-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maxell014
senior tag
válasz szőröscica #40400 üzenetére
Nem két széles, akkor megy előre hátra a 235/45. Köszi!
-
BeZol
őstag
válasz macska55 #40398 üzenetére
A D gyorsabb lesz, mert ha még azonos lóerős is lenne mindkettő, a D-nek több a nyomatéka is.
Alapjáraton hangosabb a diesel (ez is hangszigetelés kérdése, és h kint v. bent vagy a kocsiban), menet közben viszont a hangszigeteléstől függően bizonyos fordulattól biztosan hangosabb lesz a benzines, mert szimplán nagyobb fordulaton pörög, de ez kétlem h zavaró lenne.
Oh, már a legelején büdi lesz a D, de ez főleg garázsba betolatáskor lesz feltűnő, máskor kb nem. Én pl. minden egyes alkalommal, miután betolatok a teremgarázsban a helyemre és megyek kivenni a csomagokat, akkor szívom be szépen az elégetett diesel maradványát, és hát nem kellemes, de azért egy benzinesnek is van egy jellegzetes bukéja, még ha nem is ennyire tolakodó.
Hát a szervíz jó kérdés, de ha tényleg főleg városban használod a benzinest, akkor biztosan olcsóbb lesz szervízelni, mintha ugyanezt a dieselessel tennéd, egyébként szerintem ma már egyforma mindkettő szervízköltsége, kérdés inkább az, hogy mennyire megbízható a benzines motor, mert a diesel bizonyítottan jó, HA 160+ezer km után vezérműláncot cserélsz, biztos ami biztos alapon, viszont ez a sok városi használat nem tesz jót neki. Olyan 10-15km után melegedne be a motor, szóval kb. folyton hidegüzemben használnád, ezért extra fogyasztása is lenne és nem tudna a dpf regenerálni, hacsak nem mész 1-2 hetente egy hosszabb kocsikázásra városon kívül. A benzines hamarabb bemelegedne, hamarabb elérné az üzemi hőfokot, ezért esélyesnek tartom, hogy városban a dieselhez hasonlóan fogyasztana. -
chess001
aktív tag
Új BMW nél nincs az az akció, hogy 5 évig nincs szerzivkoltseg?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz macska55 #40398 üzenetére
Nekünk új x5 van. Szar dízel. Ne vegyél dízelt. Kivéve ha pösti vagy. Én csak városban használom. Annyit eszik,mint 10 cigány gyerek. vegyél plug int. Pláne ha céges lesz,akkor sok adótól megmenekülsz. (Ha létezik plug in)
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
macska55
újonc
válasz molnarpeter #40405 üzenetére
hiába 5 éve
30000 km vagy 2 évente cserelik az olaj
szóval ha évi magyar átlag 20km mész csak 2 olaj csere ingyen lesz
én az gondoltam évi csere, de az csak egy reklám. -
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #40406 üzenetére
GLC 350e simán jó lenne például, propelleres hibrid csak földszinten van
-
negro
őstag
válasz Maxell014 #40399 üzenetére
255 -re mar 9J kell azert. Meg 8 es 1/2 J -esen elmenne. De ha eleve egyreszes 8J -es a felnid akkor elore-hatra 235 es kesz! Total feleleges lenne 1 centiert mas meretet venned arrol nem beszelve lehet az ABS tombodet is bezavarna mar az elteres a tengelyeken szerintem!
En is egyreszeses 8,5J -es 18" -os BBS -el jarok nyaron es 235/40 van korben...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Szerintem nem eszik olyanforron a kasat, foleg itt UK -ban. A tobbsegnek diesel autoja van... Egyebkent is itt hatvanyozottan zuhan az autok ara az evek elteltevel, nem fogjak egy csapasra elertekteleniteni az osszes euro 6 -nal gyengebb besorolasu diesel autot.
Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
válasz molnarpeter #40408 üzenetére
Isten ments,hogy leüljek a földre. Kivéve egy fasza sport ajutó
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #40411 üzenetére
Tank méretben már csinál a bmw is hibridet, csak kisebb SUV nincs Egy i8 pont jó lenne neked, hibrid is, sport is
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz molnarpeter #40412 üzenetére
Nem jó,mert ja de,van benne hang generátor (hangszóró)
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Xero
nagyúr
válasz molnarpeter #40408 üzenetére
Haver most azt kért céges autónak. Kíváncsi leszek rá nagyon.
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #40420 üzenetére
Kvótába befért a kamu hibrid miatt. X3-at is nézett de abból a mezítlábas 20d fért volna bele.
Az a vicc, hogy eddig a dízelek pörögtek a co2 miatt, most pedig a hibridekből lehet kb bármit betolni a kvóta miatt.Eddig Q5 2.0 TDI-vel járt, de abból is kirúgott 10l+ átlagot 100e km alatt.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Kezd emelkedni a benzines autóim ára.
-
MPowerPH
félisten
Dehogynem.... Most megy a panikkeltes, kozben meg ma a Tesconal az autok 95% -a diesel volt. A kereskedesben, ahol voltam, alig volt par benzines.
En nem latom az arzuhanast sem. Az emberek nem fognak szaladni a roncstelepre, leadni a diesel autojukat, es hibridet meg elektromosat venni. Ma megneztem 2db hibrid Lexust, meg egy Priust.(azt csak kivancsisagbol) A kis hibrid Lexus agyhalott volt, es 10l -t siman bekapott. A nagy okes volt, 14l -t irt a board, de V8.... A Prius meg varosba valo. A tulaj szerint palyan sokat eszik, Ok is csak varosban hasznaljak, mellette volt egy D4D Avensis a hosszu utakra.
Jelenleg nincsen alternativaja a diesel autonak, az emberek nem fogjak kidobni a par eves autoikat sem, es hidd el, a kormanyzatnak is van annyi esze(mint ahogy a nemeteknel kozbe is leptek), hogy nem korlatozzak az allampolgarok jogait, es nem okoznak anyagi kart senkinek sem.
Magukat hibaztathatjak, a diesel lobbi par eve meg nagyon eros volt, azt nyomtak mindenhonnan, mindenkivel azt vetettek. A benzines motorok fejlesztese le is lassult(kivetel az erogepek), jott a downsizing, ami ugyan ugy zsakutca lett. Nincs alternativa, draga az uzemanyag, es aki havi szinten megy 4000k km -et, annak rohadtul nem mind1, hogy 5 vagy 8l -t eszik az autoja.
Egyebkent amig Euro 5 -os a traktorod, addig nincs mitol felned.Egyebkent meg jo ez az elektromos lobbi, igy az elejen. Csabito az ingyen parkolas, adokedvezmeny stb... Na most ez sem tart orokke, ez maga a lobbi. Tenyleg azt gondoljak azok, akik most bele vannak buzulva az elektromos autokba, hogy az aram, amit az autoba tolt bele, az jovedeki ado mentes is marad? Hogy potolja az allam a koltsegvetesben keletkezo hatalmas lyukat, ami a benzin/gazolaj jovedeki adojabol befolyik? Szerintetek mindig mindenhol lesz majd ingyen tolto? Dehogy...
Majd amikor mar a lobbi elerte a celjat, es mindenki mikrohullamu autoval jarkal, akkor elkezdik azzal, hogy az aram, ami az autoba megy, az elkulonul az aramtol, amit Te otthon hasznalsz. Es megoldjak, hogy a plug in -el otthon se tudj csalni, es az olcsot 'tankolni'. Arra meg majd meg kulon kivancsi leszek, hogy honnan szednek annyi aramot, ami ezt kitudna szolgalni? Ha most hirtelen mindenki elektromos autora valtana, akkor megallna az elet, foleg a nemeteknel, ahol az atomeromuveket is leallitottak. Es akkor meg a kornyezetkarositasrol nem is beszeltunk, ami az akkumulatorok gyartasaval jar.mod: Jah, nem lesz Lexusom, ez az LS nem nekem valo, ahogy a 7er es az A8 sem. A GS meg mar tul korszerutlen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #40425 üzenetére
Persze, értem én és egyet is értek azokkal, amiket írtál, mindenhol mondják, hogy "de az emberekkel ezt nem tehetik meg, a többség dízelt használ, ezt senki nem fogja eltűrni, stb. stb.", de igazából most őszintén:
Csak játsszunk el a gonndolattal. Ha egy tollvonásra azt mondják, hogy holnaptól NO DIESEL, mégis mit tudna tenni egy földi halandó egy kormányzati döntés ellen? Ez nem kérés, hanem egy döntés volna. Tisztában vagyok vele, hogy sok családot a nyomorba döntene, de ha meg akarják tenni, bármikor megtehetik. Bontásra, leadásra/beszámításra felszólítani valamennyi tulajt, az állampolgárok pedig vagy mosolyogva nyelnek egyet, vagy kitör egy fajta "diesel-szabadságharc". Lényeg a lényeg, ha vmit el akarnak érni, csak egy tollvonásba kerül, függetlenül annak gazdasági és társadalmi következményeitől.Szerk.:
Nekem euro 4 sajnos. 2007-es E92 320d, N47 (DPF)[ Szerkesztve ]
-
Gabesz25
tag
semmilyen tollvonásról nincs itt szó. ha valóban részletesen elolvastátok az ezzel kapcsolatos híreket, akkor tudjátok, hogy a lipcsei bíróság csak abban döntött, hogy az önkormányzatok külön engedély nélkül dönthetnek a dízel személyautók belvárosba történő behajtásának tiltásáról. Eddig két nagy német város Stuttgart és Düsseldorf szeptember elsejétől dönthet úgy, hogy kitiltják a dízeleket. De ez sem azt jelenti, hogy adott estben szeptembertől nem mehet be az adott dízel jármű, hanem ha a levegő minősége úgy kívánja, bizonyos időre megtagadják a behajtást...Bőven lehet még ezeket az autókat használni (én is fogom használni az EU4-es 20d-met itt München és környékén), csak felfújják ezt az egészet szerintem. És persze az autógyártók jóljárnak, ha veszik az emberek az új autókat.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Szerintetek miért kellett vezérlést cserélni ezeken? [link]
[link]Én azt olvastam, hogy ezeket már nem érinti a probléma, csak a 2011 előtti N47 szenvedett vezérlés problémával, most akkor hogy van ez? Még mindig problémásak?
Az első linken ráadásul azt írja, hogy gyári visszahívás keretein belül.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz CharlieDrop #40431 üzenetére
Szerintem is, km szerintem nem lehet kamu, mert ezeket már manapság elég jól le lehet követni. Vagy tévedek?
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #40430 üzenetére
A lancszakadas sajnos 2011 utani modelleknel is megtortenhet.
Szerintetek ha becserelem a mostani felni szettemet egy E60 -as szettre, az nem lesz gaz egy F10 -en? O lenne az, Styling 172. Egy bibi van, az ET szam. Ennek ugye 18 - 32 az ET -je, mig nalam ugyan ez 33 - 44.
Pont talaltam egy kepet, igy allna rajta. Az a baj az F10 -el, hogy a 19" keves neki, keri a 20".
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
Egy kicsit más téma:
Srácok, mit gondoltok az E63/64-ről. Elsősorban az LCI előttiek amik elérhető közelségben vannak, 630i, 645i.
Összeségében mennyire problémások/megbízhatóak motorikusan, ill. általánosságban? -
MPowerPH
félisten
Jol neznek ki, az teny. De itt sokat hozzaad, hogy porig van ultetve, es valszeg hetkoznapokban ez a setup hasznalhatatlan a pogacsak, vagy az alacsony ET miatt. Na meg ez 21".
Nekem nem lesz ultetes a specko lengescsillapitok miatt, pedig alapjaban veve nagyon magasan van az autom is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #40434 üzenetére
Lehet ettol emg jo. Nekem a 18-as BBS ET10 meg a "gyari" 18-as M Parallel pl meg ET20 es meg sincs semmi gondom. De ugye a BBS 0.5J-vel szelesebb mint a parallel igy kell az az 1 cenit, hogy kintebb keruljon a felni. Ergo pont jo. Nem er bele semmibe.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
cOxeR
Ármester
Nekem leszedték a fejem, a felnis topikban, mert belső elhelyezkedéshez igazítva számoltam ET-t a gyárinál szélesebb J számú felnikhez... vége a világnak. Tudnám, aki ugyanilyen kocsira, még 1-1,5J-vel szélesebb felnit tesz (mint amit én vettem), az mennyire rágódik ezen...
(#40441) BMW001
Mondjuk az tény, hogy az ültetés, meg a 21" az másként néz ki, én se vállaltam be a 19"-t... pedig elég sokan azt tesznek.[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
Szerintem amig nem pogacsazol addig jo vagy.
Amugy meg:
"Az ET-számnak csak a felni szélességének ismeretében van értelme, a két adatot együtt kell figyelembe venni. A gyárival megegyező szélességű felniknél az ET-szám minimális eltéréssel a gyárival kell megegyezzen. Ha szélesebb az utólag vásárolt alumínium-felni, mint a gyári, akkor ezt a szélesség mértékében az ET-számban is érvényesíteni kell" -TC
Hetfon mar ha minden igaz mehetek en is felnikert szoval jovo7en mar cserelem(cserelnem bar ez az ido lehet elbassza a felavatast)
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LEGO klub
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Nők, nőügyek (18+)
- iPhone topik
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...