- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
brd
nagyúr
válasz grHawk #27321 üzenetére
Pedig a cargo storage-re nagyobb szükség lenne, és nem feltétlen kellene ezres, elég lenne egy százas. Jelenleg egyáltalán nem tudsz átülni egy cargo-val nem felszerelt hajóra, ha van nálad cargo (ami akár fontos is lehet, lehetnek benne engineers-hez szükséges konténerek). Ez akkora 'szság, hogy nem is tudom véleményezni. Az engineer materialok meg jórészt elférnek így is. Persze az is jó lenne, de ha választani kell, a cargo storage-ra szerintem nagyobb szükség lenne.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Cooper911 #27323 üzenetére
Ha a "többi kuka" kitételt úgy érted, hogy maradna a régi hajón, akkor nekem ez már tökéletesen megfelelne (és még logikus is lenne).
orientcx: Igen, tudom, írtad már, meg is sirattam akkor. Ott állomásoztatni nem veszélyes? Arra nem hat az UA bomb (ha ugyan valóban attól áll ne néhány szolgáltatása az állomásnak)?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz betyarr #27378 üzenetére
Nem vesznek el a dolgaid, de ha súlyos történés van, akkor a serverrel az utoljára sikeres szinkronizáláskor létező állapot köszön vissza legközelebb. Pl. nálam előfordult a beta-ban, hogy javítottam éppen egy modult, megjavult 100%-ra, majd ugrottam SC-be, ott még haladtam is kicsit, majd kidobott a játék. Amikor vissza tudtam jutni, azt az állapotot találtam, amikor elkezdtem javítani a modul-t.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz #15106560 #27349 üzenetére
Az ASP mindenre jó egy kicsit, de semmire sem igazán (kivéve felfedezés, csempészés), a FDL pedig harcra jó igazán, csempészésre nem annyira (pl. sokkal kevesebb cargo-t tudsz belepakolni). Ám az ASP-vel is lehet harcolni, ha ráengeded a mérnökök 5-ös tuningjait és 6 db MC-t pakolsz rá (az egyik kicsin legyen corrosive effect, a többin incendiary, de ez 2.2-ben valószínűleg olyasmire fog változni, hogy kettőn legyen corr, a többin inc.), így azért NPC-k ellen egész használható lesz, bár így sem lesz a CZ-k réme.
The only real valuable thing is intuition.
-
-
brd
nagyúr
Igen, a béta végig ilyen volt, nem csak dokkolás közben, egy jó kis RES-es lövöldözés is darabos volt, reméltem, hogy a teljesre javítják, de ezek szerint nem. Én felfedezni vagyok, ott eddig nem tapasztalok problémát, így nem tudom megnézni, de ha esetleg ablakban futtattad, akkor a kizárólagos mód bekapcsolása sokat javít a helyzeten.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Rick3D #27607 üzenetére
Ha megengeded, válaszolok mellette én is erre. Én így oldottam meg. Ha ezt sikerül használni és más igényed lenne, szívesen átírom, nem áll semmiből, csak mondd meg, milyen gombra (hányas a te joy-odon) mit csináljon (milyen gombokat nyomkodjon az alapkiosztás szerinti kurzormozgató gombokból).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Cooper911 #27790 üzenetére
Van, pont azzal. Csak azért kérdeztem, mert az úgy néha problémás, nem lehet vele garantálni, hogy minden körülmények között működjön, leginkább a tab kiválasztás, és a cél kiválasztás problémás, az is vakon történik, így ha valamelyik nem sikerül, akkor nyilván a docking request sem.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Cooper911 #27797 üzenetére
A csillagon mit segít a pajzs, nem tudok valamiről? A többire +1, a hull csak dokkban javítható, minden más AMFU-val is (kiv. PP, de az meg reboot/restarttal elvileg 1%-ra javítható), ezért javasolt SRV-t is vinni, hogy lehessen gyűjteni az AMFU-hoz alapanyagot.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz kiskuplung #27863 üzenetére
Majd ha leadod a felfedezési adatot, akkor lesz ott.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Ha a gravitációs mezőben esel/lépsz ki SC-ből, az szopacs, onnan nem lehet kikeveredni. Legalábbis én direkt kipróbáltam párszor, semmi nem lehet tenni érdemben. Ameddig SC-ben vagy, viszont valamennyire lehet irányítani a hajót, addig kell kikeveredni a mezőből, ameddig lehet. Tolóerő lehúz 0-ra és csak akkor tol fel, ha éppen nem a csillag felé néz a hajó. Ha közben odafordul, akkor megint tolóerő levesz 0-ra. A tankolásnál is figyelni kell, hogy a csillag lehetőleg minél inkább a hajó háta mögött legyen, és minél messzebb legyen, amikor a mezőbe ér. Valamint azt sem árt tudni, hogy ettől a tankolástól károsodik a FSD. Tehát vagy legyen nálunk AMFU, vagy nem szabad túl sokszor ilyen módon tankolni ha nem tervezünk leszállni olyan helyen, ahol javítani lehet.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Cooper911 #28115 üzenetére
A kis pötty mutatja, hogy merre kell menned, nem kell számokat keresgélni meg ilyenek, csak azt kell nézni.
Igen, de csak miután bementél a bejáraton. Az úgy elég harmatos, mert én pl. megfelelő hajóval 200+ (néha 300 is megvan) körül szoktam áthaladni a mailsloton. Sokat segítene, ha nem csak attól a pillanattól tudnám, merre kell navigálni, amikor már áthaladtam a bejáraton.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz nubreed #28114 üzenetére
Legyen %-os kijelzés a pajzsra, vagy még inkább azt mutassa meg pontosan kijelezve hogy a pajzs max MJ értékéből még mennyi van vissza. Ez a 3 kör rohadtul nem informatív.
A %-os megoldásra +1, bár jobb lenne egy sávon, aminek a két szélső értéke a 0 és 100%, megjeleníteni inkább. Emellett lehetne persze számérték is, de csak az ne legyen, mert azt értelmezni kell, tovább tart, mint egy egyszerű százalékot, vagy akár három karikát.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
-
brd
nagyúr
válasz Cooper911 #28131 üzenetére
Nem az a lényeg, hanem, hogy ha előre látni lehetne az állomáson kívülről, akkor gyorsabban lehetne leszállni, mert tudni lehetne, hogy mikortól kell lassítani. Nagy döggel 100-ról sem lehet már megállni, ha a bejáratnál (+a reakcióidő a pötty helyzetére) kezd az ember lassítani, ha olyan helyre szól a leszállási engedély.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz kiskuplung #28151 üzenetére
'szom fog 45 landing pad helyzetet tanulgatni, arra van a gép, hogy jelezze (jó, nem nehéz megjegyezni, nagyjából én is tudom, pedig szándékosan soha nem memorizáltam a helyzetüket). Én azért ülök a fülkében, hogy hogy döntsek. Ha memóriajátékot akarnék játszani, ahhoz nem kell Elite-et vásárolni. Outpostnál pedig mutasd már meg, hogyan tudod 3 km-ről, hogy hogyan helyezkedik el az outpost hátulján, vagy alján (a hajóhoz képest) elhelyezkedő pad, lécci'! (Azért 3 km-ről, mert a közepes hajókkal kb. onnantól kell teljes sebességről lassítani, hogy meg tudj állni. Persze lehet 50-nel is döcögni, de az nem kifogás, úgy hol van a szim.-es élmény? .
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz kiskuplung #28153 üzenetére
Nem mondtam, hogy probléma, csak kényelmesebb lenne.
Nem tart semmiből forgolódni, de nem akarok mindig repkedni a dokkban, csak gyorsan leszállni. Elég sok felesleges (értsd: repetitív) időhúzás van a játékban, nem akarok még ezzel is időt tölteni, ha nem muszáj.The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #28174 üzenetére
Bocs', ha baromságokat kérdezek, de már egy ideje felfedezésen vagyok, így nem tudom ezeket kipróbálni:
- Ha lelövik a vadászt az NPC alól, akkor lehet az NPC-t temetni, vagy ő is újjászületik a hajódon? Vagy újra fel lehet venni egy állomáson? Vagy mi történik vele?
- Ha a player ül a vadászban, és kilövik alóla, mi történik? Teleportál a hajójába?
- Ha dokkoltatod a vadászt, megjavítják ugyanolyan mágikusan, mint az SRV-t? Ill. tankolni/lőszert kell-e bele pakolni, ha elfogy (újratankolódik, ha bedokkol?)?The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz anatron #28208 üzenetére
Nem jól érted. Azt írják, hogy ha nem, vagy nem jól kezeli a router az UPNP-t (alapból azt próbálja használni az Elite), akkor kézzel nyiss az Elite számára egy UDP portot, hogy biztosan jól működjön. (Mit értesz biztonsági rés alatt?)
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz anatron #28215 üzenetére
A megfogalmazás ijesztő, valójában azt kellett volna írniuk, hogy a gépeden az adott portot figyelő program (és ott is csak a megfelelő funkciói) érhető el az Internetről. Tehát, ha éppen nem fut ilyen program (és nincs valami nagyon súlyos hiba az OS-ben, de ilyen kb. XP óta nincs, ráadásul tűzfallal is lehet az adott programra korlátozni), akkor pont annyira biztonságos, mint máskor. Ha fut a program, akkor a programot készítő fejlesztőkre bízod magad, de ezért kell nem admin módban futtatni az ilyen programokat, úgy sok kárt nem tudnak csinálni, még ha ilyen módon lyukas is a program (ami egyébként azért annyira nem gyakori). Az Elite-es support cikk alapján az összes UPNP-t kezelő router-en megtörténik ez a portnyitás, legalábbis az Elite futásának idejére (a kézzel állandóra továbbított port esetét lásd fent). Egyébként az UDP port nyitása/továbbítása (ez szükséges az Elite-nek) a veszélytelenebb, mert ott nem megy semmilyen értelmes válasz a támadónak, csak akkor, ha éppen eltalálta, hogyan kell a portra küldendő csomagokat kialakítani, és az adott program válaszol is rá - játékoknál ez (hogy válaszol) annyira nem triviális, mert pont olyasmire szoktak UDP-t használni, ahol nem baj, ha nem tudja a feladó, hogy a címzett megkap-e minden csomagot, tehát nem szükséges ezt visszajeleznie a játéknak. (Nyitott TCP portnál (egyéb szűrés nélkül) minimum az OS válaszol valamit, tehát azt mindenképpen meg lehet tudni, hogy nyitva van, azaz, hogy érdemes lehet támadni). Nem ismerem az Elite ilyen irányú viselkedését (sosem néztem), de valószínűleg az történik, hogy a Wingtagok gépei a központi server kihagyása nélkül közlik egymással az állapotukat/helyzetüket és ehhez kell a nevezett port. Ez némileg speciális helyzet, enélkül is el lehetne lenni, de így kisebb a terhelés a központi servernek, valamit a Wingtagok között így gyorsabb a kommunikáció. Más játékoknál vagy a központi server kezeli ezt (minden csomag kizárólag oda fut be), vagy ugyanígy bizony kinyitásra kerül egy port a routeren (vagy UPNP-vel, vagy a játékosnak kell, kézzel), különben nem működik bizonyos funkció a programon belül, két nem nyitott portal bíró játékos között.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz nubreed #28291 üzenetére
Rohadtul utálnám ha a játék elmenne eg olyan irányba, hogy csak azért kelljen instába járni, mert hogy a végén hátha te leszel a szerencsés akinek a végén dob egy ún. legendary itemet vagy te szerzed meg.
Pont ezért nem kedvelem a nyomott fejű mérnököket is. Tele van a rulettezés olyan effektekkel, ill. plusz jóságokkal, amelyet szinte csak beta-ban van esélye legtöbbünknek látni, pl. 5-ös SB-nél a gyorsabb shield regen, és még ott is van %-os javulás, ami plusz kisebb esély, hogy érdemben számítson is.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Cooper911 #28354 üzenetére
Az envelope jelenti valaminek a borítását is. A signature-t az Elite-ben pedig egy hajónak a radaron megjelenő jelére használják (hőkibocsátás, lásd a silent running kikapcsolásakor hallható "Thermal signature restored."). Így az Emissive Munitions azt tudja, hogy növeli az eltalált hajó érzékelhetőségét, így pl. silent runningban harcoló hajót is nagyobb eséllyel lehet célba venni (egy ideig, gondolom, ameddig tart az effekt hatása, legalábbis nem hiszem, hogy végtelen lenne ), ha eltalálják egy ilyennel.
The only real valuable thing is intuition.
-
-
brd
nagyúr
Ennyire azért nem vészes a helyzet, csak arra kell figyelni, hogy FSD/Thruster csak ott javítható, mert ha SC-ben próbáljuk, azonnal kiesik onnan a hajó és ha túl gyorsan haladt előtte, akkor ugyanúgy sérül minden modul+hull egy kicsit, mintha dupla SC-ből kilépésgombot nyomnánk.
togvau: Milyen másik számra gondolsz? Mennyi a kapacitás/mennyi a még elérhető, milyen szám van még emellett?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Cooper911 #28746 üzenetére
Hátööö... nem akarok nagyon okoskodni, de tudomásom szerint olyat sosem jelentett önmagában, hogy probléma. A legközelebb a probléma fogalomköréhez akkor áll, amikor valamilyen erre utaló jelzővel együtt használják, de alapvetően valaminek a kibocsátását, kiadását jelenti, vagy valamilyen aktuális, megfontolandó kérdéskörre, ügyre, esetre (ami éppen lehet egy megoldandó probléma is) szoktak ezzel a szóval hivatkozni.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz grHawk #28936 üzenetére
Szerintem azért ez nem ilyen egyszerű kérdés. Igen, mivel authority jobbára kb. dísznek van a játékban, egy rosszindulatú player pl. simán megteheti, hogy mondjuk beáll egy állomás bejárata mellé, és az engineertuningolt hajójával pár másodperc alatt válogatás nélkül szarrálő mindenkit, akinek nincsen grade 5-ös *resistant pajzsa és 3-4 db grade 5-ös SB-je és nem tud 500 fölé boostolni. Ilyen esetben én elfogadhatónak tartom, ha valaki él a lehetőséggel.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz sensor060 #29098 üzenetére
Én viszonylag sokáig küzdöttem a sima arcdetektálós megoldással, de mindig volt valami nyűgje. Nem jól érzékelte az arcot bizonyos helyzetekben, és viszonylag sok CPU-t eszik az arcfelismerés, ezért néhány játékkal elég nehéz megoldani, hogy ne zavarjon bele, valószínűleg te is ezt tapasztalod az Elite-tel. Aztán beszereztem egy IR alapú megoldást, ami egy PS3 Eye kamerán (ebay-ről kb. 3K-ért beszerezhető) alapul (házilag is elkészíthető); ebben a kamerában az az izgalmas, hogy 75 FPS-t is tud, ez azért fontos, mert a minél kisebb késleltetésű és simább követéshez a minél magasabb FPS a jobb (persze, ha a kamera/játék FPS eltér, akkor akadozni fog a képen a fejmozgás, ezért valahogyan szinkronizálni kell az FPS-eket, a FreeTrack pl. tud olyat, hogy többszörözi az általa küldött értékeket, így a 4x-ezést használva a 75-nek (kamera FPS) és 60-nak (Elite FPS, ha VSync-et használ az ember) lesz egy közös többszöröse. Ezt a kamerát viszont az IR megfelelő érzékeléséhez kicsit meg kell műteni, el kell távolítani az IR filtert belőle, és valamilyen szűrőt kell elé tenni, ami kiszűri a látható fény jó részét (pl. floppy lemez tok nélkül). Itt a PH!-n hirdette készen az IR LED-es clip-et az eladó, valami 11k volt, műtött kamerával együtt (de kamera nélkül is kérhető volt, én is így kértem), de most nem találom a hirdetést. Azóta kisimultak a ráncaim. Annyi hátránya persze van ennek a megoldásnak az arc alapúhoz képest, hogy a fejeden kell viselni pl. egy fejhallgatót, vagy sapkát, amire a 3 IR ledet lehet rögzíteni.
Nálad az lehet még baj, hogy az AC esetleg kisimítja/átlagolja a fejmozgásban a csak kicsit eltérő sebességű mozdulatokat, ezáltal az simábbnak tűnik, míg az Elite nem. Ezt a viselkedést a legtöbb fejmozgáskövető programban lehet állítani "szexi" grafikonokon keresztül.The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Nevil2 #29280 üzenetére
Alapvetően nincs, kivéve, ha valamelyik mérnöknél szeretnél valamilyen fejlesztést (és erre is izgul), akkor ezzel is magasabb szintre tudsz kerülni nála, így érdemes az ő állomásán beváltani. Továbbá még Powerplayben is lehet jelentősége, az egyik csoport +%-ot ad az adatokra, ha az ő felségterületén váltod be.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz cintula187 #29330 üzenetére
Már egy éve sem volt rá hatása. Pontosabban lehet, hogy az utóbbi pár hónapban módosítottak ezen, mert azóta nem volt rá szükségem, de azelőtt eléggé jól megvizsgáltam a helyzetet.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz cintula187 #29335 üzenetére
Ezek szerint igen, jó tudni. Mármint, amikor én utoljára ezzel próbálkoztam - pár hónappal ezelőtt - akkor még jött a büntetés is.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz cintula187 #29365 üzenetére
Így van. A kis nyilak azt mutatják, hogy merre változik az aktuális tulajdonság, ha megtörténik a Remove, de arra figyelj, hogy ez csak az új effect felrakása előtti helyzetre (tehát az eredeti, módosítatlan modulra) változtatva mutatja az állapotot; vagyis ha az új effekt a Remove részben látható tulajdonságokon is módosít, az a Remove részben már nem látszik változásként. Pl. olyan effekted van a modulra téve jelenleg, ami az eredeti tömegen (MASS, legyen mondjuk 10T) 3T-t növel, és kipörgetsz egy olyan secondary effectet, ami csak 2T-t növel rajta. Ilyenkor a Remove részben azt fogod látni, hogy kékkel van írva (eredeti színsémával), hogy 3T-vel kisebb lesz a tömeg, felül viszont (a Secondary effects részben) azt fogod látni, hogy az eredeti (tehát a Remove megtörténte utáni) tömeghez képest 2T-t fog növelni. Tehát itt a Current nem a valóságot fedi, hanem az eredeti, módosítatlan módul tömegét jelzi (a példámban tehát 10T-t fogsz ott látni, ill. az AFTER és a nyilas, százalékos részben az ahhoz képesti változást). Ha a Current helyesen (amit jelent a szó) írná az értéket a Secondary effects alatt, akkor ott az látszódna (Current oszlop) a kipörgetéskor, hogy 13T, változásként (AFTER) pedig 12T (a Secondary effect hatására 2T-vel növekszik csak az eredeti tömeg, azaz, csökken a jelenlegi tömeg, ha elfogadod a módosítást). Persze érthető a logika, hogy miért így van, csak rosszul használják a szavakat a Secondary effects részben.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Van benne valami olyasmi beallitas, hogy (fake?) TrackIR (exe?), azt kapcsold be es inditsd ujra a jatekot! Ha az indulasakor nem fut a TrackIR.exe, akkor a jatek tobbet nem foglalkozik ezzel a protokollal.
ZeeZee: teljesen mindegy, az igeny ugy szol, ha jol emlekszem, hogy tavolodj el a kezdo poziciodtol x tavolsagra.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Microsoft OneDrive (korábban SkyDrive)
- BestBuy topik
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Viccrovat
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Milyen autót vegyek?
- alza vélemények - tapasztalatok
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen