-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
Üzleti jelentés
- "Frontier sold 1.4 million units of Elite Dangerous across PC, Mac and Xbox One by the end of December 2015."
- Van egy hazai cikkünk is a hírről: "Közel másfél millió példányban kelt el az Elite: Dangerous"[ Szerkesztve ]
-
Cooper911
senior tag
válasz baphomet #20794 üzenetére
"Ne próbáljunk meg vele Goliath típusú szkimmert leparittyázni, mert sírás lesz a vége. "
Ahogy az a "Bolygótémás" videóm végén látható is Nem értettem miért nem sebződik
Amúgy közelről lehet valamennyire sebezni. Csak akkor meg jön a rakétáival[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
Cooper911
senior tag
válasz baphomet #20805 üzenetére
Ez igaz, csak a videómban a légvédelem is elég jelentős volt.
Később jártam úgy hogy nem törődtem a turretekkel, elkezdtem a hajóval lőni a kis mitugrászokat, mire a tornyok rám lőttek. Mire el tudtam húzni maradt 41% hull, igaz a felfedező hajómmal volt.Más:
Ezt nem túl jó úgy olvasni, hogy pont itt vagyok bedokkolva:
Obsidian Orbital Continuing to Deteriorate
Elképzelem ahogy a hangárban odajön egy figura, hogy bocs nincs áram, nem működik a lift, ma nem tudsz felszállniMegint más:
Magyar zászlós skin ügyében meg "aláirást" kell gyüjteni, ED név esetleg mailcim és kérni a fejlesztőket, hogy legyen már olyan is.[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
rtitusz
őstag
Megvannak!
BARCNACLES
MEROPE 5 C
-026.3496°
-156.4044°https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/40y4s9/foudn_the_barcnacles_yeahhhh/
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz totila #20808 üzenetére
Idegen eredetű tárgyak, amik különleges ötvözetekből állnak és a tudósok keresnek. Galnet hír róla.
-
orientcx
őstag
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
VitoSagi
tag
Tudom (bár nem értem az okát), hogy mostanában nem szoktatok itt SSL dolgokat írni, de engedjétek meg hadd érdeklődjek itt egy kicsit. Friss direktívák között a TS-en olvasgatva találtam ezt:
"HIP 103787 3-as bolygónál Conflict Zone ( Low Intenzitive ) SSL WAR, harcban állunk a HIP 103787 Collective-vel."
Az baj, ha én nem találok 3-as bolygót a rendszerben, ezért a Low CZ-t sem??? Van viszont egy High CZ a 4-es(?) mellett, közvetlenül Hacksworth Terminal mellett (remélem jól írtam). Mostanában fura dolgokat tapasztalok a csillag és rendszertérképen egyébként is, de ilyen, hogy egy komplett bolygó hiányzik... ez erős.
Apropó, nyomja valaki ebben a konfliktusban még a frakciót? Jön valaki esetleg ma éjjel kicsit CZ-be? Én kábé 10-11 között kezdek, bent leszek Hacksworth mellett a High CZ-ben egy darabig, ha valakinek van kedve keressen meg a játékban.
ED:H - CMDR Vito Stark - Dangerous / Entrepreneur / Pathfinder
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz VitoSagi #20790 üzenetére
Belliya naprendszer,
Benyovszky StationA Tawilo Régió Információs Szolgálat (TRIS) a Belliya naprendszerben található Benyovszky Station űrállomáson tartott sajtótájékoztatóján összegezte a Tawilo Régióban a telepes űrhajók korszakában a Földről indult hét magyar több generációs hajó utasainak elterjedéséről folytatott asztrográfiai és nevezéktani kutatások eddigi eredményeit. A beszámoló szerint az SSL Interstellar PLC őseiről ránk maradt, eddig ismert geográfiai elnevezések (Serklich rendszer Szebehely Terminal űrállomás, Uibumisin rendszer Szilárd Gateway állomás, HIP 110692 rendszer Sakers Arena felszíni bázis) mellett többek között a korai előd és neves földi utazó, az elődök vándorlásait kutató Julianus barát (Friar Julian) nevét viselő Julian Freeport koncentrálódása a Tawilo Régióban nem tekinthető véletlennek. Azzal, hogy a Julian Freeport a Tawilo rendszer tőszomszédságában található LTT 8740-es rendszer egyetlen regisztrált űrállomása a Tawilo szoros kapcsolata az SSL Incorporated PLC-hez kötődő nyelvi és kulturális emlékekkel gyakorlatilag tényként kezelhető. Bár ez önmagában nem lenne a hét telepes űrhajó elméletének minden kétséget kizáró igazolása, a telepes és terraformáló űrhajókkal kapcsolatos egyéb forrásokkal együtt olyan bizonyíték, amely tudományelméleti szempontból megnyugtatóan képes eloszlatni az eddig felmerült kételyeket.
Három vándorlás, hét főszereplő
Politzer Károly, a TRIS kiemelt főkutatója hangsúlyozta: az SSL Interstellar PLC. közösségének történetében immár három nagy vándorlásról beszélhetünk:
a történelmi, földi elődeink sokezer éves földi vándorlása a hét vezér vezetésével ért révbe az ősi Föld elődeink által Kárpátokról elnevezett medencéjében;
miután őseink a Göncölszekér nevű terraformáló hajóval lakhatóvá tették a Tawilo-t a hét telepes űrhajó segítette a Csillagközi Honfoglalást;
a Tawilo Régióból, illetve a további telepes hullámokban közvetlenül a Földről kirajzó őseink kultúrájának megőrzését, erejének összekovácsolását pedig az SSL Interstellar PLC. megalakítása és a Tawilo régiójában gyökereink megerősítése teszi lehetővé. E harmadik vándorlás volt a Konvergencia.A "kirajzás" története
Politzer főkutató elmondta, hogy a Csillagközi Honfoglalásra koncentráló kutatás sajátos módon a vártnál sokkal több tudományos tényt tárt fel a kirajzás stádiumával kapcsolatosan. "A kirajzás nem tömeges jelenség, inkább a lakossági mobilitás általánosan ismert mozgatórugóihoz és a nagy népességi centrumokhoz kötődik. A Tawilo rendszer húsz fényéves körzetében máig a legnagyobb népességi centrum. Ugyanakkor időről időre a távolabbi rendszerekben is megjelent és stabilizálódott a kultúránk. Így a Tawilo népességének kétszeresét befogadó Belliya rendszer legnagyobb csomópontjai közül kettő őseink nyelvének hordozójává vált és neveit örökölte: a Benyovszky Station és Szentmartony Orbital űrállomások. A Tawilo-tól mindössze 50 fényévnyire található rendszer maga is továbbterjedési magterületté vált. Galaxis-szerte számos település, űrállomás, térség viseli a Benyovszky, Garay, Szilard, Szentmartony, Szebehely, Saker, Julian, Blaha, Farkas, Teller, Simonyi, Jendrassik, Selye, Karman, Cseszneky, Csoma neveket. Vannak olyan földrajzi nevek, melyek esetében a kulturális egyezést nem sikerült kétséget kizáróan igazolni, de nem is kizárható. Ilyenek például a Hardy, Quimby, Conrad, Nowak, Hoffman, Hertz, Reismann. Ezeken az eseteken tovább dolgozunk." Politzer szerint nagy eredmény, hogy az SSL Interstellar PLC sok térségből ezek közül meg tudta szólítani közös kultúrájuk örököseit, de vannak még szerinte feladatok e téren is.
Újságírói kérdésre, mely szerint lezárja-e a vitákat e kérdéskörben a kutatás Politzer azt válaszolta, hogy ez inkább a folyamat eleje. "A kutatás eredményeit először részletesen át kell tekinteni az anyavállalattal és a szponzorokkal. Ezt követi majd egy elhúzódó tudományos vita. Magabiztosak vagyunk: soha ennyire átfogó kutatás nem folyt még e kérdésben, meggyőződésünk, hogy a tudományos közösség az elkövetkező években magáévá teszi konklúzióinkat. A hatalmak és politikusok más lapra tartoznak: ők várhatóan a saját érdekeik szerint interpretálják, fogadják el vagy támadják majd az eredményeinket. Egy tudósnak ehhez hozzá kell szoknia."
A TRIS tervei
A jövővel kapcsolatos tervekről a szolgálat kutatási igazgatója beszélt. "A TRIS történelmi és alkalmazott kutatásainak célja a jövő szolgálata. Egyfelől tervezzük, hogy létrehozzuk a Julianus Könyvtárat, ahol a Tawilo rendszer látogatói megismerhetik kultúránkat, kutatási eredményeinket. Ehhez számottevő forrásokat kell előteremtenünk természetesen. Másfelől az Alfa, Béta és Gamma rendszerekben is tervezzük helyi kutatócsoportok felállítását, amelyek a rendszerek fejlesztésének tudományos támogatását végezhetik." A kutatási igazgató találgatásnak nevezte és elutasította azokat az újságírói kérdéseket, melyek szerint a TRIS hírszerzési tevékenységet végezne. Az újságírók kérdését értékelve a következőképpen fogalmazott: "A fantázia szabadon szárnyalhat, bennünket, tudósokat azonban kötnek a tények. Tény azonban, hogy anyavállalatunkon, az SSL-en belül is toboroztunk magasan kvalifikált önkénteseket tudományos munkánk kiterjesztéséhez."
-
VitoSagi
tag
válasz _Kondor_ #20813 üzenetére
Most megyek én is. Oké, hogy nincs már Low CZ, de 3-as bolygó sincs (legalábbis én nem találom), az is elavult?
Egyébként meg szégyelje magát a tisztelt vezetőség, tessék naprakész infókat kitenni!
Update:
Pro Cambarus: Én már nem tudom hol tájékozódjak, azt hittem a TS maga a szentírás. Ezek szerint jobban teszem, ha csekkolom az EDHU fórumot is ezentúl.[ Szerkesztve ]
ED:H - CMDR Vito Stark - Dangerous / Entrepreneur / Pathfinder
-
VitoSagi
tag
Remélem nem haragszotok amiért ide töltöm fel a HIP 103787 rendszerben készült képeket, amiket Pro Cambarus kollégával készítettünk egy jó kis közös CZ wingezés után megpihenve...
Előtte Imrus76 és Kondor reptársak is részt vettek a mókában, nekik is külön köszönet, remek volt, sajnos a tűzharcban kép most róluk nem készült.
Remélhetőleg sikerült előremozdítanunk az ügyet.
[ Szerkesztve ]
ED:H - CMDR Vito Stark - Dangerous / Entrepreneur / Pathfinder
-
grHawk
aktív tag
válasz Cooper911 #20822 üzenetére
Valahogy arra emlékeztet ez, mikor Thor kalapácsa a földbe zuhant és megjelentek körülötte a redneck ifjak és vének, partizgattak, próbálták "magukévá tenni".
Amu elszomorít a dologban, hogy tudom mi a folytatás. Írnak valami belemagyarázós sztorit rá és adnak még valamit, amit meg kell keresni. A legrosszabb, hogy ezt játékos frakciók alájátszása övezi (CRG Zoltánnal karöltve), ahelyett, hogy valami minigame szerűen integrálnák a játékba a kutatás lehetőségét. Basszus de nem ezt vártam volna...
Most a kutatás mit is jelent? Találj meg valamit, az FDev meg majd a szádba adja a szavakat, amiket modani fogsz...
-
grHawk
aktív tag
Egyébként csak, hogy ne a levegő beszéljek:
Úgy csinálnám, hogy a Barnacles "körül" a környező rendszer bolygóin lehetne találni ritkán valami idegen eredetű mintát. A szintézis rendszeren keresztül pedig ismeretlen mintákat párosíthatsz, de akár ismerteket is és ezzel új anyagtípusokat gyárthatnál. Ezeket nem tudnád valójában felhasználni, mégsem vagy tudós és ezért lekellene adnod azt az éppen hypeolt kutatólabornak. Aztán erre már lehetne belemagyarázós sztorit írni mert van egy minigame, ami alárak valamit, nem csak úgy van mert valaki leírta...
Ez akár CG-n keresztül is menne. Mennyi időbe telne megoldani, hogy az ammo kreálás és társai mellett megjelenne 10 másik funkció:
Alian Samples unite with Iron
Alian Samples unite with Vanadium
... és így tovább...Nem is gondolkoznak ilyesmin?
Mindegy, akkor addig lövöm a RES-t... ;(
Amúgy TÉMA: tippek, hogy mi lesz ma a hírlevélben? Remélem nem valami sejtelmes, minden konkrétumot nélkülöző infómorzsa egy hónapok múlva esedékes változtatásról, vagy megint egy "Szeretnénk emlékeztetni, hogy ez és ez jön majd az évben még", amit már az utóbbi 4 levélben is megírtak
[ Szerkesztve ]
-
Cooper911
senior tag
válasz grHawk #20824 üzenetére
Hát igen, az ilyen minijátékok jól fel szokták dobni a normál játékmenetet. Ez más mmo-knál is bevált módszer.
Nem hiszem, hogy ennyi bevétel mellett nem tudnak ráálitani pár embert akik kitalál ilyen dolgokat.Amúgy meg tök bugos ez a Barnacles, egyrészt megvolt az első összeomlása a játéknak, másrészt néha betöltöm a játékot és nincs ott. Kilépek belépek ott van. Na aztán igy találja meg valaki...
Amúgy tök vicces, hogy kb 2 nappal ezelött voltam ezen a bolygón[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz grHawk #20823 üzenetére
Arra azért emlékszel, hogy hogy sikerült behatárolni a barnacles helyét? Vagy arra, hogy hogy lehetett megoldani az üzenetet?
Egyik sem volt triviális mini game, mind a kettő rendes kutatási feladat volt, rengetegen vettek részt a megejtésében, hipotéziseket teszteltek, elbuktak, sikerrel jártak, amíg sikerült ide eljutni. Nem kapott senki mankót, nem volt spoiler, nem azok találták meg, akik a kutatást vezették. Ilyen modellt én még nem láttam más játékban. Igaz, hogy nem egy theme park, de az Elite realisztikus megközelítéséhez jobban illik, nehezebb és sokkal izgalmasabb azoknak, akik a kutatás részében részt vesznek, elméleteket állítanak fel és cáfolnak.
-
orientcx
őstag
válasz VitoSagi #20826 üzenetére
Tényleg, a CG-k! A jó kis CG-k. Hogy kikoptak a köztudatból. Pedig azok voltak csak a jó bulik! És akkoriban milyen hihetetlen nagynak számító összegeket lehetett velük kaszálni. Azok voltak csak a daliás idők, az volt a játék(és a Python) fénykora. No de sebaj, azóta van Assault ship-ünk, meg Corvettünk.
Az viszont sajnálom, hogy ma már mindenhez szinte pillanatok alatt hozzá lehet jutni, és ezzel kicsit devalválódott minden.
De hát változnak az idők, csak a Fed fölénye örök a birodalom fölött (na, most kerekedett felül a nosztalgikus érzéseimen a Fed szájhős énem, hiába, Krakatau óta tudható, hogy a vulkánt nem szabad lefojtani...)[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
VitoSagi
tag
válasz orientcx #20830 üzenetére
orientcx:
Mindenki panaszkodik, hogy pillanatok alatt elérhető minden, már nem a régi a játék, satöbbi. Nem tudok maradéktalanul egyetérteni, szerintem ma sem egyszerűbb elérni a játékban nagy vagyont, magas rankot, a legjobb hajókat. Ami miatt ezt érzed, az a tapasztalatod, ami hozzásegít, hogy a leghatékonyabban érd el a céljaidat szerintem. Én is kezdtem gyakorlatilag újra amikor anno elpukkantottam a Pythonomat rebuy nélkül, pont azért nem nyomtam resetet, mert nem akartam elveszíteni a rankjaimat amik segítenek jobb küldiket kapni. Elég grindelős még mindig kimaxolni akár a Trade/Combat/Explorer rankot. Ha jobban belegondolsz folyamatos a nyavalygás amint a FD kivesz valami olyat a játékból ami segíti a gyors előrehaladást, lásd Robigo, shadow deliveries, akár a Fed/Empire rankoló segélyezős helyek korábban. Akkor most könnyű vagy nehéz a játék? Attól függ ki nézi. A CG-k viszont régen hemzsegtek, most alig van, ezt fájlalom.
U.I. Ha nagyon belekényelmesedik az ember a játékba még mindig ott a Clear Save opció és lehet újraélni a régi élményeket.
Pro Cambarus:
Köszi, igyekeztem jó képeket csinálni, nem volt nehéz dolgom, mert jók voltak a fotóalanyok.
[ Szerkesztve ]
ED:H - CMDR Vito Stark - Dangerous / Entrepreneur / Pathfinder
-
grHawk
aktív tag
válasz Pro Cambarus #20828 üzenetére
Erről megmondom őszintén nem tudtam. Ezesetben sztornó a véleményem a dolog "ürességéről". Viszont erre kíváncsi vagyok, mégis miket kutattak? Mik voltak a hipotèzisek amiket teszteltek? Mert mivel ez egy játék, ezek csak programozott dolgok, így számomra teljesen elképzelhetetlen, hogy valós kutatás folyik. Mert az addig tiszta, hogy a GalNeten dobálóznak a szakmai fogalmakkal, de valahogy mégsem találtam rá ezeknek a dolgoknak a menetére, megmagyarázására. Igazából alig tudok róla valamit, amit igen az az: Az UA-k hanglokátor szerűen a közeli hajóról alkot képet, ha a megfejtett számokat koordináta rendszerbe pakolják. A Barnaclesről meg annyit tudok, hogy van valahol és az emerek meg elkezdték keresni, valaki meg véletlen rábukkant. Szóval, ha nem túl nagy fáradtság akkor valaki feltudna világosítani a mi nyelvünkőn, hogy mi a helyzet az Alien dogokkal itt az EDben? Azt hiszem most jöttem rá mennyire tudatlan vagyok a témában.
-
_Kondor_
tag
válasz grHawk #20832 üzenetére
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=222049&page=321
Itt van a 400 oldalas fórum téma, ha gondolod olvasd át...
[ Szerkesztve ]
-
orientcx
őstag
válasz VitoSagi #20831 üzenetére
"Mindenki panaszkodik, hogy pillanatok alatt elérhető minden"
-
Tapasztalat ide, tapasztalat oda, az egy egyszerű ténykérdés, hogy régen(úgy kb 2014 december, 15 január-február-március) sokkal nehezebben lehetett pénzhez jutni(a 14-es béta időszak kereskedő trükkjeit leszámítva)
A bounty-k a töredékét fizették, a javítási és üzemanyagköltségek köszönőviszonyban sem voltak a maival, hazRES-eknek a hírük-hamvuk sem volt még, stb. Csak vissza kell nézni pl itt a PH fórumon, hogy meddig tartott megszerezni nem egy nagyobb hajót, de akár csak egy-egy komolyabb modult is. Emlékszem, mekkora királynak éreztem magam nemhogy egy Pythonnal, de egy Asp-al, amire fel tudtam pakolni végre az A6-s SG-t
Csak a példa kedvéért itt egy duvi féle hozzászólás 15 áprilisából - (#9405), 4 hónappal a megjelenés után!
