Új hozzászólás Aktív témák

  • brd

    nagyúr

    válasz orientcx #21147 üzenetére

    Hát, látom, magas a szint, de talán a NOVICE rangra még érdemes pályamunkát beadni. Nekem úgy 4 napnyi, kb. 3M CR-t érő felfedezési adatot sikerült szétdobálni az űrben, majd' 100 cargonyi, kockára vágott idénymunkás (pontosabban a játékbeli megjelenésük inkább hengerre hajaz, amit nem is igazán értek, nem túlságosan praktikus a helyfoglalás szempontjából, de talán így könnyebben tartják emberi mivoltukat), ill. néhány lopo kölcsönvett tartalmú doboz között. Ehhez jön még a küldetések begyűjtésével eltelt idő, amely ugyan nem veszett el teljesen, de egy része igen, továbbá a többi befejezéséhez is be kellett szerezni a leszállítandó közmunkásokat, akiket nem kapni minden sarkon. Anyagilag nem érintett túlzottan a dolog, viszonylag alacsony volt rebuy cost (persze nézőpont kérdése, egy kezdő ennyiből már akár 2-3 hajót vesz), mert egy hmm..., hogy is mondjam, bizonyos küldetéstípusra - szerintem - legalkalmasabb hajóval voltam, amely viszonylag olcsó, a rakomány pedig ingyen volt (kivéve az így is befejezhető küldetésekhez vásárolt árut, de az még a rebuy cost-nál is kisebb összeg volt). Inkább a feleslegesen eltöltött idő az, ami fájdalmas. Úgy esett a dolog, hogy a nevezett küldetésfajtából adódó néhány célállomás felkeresése után belém kötött egy NPC Anaconda. Mivel a játékbeli arcom az NPC-k ellen elért sikerek hatására exponenciális növekedésnek indult, és úgyis untam már az eseménytelen körutat (csak néhány SAV gyanúsítgatott időnként holmi "smuggling"-gal - ez vajon mi? kérdeztem tőlük is, de nem válaszoltak -, és hívta fel a figyelmemet, hogy ő most nyomozni szeretne, de én nem akartam, jobb, ha a hatóság nem néz be a csomagtartóba, keresve az eü. dobozt, vagy izzókészletet, mert valami problémát úgyis talál, ha akar) gondoltam, sima liba, megcsapkodjuk, max. menekülés lesz a vége. Nem is lett volna baj, kétszer el kellett (volna) szaladni pár kilométerre pajzsot tölteni, de a másodikra már nem mentem, mert már csak néhány %-nyira volt az örök vadászmezőktől a dagadt kígyó, így beáldoztam néhány %-nyi hull-t a gyors siker érdekében. Így ott álltam csupasz se hajóval, köztem és a semmi, ami öl között egy vékony, itt-ott már erősen karcos fémlemezzel, ill. picit repedezett szélvédővel. Itt követtem el a hibát. Ugyanis a győzelem feletti örömömben elfelejtettem megvárni, ameddig a pajzs felépül, és már nyomtam is a FSD gombját. Szerencsétlenségemre néhány másodpercen belül jött egy hasonló típusú, ám jóval éhesebb csúszómászó, és némi haszontalan viaskodás után (ami kb. úgy nézett ki, mintha egy részeg akarna célozni egy kézzel egy AMD-vel), kiesve a normál űrbe, rögtön, ismerkedés nélkül megkínált egy (vagy inkább több, mert eggyel talán még elbírt volna a festés) lila bogyóval. Ezt az erősen viharvert küllemű hajóm már nem viselte túl jól, ami főleg abból derült ki, hogy az augusztus 20-i esti program főpróbáját alkalmam volt megtekinteni, de ezt esetleg még betudhattam volna a korábban fogyasztott tudatmódosító hatásának, ám a fedélzeti számítógép is buja hangon tudatta velem a problémát az Eject!, Eject! című hangmintával. A falon homlokkal elkövetett statikai próba után konstatáltam, hogy annyira nagy baj azért nincsen, mindössze kicsit letört a szarv/összement az arc és némi, a nagy egészt tekintve elhanyagolható mennyiségű CR-rel kevesebb lesz a buxában, de legalább nem kell annyit görgetnem a TRANSACTIONS fülön, ill. esetleg kaphatok IPSZ érdemrendet.

    The only real valuable thing is intuition.

Új hozzászólás Aktív témák