-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Üdv,
Új vagyok a témában, és az ED-vel kapcsolatban főként a felfedezés érdekelne.
Kérdézném a gyakorlott játékosoktól, hogy mennyire érdekfeszítő a játéknak ez a része? Gondolok itt olyasmire főleg, hogy mennyire változatosak a bolygók, állomások, holdak, vannak-e egyéb felfedezésre váró jelenségek, pl. üstökösök, feketelyukak, nebulák, csillagködök, kettőscsillagok vagy hasonlók?
Magyarán hosszabb távra is van-e benne motiváló tartalom?
Sok videót megnéztem már, de talán a nagy távolságok miatt vagy nem tudom miért, de nem látom egyiken se, hogy a rengeteg rendszer mennyire hasonló, a bolygók, holdak mennyire eltérő felszínűek? Mondjuk a gázóriások pl. mind ugyanúgy néznek ki, vagyis ha láttam egyet, láttam mindet, vagy a tudományos keretek között tartva természetesen, de azért vannak változatosságok?A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Flynth #21898 üzenetére
Köszönöm a választ!
Ez a 400milliárd csillagrendszer nekem igen vonzó, csak ha 20 textúrát variálnak, akkor hamar ráunnék. Ezért érdeklődtem, mennyire érdekfeszítő a játék ezen része. A procedurális generálásban elég nagy lehetőségek rejlenek, éppen ilyen esetekre, de mintha valahol azt olvastam volna, hogy a Frontier elég szűken húzta meg a szabályokat, így nincs túl sokféle látnivaló, sok az egyforma égitest.De akkor ezek szerint, nincs így. Behúzom akkor, még tart az akció.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Urby66 #21975 üzenetére
Köszi, közben behúztam az alapjátékot (a Horizons-t egyelőre nem, mert jelenleg a nyújtott tartalommal nem érzem arányosnak az árát).
Eddig nagyon tetszik a játék, persze még nagyon az elején vagyok. Steam-es kommentek alapján az első 20-30 óra álleejtős, de aztán sokak szerint jön a végeláthatatlan repetázás, nos, ezt mostmár majd én szereetném megítélni a magam tapasztalatai alapján. Jelenleg beszippantott a game, majd pár hét múlva beszámolok a további -szigorúan szubjektív- tapasztalatokról is. :-)A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Köszönöm a tippet!
Inkább SP párti vagyok, bár ha időm engedi, szoktam multizni is egy másik játékban (EVE).
Nagyon tetszik a játék így soloban is, egyelőre nem hiszem, hogy elkap majd az unalom. :-) Ha mégis így lenne, megfogadom a tanácsod és köszönöm a lehetőséget![ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
"Mit szeretnétek jobban? Apránkénti frissítéseket és közben játékot, vagy legyen 3-4 év szünet és majd egyben adjanak oda mindent?"
Én jobban szeretem az eleve kész játékokat, de nem lenne gond a Frontier megoldásával sem, HA nem kéne évente megvenni újra a játékot. Mondjuk nincs bajom a DLC-kkel, de az alapjáték legyen értelmezhető komplett játékként (pl. Skyrim). Az ED-vel az a gond, hogy az alapjáték egy korai Early Access alfa fázsinak felelt meg, ehhez képest teljes áron véglegesként adták ki pedig nem volt kész -és nincs a mai napig sem-, a tartalommal vannak gondok. Nekem így is nagyon tetszik mert csak nem rég kezdtem, de azért egyre inkább érzem, hogy a lehengerlő grafika és a hatalmas potenciál ellenére a játék eléggé üres, nincs mélysége, kevés a tartalom..
Szóval korrektebb lett volna Early Access címként egy reális áron kiadni, a frissítésekért pedig nem kérni pénzt. Van 2-3 Early Access játékom ahol a tartalmak ingyen jönnek, van amihez már 2 éve.A kérdés az, hogy a Frontier megoldása mennyire működik a játékosok szemében, mert ha lelépnek az unalomtól, akkor tulajdonképpen öngólt rúg a fejlesztő. De biztos nekik sem könnyű, mert kell a bevétel a működéshez, de az Early Access rendszerben is lett volna bevétel, csak korrektebb lett volna szerintem.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
"Nem túlságosan érdekfeszítő hosszútávon egy alig pár árnyalatban eltérő felszínen egy 6 kerekű járművel percekig furikázni."
Egyébként szerintem ez az, amit a leginkább elrontanak. Nem mondom, hogy legyen egy No men's Sky szintű változatosság, de nagyon élvezetessé tenné a felfedezést, ha lenne mit felfedezni! Jelenleg nem nagyon van, pedig megcsinálták ezt a hihetetlen méretű galaxist, de a változatosságra nem ügyeltek. Pedig logikus, hogy hatvanadszorra szinte ugyanazt nézni már nem kihívás, nem érdekfeszítő és nem motiváló.
Én szeretem a bolygóra szállást, sőt, kifejezetten vártam is. De nem ebben a formában mert ez így csalódás még.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz orientcx #22564 üzenetére
Nekem nincs bajom a stílussal és a játékkal sem, sőt! Viszont kicsit csalódás, hogy egy ekkora univerzumban nem túl sok a változatosság. Most tisztán a felfedezés részéről beszélek, de ott érzésem szerint 10-20 óra játékot követően sok újat már nem fog látni senki, amit egy kihagyott ziccernek érzek, mivel ez a része nem is lenne -lett volna- akkora munka. Üresség alatt azt értem, hogy itt ez a hatalmas világ, de egyrészt kissé kihalt, másrészt nem elég változatos, végeredményebn egy idő után nincs az az érzés, hogy "na még elmegyek a szomszéd rendszerbe is, hátha találok valami érdekeset", mert egy idő után már csak ismétlődnek a korábban látottak.
A másik amit szívesen látnék, legalább egy alapszintű építkezés és saját flották létrehozásának lehetősége, irnyítása. Nyersanyagok már egyébként is vannak és ha ezt a két fícsört bevezetnék, máris többszáz óra pluszt adna, mert lenne értelme grindelni alkatrészekért és modulokért, amiből aztán építhetünk bázist mondjuk a bolygókon, felszerelhetjük, gondoskodhatunk a védelméreől. Nekem hiányzik, hogy a hajómon kívül nincs mit megvédenem, nem automatizálhatok flottákat pl. a területem védelmére.
Egy flotta összeállításához szintén sok cél kitűzhető lenne és ezerféle küldetés típust hozna magával, pl. bolygó bombázás és foglalás, komplett rendszerek foglalása, kalóz szektorok kipucolása, ellenséges flották inváziójnak megállítása stb., nem beszélve arról, hogy az igazán nagy csaták lehetőségét is biztosítaná.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz BandiT85 #22578 üzenetére
Sose hallottam róla, de köszönöm az infót, utánanézek! Az nem zavar ha régi, a grafika nem igazán érdekel. Fontosabb, hogy bele tudjam élni magam -ami azért az Elite-ben is bőven megvan, csak hát na, tényleg az a rossz, hogy lehetne ez sokkal, de sokkal jobb is-.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Ha egészen ki akarok repülni a lakott területekről, akkor ehhez melyik hajóra érdemes beruházni?
Diamondback Explorer? ASP?A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz grHawk #22589 üzenetére
En csak attól tartok, ha netán nem érik meg a további évadokat, akkor mi lesz, ugyanis en simán ellennék SP-ben is, akar évekkel később is előszedném ha kedvem tartja, de a szóló módhoz is kötelező online DRM miatt esélyes, hogy ha a játék befuccsol, akkor offline sem játszható majd tovább. Ezért is hiba volt ez a kötelező online szerverezés.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz VitoSagi #22624 üzenetére
Biztosan igazad van, így logikus. A Horizons évad tervei nem rosszak egyébként, ha megvalósulnak akkor azert az sokat dob majd. De az építés jó lenne, elvégre hely van, nyersanyagok is vannak, minden alap adott. Talán majd 5. 6. evadban.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Volt régen ez a map view amit terveztek a játékba. Erről tud valaki valamit?
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Vesa
veterán
válasz grHawk #22644 üzenetére
Ráadásul egyáltalán nem rosszak a Horizons tervek. Es bárhogy is, de végeredményben nem baj az sem, hogy kicsit csappant a játékos bázis, mert Brabent is ráébresztette, hogy nem mehet kizárólag a saját feje után, es ha nem akar csődbe menni, akkor figyelembe kell vennie a játékosok igényeit is. Ez meg is látszik a mostani terveken es egyre inkább látszik az igyekezet, hogy megtartsák a játékosállományt. Nem véletlen ajánlanak fel pl. hajot annak, aki mar régen lepett be a játékba. Próbáljak visszacsalogatni őket, es erre szükség is lesz.
Szerintem jó lesz a Horizons, en mar most is élvezem pedig meg tényleg nincs túl sok értelme. Érdeklődéssel várom a 2.1 érkezését. Nem lenne rossz az az új térkép sem, főleg, mivel mar 2013-ban felbukkant de meg mindig nem került bele.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Elnézve a listát, nem is kicsit merítettek az X rebirth-ből.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz rtitusz #22778 üzenetére
Nem értem a Frontiert. Mindenki contentet szeretne, erre ráfekszenek a VR támogatásra, ami persze tök jó, csak nem most kéne, egyelőre van ezer fontosabb dolog amire várunk.
A Base Concept jól néz ki, remélem a játékmenetben és a kapcsolódó új tartalmakban sem fogunk csalódni.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz rtitusz #22878 üzenetére
(Mondjuk ezt a bilikék színt nem tudom honnan szedték össze)
Jó ez a Saitek, annak ellenére, hogy vannak a termékeivel gondok. De gyakorlatilag félúton van a TM HOTAS Warthog és a legolcsóbb TM HOTAS X között, tehát ebből a szempontból gyakorlatilag egyedül van a piacon. Nem is igazán értem, hogy a TM miért nem hoz már ki egy középkategóriás HOTAS-t, elvégre ők a piacvezetők a szegmensben.A Saiteknek lesz egy sorozata amit a Star Citizen bemutatókon demóztak már többször is, de az nekem inkább parasztvakításnak tűnik, mint komoly HOTAS-nak.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Mai Steam reklámot látva megvilágosodtam, miért volt olyan fontos a VR fejlesztése ED-ben.
Más kérdés, hogy nem tudom mit vártak ettől, mert nem lesz sokkal több vevőjük. Jelenleg a top 100-ban sincs benne az Elite, sajnos. Jöhetne már az a 2.1, annak még értelme is lenne.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz kiskuplung #22931 üzenetére
"Amúgy fogalmam sincs a Frontier anyagi helyzetérő"
Nekem sincs, de ugye párhuzamosan fejlesztik az új hullámvasút szinmulátort is, úgyhogy nem csodálkoznék, ha lassan kifutnának a pénzből. Az Elite sem hozhat már túl sokat, pár napja néztem de a top100-ban sem volt már benne sajnos a Steamen.
Nagyon nagy stratégiai hibának tartom, hogy a játék nem modolható. Ez Braben hülyesége mert régi vágású fejlesztő és a wareztől való félelmében inkább online jelenléthez kötötte a játékot, pedig manapság a warez ellenére sokkal jobban működik a modokra épülő üzleti modell. Ezt a Cities:Skylines esetében gyönyörűen lehetett látni. Az EA bebukott az online Simcityvel, az CS meg tarolt. Főleg Steam Workshop támogatással működik kivűlóan a dolog. De a Skyrim-en is látszik mennyire nagy potenciál van a modolásban, mai napig ott van az élmezőny közelében a játék az eladásokat tekintve, pedig egy 8 éves alkotásról van szó és ebben igen nagy szerepe van annak, hogy a közösség gyakorlatilag folyamatosan ellátja magát új tartalmakkal (néha egészen elképesztő minőséggel is).
Belegondolni is merész, hol tartanánk ha modolható lenne az Elite. Oltári nagy hiba volt ezt kihagyni.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz grHawk #22934 üzenetére
Azért nem értek egyet, mert ha Te kizárólag a gyári játékot szeretnéd, akkor neked csak annyi a dolgod, hogy nem telepítesz modokat! Tehát nem rondít bele senki semmibe, ha nem akarod. De ez a belerondítás egyébként is teljes tévedés, mert kiváló modok készülnek, erre ezernyi példa van. Említhetném pl. az eredetileg ingyenes Arma modot, aminek a későbbi fizetős verziójából -DayZ-, ma már többet eladnak, mint az alapjátékból. A Cities:Skylines sikerének meg kb. ez volt a kulcsa, és bár már alapból is egy kiváló játék, de rengeteg olyan dolgot oldottak meg a modderek, amit a fejlesztők mai napig sem. Végül, hogy a stílusnál maradjunk, pl. az X3 széria is kiváló játék volt, de XTM mod nélkül pl. a Reuniont már elképzelni sem tudom, olyan szinten sokkal jobb ezzel a moddal, mint az alapjáték önmagában. Sőt, annyira jó modokat csináltak a modderek, hogy a későbbi X3 Terran Conflict-ba kb. a modok felét hivatalosan is beépítették a fejlesztők.
Én még nem láttam játékot, aminek a modolhatóság ártott. Az meg személyes preferencia kérdése, hogy valaki használja ezeket vagy sem.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz grHawk #22952 üzenetére
Ez csak elvi okfejtés volt részemről, mivel az Elite fejlesztése sosem ment ebbe az irányba és már nem is fog -bár single player ígéret volt eredetileg a KS kampányban, de ezt a wareztől való rettegés miatt végül teljesen kivették-. Így is nagyon jó a játék, nincs ezzel gond de én nagyon sok játékhoz csak modokon keresztül kaptam meg azt, amit az alapjátékkal kellett volna, ezért láttam, mire képes egy lelkes közösség. Az ilyen scifi-s játékoknak pedig legendásan fanatikus közössége van, akik tényleg jobbnál jobb dolgokat tesznek le.
Itt mondjuk pl. már annak is örülnék -és ez még az online játékot sem vágná haza-, ha újabb, érdekesebb hajókat, járműveket, többféle állomást, esetleg javított, változatosabb textúracsomagokat készítenének a tehetséges modderek.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz rtitusz #22979 üzenetére
Ennek éppen ideje volt már!
Nincs középkategóriás TM HOTAS, amit sosem értettem...Imádom a Warthogomat, de Elite-hez és űrszimekhez az X52Pro-m (vagy a régi TM F16FLCS-em), gázkarja sokkal jobb volt. Tényleg csoddás a varacskos disznó gázkarja, FSX-ben és DCS-ben szenzációs, de itt Elite-ben nem az igazi. Remélem dobbantanak valami értelmeset.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Pár új hajó nem ártana. Ráadásul az nem is lenne olyan nagy meló, egy grafikus team-nek max. 1 hét.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz baphomet #23407 üzenetére
Nem éppen ezt vártam tőlük...
A leglényegesebb szegmensben -középkat. HOTAS, mint pl. az X52Pro- nincs egy életképes alternatívájuk, pedig ők a PC-s HOTAS-ok atyjai, már 1994-ben gyártottak ilyen rendszert, nem is akármilyet.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Flynth #23415 üzenetére
Az X52Pro a ma piacon lévő HOTAS-ok között a legjobb ár/érték arányt képviseli. A HotasX és a Wrthog között van, árban és minőségben egyaránt. Nekem van X52Pro is, de ma már TM Warthoggal játszom. A TM HotasX messze gyengébb képességű, mind anyaghasználatban, mind kapcsolók számában, mind programozhatóságban. Tehát a TM-nek jelenleg van egy belépő szintű HOTAS-a, és van egy TOP világ legjobbja. A kettő között meg semmi nincs. Erről beszéltem.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz baphomet #23425 üzenetére
Lehet, hogy bennem van a hiba, de én nem látok kétszer annyi gombot a képen az X52Pro-hoz képest.
Látok egy POV-ot, egy billenő kapcsolót, két gombot, egy forgó potit (ez valószínűleg kapcsoló is egyben), meg még egy kapcsolót, és ennyi.X52Pro-n van egérvezérlő, 3db forgó poti, 4db kapcsoló, 1db tolópoti, POV + az MFD alatti gombok.
De várjuk ki a végét, ebben egyetértek. Csak többet vártam, mert ennél még a régi Cougar is sokkal komolyabb volt, vagy a régebbi tisztességes F16 replika.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz orientcx #23599 üzenetére
Ezt szvsz inkább ne! A Logitech első HOTAS próbálkozása, ami nem lett éppen a legjobb. Jó áron persze megérné, de itt bitang drágána adják. Ennyiért inkább Saitek, de ha valaki szerencsés akkor kifoghat olyan kiváló vételt is, mint nemrég itt HA-n, egy TM Hotas Warthog 70eFt-ért (új ára 120k).
Ha valaki mégis a Logira gerjedne, HA-n is van reális áron
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot