-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
brd
nagyúr
Sziasztok!
A videók alapján tetszik a játék, de 2 dolgot nem igazán értek, ill. zavar: egyrészt miért nem kör alakú a "levélbedobó" nyílás, sokkal célszerűbb lenne, másrészt az hogyan van, hogy amint bejut az űrhajó az állomás területére, részben megszűnik az állomás forgása? Azért csak részben, mert ha pont középen vagy, akkor ugye kompenzálni kell a forgást, de amint elindul az űrhajó egy landing pad felé, látszólag megszűnik. Persze sokkal nehezebb lenne úgy landolni, ha maradna a forgás, de na.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz gigafun #13802 üzenetére
Hangkártya és/vagy VGA drivert cserélni. Súlyosabb esetben a nevezett HW-eket is. Szerk.: előtte esetleg a Windows lejátszási módját átállíthatod 16bit/48kHz-re (Control Panel/Sound/Playback tab/itt lejátszási eszközt választani, jobbgomb, Properties/Advanced).
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Kedves (ill. más, ha használ(t) ilyet) duvi!
Valahol olvastam, hogy te használtál a játékhoz Thrustmaster T.Flight Hotas X-et. Az lenne a nagy kérdésem, kicsit félve is adom elő, hátha nincs kedved/időd válaszolni, hogy elegendőek-e a rajta lévő gombok legalább a gyakran használt funkciók eléréséhez, pl. irányítás (oldal és alsó-felső thrusterek használata, boost, SC-ből-be kiugrás), cél választása, HP-k ki-be mozgatása, 1st/2nd tűz, nézelődés, panelek előhívása, ill. hogy általában mennyire problémás a használata, pl. holtjáték, kontakthiba, ilyesmit tapasztaltál-e.
Ill. máshoz is van olyan kérdésem, hogy van több játékvezérlőm is a géphez, pl. pedál, azokat nyugodtan lehet emellett használni a programon belül, nem fog neki gondot okozni, hogy nem egy eszközről jön a jel?The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Köszönöm a hasznos válaszokat, ill. vásárlási tippet!
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Még1 kérdés: a nézelődést hogyan oldjátok meg TrackIR, vagy hasonló nélkül?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz totila #15167 üzenetére
Én egyelőre csak az ingyenes verziót gyűröm, de annyira nem tűnik nehéznek, jó joy kell hozzá, és gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás és persze FA Off (elsőre nehezebbnek tűnt így, de pár nap, és most már úgy érzem, könnyebb így), ja és persze (szerintem) a Joystick Curves is nagyon fontos az FA Off miatt, hogy finomabb mozgásokat tudjon az ember végrehajtani.
Másoknak: köszi' a tippeket a fejmozgás követésére, ill. a + analóg button is jól fog jönni.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Fejkövetés beüzemelésével van némi gondom. Az egyik probléma az, hogy van a gépemben egy TV-kártya, és ez lesz az elsődleges video source, van emellett egy PS3 Eye, amit használnék a fejkövetésre. A faceAPI, amit használ a FaceTrackNoIR, ugye szándékos limitáció okán csak az elsődleges video source eszközt tudja használni. Ezt még talán favágó módon meg tudom úgy oldani, hogy lecsapom az eszközkezelőben addig a TV-kártyát, ameddig elindul a FaceTrackNoIR. Viszont a kameráról így sem kap képet, ha a faceAPI van beállítva forrásnak (ha PointTracker van, ott ad képet, de az ugye IR jelet figyel). A kamera egyébként ad képet, a saját software-ével, ill. bármi mással (Skype, Virtualdub, 3 Webcam software). Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Ha érdekel valakit, megoldottam. A regisztrált DirectShow filterek voltak kicsit összekuszálva, voltak broken bejegyzések, ezeket pl. ezzel lehet rendbe tenni (a fix-es opcióval), de javasolt előtte legalább egy rendszervisszaállítási pont, vagy inkább az OS-ről egy partíciómentés, mert lehet a codeceknél cifra dolgokat művelni, ha valami félresikerül. A TV-kártya letiltása az eszközkezelőben elég lenne egyébként, mert ettől kikerül a DirectShow video source listájáról, de nálam úgy néz ki, még az sem kell, mert ugyan a FaceTrackNoIR a kártya nevét írja ki, mint kamera, viszont úgy néz ki, a kártyához tartozó időzítőprogram folyamatosan fogja a kártyát, így valószínűleg ezért a FaceTrackNoIR (ill. a faceAPI) mégis a következő eszközről veszi a képet.
The only real valuable thing is intuition.
-
-
brd
nagyúr
válasz baphomet #16254 üzenetére
Van ennél súlyosabb érdekesség is szerintem: Ha FAON-ban nyom az ember egy boostot, majd a leggyorsabb sebesség közelében kikapcsolja a Thrusters modult, akkor folyamatosan boost sebességgel halad a hajó tovább (persze nem lehet így irányítani), míg FAOFF állásban ugyanez nem működik (mondjuk ott már az is furcsa, hogy nyom az ember egy boostot, elengedi(/visszahúzza off állásba) a kart (vagy kikapcsolja a Thrusters modult), de a hajó lassul.
#16242, baphomet: Azzal nem sikerült összefutnom, hogy Soloban nyomja, bocs'.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Van esetleg valaki, aki mostanában nem játszik, de megvan neki az alapjáték? Nekem ugyanis van előrendelve egy Horizons beta, de az ugye még nem játszható, és már nagyon szeretnék játszani, így arra gondoltam, ha valaki úgysem játszik (esetleg addig), akkor én valamiféle bérlés formájában kölcsönvenném addig az acc'át.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Játszani. Egyelőre az offline verzióval tanulgatom az irányítást, de ott ugye csak harc van, sem ugrás, sem dokkolás, sem más játékosok. Pár nap (ha minimumot kell megadni, akkor mondjuk 2 hétig biztos kellene), max. ameddig kijön a Beta Horizons (mert akkor már lesz saját, amivel tudok játszani).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz BlackDevil #16693 üzenetére
Egy Sidewinderrel repülést, némi gép elleni harcot, aszteroidamezőben navigálást ki tudsz ezzel próbálni (ez tölti le, kb. másfél GB lesz), de másik rendszerekbe nem tudsz ugrani, SC sincs, állomások sem.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz BlackDevil #16748 üzenetére
Nekem Hotas-szal tartott kb. egy hétig (napi fél-egy órás játékkal), mire azon túl tudtam jutni, ahol többen jönnek, több hullámban (igaz, én FAOFF-ban próbálkozom egy kis időtől eltekintve, úgy jobban tetszik - bár vannak nagy furcsaságok a repülési modellben, pl. az űrben hogyan lassul egy a hajó, ha ki vannak kapcsolva a manőverező eszközök?). Úgyhogy ne aggódj, nálam nem lehetsz bénább. Amúgy a joy/hotas vs. egér+bill.-t kb. úgy képzeld el, mintha lábbal, vagy anélkül kellene autót vezetned.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Aki használt FreeTrackNoIR-t és utána IR-t, ahhoz lenne egy kérdésem: érdemes megcsinálni az IR-es megoldást (a LED-es hajráfot ), tényleg pontosabb annyival, hogy megérje a barkácsolást? A sima fejkövetés kicsit problémás, sokszor ugrál a kép, a fontosabb szögekhez (pl. a kétoldali panel) a követési görbén egyeneseket kellett kialakítanom, hogy használható legyen.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Micsurin #17910 üzenetére
Ha felrobban, akkor felrobban minden. Ha nem limpetet használsz, akkor ezért kell a raktérajtót kilőni, mert így esik ki a rakomány. Figyelj oda, hogy nem mindegy, honnan lövöd a célt, mert ha a cél túloldalán van a cargo hatch (nem tudod közvetlenül lőni), de mégis lövöd a célt, akkor ugyanúgy simán felrobbanhat hátrahagyott loot nélkül.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz betyarr #18226 üzenetére
Elsőre igen, aztán elolvasol pár leírást (közte a topic-összefoglalót), és rájössz, hogy a fordulás úgy a leggyorsabb, hogyha a kék sáv közepén van a tolóerő-teljesítmény (vagy boost-olsz), és csak a popójában kell maradni, akkor nem is tud meglőni.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz betyarr #18240 üzenetére
Annyit még hozzátennék, hogy egyrészt érdemes az oldalsó, ill. alsó-felső Thrusterekkel is játszani harc/fordulás közben, másrészt, hogy van a tolóerő-beállítás, ill. van az aktuális tolóerő (vagy hívhatjuk sebességnek is, úgyis fura a játék fizikája sok helyen, és így talán érthetőbb), utóbbi csak késéssel követi a beállítást (bocs', ha ez egyértelmű volt), és nyilván utóbbinak kell a kék sáv közepe környékére esnie, tehát ezt is bele kell számolni a fordulóba.
Alapól felismeri. Persze majd úgyis át fogod állítani.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz betyarr #18261 üzenetére
Én a Descent 1-et még billentyűzettel játszottam végig (egér sem volt, azaz a célzás is digitális módon valósult meg), egy 486-os, vagy talán már P1-es gépen, az ED ahhoz képest egyszerű. Hotas mellett harc közben egyáltalán nem kell a billentyűzethez nyúlni, bár nekem az 5 axis kevés volt, ezért ráapplikáltam 1 analog joybuttont, így a vertikális thurster is analóg lett, ezért felszabadult 2 gomb (és van még 2 analóg irány, amit nem tudom még, mire lesz jó, de sima gombként is használhatom, csak akkor a joy-t kezelő board programjához megint hozzá kell nyúljak, hogy nagy legyen a deadzone), ezenkívül én használok fejkövetést is, így a 2 oldalsó, ill. a Horizonsban majd ha jól látom az alsó panelhez sem kell + gombot használjak. Nekem nincs vele gondom, stabilan áll. A Hotas alatt én a T-Flight Hotas X-et értem amúgy, te is? Mert ha nem, akkor nyilván attól függ, hány gomb található rajta.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz ricinus13 #18410 üzenetére
A tutorialban majdnem feléd néz az állomás bejárata, de mindegyik forog, és az óra járásával ellentétesen forgó részen van a bejárat (vannak ún. outpostok is, amelyek nem forognak, ezekbe nem beszállni kell, hanem le). Amúgy igen, még sok bénázás vár rád, nekem 2-3 óra játékidőbe került, mire 4 percen belülre le tudtam szorítani a FAOFF dokkolást (valaki esetleg video-t a bénázásaimról? ). (Persze csak azt követően, amikor már tisztában voltam, mit, hogyan kell irányítani, ill. beállítottam a kontrollert a saját igényeim szerint). Amúgy2: olvasd el az összefoglalót!
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz pakriksz #18986 üzenetére
Most komolyan ezen vagy fennakadva? Az miért nem zavar, hogy van kék sáv, FAOFF-ban is? Hogy a francba függhet az űrben a sebességtől (és nem a tolóerőtől) a saját tengely körüli forgatás sebessége? FAON-ban még rá lehetne húzni, hogy a thrusterekbe jutó energia egy bizonyos része tudja csak a forgatáshoz szükséges thrustereket üzemeltetni (de akkor meg dinamikusan változnia kellene az egyéb thrusterek működésének függvényében). Vagy hogy mitől lassul a hajó kikapcsolt thruster-ekkel (nem erősebb gravitációs mezőben)?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz aerosmith #19071 üzenetére
3. Én próbáltam (nem ezzel, de hasonlóval, kormányhoz való, 2 pedál van rajta), de 1 hét gyakorlás után sem tudtam olyan finom mozdulatokat végezni lábbal, ami a normális használathoz szükséges (yaw-nak próbáltam volna használni), pedig egyébként kb. 3 nap után már FAOFF-ban dokkoltam szinte kizárólag (T.Flight Hotas X). Tehát max. valami extra gombnak tudom elképzelni a használatát, nem a hajó mozgatásához. Persze az is elképzelhető, hogy én vagyok szerencsétlen.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz aerosmith #19081 üzenetére
Ha nem lesz hozzá, és nem ijedsz meg egy kis barkácsolástól, ill. pici programozástól (nem nehéz, de tényleg; ha matekból nem voltál síkhülye, menni fog) akkor rendelsz egy ilyet, erre rá tudod kötni az ellenállásokat, és ő lesz a vezérlő, rá lehet kötni USB-re, és ehhez biztosan van driver, mivel be van építve az OS-be.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz InviLac #19416 üzenetére
Persze, ne keseredj el, gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni! Valójában nagyon egyszerű a dolog, csak a popójába kell kerülni, onnantól nem is tud rád lőni. Amikor szemben megy veled, próbálj meg tolatni, hogy előtted maradjon, majd rögtön arra fordulni, amerre kimenne a képből, és gázt adni, aztán folyamatosan követni a mozdulatait. Ha távolodik tőled, gázt adni, de csak annyira, hogy ne menjen ki a képből, ha közelebb jön, elvenni a gázt, és arra figyelni, hogy ha fordulni kell, akkor a kék sávban legyen a sebesség. FAOFF-ban ez jóval egyszerűbb, csak ott a fordulás lesz elsőre probléma, azzal ne küzdj egyelőre, mert emlegetni fogod valakinek az anyukáját, azt nagyon be kell gyakorolni, hogy rutinból menjen.
Más: nem bedokkolva honnan lehet a játékbeli időt megtudni? Mert vannak olyan küldetések, amelyeknél adott időtartamon belül kell egy adott rendszerben SC-ben lenni a kontakthoz.
Ill. van egy olyan küldetés, amikor túszt kell megmenteni (Eagle sziluettjében egy + jel), ott mit kellene csinálni? Kilőni a "Mission Target"-tel jelölt hajót? De hogyan lesz abból túsz?
Ill. annak mi az értelme vajon, hogy nincs nálam semmi (küldetéses adat/cucc sem), nem vagyok sehol Wanted, mégis próbál kirángatni SC-ből a NPC, és ha sikerül neki, elkezd rám lőni. Szórakoztatás...?[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz baphomet #19574 üzenetére
Távolról belövöd a bejáratot, kikapcsolsz a moduloknál minden, landoláshoz szükségtelent (scanner, thrusters maradjon), nyomsz egy boostot, utána silent running, docking request (thursters is kikapcsol ha gyorsan melegszik a hajód), majd arra kell még figyelni, hogy csak finom thruster mozdulatokat (a legjobb, ha semmit nem kell) használj az állomáson kívül a bejutás pontosításra (thrusters visszakapcsol, ha ki kellett!), mert az is termel hőt kívülre.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Nem tudom, a heat sink pazarlásnak tűnt eddig, kellett másra a hely. Egyébként a silent running sem biztosít 100%-os detektálhatatlanságot, csak erősen csökkenti, ezért kell gyorsnak lenni; persze annak az a hátránya, hogy esetleg összeütközünk mással, vagy a nagy fékezés közben mégis scannelnek. De hát kockázat nélkül nincs haszon.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Urby66 #19725 üzenetére
Nem az állomás scan-el, hanem a körülötte ólálkodó SAV. Outpostnál is előfordul, csak jóval ritkább, egyszer ~30 ugrás után majdnem kettétörtem a billentyűzetet, amikor emiatt buktam úgy 5 milkát (pontosabban nem kaptam meg). ID után nem tudom még, hogyan lehetne így elkerülni a scan-t, ott már hiába nyomom be a SR-ot, mindenképpen jön a scan. Inkább az ID-t kell elkerülni, ez szerencsére nem esélytelen, mert mögéd kell kerüljön az ID-zni óhajtó hajó. Sokszor azt is lehet csinálni, hogy elkezdesz forogni, kijelölsz egy célt, és csinálsz egy hiperűrugrást. Ameddig töltődik a FSD, forgolódsz, hogy ne tudjon mögéd kerülni, majd amikor feltöltődött, ráfordulsz a célra, elindul a visszaszámlálás, és így már nem tud kiszedni. Vagy meglövöd kicsit, amikor kiestek SC-ből, és elmenekülsz.
A SR-ot tényleg te használod rosszul. Arra kell figyelni, hogy minél gyorsabban (ez nem muszáj, csak csökkenti az esélyt) haladj be az állomásra, minél kevesebb thurster használattal (én részben emiatt FAOFF-ban repülök, ott csak akkor van thurster használat, amikor mondom). 7-8 km-re célozd be a bejáratot úgy, hogy lehetőleg már az csak állomáson belül kelljen fékezni, majd egy-két boost, utána SR. Ha nem mentem neki az állomásnak (ez már egyre ritkább ), vagy kellett nagyot fékezni, soha nem scan-eltek még így.Sylc: Én úgy vettem észre, és ezt is olvastam, hogy mindegy, belül mennyi hő van, mert SR-ben bent marad a hajóban, 110-120%-os szint is előfordult már, olyankor sem scan-elnek, ha nem vagyok túl közel a SAV-hoz, kivéve, ha magas a thruster használat, mert az ugye külső hőforrás. Outpostnál pl. kalandos úgy leszállni, hogy van ott egy SAV, mert ugye, ha már dokkolva van a hajó, akkor is tud scan-elni. Tehát gyorsan le kell adni a küldit, majd SR off, vagy gyorsan felszállsz, ha van még máshová szóló küldetés.
The only real valuable thing is intuition.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LEGO klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Amazon Fire TV stick/box
- TCL LCD és LED TV-k
- Gyúrósok ide!
- Steam topic
- További aktív témák...
- Amazfit GTS 2 új! (nem a mini)
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.