Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #41800 üzenetére
A kinai gumi csak addig tunhet jonak, amig nem probalsz 'premiumot'. Arrol nem is beszelve, hogy vagy nagyon gyorsan felkemenyedik, eloregszik, vagy elhasznalodik. Azok a premium gumik, amik alapbol is izom autokra vannak fejlesztve, lasd M5, RS6, Ferrari, stb..., azok mogott azert eleg durva kemia van, es igazabol ott van a kutya elasva, no meg a gumik szerkezeteben. A sorozatgyartas elotti tesztelest, majd minosegellenorzes mar meg sem emlitem.... Hankookba azert rokoni korben van eleg nagy belelatasom, lattam mar mind a gyartas folyamatat, minosegellenorzest, es a fejlesztestortenetet. A minta alt. csak masodlagos, ezert is latni, hogy a sok kinai gumi a majd azonos, premiumrol koppintott mintaval is osszefossa magat egy-egy teszten.
Melyik is az a kinai? Mert volt szerencsem parhoz, de azok abba a kategoriaba tartoztak, amit kivonatnek a forgalombol. Gumis temara nagyon erzekeny vagyok, foleg draga autoknal tudja kiutni a biztositekot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #41801 üzenetére
Hiába mondod Ma is mentem F10-el vadonat új Dunlop SP SPORT MAXX GT-vel gyári csillagos gumi... vagy E39 en szintén 1 szezonos Continental SportContact 3 ( hozzáteszem kézi váltós chipes volt és ha nagyobb sebességgel akartál bemenni x y kanyarba tolta az elejét ) vagy E60-akon Michelin vagy Z4-en Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 E90 stb stb Ha ezek szar guminak számítanak akkor tényleg nem tudom milyen a jó..... Nem azért mondom,hogy fényezzem hanem azért mert jó. És nem érdekel semmilyen Német Angol teszt. És az,hogy milyen kitalált/nem kitalált összetétele van milyen koppintás. Engem az érdekel,hogy mit csinál az úton !!!!!!!!!! De mondom mindenki vegye azt amit jónak lát én nem akarok senkit meggyőzni csak azt sem szeretném,hogy nekem aki mindent kipróbált meg legyen magyarázva,hogy amivel megyek és tapad az tulajdonképpen szar és nem tapad... Ez vicc...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #41802 üzenetére
A Dunlop SP SPORT MAXX GT az nem egy jo gumi.... Es mar vagy 9 eves. SC3 nem volt rossz, de nagyon regi fejlesztes, az ujak mellett mar nem rug labdaba, nem beszelve arrol, hogy 10k km alatt nullara kopik. Goodyear eagle f1 egy igazi hulladek, kevered az Asy 3 -al, ami pedig nagyon jo all around abroncs, siman top3 -as gumi. Vizen pedig verhetetlen.
Megvaltozna a velemenyed akkor, ha feltennel a sajatodra egy premiumot, ennyit irtam. De ha gondolod, es otthon leszek, csinalhatunk egy fekprobat 200 -rol valami eldugott helyen, es kiderulne ki all meg elobb, es mennyivel. En ott hatranyban lennek, mert az autom egy 200kg -al biztos nehezebb, ami azert jelentos kulonbseget eredmenyezhetne.
mod: Latom a gumit, amit vettel. Az F10 -re, Audi A6 -ra, E Klasse -ra pl. nincs is meret belole....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Newlachka #41804 üzenetére
Kormoran volt felesegem faterjanak 1.8TD 20 eves Mondeojan. Nem volt vele problema, soha nem porgott ki az elso kerek, pedig meg TC sem volt benne. Jah, es birta a murvas utat is.
Minden autora mas gumi valo. Aki csak varosban hasznalja az autot, es egyebkent sem aszfaltot szaggat, akkor jo a budget. Varosi kisautomra(na olyan nincs) en sem vennek draga gumit, mert sokra nem mennek vele. De pl. egy Amperara se UHP -t vennek, hanem valami jo 4 evszakost, pl. CC+. Ha Z4 -em lenne, akkor meg biztosan Michelin Pilot Sport Cup 2 -ot, vagy Pirelli P Zero Trofeo R -t vennek ra, es esoben inkabb felreallnek, avagy el sem indulnek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #41808 üzenetére
Abbol is van 2 tipus, ami inkabb havon, es ami inkabb szarazon domborit. Michelin CC -je pl. szarazon is megverte az osszes kinai fosht, vizen megugy, es meg par premium nyarit is. De havon kicsit gyengelkedett... Na bumm, nem Skandinavia, nem sok havas napot kell atveszelni, es fagyban azert a teli gumik szintjet hozza.
Evi 10k km-re szerintem jo valasztas. De nagyobb teljesitmenyu autora mar szinten nem kapni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #41810 üzenetére
A nagyobb teljesitmenyt ertsed ugy, hogy F10 -re pl. mar nincs meret. Szoval magara az auto kategoriajara gondoltam, es a sportosabb meretekre, amivel az erosebb autokat szerelik. Talan 3er -re van, 16-17" -ban, meg kell nezni.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #41814 üzenetére
Egyébként ha jól emlékszem 22" vagy 24" ig vannak méretek.Ha nagyon érdekel hívd fel és elmond mindent. Sőt megkérdezhetsz BÁRMIT a gumikról fog választ adni
Czinkos Zoltán 06 30 286-9928
(#41816) BMW001
Élből benne sincs itt a 235/40ZR18 miközben nekem az van elől. Gyárt más méreteket is mint amit itt találsz....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #41815 üzenetére
Itt van az osszes kaphato meret a gumibol.
mod: Igen, tenyleg van, a meretemben is, igaz csak elore. De nem tudod lecsekkolni, hogy milyen mereteket kapni, nincs lista rola, weboldalon sem. Talan ez pontos, mert listazva van kulon az elerheto es out of stock meret is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #41816 üzenetére
Mondom annak írtam le a számát aki forgalmazza itthon ő megmondja,hogy milyen méretek vannak pontosan illetve bármit el tud mondani a gumiról.
Teljesen véletlen kiderült egy ismerősöm E90 335i ( talán húzva is van ha jól emlékszem )re vett ilyen gumikat hátra és hibátlan azt mondta...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #41800 üzenetére
A sok hülye meg slicket rak a kocsira, hogy jobban tapadjon, esőben más mintát választ, aztán csak a csodakínai kéne.
Szép amit leírsz, csak fizikailag nem jön össze. Ha tapad, akkor van gördülési zaj. Ami jó szárazban, az nem jó esőben. Ami tapad az gyorsan fogy.
Éppen te szarozod le a több, mint 100 éves múltú gyártókat a béna mérnökeikkel, tesztjeikkel együtt. Szerinted, ha van ilyen, a franciák, németek még nem jöttek rá, de a kis kínaiak, akik 10 év gyártanak már megtalálták?!
Én is kipróbáltam kínait-westlake, fogott, mint állat, kopott mint állat, úszott a vizen, mint állat.
Most kipróbálom egy másik kínai gyártóét-zestino kemény, meg közepes keverékét, remélem az nem fogy el néhány gyors kanyarban. Közúton, meg szar PS4-et használok, ami kicsit hangosabb, mint az előző PS3, de összeségében jobban tetszik, bár nem egy csodakínai szint...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Newlachka #41821 üzenetére
Ha egy nagyon jo, de joval olcsobb kategorias gumit akarsz, akkor ott a Falken Azenis FK510. Tenyleg olcso, Hankook ala van arazva, es rendre ott van az elmezonyben, barmelyik tesztet is nezed. Azt nem tudom, milyen gyorsan kopik, de UHP gumitol egyebkent sem lehet nagy futast elvarni.
Ezt pont nem Neked irtam, ugy masoknak is szolt, ha nem akarnak nagyon sok penzt elkolteni, de azert szeretnek nyugodtan a volan moge ulni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Newlachka
őstag
válasz MPowerPH #41822 üzenetére
nem tervezem gumit venni a következő 3 évben.Friss kormorant vettem.
Ezt is csak azért,mert tapasztalatlan vagyok,és valami középmezőnyös gumival beérem.
Tényleg ez a 118LE -5-10% ami elöregedett belőle, nem igényli azt,hogy olyan teljesítményű gumit vegyek ami race/pro.
Végig olvastam 4-5 tesztet,meg márka besorolást, ugye a kormoran az michein low budget termék, amire azt írták,hogy 3-5 éves technikát vonultat fel a középső szegmensben.Nekem ez jó.
HA egyszer oda jutok,hogy egy 3-4-500 le-s gépszörnyem lehet, akkor nem fogok a gumin "spórolni". De ez nem ma leszEzredes: Lassan hidrotőke csere lesz a kocsin,te szoktál használni valami motor mosó adalékot, vagy valami ilyesmit csere előtt?Vagy kell valamit önteni az olajhoz mondjuk csere előtt 1 hónappal(1000km-rel)?Vagy lehet ideiglenesen valahogy csöndesíteni a tőkéken?Hidegindításkor kopog míg üzem meleg nem lesz.Még 4500km-re van az olajcsere ami nekem kb 3 hónap...M43b19
Hány tőkém van?
Mekkora meló a csere?És kb ktsg?
köszönöm[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #41820 üzenetére
1. Közúton van használva a kocsi nem slick-el fogok járni több hozzáfűzni valóm ehhez nincs
2. Mi köze van a tapadásnak ahhoz,hogy megyek egyenesen és szép csendesen fut ??????? Ezt a mintázat határozza meg leginkább. Rengeteg jó gumi van ami szép csendben fut és PRÉMIUM gyártó... Vedd külön azt mikor tolod neki és úgy veszed a kanyarokat... Én nem erről beszélek.
3. Éppen ÉN nem szaroztam le a gumigyártókat és adott gumikat ( a tesztek nem érdekelnek amit én tapasztalok nekem az a lényeg... Ha mindig a teszteknek meg a reklámoknak hinnék pl: ATE féket raknék fel közben meg ki akar esni a kerék annyira szarok )
4. Nézd meg mekkora a "kis" Kína.... Manapság szinte mindent ott gyártanak . Természetesen akkor minden ami onnan jön szar? Te nem ismersz valamit azért szar.... Képzeld gyárt oda a BMW Li modelleket 5-ös sorozatból ami sehol máshol nem kapható ilyen se létezik mert te nem ismered.... Szar ez a Kína... Kevesen vannak kicsi területen kis tudással... Kína ma már nem egy elmaradott ország... Fejlődnek nem is keveset...
5. Ki mondta ,hogy nem kopik ? Leszarom,hogy kopik az érdekel,hogy fog. De lehet abban igazad van x y pályán 1:55 helyett csak 1:58-at tud na bumm
6. Nem értem ,hogy mikor fingod nincs hol hogyan megyek és milyen volt előtte + más kocsik / gumik,hogy viselkednek akkor miért mondod arra,hogy az szar az nem fog nem jó.... Mint említettem közúton használom és megfelelő nekem... Mondjuk ha annyira egy szar nem értem azt se,hogy miért nem tekeri a jövő hétig a gumit a kocsi miért nem csúszok el keresztbe mindenhol... De persze mind1 mit érzek mindegy mit mondok az úgy is szar mert pont te egy olyan ember vagy a fórumon aki mindenbe és mindenkibe beleköt..... Tovább erről nem is akarok beszélni....►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #41824 üzenetére
Nem kötekszem, de ha valaki leírja a véleményét valami olyanról, amiről nekem más a véleményem, akkor oda rakom mellé.
Azt írtad, hogy tapad, meg tapad, meg tapad... Azért írtam oda, hogy ez nem teljesen így van. Egyik kategória közúti abroncs (túl-ig sokminden belefér), ami sok mindenre jó, de azért nem tapad akkorát. Van a semislick, ami már jobban tapad (kb. mintha másik kocsi lenne alattad), de a legjobb a slick (ezekből is van millió fajta), ám ez ha nem jól van használva (melegítve, kopva) a közúti gumi tapadását sem tudja...
Mérés nélkül a gumiabroncs inkább hit kérdés, én sem akarom ezt tovább folytatni. Az, hogy azt írtad, hogy úgy érzed teljesen rendben van, Közúton úgysem számítanak a tizedmásodpercek, fontos, hogy úgy menjen az ember, hogy ő meg a körülötte lévők biztoságban érezzék magukat.
Nekem a 255-ös michelin ps3-4et eltekerte a 300 Nm, mondjuk nem gyári áttétel van a difiben, meg könnyebb is a gép, mint egy E39.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #41828 üzenetére
En a PS4S -el uj autot kaptam... Nem nagyon kapar el, igaz teljesen nem kapcsoltam ki semmit, csak sport+ -ban volt. Pedig itt 730nm csavarja. Helybol indulasnal is okes, bar szerintem 1st fokozatban nem engedi ra a maxot a kerekekre.
Nem csondes gumi, de ez nem ECO. Gordulesi ellenallasa is nagy, mert tobbet eszik vele az auto. De esoben szerintem top, minden teren!
Ahogy irod is, nincs olyan gumi, ami mindenben jo. Ami tapad, az kopik, hangos, es nagy az ellenallasa.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #41824 üzenetére
Ebben engem se fogsz meg gyozni... mas tema:
Mondjuk ez az ATE fikazas is erdekes mert en is anno azt vettem bele mivel E39-en a komplett gyari(!) fekrendszer is az... mi tobb a vagott powerdisk, gyak. ugyan annyi volt mint a "gyari sima" tarcsa. Ev vege fele lesz esedekes a csere, jo 4-5 ev es 100.000 km hasznalat utan. Az meg eszement mit fog es mit lassul meg igy is az auto pedig mar a vegett jarja a tarcsa es a betet is. Persze akkor most kontrazhatok, lehet a P Zero miatt
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz chess001 #41828 üzenetére
miert baj, h eltekeri? amugy mostanag (utobbi 10 ev) indokalatlanul szeles gumik kerulnek mindenre amit az auto teljesitmenye persze nem indokolna.
jo pelda, hogy anno siman adtak E39 540i -et 286 loval 225-os gumikkal gyarilag.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Newlachka
őstag
válasz MPowerPH #41827 üzenetére
az a baj,hogy nekem is castrolt raktak bele tavaly, és még olcsó sem volt, erre úgy kopog hidegen,mint egy rossz e190-es merci...
És ugye itt jön az,hogy vagy átk*rtak az olajjal,és hordós ment bele, vagy új olaj ment,de újrahasznosított, vagy tényleg hidrotőkések vagyunk.
Amúgy olajnak színe állaga jó, nincs megégve 5000km után nem fekete szép "aranyos" színe van.
Azért kellene valamit kipróbálnom,hogy ne potyára költsem el ezt a pénzt ha csak az olajcsere is elég lenne.
Úgyis minden maradék pénzt elvisz a lakatolás,fényezés.
HA 8 tőkém van akkor INA tőke 3200/db meg 10k egy szelepfedél tömítés,meg 20ból megvan az olajcsere kb.
Ez így kb 70 lesz.
HA meg egy másik olaj megoldaná a problémám akkor meglenne 20-ból.
ne értsétek félre beleöntöm a pénzt amennyit kell,de mire a két első ívet cserélem,2 küszöb, 2 hátsó ív hólyagzik, Touring szval hátsó ajtó is javítást igényel.Mire ezt lakatolják,fényezik lesz vagy 2 kiló.
Xado-t kérdezgetem,de én nem bízok az ilyen csodaszerekbe... -
H.Ezredes
őstag
Én nem akarok meggyőzni senkit Nekem teljesen mind1 ki mit vesz. Mondom erről tovább nem akarok beszélni. Sajnos saját ügyfeleknél többször találkoztunk,hogy szar volt az ATE ( utána felraktunk mást és jó let... ) Más szervizektől halljuk,hogy fosok az ATE-k. Ismerős alkatrészesnél 3 szett van most garanciába mert szarok más ismerős is írja,hogy szar a saját kocsiján ismeretlenek is + most is egy srác megkeresett,hogy az új ATE féke ráz hiába lett felszabályozva 2000Km után ismét ráz. Tehát még egyszer utoljára elmondom ,hogy azért mert a féknyereg ATE TRW LUCAS vagy bármi más még a saját termékeik lehetnek szarok. Tegnap voltam szakmai kiállításon megnéztem egy csomó féket futóművet egyéb alkatrészeket és beszállítók kiállítását. Sok emberrel beszéltem a saját termékét mindenki isteníti persze van aki elmondja mi hogyan és miből készül stb stb....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #41837 üzenetére
Az mondjuk durva. Azert oda kellenenek pacskerok.
Ezredes. 510k -ert lenne lehetosegem kidobni a CIC -et az autobol, es menne bele egy NBT EVO ID6. En mondjuk elpasszolnam a CIC -es szettet utana egy 120k korul. Erdemes? (nem az, mert kidobott penz, de gondolom ha a sima NBT -hez kepest nem is, de az EVO -hoz kepest mar nagy a kulonbseg)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #41838 üzenetére
már az NBT is érezhetően jobb mint a CIC az NBT EVO meg tényleg naprakész.
Milyen pluszt ad egy NBT rendszer?
- Nagyfelbontású HD kijelző, hatalmas fényerővel és élénk színekkel
- Nagyon gyors animált magyar nyelvű menürendszer
- Beépített 250 Gb merevlemez a zenék és a navigációs adatok tárolására
- USB médialejátszás film és zene (MKV, AVI, XVID, MP4, MP3, FLAC)
- Nagyon gyors szintén magyar nyelvű navigáció, 3D-s épületekkel, rengeteg részletes POI-val
- Internet böngésző
- BMW Online hozzáférés (Időjárás, google search,RSS hírek magyar nyelvű felolvasóval)
- BMW Apps (M-laptimer telematikus rögzítő, Webrádió, Glympse nyomkövető, GoPro kamerakezelő, Spotify, Deezer, Aupeo és egyéb alkalmazások amik folyamatosan bővülnek)
- Touch I-drive kontroller kézírásfelismerővel és touchpad funkcióval
- Sportkijelzők és részletes jármű és útvonaladatok, stb.
- Bluetooth audió átvitel
- Stabil telefonkezelés bluetoothon
- Tolatókamera emuláció! Egy sima 5-10e forintos kamera simán beköthető a retrofit adapternek köszönhetően.Lehetne még folytatni a listát mert rengeteg kis apróság van ami megkönnyíti az életet
NBT (központi fejegység):
- ID4 operációs rendszer
- USB mp3, mp4, avi, mkv lejátszás
- internet böngésző, BMW live
- BMW alkalmazások kábeles kapcsolaton keresztül (webrádió, stb)
- 250 GB merevlemez
- bluetooth zenelejátszás és kihangosító
- Nvidia grafikus processzor a gyors térképkezeléshez és menürendszerhezNBT 2 Evo (központi fejegység):
- ID5/6 3D animált operációs rendszer
- USB mp3, mp4, avi, mkv lejátszás zoom funkcióval
- Apple Carplay és Android képrenyőtükrözés wifin
- BMW alkalmazások wifin (webrádió, stb)
- 250 GB merevlemez
- bluetooth zenelejátszás és kihangosító
- 3D grafikus processzor a gyors térképkezeléshez és animált menürendszerhez
- Továbbfejlesztett intelligens hangfelismerő rendszerDe ez csak pár dolog.... az NBT rendszere a CIC hez képest is sokkal gyorsabb
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz molnarpeter #41836 üzenetére
Más lett a motorvezérlő (mondjuk elvileg ABS még van, meg is lehetne csinálni), de amúgy is szinte mindig kikapcsoltam, hogy érezzem a gépet, de azért közlekedésnél azért minden segítség jól jön... Most klímám sincs, az jobban zavar.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #41842 üzenetére
Ezek otthoni arak, F10 topikban talaltam a sracot, aki ezzel foglalkozik. NBT -re valo atepites 400K, NBT EVO ID4 520K. ID4 es ID5/6 kozott igazabol kezelofeluletben van elteres(NBT megjelenes avagy mar az ikonos), ID4 -nel mehet a frissites 6 -osra, ID2 -rol nem, mert a 2GB rammal fagyogat es restartol.
Minden benne van, legfrissebb szoft, es e mellett az egesz auto megkapja a frissiteseket melle, semmi sem marad ki.Amit kapsz vele, hogy igazabol lesz egy faceliftes F10 -ed(avagy EVO -val jobb is). Igy az autot sem nagyon kell cserelned. Nekem most van screen mirroring, de nem mukodik jol, mert egy kulon box -on keresztul megy a kepernyore, aminek a felbontasa sem az igazi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #41834 üzenetére
Ha igy van akkor muszaly leszek majd gyarit venni amit ugye az ATE gyart a BMW-nek. Nem ertem, hogy a sima utangyartott minsege miert romlott ennyit? Mondom nekem semmi gondom nem volt veluk. Regen minden jobb volt, ugye?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
H.Ezredes
őstag
ATE nem gyárt BMW-nek tárcsát. BMW-nek senki nem gyárt tárcsát !!!! Magának csinálja a tárcsát de ezt már párszor leírtam.... fékbetétet gyárt pl Textar Jurid de azok mind különleges BMW keverékek amit utcai forgalomba szigorúan nem hozhatnak.... Egy bolti Textar nem lesz olyan keverékű mint egy BMW-nek készített gyári dobozos Textar feliratos VMW Betét.... Ezt a tárcsás dolgot,hogy x y gyárja felejtsétek el.... Féknyerget csinál ATE Lucas TRW stb
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok nekem tapasztalatokat és véleményeket mondani e60 FL 525D automatáról??
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Óra topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- E-roller topik
- Tőzsde és gazdaság
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest