-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #41100 üzenetére
Szerintem igen. Amihez nyulok, az puha. Semmi nem nyoszorog, recseg stb... Egy gagyi dolog van, megpedig a pohartarto.
E92 utan nekem hatalmas ugrasnak tunik.Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
Kint vagyok amcsiknal Austinban bo 1 hete, hat itt alig van bmw-audi-mercedes...
Ha van is, tok gagyinak erzodnek a tomeges amcsi kocsik kozott, olyan vekonykanak es kozben magasnak tunik mindegyik. Total idegenul festenek a forgalomban.
Most bereltem egy dodge chargert, ami 3.6 V6 292 loero asszem, szoval ez az alap verzios itt, es 8fokozatu automataja van. Majd ra kell neznem haverom bmwjenek a 8fokozatujara, mert ha ezek ilyenek, akkor koszi de max gyakori varosi dugozos autohoz veszek automatat... Nekem nagyon nem begyere a dolog tovabbra sem. Ez a fel masodpercet agyalok majd visszavaltok es elindulok dolog nem tetszik bennuk. -
Ck.
addikt
válasz Skimaster #41103 üzenetére
Nem az egész F szériáról beszélek, hanem az F30-ról és az E92-ről, ugyanis csak ezzel a kettővel van összehasonlítási alapom. Az egyik autó 2007-es 160 ezer km-rel, a másik 2014-es 64 ezer km-rel. Az F30 belseje kritikán aluli. Műszerfalon középkonzolt nyomogatva recseg-ropog az egész, az ajtó behúzó fogantyú sorjás, vágja a tenyerem az öntés helyénél és szintén recseg ropog. Kesztyűtartó gagyi és az egész egy műanyag autónak tűnik belülről. Rossz megnyomni a gombokat, azok szintén erősebb nyomásra recsegnek, valamint a nyomás pontjuk sem az igazi... nekem nagy csalódás volt. Emellett a billenthető, nyitható-csukható ajtó zsebek eltűntek, ami számomra óriási fekete pont, helyette csak kivágtak egy fakkot az ajtó aljában. Egyedül az i-Drive miatt eszem a kefét, olyan nekem nincs.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz H.Ezredes #41086 üzenetére
30e-nél gyöngyörű .. ezt is tegnap olvastam, 2014-es 20d, 150e-nél kampóbasszó, ez is első tulajos szalonautó .. van egyáltalán olyan új bmw motor, amit mondjuk 100-150e km-rel meg szabad venni, és nyugodt lehetsz, hogy egy darabig még nem zuhan szét? Vagy ilyet már 15 éve nem tud gyártani a bmw?
[ Szerkesztve ]
-
Anubris
őstag
Sziasztok!
Légyszíves valaki segítsen.
Üzemanyagszűrőt kell-e cserélni benzines E92 N53B30-nál.
És ha igen akkor milyen gyakorisággal? A BMW-nél természetesen lifetime van írva.
-
H.Ezredes
őstag
-
lali81
tag
válasz MPowerPH #41069 üzenetére
nagyon szép autód van! A hátsó lökös jobb oldalán kicsit eltér a fényezés árnyalata. Ez gyárilag ilyen vagy volt vmi vele?
(#41074) Möhe : eléggé odaver ez az E39 is.
én az E60-ra most M küszöbtakarókat keresek, de sajnos nem nagyon bontanak meg szettet ..[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nem teljesen idevág, de hátha tudtok segíteni.
Emelőt szeretnék venni. Ezzel van valakinek tapasztalata? YATO (YT1720) Lényeg, hogy alacsony profilú legyen.Tegnap szerencsésen belementem egy kátyúba, nem mentem gyorsan 70km/h, defekt. Gumi kuka lett, mert 20km-t azzal jöttem.
1200km volt a gumiba... rip.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
nolika
aktív tag
Sziasztok,
Sajnos a halogén izzómmal már nem nagyon látok (beállítás után sem, e46 2003).
Ki vett már utángyártott fényszórót kompletten?
Esetleg foncsorozás (javaslat hogy hova vigyem)?
Polírozás már megvolt. -
molnarpeter
nagyúr
2012+ 1er melyik motorral vehető?
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #40781 üzenetére
Itt egy részletes magyarázat a múltkori lámpás beszélgetésünkre.
Valóban beszerelhető -e az angol lámpa egy balkormányos autóba?
Segítséget szeretnénk adni a használt lámpa vásárlóknak, és eloszlatni pár tévhitet a témával kapcsolatban. Nem feltételezzük a rosszindulatot az eladók részéről, de a tudatlanság sem mentesíti őket a vásárlók félrevezetésének felelőssége alól.
Az európai szabvány szerint a tompított világításnál a fénykéve aszimmetrikus, azaz a saját sávunkban tovább látunk, ugyanakkor a szembejövő vezetőket nem vakítjuk.
A jobb oldali közlekedésnél (Európa nagy részén ez az előírás) a vetített fény jobb oldala magasabb, mint a bal oldala, azaz a fény távolabbra vetül a jobb oldalon. A lámpákon az európai szabványt E betű vagy ECE felírat jelzi, ehhez társul még az LHD (Left Hand Drive = Balkormányos) vagy LL (LinksLenker = Balkormányos) felírat. A lámpa belső alkatrészein előfordul az RV (RechtsVerkehr = jobb oldali közlekedés) megjelölés.
A bal oldali közlekedésnél (Nagy Britannia) a vetített fény bal oldala a magasabb, ezeken a lámpákon is van E vagy ECE jelzés, azonban RHD (Right Hand Drive = Jobbkormányos) vagy RL (RechtsLenker = Jobbkormányos) felírat van mellettük. A lámpa belső alkatrészein előfordul az LV (LinksVerkehr = bal oldali közlekedés) megjelölés.
De mégis mi az, ami átállítható egy ilyen lámpán a fénykéve letörését illetően?
Amennyiben egy balkormányos autóval bal oldali közlekedésű országba látogatunk (vagy fordítva, jobbkormányos autóval jobb oldali közlekedésű országba), vakítani fogjuk a szembejövőket, hiszen azon az oldalon vetít messzebbre a fényszórónk, ahol éppen a szembejövők jönnek. Ezért találták ki, hogy a fényszórókat aszimmetrikus módból át lehessen kapcsolni szimmetrikus módba, letakarva azt a részt, amelyik messzebbre világít.
Ezt az átkapcsolást a Brit szigetországba történő érkezéskor megkövetelik, ellenőrzik a bal kormányos autók esetében.
Az átkapcsolás eleve csak a lencsés fényszóróknál lehetséges. A hagyományos fényszóróknál (BMW esetén általában a halogén lámpák ilyenek) nincs lencse, csak a fényvető és benne egy halogén izzó. Itt nincs átkapcsolási lehetőség, az aszimmetriát egy speciális matricával takarják le, ha a Szigetországban közlekedünk egy balkormányos autóval.
A lencsés fényszóróknál az átkapcsolás kizárólag a szimmetrikus módba lehetséges, nem lehet az aszimmetriát a másik oldalra kapcsolni. Tehát egy angol szabványú jobbkormányos lámpa nem állítható át balkormányos fénykévére és ezért a műszaki vizsgán sem felel meg! (megjegyezzük, hogy nagyon ritka kivétel, pl. E46 Bi-Xenon ZKW fényszóró esetén átkapcsolható az aszimmetria a másik oldalra)Felraktam a nyárit én is végre. Nagyon jó a kocsival menni kellett alá végre a nagy kerék De kéne a gátló mellé egy jó rugó szett is mert azt érzem,hogy az nem elég nekem
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #41117 üzenetére
E46 -nal atkapcsolhato. Az F10 -nel a lampak vetitese pedig vizszintes, vegig, arra pl. azt irja a hasznalati, hogy automata modot mellozve nem vakit, ha a masik oldalt megyek. Kozben meg vakit az, nem is kicsit.
Itt jon a szegyen, hogy baratom 2010 -es Insigniajaban menubol valtoztathato a fenyszoro mod, meg csak fel sem kell nyitnia a motorhazfedelet, ha a franciakhoz er. Es ugyan ugy asszimetrikus lesz a vetites, csak a vezeto oldali vilagit messzebb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Newlachka
őstag
peremezéssel lehet nyerni kb 15mm-t?
úgy hogy ne pattogjon le a festék végig?
1
2
3
4
225/45/R17 van fent, de darálja a szélét.
205/45/R17 menne fel,de ha már lakatolunk lassan akkor peremezném is.
Mik a tapasztalatok?
Ugye felni ET20...E46 ET-je minimum 35 lenne.
De brutálisat mutat vele,kép nem teljesen adja vissza :/ -
Newlachka
őstag
válasz CharlieDrop #41120 üzenetére
én még ezt a felnit nem találtam ET 35+ al..
Mivel 5-ös felnije. Konkáv felni meg vagy Rondell 0021 300+ vagy 0058 200+ vagy vossen 150+ -
CharlieDrop
veterán
válasz Newlachka #41121 üzenetére
hozzáírtam, rohad úgy is, csináld meg és úgy is kell fényezni, szóval nem para, azt hittem patika a cucc, akkor nem bántottam volna, hisz ami rámenne a peremre, abból kijön egy rendes felni Hiszen ebből sem létezett gyáliag 17", mivel egy Styling 95, vagyis 7-er felni, csak 19"-ban van gyári
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gabesz25
tag
-
Gabesz25
tag
válasz CharlieDrop #41124 üzenetére
a vízhőfok csak az e9x/e6x-ből maradt ki, nem?
-
Gabesz25
tag
válasz CharlieDrop #41126 üzenetére
szintén E9x...kerestem már rá megoldást, de csak költésges megoldást találtam
-
Gabesz25
tag
válasz lali81 #41129 üzenetére
igen, erről is van tudomásom, de azt olvastam, az E90 20d-nél valamiért nem lehet megcsinálni
-
Gsx-rr
veterán
Azt a tipusu ulest ami szovet es hasitott bor, lehet felujjitani vagy a kibolyhosodott bor reszt cserelni?
Tud valaki olyat aki ilyet csinal?
-
szőröscica
addikt
-
MPowerPH
félisten
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #41133 üzenetére
osztások? milyen osztások?
BMW001: ó az jó, és rendesen a műszeregységen látni az olajhőfokot is?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #41141 üzenetére
E90-ben nem mozog a skala a piros mezo elott? E60-ban a fordulatszammeron az osztasok sokkal surubben vannak hideg motornal, a benzinesnel kb 5500-nel kezdodnek, majd szepen elfogynak, ahogy melegszik a motor, es a vegen csak 3 vonalka marad a piros mezo elott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #41142 üzenetére
nem érteni mit te mondol nekem most
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ummon
csendes tag
válasz szőröscica #41142 üzenetére
Talán az M3-nál tudja ezt az óracsoport, de amúgy nem igazán.
-
MPowerPH
félisten
Ma vadultam kicsit, 25 fok van kint, meg a nagyobb forgalom elott volt inteznivalom, hazafele es odafele is ugy egy fel orat rugdaltam az autot. Aztan az utolso padlogazas indulasnal jott egy uzenet. "Drivetrain". Semmi egyebet nem vettem eszre, pedig irta, hogy reduced power. Hazaertem, leallitottam. Vartam 10 percet, beinditottam, es az uzenet eltunt. Persze holnap elviszem diagra, mert mar korabban is hallottam, hogy neha furcsa hangja van az autonak.(nem lanc).
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #41141 üzenetére
ODB2 csati BT-szal kommunikál egy tablettel, teloval. Egy Torque[link]-t ráraksz akármilyen stílussal, ugyanazt tudja, mint a következő 2 generáció műszerfala...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #41143 üzenetére
Látod a sok apró vonalat a piros sáv előtt? Na, azok szépen lassan eltűnnek, ahogy a motor melegszik.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #41147 üzenetére
e91-en azok fixen vannak 4,500-tól
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
Az eddig is jó 30i még jobb lett megérettek a cserére ezek is....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