-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nubreed
veterán
válasz grHawk #30300 üzenetére
Igen, egyetértek ezzel. Ezért nincs bajom a fizetőssé tételével és ezért nem voltam soha kiakadva, azon sem hogy a hajó átszinezése/textúrázása vagy az új lézer fények pénzbe kerülnek. Ha képesek 500 vagy még több dollárt adni a CS-ben egy kés textúráért, akkor az a néhány font vagy dollár semmi.
Plusz, a Fronetier mai napig nagyon szimpatikus csapat tőlük nem sajnálom, és csak bevételből lehet új fejlesztéseket csinálni.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
duvi
nagyúr
válasz grHawk #30300 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek veled Nem is értem, hogy miért kell egyeseknek ezen szenvedni és ekkora felháborodási hullámot gerjeszteni Ez egy ugyanolyan kozmetikai funkció, mint a festések és kitek. Most tették ki az alábbi infót name plate témában: Ship naming and Name Plates – how it will work Komolyan ez a 2£-os ár - ami ráadásul opcionális és nincs hatással a játékmechanikára - fáj ennyire, ezeknek az embereknek Nem értem...
[ Szerkesztve ]
-
-
Ice_Man22
senior tag
-
nubreed
veterán
Úgy látom ez a space legs téma eléggé megosztja az embereket és amennyire én látom, többen vannak ellene mint mellette, legalábbis a Frontier forumot olvasva ez jön le.
Az a jó ebben a játékban, hogy semmi sem kötelező, illetve úgy játszod, ahogy neked tetszik. Szerintem ha majd egyszer akarja, nyugodtan tegye bele a Frontier ezt a funkciót is, senki nem tart pisztolyt az ember fejéhez hogy használja. De egy lehetőség, aki úgy szeret játszani, hogy örökre oda van kötözve a székéhez, hát úgy játszik...[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
D4M13N
aktív tag
Személy szerint magát a funkcióját jelen pillanatban nem látom értelmét, de ha egy éven belül sétálgathatok a hajómban ha úgy van kedvem vagy akár kicsit ki is merészkedhetek, hogy az űrben lebegjek akkor nagyon boldog lennék.Amúgy is printscren mánián van mióta játszom.A nameplate dolgot én se értem,csak a skinekbe beleöltem már egy dlc árát de a havi 10font annak aki több ezer órát beleölt nem hiszem hogy sok lenne anyagilag.pedig eddig nem is nagyon láttuk a skint mert folyamatosan benn ülünk a szélben.Interior cucc is lehet nem csak bobblehead
-
to.ca
tag
Space legs?
Előbb csinálják meg a fotorealisztikus avatart, aztán kisétálok az űrbe, lőni egy szelfit valamelyik neutron-csillaggal.load"elite",8,1
-
orientcx
őstag
Több hetes játék kihagyást követően a várva várt visszatérés kezdetétől számítva mindössze 11 másodpercet kellet várnom arra, hogy kis híján megújítsam az IPSZ tagságimat
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
válasz anatron #30310 üzenetére
"Na majd ha ezt tudod űbereleni,akkor szóljál."
Nana! Több tiszteletet egy kétszeres kupagyőztes aszteroida vadásznak! (tudod, van a fanyűvő, van a vasgyúró, és vagyok én, az aszti morzsoló). Persze tudom, ezen produkciók már elmúltak kétévesek, és ennyi idő elteltével minden hőstett dicsfénye elhalványul, de a Galaktikus Biztosítótársaság munkatársai még azóta is abból az összegből egyenlítik ki a Beluga luxuskabinjaiba szóló jegyeik árát, amivel kirándulni indulnak a Sag A-hoz. (úgyhogy még a turizmus iparága is belőlem él )
Amúgy kétségtelen, a tiéd is egy hibátlan gyakorlat volt, méltó a klub patinájához.
Viszont ha már a te produkciódnál tartunk, még nem mondtam volna, hogy a csempészet csúúúnya dolog? Naaagyon csúnya!u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
nubreed
veterán
Valakit felvehetnék a Private Groupomba? Eddig még sosem használtam, nem volt ilyenek, nincsenek játékbeli barátaim, eddig csak az open/solo game módokat használtam. És, hogy őszinte legyek, most is csak azért kéne, hogy gyorsabban tudjak váltogatni a mission board -ok között. Egyelőre nem tervezek multis dolgokat ebből a szempontból, most csak a Corvette lebeg a szemem előtt. És utána a kimaxolt engineer fejlesztések. Tehát nem nagyon fogok chatelni sem meg co-op dolgokat csinálni a játékban egyelőre, ezt csak azért írtam, hogy tudjátok. Tehát akit nem zavar így sem és megengedi, hogy felvegyem a private groupomba, légyszíves küldjön egy PÜ-t és írja meg a játékbeli nevét. Köszönöm előre is!
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Tlog
tag
válasz orientcx #30313 üzenetére
Az kérdezném tőled hogy van egy F Corvette hajóm az útmutatásod szerint tuningolva.
Két hét kihagyás után vettem elő és meglepődve tapasztaltam hogy a pajzsa sokallta gyorsabban
amortizálódik le.
Volt hogy 10% -os hullal sikerült elugranom.
Van egy másik Corvettem ugyan az a helyzet.
Az elites srácok belepiszkáltak ?
Te nem tapasztaltad? -
nubreed
veterán
Rendben, jó ha erről tudunk beszélgetni mert én is össze akarok állítani egy jó kis buildet. Már van egy tervezetem, de egyelőre még nem linkelem be, még gyűjtöm a tapasztalatokat és a többiek véleményét a neten. Redditen meg Frontier forumon is vannak buildek. Ha minden jól megy, ma estére vagy legkésőbb holnapra meg lesz nekem is a Corvette, már 79% -on vagyok a Post Captain szinten...
Azt nem tudom eldönteni hogy a két Huge HP -ra beam lasert vagy plasma acceleratort tegyek. Tanácsok bárkitől ezzel kapcsolatban?
Meg a másik: a guardianem -nek abszolút kezdőt válasszak és haggyam felmászni a rang létrán, vagy béreljek fel egyből expertet?
Guardian hajónak melyiket érdemes?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
to.ca
tag
válasz nubreed #30324 üzenetére
"Azt nem tudom eldönteni hogy a két Huge HP -ra beam lasert vagy plasma acceleratort tegyek."
Szerintem mc-t mindkettőre, és az alsó L-esre is, bár oda - ha akarsz - pakolhatsz plazmát is.
A mc-khez grade 5 overcharged tuning jár, egyikhez corrosive, a többihez incendiary effekttel.
Sokan a full mc-fittet ajánlják, én jobban szeretem a közepes és a kicsi hp-kre a turretes beamokat (grade 5 rapid fire, thermal shock effekttel). Elég szépen karistolják a pajzsot, és ha spórolni akarsz a lőszerrel, az mc-ket csak keményebb ellenállás esetén kell előrántani.
Sokat segít ebben a vadász - nekem most master a kis bulldog -, az aprómunkát simán rá lehet bízni, amíg ő darál, én csak szkennelgetek, esetleg megpróbálom leütközni az ellent. Azért ez nem könnyű mutatvány egy corvette-el, de néha összejön, és jó buli."Guardian hajónak melyiket érdemes?"
A vadász gép maga ízlés kérdése, mindegyiknél ott a rövid leírásban az előnye - hátránya. Egy korvetten elfér két hangár is, egyikbe ilyen, másikba olyan vadászt pakolsz, aztán a pillanatnyi helyzettől függően pakolod ki."...a guardianem -nek abszolút kezdőt válasszak és haggyam felmászni a rang létrán, vagy béreljek fel egyből expertet?"
Tudom, rohadt nyelvtannáci vagyok.
Vadászpilótából a legolcsóbbat válaszd! Az elején - ahogy te magad is - ő is gyorsan fejlődik, csak vigyázni kell rá egy kicsit , a későbbiekben viszont jóval kevesebbet hord el a kocsmába a bevételből.
Az nem probléma, ha a vadászt kilövik, a pilóta visszamászik a hajódba, de arra vigyázz, hogy a jól kiképzett pilótádat elveszíted, ha az anyahajó megsemmisül. Hiába, egy 200 m-es korvettre nem fért fel egy második mentőkapszula.load"elite",8,1
-
Tlog
tag
válasz nubreed #30324 üzenetére
Két corvette van a flottámban
Az egyiken Beam lézer a másikon multi-cannon.
Beamnak nagy a fogyasztása harc közben sokat kell várni töltésre.
A multi-cannon ezért sokkal hatásosabb gyorsabban amortizálja le az ellent,
Nincs nagy fogyasztása ezért nem kell neki plusz energia több marad a sys és eng-re -
Secundus
tag
válasz nubreed #30324 üzenetére
Szerintem nincs általánosan jó konfig, mert ha kis fordulékony csivava ellenfelek jönnek, akkor gimbal pulse laser kell a Corvette-re, ha pedig nagyvadra akarsz (Anaconda, Corvette, Cutter) akkor gimbal Multi-Cannon + fix Beam Laser a jobb. Én személyes tapasztalatom alapján a következőt javaslom: a small és medium hardpointokra rakjál gimbal pulse laser-t (Grade 5 Efficient weapon tunninggal), az általában elég a kis és közepes hajók ellen. A large hardpointra tegyél Multi-Cannon-t (Grade 5 Overcharged weapon tunning), a 2 Huge hardpointra pedig fix Beam laser-t (szintén Grade 5 Efficient weapon tunninggal). Így nem fogsz idegbajt kapni amikor probálsz forgolódni az Eagle vagy Vulture után, mert a Pulse Laser majd szépen leszedi. A large MC és fix Beam pedig gyönyörűen égeti a nagyvadak pajzsát/hullját.
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
nubreed
veterán
OK, köszi a tanácsokat.
Ki fogom próbálni a dolgokat. Egyébként egy full MC build már szépen szedi a pajzsokat? Mert sejtésem szerint Beam Laser vagy Plasma cannon hatékonyabban szedi és ha a pajzs lent van, jöhet az MC. Vagy nem?
(#30326):Köszi neked is!
(#30327) Secundus: Na, hát van mit megfontolni. Ez egy harmadik megközelítés. Köszi, ezeken még át kell rágnom magamat.
Bár az jutott eszembe és megint ide kanyarodunk vissza, ha már fix beamet szerelnék fel mondjuk a huge HP -ra, ennyi erővel már Plasma Cannont is tehetnék. (Igen, a videok alapján nagyon bejön )[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Secundus
tag
válasz nubreed #30328 üzenetére
Igen, a Plasma Cannon az nekem is nagy kísértés volt, főleg az egyesített Thermal Kinetic sebzése miatt. Nagyon hangulatos fegyver, de az igazság szerint csak cheater NPC-k tudnak vele pontosan lőni. Ugyanis a sima Cannon-hoz hasonlóan nem azonnal csapódik be a Plasma, hanem kicsit lassú ballisztikus pályán megy. Persze, ha Anaconda/Corvette/Cutter hajókra akarsz vadászni, akkor azok ellen elég hatásos tud lenni. De én nem javaslom, mert most nagyon feltuningolták a fix Efficient Beam Laser-t, nagyon hosszú ideig tudsz vele lőni, nagyon eszi az ellenfél pajzsát és pont oda megy ahova a célkereszt mutat.
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
to.ca
tag
válasz nubreed #30328 üzenetére
"Egyébként egy full MC build már szépen szedi a pajzsokat?" - Igen.
Van a youtube-on sok videó, nagyon impresszív. Egyedüli hátrány a lőszer. Kell az engi hozzá, anélkül kevés a komolyabb pajzsok ellen, de az előbb említett tuninggal alighanem most ez a leghatásosabb.
A plasma marha jól mutat, de iszonyat hőt termel, a paca (amit kilő) viszonylag lassú, és pontosan kell célozni. De ha betalál, az szép. Ja, és ahhoz is kell az ammo.
(Láttam már full pulse fittet is korvetten, az se volt kiskutya.)
Mindennek megvan az előnye - hátránya. Ha mindenhol egyforma fegyver van, akkor pl. nem kell vesződni a group-okkal.
Egy korvettre elég sok csúzlit fel lehet pakolni, ha ésszel csinálod, nagy baj nem lehet. Aztán majd úgyis megunod (vagy nerfelik az aktuális kedvenc fegyvered), és akkor kipróbálsz mást.load"elite",8,1
-
Secundus
tag
válasz nubreed #30324 üzenetére
Igen, pontos az információd: a pajzs ellen a Thermal fegyverek sebeznek 100%-ot (Beam, pulse laser), ha lent van a pajzs akkor az armor ellen pedig kinetic fegyverek a jók (Multi-cannon, Cannon). A Rail Gun és Plasma Acclerator egyaránt jó pajzs és armor ellen, de egyéb negatívumaik miatt azt nem javaslom.
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
Secundus
tag
A full MC build nem azért szedi pajzsot olyan szépen, mert a kinetic fegyver olyan jó volna a pajzs ellen. Hanem azért mert pl. large gimbal multi-cannon G5 overcharged tunninggal nekem 27.3 DPS-t tud, a Pulse Laser pedig csak 15.9 DPS-t. És ezt a DPS különbséget még a kinetic fegyver pajzsra számolt sebzéscsökkentése sem tudja ellensúlyozni. Ráadásul az MC sebzése nem kezd el 500m felett drasztikus csökkeni, ellentétben a lézerekkel. Persze ha raksz a Multi-Cannon-ra Incediary effektet, akkor még a pajzs elleni büntetést sem kapja meg. Szerintem úgy ideális, ha egyik MC Incendiary, a másik pedig Corrosive.
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
to.ca
tag
válasz Secundus #30335 üzenetére
Úgy is van.
Nekem a large mc csak 26,24-et tud (nem volt elég MEF-em), majd még esetleg visszamegyek, bár így sem érzem kevésnek. Grade 5 overcharged + incendiary. Meg ott van még a kettő huge, egyik corrosive, másik incendiary. Általában azt olvasom,hogy akármennyi mc is van, elég 1-re a corrosive, a többi legyen incendiary.
Ha jól emlékszem, a távolságbüntit a mc 2000m felett kapja, de elvisz 4km-ig. Nem vitás, hogy messziről sokkal hatásosabb, nekem csak a lőszerszükséglet a negatívuma, ami egy turretnél jelentős hátrány lehet (persze csak ha fire at will a beállítás). Ha ez nem lenne, én is full mc-vel járnék, az energiaigény és a hőtermelés miatt is.
De a hófehér lelkemnek jólesik, ha a mögöttem bújócskázó gyöszöket is tudom folyamatosan simogatni, ezért a lézerek.load"elite",8,1
-
Ice_Man22
senior tag
Siasztok, egy velemenyt szeretnek kerni. A cutteremen jelenleg 5 os szintu dirty drive tuningom van. Ha clean drive tuningot rakok, akkor kevesebb hot fog termelni es kevesebb energiat is ker majd? Gondolom a boost vegsebesseg is le fog esni, vagy tevedek?
-
Secundus
tag
válasz Ice_Man22 #30337 üzenetére
Nem tévedsz. A Dirty Drive tuning 25-29%-os teljesítmény növekedés ad a hajtóműveknek, a Clean Drive Tuning 10-18%. Cserébe a Dirty Drive 39-100%-kal megnöveli a hőtermelést, a Clean Drive 25-61%-kal csökkenti. Én ezért a Clean Drive-ot preferálom a Cutter-emen, mert a fegyverek / Shield Cell Bank / Overcharged Power Plant amúgy is melegíti a hajót. De ha pl. egy kereskedő Cutter-t tervezel összerakni, ahol a fenti modulok nincsennek és a nagy sebességel egyszerűen othagyod a kalózokat, akko mehet a Dirty Drive rá.
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
-
-
orientcx
őstag
Ti aztán jól belehúztatok ma!
-
-
Tlog - "Két hét kihagyás után vettem elő és meglepődve tapasztaltam hogy a pajzsa sokallta gyorsabban
amortizálódik le. Te nem tapasztaltad?"
-
Hetek óta nem játszottam, össz a minap csavarogtam kb másfél órát, és az ilyenkor kondával és FDL-el fel-felbukkanó elite martalóc stopposokon kívül nem pofoztam ki senkit a galaxisból. Azok meg önmagukban nemigen tudják megkarcolni a shieldemet, tehát nem tudok válaszolni. Ahhoz be kellene néznem egy HazRES-be egy jó adag csali rakománnyal a raktérben, és kihívni párbajra az összes ott tartózkodó kalóz képesítésű szakembert. És még ha azzal is kéne szembesülnöm, hogy valóban jóval gyorsabban fogyna a pajzs, akkor is előbb a hosszas kihagyás okozta gyenge formámra gyanakodnék, ami amúgy még folyamatos tréning esetén is roppant ingadozó szokott lenni(már megint teleirkáltam a fórumot, pedig pont ugyanott tartanál, ha csak ennyit pötyögtem volna be, hogy "nem tudok válaszolni"
-
-
nubreed - "egy full MC build már szépen szedi a pajzsokat?"
-
Ha teszel rájuk inendiary effect-et(persze 5-ös overcharge tuninggal), és a legkisebbre egy corrosive-t, akkor ez a legtutibb összeállítás. Nem mondanám, hogy eszi a pajzsot, mert azt a látványt sokkal inkább irdatlan zabálásnak tudnám nevezni.
És ha már itt tartunk, a full MC fittnek rengeteg előnye van.1. relatíve keveset fogyaszt, tehát több pötty marad pl a shield-re, ami durván fokozza annak erősségét.
2. univerzális fegyver, pajzsra is jó, hullra is jó, így mindig hatásos össztüzet zúdíthatunk az ügyfélre, ha sürgős(nem kell először csak ezzel, aztán csak azzal).
3. kis és nagy hajókra is ideális - egy MC össztűz mp-ek alatt csapja le az olyan kellemetlenkedő kis cecelegyeket, mint pl egy Viper, vagy DBE, esetleg Courier, emiatt egy ilyen Corvettel(boost+FAOFF+lefelé thrust fordulókkal) jóval könnyebben vadászhatjuk le az aprólékot, mintha az ilyen célpontokra alkalmatlan plazma, vagy railgun foglalná a helyet az értékes HP-kenKétségtelen, hogy tud fogyni a lőszer, de egyrészt vannak spórolási lehetőségek, másrészt ha valaki sajnál időnként egy-egy órát arra, hogy púposra tömje a material tárolóját vassal, nikkellel, meg sulphurral, az vessen magára, márpedig így gyak végtelen lőszerünk van.
Spórolni pl úgy lehet, hogy a két huge + a large(amik csak nagyon lassan fogynak) az egyes tűzgombon vannak, a kicsik, amik a nagy tűzgyorsaságuk okán sokkal gyorsabban ürülnek ki, a kettesen. És ha nem sürgető a helyzet, mert épp nem 10-15 jól képzett szakember vakargatja a pajzsod, akkor csak a nagyobbakat használod(mondjuk Asp-tól a Gunship-ig), de remekül lehet boost-al rammerkedni is, ha valamelyik közvetlenül a csőröd elé kerül(persze ilyenkor 4-2-0)
Mindazonáltal azt is tudni kell, hogy a sok incendiary effect durván megnöveli a hőtermelést, de még mindig kedvező marad ez a paraméter is. Érdemes a pip gazdálkodásra külön odafigyelni, ha épp nem lőnek rád, akkor érdemes magasan tartani a fegyverzet energiaszintjét, mert alacsony értéknél a lövegek hűtésére is kevesebb energia jut, és olyankor drasztikusan felgyorsul a melegedés is(de hát a pip managment ezer más okból is kulcskérdés a komolyabb csörtékben)
Még annyit, hogy mivel a large MC elég lassan pörög fel, ezért nem túl praktikus. A helyére érdemes esetleg valamilyen cannont, vagy plazmát tenni.
-
-
Ice_Man22 és Secundus - clean drive - dirty drive, Cutter, és hasonlók
-
Ne feledjétek, a drive tuning nem csak a végsebességet befolyásolja, hanem az agilityt is(bár jobb, ha a "Cutter" és az "agility" szót nem használjuk egy mondatban ), ezért csakis(!) dirty drive!
A hőt nem ezen a modulon kell megspórolni, hanem pl egy csak a szükséges mértékig tuningolt, nagyon sokadik próbálkozásra összeálló, alacsony hőtermelésű PP-vel. De bármit is fejlesztünk, erre a paraméterre mindig nagyon figyeljünk oda, mert nagyon durva dolgok állhatnak elő. Én még anno az engi bétában előállítottam egy olyan FSD-t, ami ugyan nagyon megnövelte az ugrótávot, de minden ugrásnál bőven 100 fok fölé ugrott a hőmérő(jó, ez még a béta volt, gondolom ezen azóta faragtak kicsit), vagy pl a másik accountomban, amit egy hónapja fejlesztettem fel, csináltam egy olyan MC tuningot, hogy az egyik MC önmagában fűtött fel másodpercek alatt mindent. Tehát minden fejlesztés után teszt!!!
(a megadott számok néha bizony hazudnak!)u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
nubreed
veterán
Köszönöm mindenkinek a részletes válaszokat!! Van mit átgondolni. Jelenleg 92% -on vagyok Post Captain szinten, szóval már a cél egyenesben a Corvette -hez...
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Persze. Amúgy ez még mást is érdekelhet.
Szóval az utolsó két szintet STKM 1-616 rendszerben csináltam Davy Gateway nevű coriolis állomáson.
Ez Fed rendszer és itt az állomáson van 3 Fed -es akik missiont adnak, a többivel nem kell foglalkozni.
A szomszédos LHS 1848 rendszerbe adnak egy bolygóra Skimmer gyilkoló küldetéseket. Több helyre is adnak de csak azzal foglalkozz, ami Nielsen Camp -be és Yang Camp -be szól, ez a két bázis egy bolygón van nulla védelemmel, csak a Skimmerek vannak ott. Ennek a módszernek a hátránya, hogy ha írtod a skimmereket, hamarosan wanted leszel abban a rendszerben és lesz bounty is a fejeden, ezzel számolni kell. Előnye, hogy ha már allied vagy a 3 Fed-es factionnel, nem csak reput gyűjtesz de rengeteg pénzt is. (40-60 millió / 20 küldetés). De ha érdekel ez a módszer siess, mert az ilyen küldetések össze "stackelése" a 2.3 -al meg fog szűnni!!! Ezt is nerfelik. Úgy érdemes csinálni, hogy a maximális 20-at érdemes felvenni ezekből, tehát amik Nielsen Camp vagy Yank Camp -be szólnak, a többivel ne foglalkozz. Open/Solo/Provat Group váltogatás is szükséges. de néha másfél - lát óra is eltelik mire meg lesz mind a 20 küldi. Ja és hogy menjen a repu, a közben megjelenő Donation Mission -öket (amikben pénzt kérnek) is csináld meg. Ha megvan a 20 küldi, kb 15 perc lezavarni az egészet oda ugrással, stb. Kb ennyi.[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Meg_van_a_Corvette!!!
Az Outfittelésbe már nem kezdek ma bele de holnap igen.[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Tlog
tag
válasz nubreed #30318 üzenetére
A délelőtti kérdésedre corvette buildet vagy valami hasonló.
[Federal Corvette] [-5]
H: 4A/G Multi-cannon [+1]
*: Overcharged 5
*: Power Draw +13.0%; Damage +47.0%; Distributor Draw +21.9%
*: Thermal Load +200.0%; Burst Interval +5.3%
*: Ammo Clip Size -18.9%
H: 4A/G Multi-cannon [+1]
*: Overcharged 5
*: Damage +39.5%; Distributor Draw +33.4%; Thermal Load +243.7%
*: Armour Piercing +7.3%; Burst Interval +5.3%
*: Ammo Clip Size -23.3%
L: 3C/G Multi-cannon [+1]
*: Overcharged 5
*: Mass -10.1%; Damage +41.6%; Distributor Draw +37.0%
*: Thermal Load +200.0%; Armour Piercing +2.3%
*: Burst Interval +5.3%; Ammo Clip Size -22.2%
M: 2F/G Multi-cannon [+1]
*: Overcharged 5
*: Damage +43.2%; Distributor Draw +39.8%; Thermal Load +200.0%
*: Burst Interval +5.3%; Ammo Clip Size -21.1%
M: 2F/G Multi-cannon [+1]
*: Overcharged 5
*: Mass -13.3%; Damage +42.5%; Distributor Draw +44.2%
*: Thermal Load +200.0%; Armour Piercing +3.2%
*: Burst Interval +5.3%; Ammo Clip Size -21.1%
S: 1G/T Multi-cannon [+1]
*: Light Weight 5
*: Mass -86.1%; Integrity -56.4%; Power Draw -16.7%; Damage +3.1%
*: Distributor Draw -14.1%; Thermal Load +0.3%
*: Armour Piercing +0.1%
S: 1G/T Multi-cannon [+1]
*: Light Weight 5
*: Mass -77.9%; Integrity -54.4%; Power Draw -19.0%; Damage +7.6%
*: Distributor Draw -5.8%; Ammo Maximum -20.0%U: 0A Shield Booster [+1]
*: Resistance Augmented 5
*: Integrity -9.1%; Power Draw +34.7%; Kinetic Resistance +11.98
*: Thermal Resistance +11.68; Explosive Resistance +11.34
U: 0A Shield Booster [+1]
*: Resistance Augmented 5
*: Mass +1.1%; Integrity -14.5%; Power Draw +27.3%
*: Kinetic Resistance +12.08; Thermal Resistance +12.08
*: Explosive Resistance +12.92
U: 0A Shield Booster [+1]
*: Resistance Augmented 5
*: Integrity -12.7%; Power Draw +31.3%; Shield Boost +22.5%
*: Kinetic Resistance +12.99; Thermal Resistance +12.99
*: Explosive Resistance +12.99
U: 0A Shield Booster [+1]
*: Resistance Augmented 5
*: Integrity -13.9%; Power Draw +32.2%; Shield Boost +33.7%
*: Kinetic Resistance +11.15; Thermal Resistance +10.61
*: Explosive Resistance +10.61
U: 0A Shield Booster [+1]
*: Resistance Augmented 5
*: Mass +4.3%; Integrity -5.7%; Power Draw +30.1%
*: Kinetic Resistance +12.24; Thermal Resistance +12.24
*: Explosive Resistance +12.24
U: 0I Heat Sink Launcher [+1]
*: Light Weight 5
*: Mass -75.6%; Integrity -54.8%
U: 0A Shield Booster [+1]
*: Resistance Augmented 5
*: Mass +6.3%; Integrity -18.8%; Power Draw +46.2%
*: Kinetic Resistance +14.69; Thermal Resistance +14.69
*: Explosive Resistance +14.69
U: 0A Kill Warrant Scanner [+1]
*: Light Weight 5
*: Mass -77.7%; Integrity -58.6%BH: 1A Military Grade Composite
**: Kinetic Resistant 5
**: Mass -54.3%; Hull Boost -6.9%; Kinetic Resistance +10.28
**: Thermal Resistance +8.84; Explosive Resistance +11.99
PP: 8A Power Plant
**: Overcharged 5
**: Mass +2.2%; Integrity -37.5%; Power Capacity +28.8%
**: Heat Efficiency +24.8%
TH: 7A Thrusters [+1]
**: Dirty Tuning 5
**: Integrity -16.6%; Power Draw +16.8%; Optimal Mass -12.3%
**: Optimal Multiplier +24.6%; Thermal Load +45.1%
FD: 6A Frame Shift Drive [+1]
**: Increased Range 5
**: Mass +43.7%; Integrity -24.4%; Power Draw +22.6%
**: Boot Time -0.1%; Optimal Mass +46.4%; Thermal Load +2.4%
**: Max Fuel per Jump +1.2%
LS: 5A Life Support [+1]
**: Light Weight 4
**: Mass -67.0%; Integrity -47.0%
PD: 8A Power Distributor [+1]
**: Charge Enhanced 5
**: Integrity +4.2%; Power Draw -4.4%; Weapons Capacity -7.6%
**: Weapons Recharge +20.9%; Engines Capacity -7.6%
**: Engines Recharge +20.9%; Systems Capacity -7.6%
**: Systems Recharge +20.9%
SS: 8A Sensors [+1]
FT: 5C Fuel Tank (Capacity: 32)7: 7A Shield Generator [+1]
*: Thermal Resistant 5
*: Mass -3.4%; Integrity +37.5%; Regen Rate +10.2%
*: Kinetic Resistance -13.21; Thermal Resistance +54.40
7: 7E Cargo Rack (Capacity: 128)
7: 6C/F First Class Passenger Cabin
6: 6A Shield Cell Bank [+1]
*: Specialised 3
*: Integrity -19.3%; Power Draw +22.4%; Boot Time -21.0%
*: Duration -4.2%; Thermal Load -17.0%
6: 6C Fuel Tank (Capacity: 64)
5: 5A Fuel Scoop [+2]
*: Shielded 4
*: Integrity +173.9%; Power Draw +97.2%
5: 4A Frame Shift Drive Interdictor [+1]
*: Expanded Capture Arc 3
*: Power Draw +43.1%; Range -25.4%; Facing Limit +80.7%
4: 3A Collector Limpet Controller [+1]
4: 1C Advanced Discovery Scanner
3: 1E Standard Docking Computer [+2]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot