Új hozzászólás Aktív témák
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #13150 üzenetére
Pont ezért én szénné bírságolnám az összes olyan gyártót, aki javíthatatlan főelemeket (pl akku pakkot) készít... legyen az német prémium, Tesla, vagy kínai... lassan az autó eldobósabb lesz mint a telefon... és itt nincs mutogatás környezetvédelmi szabályozókra, hogy EGR/koromszűrő stb drága és bonyolult... egyszerűen a gyártók nem akarják (vagy tudják?) javíthatóra építeni a akkukat...
Vagy az autó várható élettartamára kötelező javítási garanciát írnék elő... ha a gyártók normálisak lennének, itt többszörös élettartam lenne várható, mint ICE esetén... de ez az előny a gyártóknak hátrány... az nem javítás, hogy ledarálják az akkut, és adnak másikat!
A Leaf /i3/trió akku javíthatósága a minimum elvárható etalon...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Ezekiell
veterán
válasz Shadowbull #13150 üzenetére
Garis akku szervízelését nyilván márkaszervíz csinálja, nem kérdés. Minden más szervíz a kérdéses itt - nagyságrendi különbség van az akksiproblémák és minden egyéb probléma száma között.
Érted, pl sima karosszéria munkára 4 hónap a várakozási idő most Tesla esetében...
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Assassin's Creed Shadows - Íme a gépigény
- Februárban megjelenhet a HyperOS 2.1 nemzetközi verziója
- Google Chrome
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest