Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz powered #41943 üzenetére
Ha gondolod keress meg nyugodtan vezérlés cserével vagy bármivel Ilyen futás mellett már nem csak a vezérlést illik cserélni hanem tisztítani a szívósort hűtőket kitakarítani stb. Sokan ezeket meg se csinálják.... turbó is kérdéses lehet. De igazából vásárlás előtt kell egy átnézés és akkor kapsz egy képet a kocsiról
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz powered #41948 üzenetére
Ha volt cserelve, es van rola paper, akkor az jo. A vezermulanc 300k korul megvan, szamlaval, garanciaval.
A gyulladas legfobb oka az, hogy ezeknel a dpf palast elreped es a nagy ho(szurolangot kepzelj el) miatt langra kap a motorter.Ok is egyszer 20D-k voltak.... Es nagyon sok ilyen van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #41953 üzenetére
Ez,hogy jön ki ??????????? Főleg tisztességesen megcsinálva.... 300K-ból 80K az áfa 220-ba,hogy jön ki az anyag+MD ?????? beszéltem én olyanokkal akik "occsssóóéért" valaki nem is gyári alkatrészeket rak be nem tisztítanak semmit se... RENDESEN TISZTESSÉGESEN megcsinálva SZÁMLÁVAL 300-350K-hoz köze nincs......
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #41954 üzenetére
Facebookon F10 topikban egy csoka csinalja, ennyit ker el. Csak gyari alkatresszel dolgozik, sajnos meg olajbol is csak a gyarit hajlando tolteni.
Ha kell, leirom a nevet is. 6 hengeresekhez egy kicsit dragabb, 350k korul.
O csinal NBT retrofittet is, codingal egyutt.Te azt nem vallalsz veletlenul?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #41958 üzenetére
Bozso Attilarol van szo egyebkent, azt hiszem O az egyik adminja az F10 csoportnak.
BMWTech -tol kaptam az 510k-s ajanlatot az NBT EVO -ra, O egy masik szemely. Ok coding -olnak, retrofit -elnek, nem szerelok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
Én is szoktam tőle venni ezt-azt, mint sokan mások, mert legalább ad tovább valami mennyiségi kedvezményt. A jófej szerelők azt megtartják + munkadíjat ugyanúgy elkérik...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
Srácok nem tudom ki mivel foglalkozik, de csodalkoznék, ha más területeken nem ugyanez lenne. Gyártói visszateriteseket is simán elteszik a cégek meg a marketing pénzeket, nem adjak oda a legfontosabb ügyfeleknek. Okosan visszaforgatják növekedési céllal, vagy kiveszik osztalékba. Az afazos dolgokat meg ne vegye mar senki úgy, hogy azt el kell osztani ügyfeleknek, miközben az vállalja a felelősséget aki megkerüli. En se vagyok szent de az álszentséget annyira ruhellem... meg a sok elvárást... a másik oldalon meg ha van rés tuti kiaknazzatok.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
Igen, volt a TC-n is cikk, hogy szegények csak így tudnak a felszínen maradni. Ott indul, hogy 6e-s óradíj a min, a munkafázisokat ebben számolják (megvan, hogy mire mennyi), meg az alkatrészárakat megmutatja X és neki X-20-50%-ba van. Flakonos olaj áron a hordós stb...
Én ott tartok, hogy nézem a csápos emelőket, hogy hol akciós.
Mondjuk itt legalább ki tudod számolni, hogy mennyit tett zsebre, a péknél már nincs ennyi rálátás se...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Akkor nem irtam uj nevet, ismeri mindenki a sracot, becsuletes, altalaban minden van nala, csakagyari hozzaallas, es tenyleg nagykeraron adja akkor is, ha csak az alkatresz kell.
En a magam reszerol meg soha nem voltam nala, nem is vettem tole semmit, de latom, hogy masoknak segit, mit ad el, es mennyiert javit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
válasz molnarpeter #41965 üzenetére
3x8x21 azaz ez 100% kihasználtsággal 250 nettó amin a vállalkozó nem keresett.
Mutassatok egy céget aki ennyi órát elad (nem állami szektorban) es ennyi órát tud dolgoztatni.
6-al is ki lehet számolni... nem keresnek rosszul de ha valaki tisztességes az sose lesz tele... ha megtartja a bardiunix 30-40-et amihez tartja a forgalmi elvárást.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
Az Attilánál valóban jók az árak, én sem értem hogy csinálja, de nem is érdekel, más kérdés, hogy van-e olyan szerelő, aki berakja -és ezáltal csökkenti a hasznát..egyre kevesebb van ilyen sajnos, valljuk be, mert ők is ebből élnek. Még azt szokták mondani és azzal hajtanak el, hogyha szar alkatrészt viszek, akkor áll fent az autó az emelőn, amíg megjön a jó alkatrész és addig nincs bevétel, szóval fizetheted a rezsióradíjat. Ami meg tény, hogy a jól dolgozó és nem drága szerelőnél az utcán állnak az autók, és tényleg türelem kell hozzá..
-
bjoey
csendes tag
Sziasztok!
Egy igen nehéz döntés előtt állok.
Egy ideje tervezem az autó vásárlást, első autóm lesz. Szüleim autója és a céges autó jóvoltából egy 15-20e km már benne van a lábamban 5 év alatt, így nem teljesen a kezdő kategóriába tartozok.
A kiszemeltek az e46 318i és az e46 320i.
Tudom hogy a 320i sokkal jobb, egy barátomnak ilyenje van, vezettem is, nagyon tetszett.
De menyasszonyom szava is sokat nyom a latba, és ő a 318i fele hajlik, mert 300e-400e forinttal olcsóbb a hahun átlagban a 143 lovas 2003 körüli 318i.A 318i-t még nem vezettem, ülni azonban ültem benne, és a teljesítménye nekem bőven megfelel, főleg szüleim 1.4 focusa után
Szabad venni 318i-t, és így menyasszonyommal megtartani a békét, hogy jóval olcsóbban jutunk hozzá az autóhoz, vagy mindenképp 320i legyen?
A járulékos költségei miatt én is a 318i-re hajlok, de rengeteg órát töltöttem a topik visszaolvasásával, és látom hogy mennyire jó a hat henger.
Kérlek, erősítsetek meg egyik, vagy másik választásban.
Köszönöm! -
STC Speed
őstag
válasz szőröscica #41976 üzenetére
De attól még megy
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #41976 üzenetére
Nem kerul olyan nagy loveba egy motorgeneral ezeknel...
Don't Tread On Me
-
bjoey
csendes tag
válasz MPowerPH #41979 üzenetére
Köszönöm a válaszaitokat!
Egy olyat kérdezhetnék tőletek, hogy szerintetek mi nagyjából az az ár, amiért egy 320i-t érdemes megvenni?
Tudom hogy nagy a szórás, és mindnek más az állapota, de úgy egy nagyjábóli értéket tudnátok mondani? Persze a vételárra, mellé szervízre lenne félretéve. -
chess001
aktív tag
Ha elviszel egy szerelőt magaddal, vagy a kocsit hozzá, akkor azért az aknákat ki tudod kerülni + az adásvételi szerződés is véd. Ha az olajakat lecseréled, akkor a hiba, csere azért nem 1-2 nap alatt jön elő. Ha igazán jót akarsz, akkor inkább 2.5-ös vegyél, az sem durva, nem kell mindig teligázon menni, de van benne tartalék, úgy áll össze a kocsi.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szőröscica
addikt
Megint egy kiegett 520d: [link] vagy inkabb
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #41983 üzenetére
Ezfasza...
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #41983 üzenetére
Nem gond... Jo az a 520D.
Ettol fuggetlenul en osszeallnek a sertettekkel, es csoportosan perelnem a BMW -t. Mert itt valami hatalmas problema van, amire nem csinaltak visszahivast, pedig ez mar az eletveszelyes kategoria.
Inkabb egy csalos Audi, mint egy ilyen kozveszelyes szemetdomb.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #41985 üzenetére
Ki kell hajítani a DPF-et és soha többet nem lesz gond se a DPF-el magával se eltömődéssel se kiégéssel. Egyszerűen megoldható egy kiváltó csővel. Én biztosan kivenném.... A másik meg,hogy a turbót ezekbe kell cserélni mert a tapasztalataim alapján akár 150-200E Km-nél szarok lehetnek és ha még fel is pörög a motor dupla öröm....
Nem maga a motor a szar hanem a DPF egység... 2011.09-ig ( És csak F10 F11F25 ) gyártották utána változtattak rajta és az már minden más karosszériába az került ( F10 F11 F20 F30 F31 stb... ) 2011.09 előtt gyártott biztosan nyűgös lehet és a másik,hogy a turbót idejében fel kell újítani vagy cserélni nem kell megvárni,hogy széthulljon.... És persze a vezérlésre is odafigyelni.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #41986 üzenetére
Szerintem a DPF maradjon benne.... Itt az UK -ban most szigoritottak, nezik a fustolest, es ahogy lehet, a dpf -re is ralesnek. Ha valami gyanus, egybol buko van. Az pedig draga lesz....
BMW -nek kellett volna visszahivasban cserelni az osszes erintett modelljuknel. Bar ez is furcsa, mert csak F10 -rol hallani.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #41989 üzenetére
Itt HU-ba másképp működik a rendszer... Én meg azt mondom inkább ne égjen ki a kocsi úgy,hogy ott ül bent a család.... Nem fogják ezt soha senkinek kifizetni.... DPF miatt csinálhatja egyszer illetve még a turbó is szeret szétmenni és ha a motorolaj bekerül a DPF-be meg mindenhova máshova az még tud bajt csinálni. Esetleg elvetemedik a szelepfedél/eltörik/elreped és szivárog a motorolaj szintén rá a DPF/turbóra. Miután kiégnek már nehezebb/kb lehetetlen megállapítani mivel elég az összes műanyag és összeolvad minden... De egy biztos a DPF nyűgös és a turbók is !!!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Newlachka #41991 üzenetére
Ne legyen rá szükség, de itt egy megoldás autó ablak kitörésére belülről Persze jobb egy céleszköz, főleg, ha elektromos a fejtámla is
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz molnarpeter #41992 üzenetére
nekem van a kocsiban egy üvegtörő.. persze úgyis kint kellene ha nem tudok bejutni,de jó ha van, ahogy a poroltó,5 mellény,meg ilyen apróságok a pótkerék helyén.
(komplett csavarhúzó készlet, fogó,vágó eszköz,izzó készlet,egy szilikonos lehúzó,egy jégkaparó) meg miegymás
de ezek manapság már alap dolgok.[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz molnarpeter #41992 üzenetére
Sokkal egyszerűbb kétlábbal kirúgni a francba, mint ütögetni... A biztonsági öv kicsit neccesebb lenne, ha beragad, azt nem egyszerű szétszedni céleszköz nélkül. Nem véletlenül van a versenyautókban tűzoltó rendszer, áramtalanító és üvegtörő-övvágó elvárva.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest