-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pcnet
addikt
Sziasztok!
Ha valakinek nem jött be a játék és eladná az accát, keressen meg privátban!
Üdv
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Sziasztok!
Wingsben való kereskedéssel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni. Kb 1 hónapja volt szerencsém először egy francia játékkossal kipróbálni a "wings kereskedelmet", nagyon megtetszett, de sajnos azóta nem futottunk össze. Ma nagyon megörültem mikor újra össze futottunk és újra nyitottunk egy wingst. Sajnos alig dadogok angolul, így nem igazán szerencsés játék közben Google fordítózni. Regisztráltam elitedangerous.hu-ra, de a Kereskedés topic elég kihalt sajnos. TS-t feltettem. Szóval ha valaki tudna segíteni akár TS-en akár privátban, nagyon megköszönném!
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz gigafun #10733 üzenetére
Köszi az infót! Igazából az ugrás körül vannak homályos dolgok. Nav lock-ot bekapcsolom, látom az FSD energy wake-et, kijelölöm, közel megyek hozzá, automatikusan ugrok. Ez világos. De valahogy utol érjük egymást. Írta is a srác, hogy túl gyors vagyok. Az sem világos, hogy elég kijelölni az FSD energy wake-et, vagy a cél rendszerre kell állítani a hajó orrát? Mert volt, hogy elhúztam energy wake mellett és nem tudtam ugrani. De volt mikor meg sikerült. Meg kell várnom amíg utánam ugrik és csak utána ugorhatok vissza én? Vagy, hogy van ez? Az FSD energy wake gondolom egy idő után eltűnik és folyamatosan kell ugrándozni, hogy ne szakadjon meg a kör. Bocs a láma kérdésekért, harc, kereskedés, felfedezés tiszta, csak ez a wings nem oké.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
-
pcnet
addikt
válasz raymi16 #10768 üzenetére
Szia!
Látom már megvetted T7-et. Ha amúgy is Pythont szeretnél, akkor amint össze jön rá a pénz, plusz úgy 20 milla fejlesztésre, árura, biztosításra, javaslom a cserét Pythonra. Eddig én is egy T7-tel kamionoztam, plusz volt egy Vulture felfedezésre és harcra ha meguntam a kamionozást. Hétvégén szerettem volna egy wingsbe csatlakozni, de large pad hiányában nem tudtam a srácok útvonalát teljesíteni. Egyik srác ajánlotta Pythont T7 helyett. Medium pad talán minden állomáson van, így még jobb profittal kecsegtető útvonalakat is találtam. Talán mert mindenki large szállítókkal kamionozik és a large állomásokra nem szállítanak olyan sokan. Szóval a lényeg, eladtam T7et és vettem egy Pythont. Több állomásra tudok dokkolni, jobb profittal kecsegtető utvonalakat tudok járni és T7 216T rakhelyével szemben most Pythonomé 284T. Plusz egy hajóval tudok kereskedni, lövöldözni és felfedezni.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz gigafun #10948 üzenetére
A meglévő hajómat is olcsóbban számítják be? Csak mert boldog-boldogtalan ott venne hajót, elvinné másik rendszerbe, eladná, SW-el vissza menne és venne megint 10%kal olcsóbban amit másol eladna stb... Most egy kb 65 millás Pythonom van és gondolkozok egy T9-en. Ott már 7.6 milla lenne a 10%. Igaz 65 millás Python + 12 M kp még nagyon kevés T9 fejlesztéshez. Úgy számoltam, 82 millió lenne, hogy 1 köztes rendszerrel meg tudjam ugrani a mostani kereskedelmi útvonalamat. Plusz vissza lépnék 282T cargoról 220ra. Áh, reménytelen is.
Orientcx: Szintén Balaton part, szintén fed, szintén Python. Megyek lőni én is! Nem ám!
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz orientcx #11293 üzenetére
Egy kereskedéshez kiépített Anacondának megrakódva, mekkora a max ugró távja? Most T9-cel nyomulok, de 2 ugrással tudom teljesíteni a 13.61 Ly távot. Elég lomha szegény és fél gázon fordulva közel kerülök a naphoz és eléggé fel tud melegedni. Sok idő veszteség a +1 ugrás. Igaz így is 1.2-1.3 milla profit / 15 perc.
Hiányzik már a harc, lehet veszek mellé egy Vulturet. Vagy gyűjtök tovább és egy Anaconda. De azt kimaxolni... Nah, ahhoz még nagyon-nagyon messze vagyok.“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz rtitusz #11302 üzenetére
Hm, szép summa! Akkor veszek Vulturet, gyilkolászni és kamionozok még egy "kicsit". Köszi a választ!
Lenne még egy kérdésem: ha Wingsben keresledünk. Akkor csak egyikünk tudja megúszni a SC-ben taxizást? Régebben egy Anaconda társaságában, mintha oda-vissza ment volna FSD wake módszerrel az ugrás. Minap kipróbáltuk haverral, wingman nav lockot aktíváltuk, de csak egyikönk tudott a másikra ugrani. FSD wake eltűnt mire ugrottunk volna. Ez ilyen, vagy mi rontottunk el valamit?
Előre is köszi a választ!
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz gigafun #11344 üzenetére
Megelőztél. Én is épp Fusangon vagyok Vulturet venni és valóban él a 10% kedvezmény.
Ha megkérnélek megnéznéd, hogy van e A7 trusters, A6 PD és A6 FSD? T9-et szeretném felszerelni, de Sidewinderrel jöttem és csak A2 cuccokat látok. Ne kelljen már vissza zötykölődnöm és esetleg potyára vissza jönni az öreglánnyal.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
30 perc múlva szerver leállás. Aki most kezdene játszani, már ne tegye.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
No, srácok, dilemma! Elmentem Fusangba, hogy vegyek olcsón jobb thrustert, PD-t és FSD-t a T9-emre. Első sokk, a thruster láttán ért. 57 milla. És még nehezebb is lesz a hajó, csökken az ugrótáv. Vettem A6 FSD-t, de csak nem tudom kihozni a 13.61 Ly ugrótávot rakománnyal. 13.57 Ly-ig sikerült össze legóznom. Beáldoztam PD-t, így most 13.62 Ly rakománnyal a jump range. Viszont nincs boost és kemény 114-el töfögök. Inkább vissza építem 2 ugrásra a vasat, mert ez a töfögés... Több időt elvesz, mint a +1 ugrás. 500 T cargoból nem nagyon akarok engedni. Boostal 13.57 Ly lenne az ugrótáv. 4 nyamvadt tizeddel kevesebb mint kellene.
Szerintetek:
1. Vissza építem T9-et két ugrásra, veszek és kimaxolok egy Vulturet,
2. Gyűjtök még kb 20 millát és veszek egy alap Anacondát.Látom alap Anaconda se ugraná a számomra szükséges távot és cargoja is 20 T-val kevesebb. Így én személy szerint az 1es verzióra szavaznék, de nincs semmi tapasztalatom Anacondával, így várom a tapasztalt pilóták véleményét.
Előre is köszönöm!
U.i.: Hétvégén össze tudnám kaparni a hiányzó 20 millát és ha Fusangban él még az akció, akkor vasárnap akár már újdonsült Anaconda tulaj lehetnék.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Köszönöm mindenkinek az infót, rágyúrok kondára.
Most jött nálam is elő a fekete képernyős silent runingos dolog. Gyorsan bezártam feladatkezelőben, vissza léptem, a hajónak szerencsére kutya baja.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz gigafun #11401 üzenetére
Egyszer a kijárattól jobbra dokkltam, épp célóztam be a kijáratot, mikor láttam, hogy jön be egy Anaconda. Kihuzódtam jobbra, már nem tudtam mit csinálni. Koccantunk egyet, konda kitolatott, mindketten kaptunk 500 cr büntit mert eltorlaszoltuk a bejáratot. Másik eset, szépen centizem ki a kijáratot, hátulról meglökött egy konda. Kisegített a kijáraton. Tegnap 3 konda kereskedett wingsben, szépen csappant is a profit. Megint célzom be a kijáratot, látom jön szembe befelé. Gyorsan ereszkedtem lefelé, láton engedi ki a landoló talpat. Belém akadt és vissza húzott az állomás közepéig.
Most már várom a kondát, mert amíg 114-el töfögök, szépen beelőznek a bejáratnál. Egyszer csak elém emelkedik a semmiből és bemegy. Én meg csak döcögök. Nem van jól ez így!
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz orientcx #11406 üzenetére
Player Anacondák voltak. Mindhárom esetben én voltam a hunyó. Gondolkozok kontrolleren dokkoláshoz. Repülő szimulátoros múltamból adodóan inkább siklópályás leszállás fekszik, mint dokk felett jobbra-ballra csúszkálni. T9-cel és gondolom Anacondával is macerás ez a siklópályás módszer. Sokszor közvetlen a bejárat mellett kapok dokkot és már nyomnám le a hajó orrát, a fara meg beragad a kapuba. Egyszerűbb lenne kontrollerrel pad fölé állni és szépen ereszkedni. Joy+bill kombóval kényelmetlen. Dokk engedély kéréstől mehetne kontrollerrel a dolog. Tudom van EDHU-n játékvezérlős cikk, el fogom olvasni, csak nem jutottam még el odáig. Tegnap este fogalmazódott meg bennem, hogy kellene egy kontroller dokkoláshoz.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz cunnir #11408 üzenetére
2 hónapja vettem T.Flight Sick X-et, régi joym elhalálozott. 1 hónapja telefonom is utána ment, múlt héten monitorom. Most sajnos nem fér bele a költségvetésbe a Hotas X. De bánom már, hogy kb. 6-7e ft-al drágábban nem azt vettem. Mall.hu-n pont akciós volt az enyém.
Orientcx: Köszi Neled is, akkor teszek egy próbát a docking computerrel.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Fusang HIGH RES-ben vadászgattam, egyszer csak megjelenik a piros wanted felirat. De senki nem támadt rám. Nyomás be állomásra, ki akartam fizetni a bírságot, de nem jelent meg Contactsnál. Közben ejárt az idő. Logout/login és már nem vagyok wanted. Hm?
Tegnap pedig egy állomás lőtt rám megközelítéskor, minden ok nélkül. Dock engedély kérés után békén hagyott. Nem tetszett neki az arcom?
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Srácok! Megjelent 2 db seeking goods a rendszerben. T9-ek, vissza olvastam, azt írtátok, hogy csak scan távolságba kell menni és átveszik a cuccost. No, de honnét tudom, hogy mire van szükségük?
Köszi a segítséget!
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz rtitusz #11741 üzenetére
Köszi, a cargo scan jó ötlet volt. Amint el kezdtem scanneli őket, egyből menekülőre fogták a figurát. Tobacoo kellene nekik, csak az állomáson ami mellett dekkolnak, tiltott. Benézek mindjárt a két közeli platformra.
Bele futottam egy érdekes bugba (?). Állomásra menet, 1 Mm alatt nem írta ki, hogy "Safe disengage ready". 900 km-re léptem ki az állomástól. Irány vissza SC-ba, ezután 200 km-re léptem ki de bele vágott az állomás falába. Vultureról 1 kör pajzs ment le és szikrázott minden. De megúsztam büntetés és sérülés nélkül.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Az az érdekes, hogy seeking goodsban tobaco van a hajók rakterében, de az egész rendszerben nem kapható tobacoo. Akkor miért várakoznak itt? Tobacoot gondolom csak platformról tudok kicsempészni nekik, különben bünti és repu csökkenés lesz a jutalmam.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
-
pcnet
addikt
Nos, nem volt egy nagy üzlet ez a seeking goodhoz fuvarozás. 576 cr / tonna profit. És ugye egyik utamat rakomány nélkül tettem meg. Környéken drága a tobacoo, kedvezőbb árért 50 Ly-t kellene utazni. Akkor lenne kb 900 cr / tonna a profit. Tapasztalat szerzésnek jó volt!
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz kozi71 #11855 üzenetére
Tegnapi napom nekem is "jól" sikerült. Valójában a bénázásról szólt. Megjelentek conflict zone-ok, múltkor már szerettem volna kipróbálni, de akkor csak T9-em volt és kamionoztam. Mikor szembesültem vele, hogy Anacondára kevés a pénzem, csak alapot tudtam volna megvenni Fusangban a leárazás keretében, eldöcögtem egy Sidewinderrel és vettem egy Vulturet. Helyben ki is próbáltam RES-ben, annyira megtetszett a dolog, hogy 1 hétig csak RES-ben lövöldöztem. Tegnap vissza mentem T9-hez, gondoltam kamionozok kicsit. Látom megint vannak Conflict Zone-ok. Gyorsan be is néztem pár LOW-ba, volt ahol Anacondák viaskodtak, volt ahol Pythonok, Eagleök és ASPk. Gondoltam jó lesz ez nekem már csak az a kérdés kihez csatlakozzak. Megnéztem melyik állomás milyen frakcióhoz tartozik, nehogy véletlenül ott legyek unfriendly, ahová/ahonnan a cuccost hurcolom T9-cel. Átléptem soloba, szépen beálltam és lőttem. ASP-k, Eagle-ök csak úgy pukkantak. Egyedül Elite Python szedet le 1-1 kört a pajzsomból. Aztán a környékről eltűnt az ellenség, boostolgattam a zóna közepe felé, feltűnt egy master Anaconda és a közelemben egy Ealge. Gondoltam az Eagle-t még leszedem, aztán megyek állomásra beváltani a bountyt. Amint leszedtem Eagle pajzsát, Anagonda elkezdett kopogtatni a pajzsomon. Szépen le is szedte mire az Eaglet a túlvilágra küldtem. Menekülőre fogtam a figurát, de kilőtte a thrusteremet. Kb 10 mp alatt kivégzett. 1,2 milla bounty és 800 ezer rebuy. 6%ot növekedett a combat rankom, gondoltam sebaj, T9-cel alig 2 kör, akkor is megérte a 6%. Átültem T9-be és elkezdtem kamionozni. No, ekkor ért a meglepetés. Dokkoláskor egy NPC közölte, hogy meg fogok halni és tűzet nyitott rám. Persze állomás közvetlen közelében, ezért rendőrök és állomás pillanatok alatt leszedte. De azért a pajzsomat és a hullomat sikerült 87%ra amortizálnia. Én meg lányos zavaromban úgy menekültem befelé az állomásra, hogy elfelejtettem dokkolási engedélyt kérni. Levélbedobóban megálltam, elkezdtem tolatni, de már jött is a büntetés, mert eltorlaszoltam a bejáratot. Szuper! Ezután 2x sikerült kifelé koccanásért büntit kapnom. Mentem kifelé, egy Adder jött velem szembe. Kihúzódtam balra, ő maradt középen. Bulletin Boardot néztem minden dokkoláskor, mert a rendszerben 4 frakció van, ebből 3nál unfriendly lettem CZ-os akcióm miatt. 4 és 19 ezer cr adományokkal próbálom javítani a repumat. Néha bedob, ilyen hozz 6 db húst küldiket is, szerencsére ahonnét cuccolok, a szomszéd állomáson van hús, így teszek egy kitérőt, de jó sok pénzbe fog kerülni, mire a 3 frakciónál neutral leszek. Idegességemben sikerült párszor padhoz és levél bedobóhoz is oda verni a hajót. Még szerencse, hogy tegnap soloban mentem, mert openből mindig kidobott. Sok player vakarná a fejét, hogy ki lehet ez a mazsola.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Ha valakit érdekel, FUSANG-ban még mindig él a 10% kedvezmény.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
...eközben a Tejút rendszer egy félreeső, Fusang nevű rendszerének Cleve Vision állomásán, egy új élet születését figyelhetjük meg. Nocsak! Egy bébi Anconda! Figyeljék csak thrusterével, hogy cikázik? Első útjára indul. Még fejletlen pajzsa és kezdetleges fegyverzete miatt sok veszély leselkedik rá hosszú úton!
3. képen csak fuel tankok vannak, így azt nem illesztettem be. Tudom-tudom, nem egy tökély, kereskedésre lesz és első körben ez jött ki a szűkös költségvetésből. Jelenlegi konfig finomhangolására javaslatokat szívesen fogadok.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz gigafun #11863 üzenetére
Köszi szépen! Akkor usgyi vissza FUSANGba 4D generátorért. Shild boosterből melyiket érdemes? Még gyakorolni kell a közlekedést a levélbedobóban, a hasát vagy a hátát mindig megvakarom. Remélem 4D generátor kibírja.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz Rakamaz #11866 üzenetére
Köszi, erre nem is gondoltam!
gigafun: Tettem rá 4 db A0 SB-t és dobtam rá A5 PP-t is, 2nél több SB-t nem bírt volna el a régi és így most súlycsökkentés is lett. Megpróbálom a boostot, köszi, remélem nem töröm darabokra. Van egy feelingje ekkora monstrumot vezetni, de így 1 óra repkedés, néhány dokkolás után, kicsit szipogok még és törölgetem a könnyeimet a T9-cem után. Nem baj, majd elmúlik! Jöhetnek a kövek!
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz Viper26 #11876 üzenetére
Én is ugyan így jártam. NB-nél lövöldöztem, ott próbáltam beállítani. Fél gázon ment mindig, billentyűzetre tettem a Speed 0%-ot. Utána közép állásban hagytam, átállítottam full range-re, forwardhoz előre tóltam, majd vissza középállásba, backwardhoz pedig nullára és vissza középre. Így normál módban ment rendesen, de SC-ban dettó mint Neked. 30 km/s. Ráadásul akkor derült ki mikor wanted voltam és fél percenként ID-ztek. Kellemes volt.
Öhm, segíteni nem tudtam, de legalább átérzem a problémád.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz Htibimor #11902 üzenetére
Grat! Jól kicentizted, vigyázz rá, mert biztosításra már nem maradt pénzmag. (Bár gondolom kicsit átalakítottad már. Pl ekkora PP még felesleges rá.)
gigafun: Hehe, rokonok lettünk?
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Ha szeretném kipróbálni a bányászatot, majd felfedezni indulni, akkor ASP vagy Diamondback Explorer a jobb választás?
Bányászatnál a limpetek követnek ha másik aszteroidát kezdek faragni, vagy ott maradnak az előzőnél?
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
És mi jár a bajnokság győztesének? Mert azt hiszem meg is nyertem! Egy Federal Dropship majd egy Imperial Clipper támadott meg bányászat közben.
Bányászattal nincs szerencsém. Aszteroida mezőkben nem jön össze szinte semmiből 1 tonna és soha nem tudom melyik aszteroidát merítettem már ki. RES-ben meg így jártam.
gigafun: Szép próbálkozás, de hajó amortizálásban én vagyok a jobb! Grat a túléléshez!
warcat: +1! T9 tényleg egy lomha dög, de 496 T cargot sikerült össze sakkoznom úgy, hogy pont tudta ugrani a távolt ami a kereskedelmi útvonalam volt. 4 század Ly miatt szívtam vele sokat. Python tényleg bárhol leszáll, ahol sok nagy hajó farmol, ott outposton sokkal jobb a profit. Viszont jóval kisebb cargo. Én szerettem T9-et. Kondát 2-3 napig hajtottam, de inkább elindultam felfedezni és bányászni. Most 100 Ly távolságra vagyok már csak a kondától, de most nem is hiányzik. Valahogy mindenre jó, de mégsem jó semmire számomra. 119 milla egy military páncél hozzá. Azt kikamionozni... Inkább nem! Harcolni addig nem tudok vele. Ha fittelem harcra, akkor meg nem tudok vele kereskedni, kell mellé egy T9. Nekem nem jött be a konda. Lehet kövezni! Jöhetnek az aszteroidák, a meteorit eső!
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Olyan szinten tele volt a pelus, hogy balra, a távolságra pillantva esett le, hogy outpost felé haladok. Sikerült még átugrani Inktasa rendszerbe és ott Oleskiw station-ön javíttatni. Erősen szuszogott már szegény pilóta.
Szerk: Ezt még régebben lőttem. Megöltem Paul Walkert. R.I.P.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Az hogy lehet, hogy egyik napról a másikra, egy rendszerből eltűnik minden? Illetve mégse? Vagy mégis? Tegnap még itt lőtték 1%osra az ASP-met, most pedig se RES se semmi. Csak a két állomás. Próbáltam logout/login sem oldotta meg. Sem openben sem soloban nem jó. Ötlet?
Átcsattogtam másik állomásra és megjelentek. Ki érti ezt?
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz warcat #12652 üzenetére
Gratulálok, szép teljesítmény!
Más! Ez a játék akkora átverés! Kár, hogy nincs refund. Ezer nő rendszer, aztán sehol egy sem! Pedig már kezdtem megörülni, hogy jó helyre tévedtem. De mire számíthat egy megfáradt harcos?
Aztán meg Remek platform, ami nem is remek, mert nem kapni A4 fuel scoopot.
Tök csalódott vagyok, megyek is inkább aludni.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Sziasztok!
Haver elindult Diamondback Explorerrel a mag felé. Küldött screenshotokat és kedvet kaptam én is, csak nem tudom, hogy bírnám a monotonitást. Linkelt felfedező Anaconda konfigokat. Ezt néztem ki és elkezdtem megépíteni. Annyi módosítást eszközöltem, hogy tettem rá shild generátort, haver tanácsára heat sinket és auto field-et. PD-t karcsúnak tartottam, pajzsom is alig töltődött, boostolni sem tudtam, tettem rá azt A2-est.
Kérdésem: Érdemes jobb PD-t rátenni, vagy tényleg jó az 1D? Boostolni úgysem fogok. A2-es 1.00 SYS és 1.00 ENG recharge. Pont tudok elvileg boostolni. 0.3 Ly az ugrótáv difi. Megér ennyit? Érdemes egyáltalán Anacondával menni felfedezni? Erősebb hajótest, de csak a biztosításom majdnem egy Diamondback Explorer ára. És talán +3-3.5 Ly az ugrótáv konda javára.
Jelenleg így néz ki:
Tegnap elvittem egy próba körre, 2x ID-ztek, submit, amint FSD online lett, már ugrottam is. Nem tudom milyen hajóval volt a támadóm, hátra se néztem, tipliztem. Egy kört szedett le a pajzsomból. Ezért vacillálok A2 és D1 PD közt. Gondoltam a segítségeteket kérem, mielőtt elindulnék a maghoz és félúton ott hagynám mind a három fogamat.
Előre is köszi a segítséget!
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Tegnap este elindultam felfedezni. Kidokk után szomorúan szembesültem vele, hogy A2 PD-vel sincs boost. Gondoltam akkor vissza fordulok és jó lesz a legkisebb PD is a nagyobb ugrótáv érdekében. Engedélyt megkaptam, becéloztam a bejáratot, erre elkezd süllyedni a hajóm. WTF? Léket kapott? Sikerült beékelődni a rács és az állomás fala közé. Próbáltam kitolatni, de csak szikrázott minden. Pajzsnak annyi, hull 80%on. Ijedtségemben nyomtam egy Exit to nemu-t. Mikor vissza léptem 50%on volt a hull. 60k volt a javítás.
Bár a hajó (konda) és a pilóta is túlélte a mutatványt, azért szeretnék érddklődni, hogy ezzel a mutatvánnyal már pályázhatok e portás állásra az IPSZ székháznál?
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz Htibimor #13911 üzenetére
Én Anacondával vágtam neki az útnak, még 5000 Ly van vissza Sag A*-ig. ~38.5 Ly max ugrótávom. Én Morning Show-t hallgatok Soundcloudról. Így még mindig élvezem a felfedezést. Még mindig rámegyek high metal content planetekre és gázoriásokra is. Kb 5 hete vagyok úton. Ha tényleg nem hallgatsz semmit közben, egy idő után monotonná válik. Keress Youtubeon valami csatornát amit szívesen hallgatsz.
Én inlább ASP-t ajánlanám, jobb a kilátás a cookpitből és jobban manöverezhető.rtitus: 20.000 Ly van a hátam mögött, de még nem sikerült neutron csillagot találnom. A magban ennyire sűrű lesz? Vagy szabad tutni, hogy sikerült ennyit beszákolni? Grat hozzá!
Most kontrollerrel nyomom, mert tönkre ment a joyom. Rádásul a webshop ahol vettem, válaszra sem méltat, hogy hova küldjem garanciáztatni. Remélem mire vissza érek, lesz joyom, vagy ott fogok állni az állomástól 15 km-re, mert kontrollerrel tuti nem merek dokkolni. Nem szeretnék ilyen áron IPSZ tag lenni.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
-
pcnet
addikt
válasz raymi16 #14123 üzenetére
Earth like, water world, neutron star, fekete lyuk fizet a legjobban. Gáz óriásokat és high metal content-eket is scannelem ha nincs túl messze. Rocky planet és icy planet... Nem érdemes időt pazarolni rá. Aszteroida mező nem fizet semmit, azt skipeld.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Trade rank húzáshoz csatlakozhatnék én is? Szerintem kb 1 hónap múlva érek haza felfedezésből, de ha kell, rákapcsolhatok. "Otthon" 5 frakció van, ebből 3nál unfriendly vagyok, 2nél ahol jó vagyok, ott pedig háború van. Joym még mindig nem jutott el szervizbe, tegnap küldtem fogyasztóvédelemnek levelet. Drága webshop 1 hónap alatt nem bírt futárt küldeni. Most kontrollerrel nyomom, joy hiányában és mivel otthon háború vár, inkább neutron csillagokat scannelgetek. Már kezd monotonná válni. Joyom viszont nem hiszem, hogy 1 hónapon belül lesz. Megpróbálkoznék kontrollerrel kamionozni, max ha nem megy, akkor veszek docking computert.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Akkor erről lecsúsztam. Augusztus 17én jelentettem be a hibát, de ma végre megjött a futár a joyért. Szóval... Nem kapkodják el. A jegyzőkönyvben cserét írnak, kíváncsi vagyok mire és mikor cserélik. Csak mert a joyom már nem kapható náluk. Készlet kisöpréskor vettem talán az utolsó darabot, akcióban.
Ha aktuális lesz a wing trade, azért még írok, hátha valaki pont rankot húz.“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz rtitusz #14439 üzenetére
Most telepítem, 2 órát becsült 30 megabites nettel.
Nyugtassatok meg, hogy teljesen külön álló szekció, nem a 30.000 Ly-nyi felfedezés fog pukkanni ha kipróbálom. R
Szerk: már fent is van. Fél óra alatt felmászott.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot