, gyorsítás az ellenkező irányba. Tudatosan ellensúlyozható ez a karakterisztika meghatározott mértékig, de semmiképp nem lesz olyan, mint egy Vulture. A Vulture tehát ledolgozza az induló hátrányát az engineers fejlesztéssel a sebesség/menekülés terén, de az FdL nem dolgozza le, sőt, bizonyos mértékben kihangsúlyozza hátrányát a manőverezéshez kapcsolódó túlélés kapcsán. Az igazsághoz tartozik, hogy DD5 nélkül nem igazán repültem FdL-t így lehet, hogy az alap karakterével kapcsolatban nincs elég tapasztalatom (és a tuningolttal is limitált, a Vulture-höz képest mindenképpen). (Ki még nem lőttek CZ-ben vagy bárhol máshol FdL-lel, de egy idő után távozni kell vele a harcmezőről.)
Mindehhez társul az FA Off hatása a célzás pontosságára. Turretnél, ahol a térsík felettiséget, vagy gimbalnál, ahol a szögtartományt kell biztosítani, lehet, hogy ez nem probléma. Fix fegyvernél azonban már számít.
"Arról meg nem is beszélve, hogy nem 4, hanem 6 db feltuningolt SB-t lehet pakolni rá, és ez már hihetetlen masszív fedezék."
Jó tank, csaknem ideális tank. A pajzs abszolút töltési sebességét azonban az SB-k nem módosítják, ezért mindez az itt felvetett alapkérdést nem érinti. Ráadásul a reaktor tuningja óta a Vulture is jobb tank, mint ami feltétlenül szükséges. Ez alatt azt kell érteni, hogy nincs szüksége SCB-re sem megfelelő módon repülve.Félre ne érts: Az FDL és a Vulture is több, mint elégségesen jó hajók szerintem. Az FDL egy HazRES-ben sokkal jobb választás, mint a Vulture, mert ott érvényesül az általad leírt előny. Egy CZ-ben azonban nem gondolom, hogy egy univerzális alapigazság lenne, amit leírsz, még ha a te repülési stílusod alapján igaz is.
[ Szerkesztve ]
-
D4M13N
aktív tag
válasz Pro Cambarus #29844 üzenetére
Orientcx aláírását sose felejtsük el mantrázni mikor hosszú dolgot ír.
-
orientcx
őstag
Először is hangsúlyoznám, hogy soha senki ne hagyja magát olyan hajóra/fegyverzetre/játékstílusra/bármi másra rábeszélni, ami neki nem fekszik. Ha valaki ilyen-olyan okból a Vulture-ben érzi otthon magát, akkor maradjon annál a gépnél, még akkor is, ha az FDL tényszerűen egy magasabb osztály. Én pl sokáig naphosszat az Assault ship-ben ücsörögtem, miközben a Corvette-t belepte a por, mert az adta az igazi élményt(aztán persze jöttek a mérnökök, és felvirradt a Corvette napja, de ez egy másik történet)
Másodszor azt emelném ki, hogy manapság ~40% a hajó, és 60% a mérnöki teljesítmény. És mivel manapság ezt még a közepesen intelligens npc-k is tudják, sőt, ezt a tudást maximálisan alkalmazzák is, nagyobb hajóra csak akkor érdemes váltani, ha van keret telepakolni kellő cukiságokkal, és azt rögtön fel is tudjuk tuningoltatni, különben csak a biztosítók bevételi számláit fogjuk dagadtra hizlalni.
Úgyhogy 4580693 kollégának rossz hírem van, az FDL-ről Vulture-ra visszakapcsolás nem jogosítja fel IPSZ tagságra, mert csak azt tette, ami szerinte neki jó. Ha ő azzal érzi magát biztonságban egy RES-ben, akkor menjen azzal(csak jelzem, ha aszteroidán való elpukkanás okán szeretne klubtagságihoz jutni, az plágium, azt én 15' telén a Python-al már levédettem. Kétszer.
-
-
anatron - "Kihagytátok az érvelésből,hogy a Vulturet nem szabad lemosni,mert betörik a szélvédője"
-
Efelől nincsenek információim, mert ha egy hős Fed szájhuszárnak elfogy a pajzsa, valahogy hirtelen mindig kiderül, hogy sürgősen más dolga van. Valahol egész máshol.
-
-
grHawk - "lehet itt vitatkozni, hogy Vulture vagy FDL, de legbelül Ti is tudjátok a választ; Corvette."
-
Ez nem lehet kérdés, manapság egyértelműen a Corvette a csúcs, de az új pályafutásom nyolc napja alatt még én, a Fed hero sem tudtam hozzájutni, ráadásul az FDL egy kicsit másfajta élményt is nyújt.
-
-
csizi90 - "Össze tudnád rakni coriolis-on a fitt-et?"
-
Mielőtt nagyobb madárra váltanál, sztem érdemes a mérnökségek bizalmát elnyerned, ahhoz pedig a legjobb választás egy Asp, vagy ha sok pénzed van(és legalább a thrustert fel tudod tuningoltatni négyes-ötös szintre), akkor a Python.
Amik a legfontosabbak(és ez nem csak az FDL-re vonatkozik)
1. a thruster - ha bármi baj van, el tudsz pucolni, és a manőverező képesség is drasztikusan javulni fog.
2. PD - a gyors visszatöltésű a nyerő, alig fogy gyorsabban, viszont egy pillanat alatt visszatölt
3. SG - thermal resistance, természetesen ötös szint + RES-re 5 db A0 SB ötös augmented tuningal + kws, ha számít még a pénz, ha már nem, vagy CZ-be mész, akkor 6 db SB
4. SCB - ebből rakhatsz kettőt is(de egyszerre csak egy legyen bekapcsolva) - specialised tuning: ez jelentősen csökkenti a hőtermelést. Csak Lori nénénk tudja magasabb szinten, de oda valamiből elite-nek kell lenned, mert Shinrarta-ban tanyázik
5. Kellő PP - mindig legyen a lehető legkisebb a tuning, mert minél nagyobb, annál jobban melegszik
Ezeken felül nem árt egy A-s szenzor, meg egy military grade composite, ha van rá keret
A fegyverek ügyében nem foglalnék állást, az nagyon egyén függőu.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!