-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
brd
nagyúr
Miután nem érkezett válasz, közben megnéztem magamnak: tehát a 2x Pulse egyértelműen jobb, legalábbis megfelelő pilótával, a Vulture-ön. Ugyan a Beam, tény, hogy nagyobbat csap (kb. harmadával), de teszi ezt jóval nagyobb energiafelhasználás árán, ami addig nem gond, ameddig ki nem ürül a WEP "tartály", utána viszont a Pulse hatásosabb lesz, mert az energia/okozott sérülés mutatója nagyobb. Ráadásul a Beam használatakor a Vulture-ön max. 3 és fél pip rakható a WEP-re, különben folyamatos lövéskor túlmelegszik a hajó (=néha szüneteltetni kell a lövést), Pulse használatakor mehet a 4 pip is. A kiváló manőverezőképesség miatt, a Vulture használatakor, megfelelő gyakorlattal, 2-3 hajót kivéve (pl. Viper, Eagle) mindet folyamatosan a célkeresztben lehet tartani, ezért fontos a folyamatos lövéskor tapasztalható sebzés. Ráadásul egyrészt Pulse használatakor a felszabaduló energiából még + 22%-nyi Shieldet lehet kigazdálkodni, másrészt ~4 millával olcsóbb is a Pulse-ös fit (ha ez szempont valakinek). Felmerülhet esetleg még 2 dolog: a nem teljesen reménytelen, de kevésbé gyakorlott pilótáknak (aki nehezebben tud érdemben folyamatosan lőni a Vulture-rel) a Beam+Pulse kombó lehet még jó, de szerintem nem éri meg az annyival kevesebb Shieldet (10+% a 2x Pulse-hoz képest). A Burst abszolút felejtendő, csak 4%-nyival több Shield érhető el vele, mint a Beam-mel, és csak picivel sebez többet még feltöltött WEP "tartállyal" is, mint a Pulse, de ha kimerült a tartály, rosszabb lesz, mint a Pulse.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
A like-ból mit lehet venni? Egyébként nem rossz a Clipper, csak lassan fordul, mondjuk nem is arra van, hogy nagyon forgolódjunk vele, még kiömlik a víz belőle. Egyébként a Python, annak ellenére, hogy M padra is le tud szállni, több Cargo-t tud elvinni. Szerintem, ha a külsőt nem számítjuk, nem is egy súlycsoport a kettő.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz #84221696 #21087 üzenetére
Attól függ, mivel foglalatoskodsz szívesen. Ha a békés elfoglaltságokat kedveled (kereskedés, felfedezés, esetleg csempészés), és birodalmi huszár vagy, , akkor gyűjts egy
locsClipperrre. Én speciel vettem egy Vulture-t az ASP mellé és felfitteltem harcra, és amikor untam már az ASP-vel elérhető tartalmat, akkor elővettem a Vulture-t. Aztán jött a Python, de ehhez úgy 130 millió minimum kell, hogy értékelhető hajó legyen belőle. Az alap hajókat szerintem nem éri meg megvenni önmagában, hanem kb. még a hajó értékét minimum rá kell költeni, hogy tényleg előrelépés legyen belőle, így számolj.[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz aerosmith #21096 üzenetére
Mennyi pínz'-t szánsz rá, és miért ragaszkodsz ehhez a hajóhoz? Szerintem tök' béna hajó. Oké, hogy pl. fel lehet rendesen pajzsolni, de kevés/kicsi fegyver fér rá, és az adatai alapján úgy fordul, mint egy tank (sosem volt ilyen hajóm, de az adatok alapján a manőverezőképessége megegyezik a Python-éval). Akkor már inkább egy Python, bár az kicsit drágább. Ha nem wing-eket akarsz megtámadni, akkor erre a célra egy jó Vulture is jó lehet, az 22M-ból is kijön. Ha wing-ekre is pályázol, akkor olyan hajó kell, amin elfér legalább 500-600 MJ-nyi pajzs, hogy kibírja, ameddig a wingtagokat egyenként lecsapod. Vulture-ral sem lehetetlen persze wing-eket megcsapkodni, csak ott már előrfordulhat, hogy el kell menekülni pár km-re, hogy visszatöltsön a pajzs, ami idő, és az a legdrágább az életben (ezért a játékban is).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz aerosmith #21103 üzenetére
Értem. Bár mondom, nem volt még FDL-em, de most már megnézem, mit tud. Mindenesetre én valami ilyesmivel kezdeném a próbálkozást. Aztán lehet, rájönnék, hogy itt is jobb a Pulse a Beam helyett, ahogy Vulture-ön, esetleg csak a H HP-n, és talán az MC helyére is mehetne valamilyen Laser, vagy hogy semmi szükség a Chaff Launcherre, mehet oda is Booster, esetleg neked kellhet valamelyik UM helyre pakolható *WScanner. Ill. valószínűleg egy harci hajón az A-s sensor sem létszükséglet, és elég a D-s. Továbbá lehet, hogy szükséged lesz nagyobb tankra/Fuel Scoopra, ekkor nyilván valamelyik HRP helyére az kell kerüljön. Esetleg, ha nem érzed teljesen reménytelennek, mégis elkezdheted gyakorolni a PA/RG használatát a H HP-n.
LacStein: Tartsd meg a büszkeséged, Cargo-t oda nem adunk, különösen gépnek nem! Akkor már inkább meg kell próbálni menekülni, mert ha nem sikerül, akkor is csak a bizti díjat buktad ahhoz képest, minta csak a Cargo-t dobtad volna ki.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Az IPSZ tagsági csak a jelentős anyagi veszteségért jár, vagy a leendő profit (ill. inkább ráfordított idő) elvesztése is belefér?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #21147 üzenetére
Hát, látom, magas a szint, de talán a NOVICE rangra még érdemes pályamunkát beadni. Nekem úgy 4 napnyi, kb. 3M CR-t érő felfedezési adatot sikerült szétdobálni az űrben, majd' 100 cargonyi, kockára vágott idénymunkás (pontosabban a játékbeli megjelenésük inkább hengerre hajaz, amit nem is igazán értek, nem túlságosan praktikus a helyfoglalás szempontjából, de talán így könnyebben tartják emberi mivoltukat), ill. néhány
lopokölcsönvett tartalmú doboz között. Ehhez jön még a küldetések begyűjtésével eltelt idő, amely ugyan nem veszett el teljesen, de egy része igen, továbbá a többi befejezéséhez is be kellett szerezni a leszállítandó közmunkásokat, akiket nem kapni minden sarkon. Anyagilag nem érintett túlzottan a dolog, viszonylag alacsony volt rebuy cost (persze nézőpont kérdése, egy kezdő ennyiből már akár 2-3 hajót vesz), mert egy hmm..., hogy is mondjam, bizonyos küldetéstípusra - szerintem - legalkalmasabb hajóval voltam, amely viszonylag olcsó, a rakomány pedig ingyen volt (kivéve az így is befejezhető küldetésekhez vásárolt árut, de az még a rebuy cost-nál is kisebb összeg volt). Inkább a feleslegesen eltöltött idő az, ami fájdalmas. Úgy esett a dolog, hogy a nevezett küldetésfajtából adódó néhány célállomás felkeresése után belém kötött egy NPC Anaconda. Mivel a játékbeli arcom az NPC-k ellen elért sikerek hatására exponenciális növekedésnek indult, és úgyis untam már az eseménytelen körutat (csak néhány SAV gyanúsítgatott időnként holmi "smuggling"-gal - ez vajon mi? kérdeztem tőlük is, de nem válaszoltak -, és hívta fel a figyelmemet, hogy ő most nyomozni szeretne, de én nem akartam, jobb, ha a hatóság nem néz be a csomagtartóba, keresve az eü. dobozt, vagy izzókészletet, mert valami problémát úgyis talál, ha akar) gondoltam, sima liba, megcsapkodjuk, max. menekülés lesz a vége. Nem is lett volna baj, kétszer el kellett (volna) szaladni pár kilométerre pajzsot tölteni, de a másodikra már nem mentem, mert már csak néhány %-nyira volt az örök vadászmezőktől a dagadt kígyó, így beáldoztam néhány %-nyi hull-t a gyors siker érdekében. Így ott álltam csupaszsehajóval, köztem és a semmi, ami öl között egy vékony, itt-ott már erősen karcos fémlemezzel, ill. picit repedezett szélvédővel. Itt követtem el a hibát. Ugyanis a győzelem feletti örömömben elfelejtettem megvárni, ameddig a pajzs felépül, és már nyomtam is a FSD gombját. Szerencsétlenségemre néhány másodpercen belül jött egy hasonló típusú, ám jóval éhesebb csúszómászó, és némi haszontalan viaskodás után (ami kb. úgy nézett ki, mintha egy részeg akarna célozni egy kézzel egy AMD-vel), kiesve a normál űrbe, rögtön, ismerkedés nélkül megkínált egy (vagy inkább több, mert eggyel talán még elbírt volna a festés) lila bogyóval. Ezt az erősen viharvert küllemű hajóm már nem viselte túl jól, ami főleg abból derült ki, hogy az augusztus 20-i esti program főpróbáját alkalmam volt megtekinteni, de ezt esetleg még betudhattam volna a korábban fogyasztott tudatmódosító hatásának, ám a fedélzeti számítógép is buja hangon tudatta velem a problémát az Eject!, Eject! című hangmintával. A falon homlokkal elkövetett statikai próba után konstatáltam, hogy annyira nagy baj azért nincsen, mindössze kicsit letört a szarv/összement az arc és némi, a nagy egészt tekintve elhanyagolható mennyiségű CR-rel kevesebb lesz a buxában, de legalább nem kell annyit görgetnem a TRANSACTIONS fülön, ill. esetleg kaphatok IPSZ érdemrendet.The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Harlekin77 #21149 üzenetére
Viszont!
Szabályok:
1. Szerzel egy gyors hajót (elég, ha boost-ban olyan 380 körül van legalább), ez megfelelő a szokásos Viper SAV lehagyásához) de legyen max. Thruster és max. PD rajta, hogy gyorsabban tudj boostolni folyamatosan. Ha lassú hajóval próbálkozol, akkor szinte tuti bukta van, amikor egy SAV kiszed SC-ből nyomozgatni, mert lehagyni nem tudod, FSD-t tölteni nem tudsz, mert mindig elindítja a SCAN-t a SAV, erre elővennéd a fegyvereket, hogy abbahagyja, de erre ugye leáll az FSD töltése és így tovább. Amit csinálhatsz még ilyenkor, az az, hogy lelövöd, de ez ugye bűncselekmény, tehát WANTED leszel az adott rendszerben. Továbbá érdemes olyan hajót választani, amely minél nagyobb távolságot ugrik, egyrészt, hogy minél hamarabb be tudd fejezni a küldetést, másrészt így a játék által generált "izgalmas" helyzetből is kevesebb lesz. Nem árt még olyan 300MJ pajzs sem, hogy kibírja, ameddig feltöltődik az FSD, amikor kiszedett egy SAV, majd mellé kiugrik még 2-3 fickó is SC-ből, hogy szórakoztassanak. Ha ilyenkor probléma van, csinálhatod azt is, hogy csak SC-be ugrasz vissza (van erre külön beállítható gomb, ami a kijelölt céltól függetlenül ezt csinálja), és onnan másik rendszerbe. Ez azért lehet jó, mert az SC-hez rövidebb ideig töltődik a FSD.
2. Legyél gyors! Kifelé az állomásról is (elég, ha miután elhagytad a levélbedobót), és befelé is, más trükkre nincs szükség, sem HEAT SINK, sem CHAFF, sem SR nem kell, csak gyorsan dokkolj. Ezt úgy a legegyszerűbb kivitelezni, ha nem vagy Isinona, hogy 7-8 km-ről becélzod középre a bejáratot, hogy minél kevesebbet kelljen korrigálni a bejutáshoz, majd igyekszel minél gyorsabban bedokkolni. Ha jól csinálod, még a SCAN sem indul el, mire bejutnál, de még ha közben jutsz be, az is jó, mert az NPC nem fejezi be olyankor.
3. Ha kapsz egy SCAN DETECTED-et, akkor vedd elő a fegyvereket (dokkolásnál felesleges ezzel bajlódni, ha elég gyors vagy), ez az NPC-ket jelenleg arra készteti, hogy abbahagyja a scan-elést. CMDR esetén nemtom' mi van, de ott valószínűleg a SR ilyen esetre is megfelelően működik, tehát ha bekapcsolod, és elegendően messze vagy tőle, akkor nem tud célként kijelölni sem, de NPC-nél ez nem működik (jelenleg?). Nem az állomás SCAN-el egyébként, hanem körülötte mindig köröz pár SAV, azok csinálják.
5. Legyél gyors.
6. Ha kilépsz SC-ből, mindig várj néhány másodpercet, ameddig a játék motorja legenerálja a környezetet köréd, hogy időben lásd, ha egy kies outpostnál pl. van egy SAV, és ne a leszállóhely felé boostolva vedd észre, hogy ott mosolyog rád egy SCAN-el a landing pad mellett.
7. Legyél gyors.
8. Ha sokat tervezel időzni outposton (pl. ott állítod be a következő célt), akkor érdemes lemenni a hangárba, mert az outpost felületén is tudnak SCAN-elni, amikor be van dokkolva a hajó.
9. Ha forró cucc' van nálad, és egy állomáshoz/outposthoz érkezve kiugrasz SC-ből és melléd tesz a játék egy bármilyen hajót, szinte biztos, hogy az egy SAV lesz, ilyenkor érdemes visszaugrani SC-be (miután esetleg a fegyver elővétellel elkerülted a SCAN-t, ha kellett), majd rögtön vissza az állomás/outposthoz, ilyenkor már általában nem lesz ott.
+1: Én sosem használtam Heat Sink-et, de ha az "SC-ből kiszed-utána SCAN-el" ellen is jó, akkor érdemes használni, már amennyiben nem hiányzik az UM, amit elfoglal(nak).Ha észrevetted, hogy nincsen 4-es pont, akkor örülök, hogy figyeltél, és érdemes volt írnom.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz baphomet #21160 üzenetére
Tudtam, hogy valamit ki fogok hagyni, kösz' a kiegészítést! Ezért is jó, hogy ott (mármint nincs ott) a 4-es pont, mert betehető a helyére.
BandiT85: Én is próbálgattam más hajókat, de a Python speciel nagyon rossz erre a tevékenységre, mert lassú. Szerintem az ASP Explorer, megfelelően fittelve a legjobb. Olcsó (kb. 30M erre a célra felszerelve), egy-egy körben 84T Cargo-nál többet úgysem akar az ember vinni, így is 2-3 óra is lehet, mire szétdobálja a többségében közmunkásokat, ha jól válogatta össze (1-2 db küldetésenként). Én ezzel szoktam ilyen köröket tenni, ha úgy hozza a kedvem (az IPSZ tagságit is ezzel próbáltam beszerezni, lásd párral korábbi hozzászólásom).
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Rájöttem, miért olyan olcsó a T.Flight. A leggagyibb kínai, garázsban készült, nyomorék fos, hányadék, okádék újrahasznosított nyomógombokat teszik bele. Cserélhetem ki magamnak. 2 hónap után a 3-5-6-7-es gomb mind kontaktos lett (a többi gomb másfajta működésű). Már másodszor kellett kilépnem a menübe az állomásról való a felszállás után, mert nem működött jól a függőleges thurster gombja (már majdnem mindig full gázzal megyek kifelé, így ha ott nekicsapom a függőleges thruster nem működése miatt, jobb kilépni).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
3 oka is van annak sajnos:
1. Nem az iPonban vettem, hanem valamelyik aukciós oldalon (itt a topicban volt a linkje), ettől ugyan még (remélem) van rá garancia, csak várni kellene, minimum 2 hetet gondolom.
2. Ha meg is csinálják/cserélik, valószínűleg ugyanilyen minőségűt kapok.
3. Korábban sikerült letörnöm az 5-6-7-es gombot tartó panel egyik rögzítési pontját egy erősebb 5-ös gomb nyomásakor (amikor kezdődtek a gombokkal a problémák), ezt ragasztópisztollyal abszolváltam (kép később a gombcsere-leírásban), ez a legtöbb garanciális helyen deal-breaker.The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
A manőverezhetőség miatt érdemes kisebb PP-t tenni, ill. úgy egyáltalán, a tömeget csökkenteni? Vagy a csodálatos Elite univerzumban ez is furán működik (azaz semmi köze hozzé)? Az ugrási távolság nem érdekes.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
T.Flight Hotas X, 5-6-7-es gombcsere útmutató (a 3-as, és esetleg a 4-es - mert az is hasonló minőségű gomb szerintem - cseréjét a következő részben írom majd le, ha az alábbi szörnyűség után még igény van rá; egyelőre én sem csináltam meg):
Kellékek:
- kézügyesség;
- forrasztópáka (ha ezt nem ismerjük, esetleg még nem használtunk, nem szabad továbbolvasni);
- türelem;
-sziketapétavágó (itt is figyelni kell, gyerek kezébe nem való);
- 1 db lapos, és kereszthornyú csavarhúzó;
- türelem;
- nyugodt fél-1 óra (gyereket bezárni, asszony jól megrakni, hogy csak pihegni tudjon);
- ja és persze türelem.A gázkart tartó 5 db (kettő alul, további 3 a "sarokban") kereszthornyú csavar eltávolítása után óvatosan kell szétnyitni a műanyagokat, mert mind a 2 kettő részben vannak kábelek. Elénk tárul ez a csodálatos látvány. A pirossal megjelölt kettő csavart ki kell csavarni, és a burkolatot el kell távolítani, hogy hozzáférhető legyen a gombokat tartalmazó panelt rögzítő felső csavar. Ezen a képen látható, hogy mit sikerült letörnöm korábban "Mennnny már felfelé bazzeeeeeg!" felkiáltással, ill. a High Quality trutymó is látható a felső sarokban, amellyel megoldottam a panel további rögzítését (kivehető alóla a panel, nem lett odahegesztve vele). Ezt a 3 gombot kell kicserélni (a képen már a cserélt állapot van, tehát a szívproblémákkal küszködők is megnyugodhatnak, az alább ismertetett megoldással is egész korrekt lesz a végeredmény). Itt jön a képbe a türelem, és esetleg a remegve asszisztáló társ (a gyerekkel később foglalkozunk). A türelem ahhoz kell, hogy ha szeretünk felfedezni, és a talpat is szétszedtük, elviseljük a tudatot, hogy a kábelek a talpban és a gázkarban is forrasztva vannak, tehát vagy felhasználjuk a kézügyesség skill-t (polipok előnyben), vagy leforrasztjuk egyenként a kábeleket a panelről, hogy kiszedhessük (sok szerencsét a sorrend-színkód megjegyzéséhez). Ha türelemből csak 1-2 egységünk van, akkor esetleg felhasználhatjuk a sarokban pihegő nőstény felől áradó szeretetet a helyzet feldolgozására. Ha a polipkaros megoldás mellett döntöttünk, akkor valami ilyesmi megoldással (a jobb kézben a páka kell legyen, nálam a képet készítő eszköz volt, mert én nem vagyok polip) lehet eltávolítani a gombokat. Esetleg, ha az oldalborda idő előtt magához tért, megkérhetjük, hogy tartsa nekünk... egyelőre csak a panelt. Ha nagyon szereti egymást a panel és a gomb (szorosan egymáshoz vannak simulva), akkor első körben a tapétavágóval kell kitölteni a hézagot (annyira ne feszítsük, hogy a penge eltörjön, mert egy ideig nem fogunk ED-zni, és ha a közönség segítségét is igénybe vettük, akkor jó ideig az előbbi pihegést sem fogjuk viszontlátni). A művelet maga úgy néz ki, hogy finoman feszítjük a gombot, közben a pákával melegítjük a hozzánk közelebb eső forrasztási pontokat a panel túloldalán (én mondtam, hogy polipok előnyben). Figyeljünk oda, hogy a panel is elég forró lehet, ha sokáig kell melengetni, ilyenkor esetleg valami fogóval javasolt tartani inkább (de ne a forrasztási pontoknál szorítsuk vele, mert ott puha anyag van, deformálódik, sőt, rosszabb esetben törik is). A profibbak valamiféle hőlégfúvós megoldással is próbálkozhatnak (bár nekik ez a leírás úgyis csak fárasztó), vagy ha van a forrasztási anyag eltávolítására alkalmas eszközük (szipka?), azt is fel lehet használni, akkor nem kell feszegetni, de én szeretem a kihívásokat, és nincs türelmem (ez utóbbi azért lényeges, mert sem hőlégfúvóm, sem szipkám(?), a beszerzésükhöz pedig türelem kellett volna). Ha jól dolgozunk, akkor ezt kell kapjuk, és az ujjunk sem pirosabb, mint az enyém. A cseregombok behelyezésénél figyelni kell, hogy ha maradt forrasztóanyag a panelen, akkor azt melegíteni kell, hogy a gomb érintkezői átférjenek a lyukon (a "Tarzan lenni erős, fúrni másikat!-féle hozzáállás itt nem jó, mert az áramkör vezetékeit is fel lehet ilyen megoldással tépni a panelről). Ha végeztünk az összes gomb cseréjével, kicsit érdemes tesztelgetni, hogy nem lett-e problémás a forrasztás, hogy ne kelljen többször szétszedni a gázkart. Ha összeraktuk, odaadhatjuk a gyereknek, hogy játszhasson vele (letesztelje nekünk), és hogy megjutalmazzuk, amiért nem zavart minket az "Apa, engedj kííííí!" hangmintával a műtét közben. Siker esetén a nőstényt pedig lehet megint pihegtetni ünneplés gyanánt.
A gombok fellelhetőségére egyelőre nem tudok forrást, én 2 rossz router-ből termeltem ki magamnak a jelenleg egész jól működő gombokat (mondtam, türelmetlen vagyok, a régiek már használhatatlanok voltak, és játszani akartam), de valószínűleg Omron B3F-1000, vagy hasonló normálisabb darabból fogok beszerezni néhányat. Szóljon, ha valakit még érdekel, több db. valószínűleg olcsóbb, és ha külföldről jön, a szállítás is az lesz.Elnézést a gyenge poénokért.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Ezekkel a PP-es nyalásokkal elérhető extra felszerelések, hogyan működnek?
Ha megvan a megfelelő szint, akkor az adott PP vezér fennhatósága alá tartozó bármelyik rendszerben (esetleg csak a magas technikai szintűeken) mindegyik hajómra meg tudom venni? Esetleg egyszerre csak 1-re? Ill. csak az adott PP kör végén tudom megvenni, vagy már akkor is, amikor a megfelelő merit megszerzésre került?
Ha egyszer már megvettem egy hajómra, onnan nem veszik el, még akkor sem, ha már nem vagyok a következő héten a megfelelő szinten, vagy akár az elköteleződést is megszüntettem? Ilyenkor ha kilőnek, a biztosítás kifizetésével az extra felszerelés is visszakerül?
Ha már nem vagyok elköteleződve, de egy hajómon rajta van, és ugyanazon az állomáson van egy másik hajóm, arra vajon át tudom tenni?The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Hmm... mióta menekülnek az NPC-k SC-be? Már harmadszor fordul elő, hogy kiránt (pontosabban mostanában mindig hagyom, egész jó unalom ellen), éppen beváltanám a fenyegetőzését rajta, erre elugrik.
Sylc: Igazán nincs mit, remélem a Python legalább összejön! Vagy elmész már akkor a kondáig, hogy kiderüljön, mennyi idő?The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
0-ról indulva a Trade szerintem gyorsabb (megfelelő útvonallal, ami úgy néz ki, hogy az a-b-a ~tíz perc és ~3000/t haszon), és ami fontosabb, biztosabb bevétel, mert ha valamiért elbuksz 1 csempész kört (amiben esetleg több küldetés is van), akkor az nettó veszteség időben.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz pilóta #21576 üzenetére
Ha jól emlékszem, ez olyan, hogy majd valahol megtalál a fickó, teljesen mindegy, hol vagy, és "rád ír", nem kell keresned. Amiért mégis érdemes a küldetést adó hely környékén maradni, az az, hogy arrafelé lesz a cél rendszer is.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Nem /naprendszer, hanem /insta. Az SC és a földfelszín, ill. a deep space (normál űr, pl. közel egy állomáshoz) mind külön van. Vagy másképpen: amelyhez egy külön kikapcsolhatatlan animáció tartozik, az mindig egy másik instance-ba helyez.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Persze, de csak kiegészítettem a korábban elhangzottakat. Tehát összegezve: egyszerre csak 32 hajót lehet látni, egy játékos számára (NPC-k és playerek együtt), ha ennél több (+játékos, ami nem fér bele ebbe) lenne (pontosabban valószínűleg kicsit más a logika, mondjuk bizonyos számú játékos alatt még nincs új instance, de mondjuk 24 fölött készít legalább kettőt, és oda osztja el a playereket, hogy ne legyen az, hogy 1 játékos egy szál magában figyel egy instance-ban, míg 20 másik külön egy másikban), akkor több elszeparált instance jön létre ugyanazon a helyen, és egymást nem fogják látni. De ez nem a naprendszerek szintjén létezik, hanem minden olyan környezethez, amelyhez az FSD használata kellett (pl. SC, Deep Space - normál űr, és bolygófelszín) mindenképpen külön instance tartozik. Tehát pl. ha 1 player SC-ben van, az nem fogja látni a deep space-ben lévőket és nem is számít bele a player SC-s 32-es limitjébe. Akkor történik meg egy másik instance-ba lépés, amikor kiugrik SC-ből. Egyébként ezért tart sokáig egy-egy ilyen ugrás, amikor probléma van a serverekkel, mert az ugrás közben történik meg az instance létrehozása, vagy a játékos hozzákapcsolása a már létezőhöz, lehet is látni a hálózati forgalmon kliensoldalon. Az mondjuk érdekes kérdés, hogy olyankor mi történik, ha nem SC-ben (vagy naprendszerek között SC-ben) utazok el egy helyről egy másik helyre (vállalom a több órás, napos utazási időt). Vajon ilyenkor "viszem magammal" az instance-omat, vagy bizonyos távolságból hozzákapcsol egy már ott létezőhöz...?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz pilóta #21670 üzenetére
Én is így gondoltam, idegbajt kapok a szellemileg 0 feladatoktól, de lehet közben pl. filmet nézni, és a dokkolásoknál gyakorolni, hogyan lehet gyorsan bedokkolni, ill. felszállni. Nekem pl. már a tankként forduló Pythonnal sem gond úgy leszállni, hogy bárhonnan közelítem meg az állomást, nagyon ritkán tudják befejezni a SAV-ok (vagy a hasonló kártékony elemek) a scan-t. Vagy pl. ha jön egy ID, hagyom, hogy kirántson, legalább van valami izgalom.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz spank0309 #21675 üzenetére
Kezdésnek így (esetleg az egyik 4-es helyre mehet Shield is), ezzel kb. 3-4 milliót lehet keresni óránként, a Sylc által korábban betett útvonalon (Dillon Dock - Endate Vision), bár nem tudom, milyen gyorsan lehet dokkolni vele, sosem volt ilyen hajóm. Pythonnal 10 perc alatt letudok egy kört, az biztos. Ha tudsz, keress társakat, winghez, akik ugyanezt csinálják, plusz extra párszáz K shared profit is összejöhet így körönként.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #21681 üzenetére
Én a küldetéseknél a Galaxy Map-pel voltam hasonlóképpen, ameddig rá nem jöttem, hogy ha a küldetés paneljén kiválasztom az Open Galaxy Map-et (vagy valami ilyesmi), akkor a célrendszer lesz kiválasztva a térképen. Előtte mindig rákerestem a küldetésben írt rendszerre kézzel. Ill. az is eltartott egy ideig, hogy rájöjjek, mik azok a narancssárga ikonok.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #21687 üzenetére
Talán kérdeztem már, de te biztos tudod a választ: a fordulékonyságnál, gyorsításnál számít a tömeg (hull, modulok tömege), vagy csak az FSD működését befolyásolja? Érzésre 0 a különbség, bár különösebben nem néztem, de érdekelne, mert harcnál sokat számíthat bizonyos esetekben.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz baphomet #21692 üzenetére
Kösz' a válaszokat mindkettőtöknek! Jó, hogy írod ezt az 50%-ot, akkor már értem, miért nem tapasztaltam sok különbséget (többnyire 50% körül alakult eddig a hajóim tömege, kivéve cargo-val megpakolva). Most, hogy nézem a coriolis-on, tényleg 50%-tól felfelé lassul a hajó (mondjuk ez is fura, mert ilyen sebességeknél a gyorsulásra kellene hatással legyen a tömeg, nem az elérhető viszonyított sebességre, de hagyjuk a logikát az ED univerzumban). A valóságból vett logikával azt gondoltam, tömeget mozgatni nem 50%-tól nehezedik...
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Köszönöm! Egyúttal kérdezném, hogy ki lehetne egészíteni azt a hozzászólást? Van, amit azóta finomítottam, ill. kimaradt (pl. ha a csillag van a hajó háta mögött, akkor nem tudnak - ill. nehezebb - ID-zni, mert kiesnek SC-ből, ha túl közel mennek hozzá, vagy hogy lelassítva gyorsabban fordul a hajó, mint ahogyan a háta mögé próbál valami kerülni ID-hez).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Mit várnak a pénzükért? Adott érdeklődés fenntartása, havi heti x óra stream, bökd ki a logójukat néha, vagy hogy sponsored by $mediacompany? Ill. ha felmondod, milyen szankciók várnak? Mert ha nem súlyosak a feltételek, akkor miért ne vállalnád be? Csinálod, amit eddig, csak még fizetnek is érte. Majd ha esetleg kapsz jobb ajánlatot váltasz arra.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz raymi16 #21761 üzenetére
Nálam az 1-es élsimítás a 0 valójában a terhelés és a látvány szerint is (i7/AMD 290, kicsit meghúzva mindkettő, FullHD). Ha 1 alá megyek, olyan lesz a kép, mintha alacsonyabb felbontásról mintavételezné a pontokat az élsimítás (de ez tűnik a normálisnak, mármint, hogy ezt, ill. ilyesmit is kellene csináljon 1 alatt). 1.5-ön játszom, ez úgy szemre 2x/4x környékén lehet normáliséknál.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz kiskuplung #21801 üzenetére
Kb. egy hónapja én csináltam meg ilyet, de már akkor is bugos volt (vagy esetleg szándékosan nehéz?). Akkor az történt, hogy a fickó kiszórta a cargo-ját, de sokszor nem volt közte elegendő megfelelő canister, ezért miután a megfelelőt összeszedtem, vissza SC-be és megint megkeresni, ID-zni, stb. Tarkította a dolgot, hogy ha lelőttem, újjászületett SC-ben, és SC ugrásonként váltogatta a wanted, állapotát is. Most viszont direkt kipróbáltam 3 különböző állomás által adott küldetést is, és egyszer sem adott a küldetésnek megfelelő canistert a célpont (de hostage egyébként volt közte mindig), többször próbáltam SC és deep space között ugrani is, hátha így nem lesz bugos, de hiába. Viszont azt is észrevettem, hogy az NPC neve ugyan stimmelt, de egyszer sem volt mission target jelző a hajója adatai alatt (a wanted állapotváltogatás egyébként megmaradt); 1 hónapja ezzel nem volt gond.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Nehéz/fura kérdés jön, és főleg azokhoz szól, akik rögzíteni/streamelni szokták a játékot:
Az létezik, hogy az ED eleve csak TV-s color range-et használ a képalkotásnál (16-235, ráadásul 601-es color space-t használva)? Vagy nálam van valami elállítva? Más játéknál jó, ott rendes PC-s szint van (0-255). Lehet ezt esetleg állítani benne?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz kiskuplung #22019 üzenetére
Ha a pénz nem számít, akkor kis módosítással inkább ezt ajánlom. Szerintem KWS felesleges, ha a pénz nem számít, és amúgy is csak kis pénztárcával van értelme (legfeljebb kalóz CMDR-en használva lehet értelme, mert az NPC-ken pártízezer plusz CR-t jelent csak max. - legalábbis én még többet nem láttam). Az Armour azért Mirrored, mert ha már kicsit jobb pilóta vagy, a kinetikus fegyvereket Vulture-ben ülve könnyebb elkerülni, mint a lézereket. Kicsit több a Shield is, jobb az FSDI, Life Supportból pedig sosem elég. Esetleg még azzal is lehet trükközni, hogy két Chaff Launchert teszel fel (de akkor a maradék Shield Boostereket is állítsd át 0A 0C-re) és ezeket felváltva használod, két firegroupban, ha szükség van rá, így gyakorlatilag csak fix fegyverekkel (vagy gimballeddel is, ha nem te vagy náluk célként kijelölve, de a célra nem tudnak fókuszálni, így gyakorlatilag fix-ként működnek), tudnak érdemben eltalálni.
Más: készítettem egy IPSZ warning video-t a "hogyan ne kenődjünk fel az antennatartó konzolra, ha benéztük a manőverező-, fékezőképességet egy e tekintetben jobb hajóból átülve egy rosszabba, majd megzavarodva keressük a landing pad-et" rovatba. Naaagyon sok hely van ott egyébként, már sokszor körülnéztem a tartóoszlopok között, lezsírozva még egy Python is elfér arrafelé. (Bocs' a hangért, úgy maradt a TV kártya is. ).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Harlekin77 #22055 üzenetére
Alapvetően a MS-ot utáld, az direkt szivat, az AMD csak hanyagul programoz.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Nem tudom, én sok értelmét nem látom a fix fegyóknak, annyival nem csapnak nagyobbat a gimballednél és a gimballeddel is lehet fix módjára lőni (SR/Chaff használata esetén). Viszont gimballeddel olyankor is el lehet találni az ellenfelet, amikor nincsen pontosan középen. Mondjuk egy tényleg izmos CMDR ellen, elhúzódó csatára számítva lehet, hogy inkább fix-szel próbálkoznék, mert ott kevésbé kiszámítható a viselkedés, tolhat sok Chaff/SR-t, így ott inkább számíthat az, hogy fix-szel gyorsabban lecsapható.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz rtitusz #22075 üzenetére
Oszd meg velem a mágiát kérlek! Milyen HP-n, melyik fire gombra téve, mi van még mellette a firegroupban, milyen PP/PD-d van, milyen vegyver van mellette, le kell-e kapcsoltatnod modulokat, ha HP-k elő vannak véve, mithagytammégki?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz #14955008 #22069 üzenetére
Nem, a Win10 hibája alatt pl. olyanokra gondolok, minthogy erőszakos, az átlagfelhasználó által nehezen kikapcsolható/elrejthető kötelező frissítés, és amitől a hajam letettem: driverek esetén is ( ). Amilyen beteg fejben ez megszületett, ott még egyéb aljasságok is megteremnek.
The only real valuable thing is intuition.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Algieba: Aurora borealis
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Nyomtató topik
- Motorolaj és szűrő topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- További aktív témák...
- Samsung ViewFinity S9 5k monitor!27"/5120x2880/IPS/10bit/600 Nit/Thunderbolt 4/Machez is/Beszámítás
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W
- HP Z8 G4 duplapresszoros és Z4 G4 windows 11 kompatibilis munkaállomások
- Corsair HX1200 80 PLUS PLATINUM - eladó!
- Google Pixel 8 Pro Obsidian 128gb - Bontatlan, Google gari, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen