-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
"yaw azota sincs, arra kene talalnom egy kombinaciot"
Neten nem találtál megfelelő kontroller setupot? Amíg nincs a lehető legjobban belőve az irányítás, addig tényleg szenvedős a játék -
anatron
aktív tag
Gyanítom a Corvette hegemóniája véget fog érni a multy crewval.Hiszen ha a Cutterbe beszáll egy haver kezelni a turreteket,akkor a Cutter nagy hátránya,hogy lassan fordul már nem lesz akkora gáz.
[ Szerkesztve ]
-
Secundus
tag
válasz grHawk #29890 üzenetére
A Federation valóban sokkal militánsabb. Pl. a Federation hivatalos beszállítója a Core Dynamics csak hadihajókat gyárt, míg az Empire szállító Gutamaya inkább multifunkciós szépségeket. A Farragut fegyverzete is sokkal erősebb (8 db Broadside Cannon, 8db Capital Torpedo Launcher, 20 db Laser Turret) mint a Majestic (3db Beam Laser, 23 db Interceptor Cannon). De ennek megvan az oka. Ugyanis 2320-ban az Empire megalakulása után a Federation flottát küldött az Achenar rendszerbe, hogy elfojtsa a függetlenségi törekvéseket. Ebben az Achenar-i csatában létszámban jóval nagyobb Federation flotta vereséget szenvedett, és később még sok másikban is. Csak 2380-ban írták alá a békeszerződést, ami stratégiailag a Föderáció vereségét és a Birodalom győzelmét rögzítette, hiszen elismerte a Birodalom függetlenségét. Innentől datálódik a hidegháború a két fél között, mert Föderáció gyomrát azóta is marja a frusztráció. Én ahogy a 20. század történelméből is tudjuk, általában egy háború után mindig a vesztes fél fegyverkezik jobban. A győztes már kevésbé militánsabb, mert nincs rá a belső motiváció, hogy bizonyítsa a golyói meglétét. Tipikus emberi pszichológia. Nos, ezért erősebb katonailag a Federation.
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
duvi
nagyúr
-
Cooper911
senior tag
válasz anatron #29904 üzenetére
Nem igazán értem miért lesz jobb ha egy haver kezeli a turretet és nem a fedélzeti számitógép. A turret eddig is ráfordult a célra ha rálátott. Esetleg azt tudom elképzelni, hogy így ugye több célpontot lehet tűz alá vonni egyszerre de ugye olyankor megoszlik a tűzerő is, tehát legfeljebb egy muslincarajnál (sidey/eagle/vadászok) lehet előny.
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
BandiT85
aktív tag
Egyszer valaki (Duvi talán) posztolta a fegyverek balanszírozásával kapcsolatos dolgokat, pl a fix fegyverek javulása, gimball-ok gyengülése, stb. Ez is a 2.3-mal jön el?
-
Secundus
tag
válasz Cooper911 #29912 üzenetére
Játékostárs által kezelt turret nekem csak akkor életszerű, ha a Star Wars Millenium Falcon ágyúihoz hasonlóan működik, tehát manuálisan a játékos irányítja az ágyút. Csak így van benne játékélmény, mert ha csak annyi lesz a kezelés, hogy a játékos kiválasztja, hogy a turret mit lőjön (mintha gimbal fegyverek), akkor nincs értelme a multi-crew játéknak. Ha viszont a gunner játékos manuális irányítja a turretet, akkor az ellenfél pedig dobhatja a kukába a chaff-ot.. Ráadásul ez esetben a gyors és fordulékony kis csivavák (Eagle, Vulture, Fer-de-Lance.. ) szintén esélytelenek, mert pl. az Imperial Cutter-nek nincs holttere, tehát nem fogják kimanőverezni a turretet. Érdekes kérdés, hogy ezt hogy oldják meg. Én nem bánnám, ha nem lenne balance, mert akkor egyetlen flotta sem építene nagy és erős hadihajókat, ha egy csivava elég ellene..
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
Cooper911
senior tag
válasz Secundus #29914 üzenetére
Na igen így már van értelme.
Érdekes kérdés a ballance is. Az a baj, hogy ha nem lenne ballanceolva akkor az kicsit mindenkit a multicrew használata felé kényszeritene és akinek erre nincs lehetősége vagy kedve az hátrányban lenne.[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
baphomet
senior tag
válasz Cooper911 #29915 üzenetére
Akkor egyelőre visszadugaszolhatjátok azt a kibontott pezsgőt.
A gunner kezelheti (de nem irányítja) a turreteket, a nyomkövető rakétákat, és az egyebeket: chaff, SCB, ECM, HS, szkennerek. Nem egy turretben ül majd, hanem TPS nézetből -a hajó "válla mögül"- tud minden irányba 360°-ban körbenézni. A turreteknek és a rakétáknak célpontot kijelölhet, de a célra tartást továbbra is az elektronika végzi.
Gyakorlatilag a turretek fire at will módja helyett lesz egy fire at amire a gunner mutat. A rakétáknál jelentősebb az előny, hiszen így lehet tüzelni velük hajó mögött lévő célpontra is. Ezen felül további előny a multicrew javára, hogy tagonként plusz egy pip jár, így egy három fős hajó 6 helyett 8 pippel gazdálkodhat.[ Szerkesztve ]
-
42861
senior tag
Sziasztok. Erre a "Mission Failed" problémára van már valami hivatalos állásfoglalás a FD részéről, vagy valami megoldás? Rohadt idegesítő, hogy egy órája nem tudok semmilyen küldit felvenni, mert mindenre egyből failedet dob..
-
summers
tag
Hali!
Ismer valaki Selenium és Cadmium lelőhelyet?
-
orientcx
őstag
válasz baphomet #29916 üzenetére
Hát ez igazán remek. A betársuló játékos fegyverzetet közvetlenül ugyan nem irányíthat, de hozhat magával a zsebében egy plusz pip-et, amit beadhat a közösbe. Roppant életszerű. Nyilván van náluk egy hordozható elemes kemping PD turbósító, amivel képesek ezt a hatást generálni. És mindezt igazi játéktermi, külső nézetes szemszögből. Egy újabb pofánverés a szimulátor jellegnek. Nehogy még az is kiderüljön, hogy a thargoidok igazából Donkey Kong leszármazottai, és hogy majd gigantikus hordókat fognak gurítgatni ránk egy csillag mögül.
Belátom, valahogy fokozni kell az előnyöket(mert hát így látatlanban az a meggyőződésem, hogy a két plusz játékos nagyságrendekkel többet használ két plusz hajóval, és az újdonság varázsát leszámítva még élvezetesebb is a dolog, mint másod/harmad pilótaként pip-eket kapcsolgatni), és az is igaz, hogy a +2 pötty a mostanában folyamatosan melegedő fegyverzetek miatt nagy előny, de könyörgöm, ha beül egy utas az autóba, akkor hoz magával egy-két lóerőt??? Nanemááá!
Inkább gyúrjanak rá azokra a lehetőségekre, amik a kibocsájtható + vadászokban rejlenek(mittomén a játékosok irányította űr mopszokra lehessen combosabb cuccokat tenni, vagy ilyesmi). Csak próbálják már megőrizni legalább a maradék szim jelleget.
Mindenesetre az eddigi hírek alapján nagyon úgy tűnik, nem ez lesz a számomra legérdekesebb kieg.Amúgy üdv újra a fedélzeten
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
válasz totila #29911 üzenetére
Csak had büszkélkedjen Secundus kartárs (#29905) azzal a 2320-as birodalmi győzelemmel. Hát nem mindegy, hogy volt az a história valójában? A lényeg az, hogyan tálaljuk a történelmet ma.
A Fed módszer roppant egyszerű: Ha nem tetszik a múltad, akkor hangos "ez ezentúl nem így volt!!!" felkiáltással írj magadnak egy másikat, aztán hirdesd büszkén. A lényeg hogy jó hangosan. Persze tisztában vagyok vele, ez nem Fed találmány, elég csak körülnézni napjainkban. Hamarosan meg fogjuk tudni, hogy Puskás Öcsi tulajdonképpen Felcsúton született, és valójában nem is azt a Mátyás nevű fickót koronázták meg a Duna jegén.
Szóval visszatérve arra a dicsőséges Fed győzelemmel zárult 2320-as csatára, azóta is látványos ünnepségek keretében emlékezünk meg eme hősies szövetségi diadalról, mely megalapozta a Federáció tartós fölényét a gyülevész birodalmi csőcselék felett
És azt már tényleg csak úgy zárójelben tenném hozzá, hogy ha jobban belegondolsz, a császáriakat, és így többek közt Secundus kollégát sem kell félteni, mert ők is jól ismerik ezt az ősi módszert, sőt, alkalmazzák is. Ahogy pl a birodalom jelen gyengeségét fölénnyé próbálta maszkírozni, az igazán bravúros volt tőle. Más kérdés, hogy neki sokkal kellemetlenebb a helyzete, mert nekünk, Fedeknek a régmúlt eseményeiről kell szemérmetlenül hazudoznunk, a birodalmiaknak viszont napjaink dolgában kell ugyanezt tenniük, ami lássuk be, sokkal nehezebb.[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #29922 üzenetére
Jöttem volna korábban is, de befagyott a pokol, mikor kiderült, hogy maradéktalanul egyetértek veled az FDL vs Vulture vitában.
Az biztos, hogy kapnak egy pofont a realizmus pártiak az egész multicrew megvalósítással. Majd elválik mivé növi ki magát.
Ugyanakkor szerintem pont a TPS nézet nem olyan elvetemült ötlet, mint, aminek elsőre tűnik, és simán megmagyarázható. Mert oké, az igaz, hogy a 34. században nem tudunk 20 fényévnél messzebbről árlistákat letölteni a galaktikus interneten, de attól az még megoldható lehet, hogy a hajótesten elhelyezett tucatnyi kamera képének felhasználásával megalkotott VR látvány jut el a lövészhez, akit, ha például taktikai tisztnek neveznénk, akkor egy kicsit közelebb járnánk a valósághoz.[ Szerkesztve ]
-
orientcx
őstag
válasz baphomet #29924 üzenetére
Jól értettem? Igazat adtál egy Fed bugrisnak???
Csak nehogy a császárnő fülébe jusson, és aztán rakomány váljon belőled egy mohó pénzsóvár rabszolgakereskedő rusnya Cutterén
Amúgy lehet hogy elfogult vagyok, és eltúlzom a dolgot a külső nézettel kapcsolatban, de mindig is betegesen úúútáltam a tps-t, és minden ahhoz hasonlót. Valahogy azokat a 80-as évekbeli együgyű játékokat idézi fel bennem, amik kb arról szóltak, hogy lőj le mindenkit amíg meg nem halsz. Általában 3x. Aztán dobjál be egy 20-ast. Aztán lőj le mindenkit, amíg meg nem halsz. 3x. Aztán dobj be egy 20-ast. És ezt lehetőleg minél többször.
De aztán felvirradt a wolfenstein dicsőséges napja, és én akkor örökre kitöröltem a listámról a tps-eketu.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
grHawk
aktív tag
válasz orientcx #29925 üzenetére
Valóban nem egy immersion-fest a multicrew, de "gameplay" szempontból így lehetett megvalósítani. Kicsit keserű a mosolyom a 2.3 kapcsán, de legalább mosoly. Ezzel is gazdagabb lesz a lehetőségek tárháza. Csak nézzük magát a multicrewt:
- Kezdő haverodat eddig nem tudtad rávenni, hogy foglalkozzon a játékkal, mert túl nehéz elkezdeni, hogy kompetens hajóban ülve ne csak céltáblát játsszon? Megoldás: beül hozzád, megkapja a pénzt, amit te is, közben pedig tanítgatod.
- Ha egy másik haverod megunja a felfedezést, de egyik pillanatról a másikra nem tud visszaugrani lövöldözni, ez most megváltozik. Így nem kell félretegye a játékot hetekre, hónapokra, csak beteleprezenszkedi magát a harcostárs corvettejébe és máris lövöldözhet/repkedhet a kis mozgékony gépekkel.És habár én is inkább immersion párti vagyok, mint sem gameplay párti, azt meg kell jegyeznem, hogy ez szükséges feature. Arról nem beszélve, hogy mily részletességgel megkreálhatjuk virtuális másunkat, valamint az új kamerarendszerrel eddig sosem látott minőségben készíthetünk majd képeket, vagy éppen szelhetjük át a kanyonokat. Igen, a harmadik nézet lehetőségre gondolok. És kicsit vicces, hogy ezt mindenki úgy közelíti meg, hogy a "harmadik nézettől veszt a szimulációs részéből". Miért tartom viccesnek? Ezért.
Miért nem lehetne 1300 évvel később szinte láthatatlan, apró méretű kamera, amely tömege miatt hihetetlen sebességgel képes követni a szükséges irány nézetét. Egyetlen dolog, ami miatt nem tudjuk elhinni az az, hogy számtalan más, a jövő lehetőségeit kukába dobó félmegoldás van az elitben. Mert komolyan magyarázza meg nekem valaki, hogy mi értelme az ablakos cockpitnek? Semmi. Se tengeralattjárókon, sem mélytengeri kutató járműveken (csak egy laza explorer referencia) sincs, nem hogy a harcászatban használt nehéz páncélosokon. Főleg az űrben, ahol az űrcsatákon kívül számtalan veszély leselkedik egy ilyen megbízhatatlan felületre, űrszeméttől a mini-aszteroidákig... Aki eltudja fogadni a bazinagy üveggömböket, mint cockpit, annak ez nem kéne meggátolja a képzelőerejét.Általában azt veszem észre, hogy a deep-immersion pártiak gyakran azokat a dolgokat kritizálják, vagy nem fogadják el, amik megkapják a fejlesztői oldaltól a lore-magyarázatot, és azokat fogadják el, hagyják említés/megjegyzés nélkül, amikre semmilyen magyarázat sem érkezik, csak van és illogikus. Ha lenne egy skála, ahol 1 az abszolút immersion párti és 10, aki szerint akár árkádjátékká is válhatna az elite, én inkább 4-es lennék, de akkor is, ez még az a kategória, amiben megéri a gameplay javára dönteni. A 2.3-ban is ez történik.
[ Szerkesztve ]
-
orientcx
őstag
válasz grHawk #29926 üzenetére
Ahogy írtam, belátom hogy elfogult vagyok a külső nézetes dolgokkal szemben, utálom a tps-t. Mindazonáltal zavarni nem zavar a bekerülése, de én biztos nem fogom használni, legfeljebb egy-egy kép kedvéért.
Ami pedig a karakter készítést illeti, jópofa dolog, biztos én is össze fogok legózni vele néhány szép arcot, és rommá fogok fuserálni sok-sok ijesztő torzszülöttet, de ez ennél nem több. Nem baj hogy ez is lesz, de nem pont ezeknek a dolgoknak a hiánya piszkálta a fantáziám. Eddig a 2.3 nem csigázott fel igazán, de még lehet reménykedni abban a + valamiben, amit olyan titokzatosan sejtetnek hogy lesz, hátha majd az kárpótol.
Addig is izguloku.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
duvi
nagyúr
válasz orientcx #29927 üzenetére
Ha jól tudom, te kizárólag solo módban játszol. Ez megmagyarázza, hogy miért nem keltette fel az érdeklődésedet a Multi-Crew funkció. Ennek ellenére, ha mégis szeretnéd kipróbálni, akkor itt a topikban könnyen találhatsz társakat Egyúttal az egész csapatnak is írom, hogy van egy Ph játékoslistánk, amiről sokan már megfeledkeztek. 2.3-tól ennek ismét kiemelt jelentősége lesz, a közös játék lehetősége miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Ice_Man22
senior tag
Akkor ma lesz 2.3 as frissites? Vagy a beta lesz elerheto? Vagy el van halasztva( ezt is olvastam aa Frontier foruman).
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz Ice_Man22 #29929 üzenetére
Korábban úgy volt, hogy a Február 26.-ra végződő héten lesz a frissítés, ami két lehetőséget ad; kedd és csütörtök. Ezt követően a frontier egyik fejlesztője megerősítette egy videó alatt, hogy, ha minden jól megy, akkor csütörtökön töltik fel a bétát, de előfordulhat késés, mivel ez nagyon-nagyon béta-build. Aztán nemrégiben jött a hír, hogy eltolják hétfőre, mert úgy néz ki akadtak problémák, de ezekre részben számítottak, szóval nincs semmi gond, csak csúszik hétfőre, ennyi.
-
4580693
senior tag
Srácok, mi a fene az Insufficient data capacity? Nem tudom lepakolni a célállomáson a holmit, mert ez ott virít nekem.
Közben rájöttem. Tele vagyok adattal. Ezekkel mit kell csinálni?
[ Szerkesztve ]
-
to.ca
tag
válasz 4580693 #29937 üzenetére
Egyet olvass vissza!
Bővebben: Nézd meg (pl. itt), mire lesz szükséged a fejlesztésekhez, a többit nyugodtan szórd ki! Esetleg azt nézd meg, mennyire ritka / nehezen megszerezhető az adott adat, amit kidobnál. A nehezebben beszerezhetőből esetleg tarts meg valamennyit!
(Az általad felsoroltak közül egyik sem olyan ritka, főleg az utolsó kettő egészen könnyen hozzáférhető. Hogy melyik hogyan, arra is találsz tippeket az inara-n.)[ Szerkesztve ]
load"elite",8,1
-
addikt
Nekem egy alapvető kérdésem lenne. Ezek a fejlesztések pontosan mire vonatkoznak?
Ha mondjuk egy fegyverre kifejlesztetek bármit, akkor ez konkrétan az adott fegyverre vonatkozik csak?
Ha eladom oda a feljavítása is?
Vagy egy adott típusra értendő, ha jobbra cserélem, az újon is meglesz ez a fejlesztés?
Avagy a hajóra vonatkozik, és onnantól az adott fegyvertípusból bármikor bármelyik verzió mindig javított lesz már?nofene
-
4580693
senior tag
Ó, az inara. Mindig elfelejtem azt az oldalt. De most már felveszem a könyvjelzők közé!
Köszi a segítséget[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Minden fejlesztés az adott modulra v. fegyverre vonatkozik. Ha eladod ezeket a modulokat és újakat veszel, akkor ezek a gyári alapértékekkel rendelkeznek. Viszont az engineereknél nem veszik el a megszerzett blueprint, ezért csak a felesztéshez szükséges nyeresanyagot kell vinned az új modulok fejlesztéséhez. A blueprintek a felhasználóhoz tartoznak, nem a hajókhoz. Hajóváltás után az új hajókhoz is használhatod az addig megtanult fejlesztéseidet.
-
4580693
senior tag
Azt meg lehet tudni utólag, hogy melyik rendszerben kezdtem a játékot?
-
orientcx
őstag
-
grHawk
aktív tag
válasz anatron #29933 üzenetére
Habár örülök a 2.3-nak, én is úgy gondolom, hogy ez kevés. Már az első devupdatenél (a témával kapcsolatban) leírtam itt, hogy ez nagyon kevés abból, amit vártunk.
Az NPC legénység egy dolog, de gyakorlatilag nem adnak hozzá új tevékenységet a játékhoz. Ha nagyon szőrszálhasogatók akarunk lenni, akkor mondhatjuk, hogy harmadik nézetből lövöldözni a hajóból végül is újfajta tevékenység, de ha jobban belegondolunk, csak a meglévő tevékenységeket osztották fel.
Eddig a parancsnok egymaga kezelte a turreteket (kiadta a tűzparancsot), valamint a fightert - néha még nagyobb tudással - az NPC vitte el. Ez most feloszlik. Hol van a plusz? Ez olyan, mintha adtak volna egy kés a tortához, hogy "tessék vágd szeletre". Na persze adtak villát is, hogy kicsit szalonképesebb művelet legyen az evés is, de ez kevés. Amit elvártam volna (és nem hiú ábrándok alapján, vagy max. akkor, ha Braben szentbeszédét lehet annak nevezni, mivel ezt maga az E-univerzum atyaúristene sztárolta szét, nem a közösség. Itt említi a felszíni járgány és annak hajójának külön-külön játékos vezérlési lehetőségét, valamint régebbi (vagy éppen azután - lényeg, hogy nem találtam már meg) videóban/cikkben az olyan dolgokról is beszél, mint a hajók moduljának hackelése, a navigációs rendszerek kezelésének kibővítése - erre szakosodott - szerepkörben, és a többi. Én alapvetően combat-orientált játékos vagyok, így a 2.3 inkább nekem szól szerepkörök tekintetében, de akkor is hiányolom, hogy nem foglalkoznak a trader, explorer és egyéb szakmák szerepköreivel. Pl. lehetne a Tech szerepkör, ami a - fent említett - modulok hackelésével foglalkozna egy saját "mini-game" keretein belül, mint ahogy az Interdiction mini-game is működik. Ez lehetőséget adna a kalózoknak meghackelni a préda moduljait, ideiglenesen hatástalanná tenni, és így elpusztítása nélkül hozzájuthatnak a cargohoz. De akár a saját modulok diagnosztikájával, javításával is foglalkozhatna, ami bizonyos időre jobb teljesítményt adhatna egyes modulnak, amolyan "ideiglenes bónusz"-ként. Vagy lehetne egy Officer szerepkör, ami foglalkozhatna a navigációval, teszem azt sokkal részletesebb információkat látna a saját UI-án esetleg bolygókról, hol jobb az ilyen-olyan lelőhely, hol jobb a terep az SRVnek, vagy koordinátákat tagelhetne föl, így megkönnyítve a pilóta dolgát, mikor egy pontos helyre kell menyjen, amit nem jelöl a system map. De tervezhetne útakat sokkal részletesebben, köztes pontok, neutron csillagok bekalkulálásával, felhasználhatná a syntézist direkt beadagoláshoz, hogy ezzel se a pilóta kelljen foglalkozzon. A részletesebb információkezelési lehetőségeivel pedig jobb pénzeket szakíthatnának az adatok leközöléséből. De ugyanez a szerepkör foglalkozhatna akár üzletek előre-megkötésével, hogy a pilóta csak le kelljen szálljon és fel, ahelyett, hogy kattintgat minden alkalommal. Számtalan lehetőséget hagytak ki, amiket mind a játék, mind pedig a világa megérdemelne.
A fighterek, mint mondtam igen kényesek. Példának okáért, én egy Corvettet vezetek. Full engineerezett A-rated, stb... Tartok rajta egy fightert, amit használni is szoktam. Kiküldöm vele az Elite NPC-met, hogy mint egy kis őrző-védő öleb kövesse minden mozdulatom, és harapjon, akire mutatok. Nagyon hatásos, főleg fix fegyverekkel, meglepően pontos, FAOFF-ot is alkalmaz, tényleg király - ha éppen nem nyomkodja a chaffot offcombat. És ezt a relatíve hasznos kis plusz erőt cseréljem le a nem egyenértékűen megbízható pilótatársamra, aki lehet, hogy afkolni fog, lehet hogy éppen hibát követ el, vagy rá nem vonatkozik a "nyomhatsz annyi chaffot, amennyit csak akarsz, mert nem fogy el" szabály, mint az NPC-re. Nem éri meg. Így marad a gunner szerepkör, mint értékelhető elem a multicrewban.
Valamint ott van még az a kis baki is, hogy hiába vezérelheti a játékostárs a turreteket, mivel a játékosok nagyon kis részben használnak turreteket, akár nagyobb hajókat szemlélve is. Mivel felettébb gyengébbek, lassan fordulnak a célpontra, könnyen célt tévesztenek, a chaff ugyanúgy kifog rajtuk, valamint több hátránnyal is járnak - általában. Természetesen említettek balanceokat, ami valószínű ezt is érinti, szóval reméljük a legjobbakat.
És csak az zavar ezzel kapcsolatban, hogy nem azért lesz egy-egy hajó teljesítménye jobb, mert a playerek megosztott irányítása, csapatmunkája ily eredményt jelent, hanem mert kapunk fejenként +1 pipet. Amit nem ellenzek, csak nem ez kellene a fő oka legyen az erőviszonyok megváltozására.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Ha igaz amit Edék mondtak, akkor kapunk még valami izgalmasat a 2.3-al,amit eddig nem mutattak be. Elvileg holnap jön a béta (ha nem tolják el újra) és alaposabban szemrevételezhetjük az újdonságokat és változtatásokat.
-
to.ca
tag
válasz 4580693 #29943 üzenetére
Van rá mód. Pl.: regisztrálsz az EDSM-be, beimportálod a flight log-jaidat a legelsővel kezdve, ránézel a "My Travelmap-re, vagy a My Flight Log-on belül visszalapozol a legelsőre, és - láss csodát - ott is van.
De ugyanezt megteheted az inara-n is.
Mondjuk, ha van kedved, kibányászhatod az első .log fájlodból is.[ Szerkesztve ]
load"elite",8,1
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Napelem
- bobalazs: RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Aliexpress tapasztalatok
- Honor 90 - modellalkat
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care