-
"amint a FD kivesz valami olyat a játékból ami segíti a gyors előrehaladást, lásd Robigo, shadow deliveries, akár a Fed/Empire rankoló segélyezős helyek korábban. Akkor most könnyű vagy nehéz a játék?"
-
Naneeemááá, azt azért lássuk már be, hogy azok a long range csempészküldik indurka-pindurka-iciri-picirit el lettek méretezve, ezeknek a visszametszését ne vegyük már nehezítésnek. Mindenesetre azt sosem mondam, hogy ez a játék könnyű, csak azt, hogy könnyebb, és pláne gyorsabb.
-
Mindenesetre félre ne értsen senki, ez nekem nem fáj, nem velem szúrt ki a Frontier, hanem az újakkal. Tőlük vették el azt a rengeteg játékórát, és örömet amit én anno a nehezen megszerzett stuffok miatt érezhettem. Ráadásul most egy rakás új hajó is van, és ezek a lassabb haladásnál is mindig jelenthettek volna egy-egy újabb lépcsőfokot, folyamatosan fenntartva az elegendő motivációt. Szerintem hiba volt felgyorsítani a folyamatokat, de ez csak az én véleményem.[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
VitoSagi
tag
válasz orientcx #20835 üzenetére
"Mindenesetre félre ne értsen senki, ez nekem nem fáj, nem velem szúrt ki a Frontier, hanem az újakkal. Tőlük vették el azt a rengeteg játékórát, és örömet amit én anno a nehezen megszerzett stuffok miatt érezhettem. Ráadásul most egy rakás új hajó is van, és ezek a lassabb haladásnál is mindig jelenthettek volna egy-egy újabb lépcsőfokot, folyamatosan fenntartva az elegendő motivációt. Szerintem hiba volt felgyorsítani a folyamatokat, de ez csak az én véleményem."
Szerintem (hangsúlyozom, csupán szerintem) a hardcore űrszimulátorosok megvették már nagyon az elején a játékot, akik könnyedebb játékélményre vágynak (akár a fiatalabb generáció tagjai) azok pedig így maradnak a játékban. FD eladott sacc-per-kábé 4-500 ezer példányt tavaly októberig-novemberig, majd a Steam megjelenés, akciók, XB1 megjelenés mind a gyorsabb élményt nyújtó játékosokra lett kihegyezve és sikerült még durván 1 millió játékost berántani. Ezek az új játékosok azonban nem olyan kitartóak és türelmesek, mint a régi Elite fanok és öreg űrszimesek, nyilván nem szeretne az FD ezekből a játékosokból sem veszíteni. Aki az elején beszállt az nem akkora tábor és úgyis marad a java akármi történjen. Mondjuk úgy az igényes és nehezebben sikerélményt adó játékot átbalanszolták a többség igényeinek megfelelően. Azért azt gondolom maradt élmény nekünk is, nincs baj ezzel, amíg tartalom is van a játékban addig jók leszünk.
ED:H - CMDR Vito Stark - Dangerous / Entrepreneur / Pathfinder
-
pcnet
addikt
A könnyen megszerezhető hajókhoz rangokhoz... 11 hónapja vettem a játékot. Abban a szerencsés/szerencsétlen helyzetben vagyok, hogy nem ritkán napi 5-8 hétvégén akár 10 órát tudok játszani. Anno küldizéssel kezdtem, Hauller/Adder majd Cobrával kezdtem lövöldözni. Vulture után T7 majd Python, kamionoztam. Megvettem az Anacondát, újra trade. Fel tudtam fegyverezni, harc, combat rangot húztam orrvérzésig, egészen SCB nerfig. Közben nyáron ellátogattam Sag A*-hoz, kb 3000 Ly után tönkrement a joyom, 2 hónapig intézték a szervizt, nem siettem haza, kint voltam kb 3 hónapot. 203 milla cr-el és Elite explorer ranggal tértem haza. 200 millából elkezdtem hajókat vásárolgatni/próbálgatni. FAS, Fer-De-Lance, Python rang nélküli Clipper stb... Most wingben kereskedtem, öszejött 650 millió cr, azt hittem milyen jó vagyok, bármit megvehetek. Cserélgettem T9-et és Anacondát, nem tudtam eldönteni melyikkel kereskedjek. Beálltam Torvalhoz, úton-útfélen ID-znek, így Anaconda maradt. De el kellene menni küldizni, kellene egy harci hajó. Összeraktam magamnak egy harci kondát 650 millából, rájöttem, hogy "csóró" vagyok. Vettem egy Fer-De-Lace-ot, most, hogy kapott nagyobb PP-t, és egy ASP-t szállítós küldizni és "csavarogni". 550 millával most kimaxoltam a fed rangrendszert. 3-4 napja admirális vagyok, de nem vettem meg a Corvettet. Most gondolkozok, hogy kellene empire rangot húzni és venni egy Cuttert és azzal ráfeküdni Elite Tradere. Közben VGA-m meghalt, most i5 procimba integrált Intel Videoval nyomom, 18 FPS-sel szállok bolygóra. Amíg VGA-m szerviz vendégszeretetét élvezi, empire rangot húzok. Bőven van még a játékban tartalom... Húzhatok rangot empirenél, kimaxolhatom trade/combat rangomat, elmehetek meglátogathatok nebulákat, kurkászhatok bolygókat, ami még szinte teljesen kimaradt... Fél évig még biztosan nem fogok unatkozni. Szóval 1,5 évig még akkor is van tartalom a játékban, ha az ember napi 5-8 órát játszik. Szigorúan magánvélemény!
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
rexsimus
aktív tag
Hoppá mit találtak!!!
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz _Kondor_ #20833 üzenetére
A 400 oldal előtt, az eredeti posztban folyton frissítve írják le az összes dolgot, amit eddig tudnak összegezve. Úgy hogy felzárkóztam a témából és azt kell, hogy mondjam:
Aztaq..!Nem kis melót adtak a hozzáértőknek Egyetlen furcsaságot véltem felfedezni, hogy - amint írják - a felszínre deployolt UA a bolygó nevét morzézza, vagy valamit elolvastam. Remélem nincs így mert az kicsit fura lenne, mert az egy dolog, hogy mi így nevezzük a bolygót, na de az idegenek ezt honnan tudnák?
-
orientcx
őstag
Úgy látszik mostanában félreérthetően fogalmazok. Én egy szóval nem állítottam, hogy uncsi a játék, összesen annyit mondtam, hogy jobban tudtam értékelni egy-egy lépcsőfokot, amíg jobban meg is kellett érte dolgozni, és szerintem kár, hogy ezt megkönnyítették(üzleti szempontból nem szólok hozzá, ahhoz nem értek, és lehet, hogy egyébként sincs igazam). Nem velem toltak ki, mert én ezeken a dolgokon már túl vagyok, hanem az újonnan csatlakozókkal. Ráadásul a sok új hajó és új lehetőség miatt sok új lépcsőfok is van, ami motiváció lehetett volna lassabb haladással is(nekem pl még a Vulture is későn jött)
De nem akarok ebből vitát, erről mindenkinek legyen meg a maga saját különvéleménye, mindenesetre én mindenesetre örülök, hogy még a lassú korszakot élvezhettem ki.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
gigafun
senior tag
válasz grHawk #20832 üzenetére
Én személyesen nem vettem részt a keresésben, mert épp háborúztam, de TS-en követtem az eseményeket, és már az is élvezetes volt, ahogy hallgattam, hogy keresgélnek. Ami nekem lejött a dologból, hogy a videó alapján beazonosítottak bizonyos csillagokat, és megpróbáltak olyan helyre kerülni, ahonnan ugyan azt a csillagképet látják. Ehhez szűrtek még csillag típus és bolygó felszín alapján, meg még egy csomót agyaltak mindenfélén.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Micro Four Thirds
- Asztalos klub
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED