-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #40348 üzenetére
Shell -t kihagytad. Pedig valamiben az elen jarnak, erdemes vegignezni.
Bar ilyen tanarom lett volna az egyetemen, biztosan szerettem volna az eloadasokat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gsx-rr
veterán
válasz szőröscica #40343 üzenetére
Na hogyhogy? Eladtad?
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #40330 üzenetére
A kopas az olajcsere hianya miatt keletkezik. Vagy legalabbis felgyorsitja, hasznalatfuggo is. Ezert van az, hogy sokaknal a 8HP leterdel 240k km korul, de ott nem is volt cserelve az olaj. Amikben csereltek minden 100k km -enkent, ott a valto hibamentes meg 300k km kornyeken is, sot, nemreg irt egy srac, aki kicsit 400k km folott jar, es meg a valto rendben van, igaz volt benne 3 olajcsere. 6HP -ra ugyan ez igaz.
Egyebkent nem verzik akkora sebbol, leven az olaj, ahogy irtak is, elhasznalodik a valtoban is. Ezert kell cserelni, kulonben nem kellene.... Ott is pokoli korulmenyek uralkodnak, es extrem esetben akar meg is eghet. Egy ido utan elveszti a viszkozitasat, nem latja el azt a keno funkciot, amire hivatott. Lattam, milyen szinu olaj jon le a valtokbol, bar tulajdonoskent eltero. Van, aki 200k km -nel dobta le, es majdnem olyan volt, mint a gyari(persze csak vizualisan), de volt olyan, akinek 120k km utan fekete lotty folyott ki a valtobol.
Szoval szerintem jo volt a motorolaj hasonlat, csak itt nem 15-20k km -ekben kell szamolni, hanem mondjuk a 10x -eseben.Pro-kontrat nem irtal annak tekinteteben, hogy a ket modszerert ugyan annyit kell leszurkolnod, akkor melyik a jobb megoldas?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #40356 üzenetére
Eddig tartott a bmw láz? Kicsit erős váltás.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #40356 üzenetére
Ez gyors volt. Es jo az Ampera? Neztem am en is, de nem egyeztetheto ossze azzal, ahogy vezetek, es amit elvarok egy autotol. Pedig hetkoznapokra pont jo lenne, bar oda meg egy Leaf is megtenne.
En hetvegen megyek meglesni egy 'hibridet', igaz az 5L V8.Gsx-rr: LS600h. Nem mondom, hogy megveszem, de kivancsi vagyok, mert senki nem akart lebeszelni rola.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #40358 üzenetére
Lesz meg bmw-m, de a jelenlegi elethelyzetemben netto penzkidobas volt a vegen. Havi 100k-t koltottem vele utazasra. Az Amperaval fele sem lesz.
Majd szivesen irok rola, ha erdekel titeket, most ulok eppen a heven, megyek erte. Szoval meg tapsztalataim nincsenek.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz szőröscica #40356 üzenetére
Erdekelne a velemenyed. Eleg neked a napi maszkalasodhoz elektromos modban?
Bmw001: mi lesz az?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #40340 üzenetére
Értem én, de E92-ből nem szeretnék időben visszafelé menni. Az E60/61 pedig egy másik régi álom, amiben el tudnám magunkat képzelni, de szigorúan csakis LCI. Viszont ha jól értem, facelift utáni benzinmotor felér egy öngyilkossággal, kivétel nélkül? 23i, 25i, 30i, egykutya?
cOxeR:
2006-2007 utániakat néztem én is, de csak manuálist és SMG váltósakat találtam, nem is tudtam, hogy van hagyományos automata váltóval is. Az SMG teljesen felejtős amúgy? Ja, a másik probléma, hogy megnéztem eddig 6 autót és egyikben sem volt tempomat![ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
Itt az én automata váltós sztorim:
220 ezer van az autóban(x3 3.0 dízel LCI),a váltóban még nem volt olaj cserélve,mert mikor leszedte a szerelő az alját ott volt a szűrőben a 2007(évjárata az autónak) és a csavarokon is látszott,hogy még soha nem nyúltak hozzá.
A váltó normálisan dolgozott,hidegen 2-3 között kicsit lassabban váltott,de melegen jó volt.Gyári olajat kapott,mikor elhoztam(este 7) kipróbáltuk és mindjárt érezhető volt,hogy finomabban vált,semmi gond! Éjjelre garázs,reggelre kb 3 deci olaj a váltó alatt....megnéztem,látom a dekli szélén csöpög.Mentem vele egy kört a városban volt dolgom(feltettem a nyári gumit),érzem,hogy rángat a váltó...Vissza a szerelőnek,mondom mi van,ok megcsinálják...visszahozza a tag,olaj nem csöpög,de ugyan úgy rángat.Nem mindig,hanem úgy össze-vissza.Hívom a szerelőt,mondom mi a gond,válasz ugyan az,mint előtte:
Az olajcsere miatt van,mert kimossa a retket,meg ilyenek,erre lehetett számítani,mert 220-ig nem volt az olaj cserélve és nem lehet semmit csinálni,csak újabb olajcsere,vagy ha szerencsém van elmúlik...Ezredessel beszéltem,azt mondta,hogy a 6HP váltó már nem csinál ilyent,a szerelő hárít....hogy ezzel nem lehet semmit csinálni.
Na ilyenkor mi van? -
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #40364 üzenetére
Pont ez az, hogy érdemesebb talán megelőzni a bajt, nem akkor kapálózni, amikor mindenki menekülni akar a dízel elől. Most még simán át tudnék ülni az E92 árából egy E60/61 LCI-be, 1 év múlva már lehet, hogy csak E39-et tudnék belőle venni.
Londonban is már most van elég rémhír, de már Brighton és Gatwick környéke is kezdené a terrort, a cégnél is van elég pánik hangulat.
Próbálnám én is nyugtatni magam, hogy nem eszik olyan forrón a dolgot, de erre a kollégák csak méginkább rákontráznak...[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz Gsx-rr #40361 üzenetére
Az Ampera télen 80-100km-t tud tisztán elektromosba elmenni, utána pedig a benzinmotor generátorként működik.Ehhez szerintem hozzá lehet tenni a gördüléskori visszatöltést +5-6km-t
Így ha az ember mondjuk napi 60-80km alatt jár,és valljuk be aki csak döcög Miskolc egyik oldalából a másikba az nem nagyon megy többet.
PL. mi amikor dolgozunk akkor napi 20km-t használjuk a benzines kocsit.
Erre bőven elég lenne az Ampera,és mi is ezért gondolkozunk ilyen cserén.
Egy töltéssel 4-5 napig tudnék menni, ami kb 700ft-ba kerül.Most az e46-tal kb 800-1000km-t megyünk egy hónapba és egy 20k-ért tankolok.
Amperánál ez kijönne 6000-ből és az is villanyszámla.
Nincs parkolási díj,meg még ki tudja mi aminek nem néztem rendesen utána.
HA meg hosszú távra mennénk(haza,rokonokhoz)200+km-re akkor 7-8l-t eszik százon,ami ismét nem sok.
Emellé nem kell melegíteni, kevesebb kopó alkatrész, nincs váltó...stb.stb..Igaz cserébe van költséges aksi,meg éjszakai kábelezés.HANDRAS ez egy nagyon jó összegző videó az Amperáról. -
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #40370 üzenetére
Egy 20-asból 20d-vel pályázva, megállás nélkül, végig meleg motorral tudok 800-1000km-t menni. Városban inkább 6-700km a realitás.
Amúgy az lenne az igazi, ha lenne külön egy városi i3 szerű motyó, és mellé valami 30d pályára. Csak az i3 csúnya, meg két autót fenntartani kicsit macera és költséges.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz szőröscica #40372 üzenetére
Es hogy erzed? Joban lesztek?
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #40373 üzenetére
Nagyon tetszik elsore, de meg csak 50km-t jottem vele. Vannak dolgok, amiben az E61 jobb volt (hianyozni fog az elektromos csomagterajto pl), de ez is nagyon halk es az infotainmentje egy urhajo, nyilvan a korabol adodoan. Ha nem lesz nyugos, akkor nagyon szeretni fogom.
-
Skimaster
senior tag
válasz szőröscica #40374 üzenetére
Én várom a beszámolót kicsit több használat után.Fentebb ez HANDRAS videó nagyjából semmi fontos infóval nem látott el.Szóval hajrá.
-
Joker94Hun
tag
válasz Skimaster #40366 üzenetére
Én kicseréltettem az olajat 310 ezernél(gondolom ugyanaz a váltó mint a tied,e92 330xd).
Azóta mentem vele 30 ezret de nem romlott a helyzet.Pont tegnap voltam egy váltós szakinál vele mert volt 1-2 dolog amit én rendellenességnek hittem de ő megnyugtatott hogy teljessen jól működik és már biztós volt ez felújitva 340ezer km-nél..1-2ben mintha csúszna a "kuplung",erre azt mondta hogy a tengelykapcsoló 3.-ba zár össze hogy simább legyen a váltás.Sajnos az autó előéletéről semmit sem tudok -
SzlobiG
félisten
N47: A 16D,18D teljesen megegyezik ugye, csak szoftveres különbség van? A 20D-be meg nagyobb nyomású injektorok kerültek, amúgy minden megegyezik a gyengébb változatokkal?
A másik OBD-n keresztül lehet figyelni a DPF telítettségét esetleg?
-
humax
senior tag
[ Szerkesztve ]
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
-
macska55
újonc
üdv
új 2018 X3 szeretnék rendelni.
xDrive20i vagy 20d?
70% varos 30% országút.
Előre is köszönöm szépen a tapasztalatokat -
-v-
addikt
válasz szőröscica #40374 üzenetére
Klassz!
Azért biztos hiányozni fog a reggeli rituálé, hogy olajszintet kell nézni
[ Szerkesztve ]
-
-
Newlachka
őstag
én ezt értem,de az elektromos autót nem annak találták ki aki pályázik folyamatában.
vagyis TESLA-val már az is élhető.. de vannak dízel hybridek is. ott megkaphatod ezt nagyjából.oroszlánosnem tudom,hogy hogyan is megy ez a dízel-hybrid dolog,még nem olvastam tesztet róla.
Nekem és kihangsúlyozom nekem nem opció a napi 20-50km-re a dízel.(És ez is több részletben)
Én/mi még a benzinest sem használjuk ki rendesen,mert a reggel munkába 6km az még arra sem elég,hogy üzem meleg legyen.Szóval igen az esetemben nagyon is fontos lenne az elektromos autó/plugin hybrid,de Priust nem akarokAmúgy az I3 az 10M környéke,és én bőven nem tartok ott,hogy egy ilyet+egy dízel pályaautót fent tartsak,főleg úgy hogy éves szinten szerintem nem érjük el a 2-5ekm pályázást.
-
chess001
aktív tag
válasz Anubris #40387 üzenetére
Nem hiszem, hogy az 5 év garit el akarja ugrasztani egy remappal első nap, de lehet csak én gondolom így...
Vicces, hogy 2 kocsi közül választotok másik 2-t.
Én egy M4-et ajánlok ennyiből, vagy egy régebbi 911-et, mert azok meg a rokihelyen is tudnak mindenhol parkolni![ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BeZol
őstag
válasz macska55 #40381 üzenetére
Városi használat miatt 20i-t inkább, hacsak nem mész minden hétvégén egyet az autópályán, mert akkor 20d is lehet nyugodtan, de ha 6 éves koráig eladnád, akkor sem lenne probléma a 20d, viszont érdemes mérlegelni a 900ezer Ft-os felárát, hogy mennyi idő után hozza be a diesel, ha behozza egyáltalán fogyasztásban városi használat mellett.
Most volt totalcaron vmelyik nap x3 20d-ről videós beszámoló, hát hogy egy 20i ehhez képest mennyit fog enni, azt passzolom, de elvileg még ehhez képest is többet kéne neki, mert az előző x3-ra a 20i-re 10.2 literes átlagot, a 20d-re pedig 7,44 literes átlagot írnak, de ezek jellemzően pont fordított használattal jönnek ki, mint amit tervezel. Kéne egy városi tesztkört menni akár korábbi x3 20i-vel, hogy kiderüljön. -
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok !
Olyan kérdésem volna, hogy e39-re vettem 17-es felniket és nem tudom, hogy milyen méretű gumikat volna érdemes rátenni. Elvileg gyári adat szerint előre 235/45 hátra pedig 255/40. Viszont az a baj, hogy a felni csak 8j széles és a 8j-nek a maximum szélessége 245 ugye ? Kalkulátorral számoltam, hogyha 255/40 helyett 245/40 -es gumit rakok fel akkor 100km/h-nál 1.3 km/h-val mutat majd kevesebbet. Szóval akkor jó lehet az, hogy előre 235/45 és hátra 245/40 ?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A