Új hozzászólás Aktív témák
-
maglew
aktív tag
Sziasztok.
Adott egy 6 éves Hyundai i20 automata váltós jármű.
Természetesen a garancia lejárata után az automata váltó olajdeknije alól könnyezik a váltó olaj.A szakszervíz közölte, hogy ők egyáltalán nem javítanak automata váltót, - szét tudják szedni a deknit, és tömítő pasztával ki tudják nyomni. A. réseket, hogy ne szivárogjon, de ez nekem elég kókány megoldásnak tűnik.
Létezik, hogy 6 év alatt a gyári tömítés tönkremegy? Vagy ezt valóban így szokás szerelni?
(esetleg tudnátok ajánlani egy megbízható automata váltó szervizt aki ért is hozzá?)Köszönöm
-
7Sony7
addikt
Srácok, a Suzuki márkájú olajszűrőket ki gyártja?
-
-
fulton
addikt
Sziasztok A segítségetek szeretném kérni.
Van egy négyes Golf on és a következő hibajelenség e van a benzin keveredik az olajjal volt autószerelőnél állítása szerint kettő befecskendező szelepet Cserélt ki a Négyből mondván hogy ott beszivárog Úgy néz ki nem lett jó a javítás mert továbbra is benzines az olaj, es nő az olajszintem is. és gondolom ki fogja cserélni a maradék kettő befecskendező szelepet is azonban en fizettem a legutóbb az olajcseréért is, 2 hete... most meg ki fogja megint fizetetni velem a motorolaj cserét ujra...Ezen felül van más út ahol bekerülhet az olajba benzin ?
a tisztánlátás végett szeretnék érdeklődni.
Előre is köszönöm. -
freaghill
őstag
Merre keressem szerintetek a megoldást, ha az a gond, hogy nem mindig megy az index egy irányba (jobbra).
Nem folytonos a hiba, hanem néha jó néha nem. Amikor nem megy az index akkor ugyanúgy hallani hogy kattog, viszont a műszerfalon nem jelez villogást az index.
Van, hogy sokáig megy akkor elkezd villogni a műszerfalon is meg maga az index is. -
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne, illetve segítséget kérnék!
Alfa 147 1,6 105 LE hibajelenség kicsit többet kell tekertetni, 3000-es fordultat fölé nem megy a motor, ott megtorpan, ha tovább nyomom elkezd dadogni, rázkódni.
Sebesség 90-100 km/h-nál nem több.
Hiba kód P0340 holtpont jeladót adja be.
Valóban a holtpont jeladó a ludas? -
jjohn
aktív tag
válasz subaruwrc #1410 üzenetére
Köszi!
Csak az a furcsa, hogy volt egy időszak "megjavult " és nem volt gond, de most már csak nem működik rendesen. Gondolom a félvezető ment tönkre benne, mert ez a Hall effektusos jeladó a lapos verzió, nem a kerek hosszú fajta. Még valami próbáltam kimérni a 3 vezetéket. Az eredmény megkapja az 5 voltot, elindítom és a másik 5 V is meg van ami megy az ECU felé. Ezért találtam érdekesnek. -
freaghill
őstag
Milyen márkájú gyújtógyertya az ajánlott? Mire érdemes figyelni a márka mellett?
Hajlandó lennék jobb minőséget is venni annak az árán is, hogy mondjuk hamarabb tönkre megy (izzóból húztam párhuzamot, ott van olyan, hogy húzott fényerejű, de hamarabb kukázandó) -
Nordic
Közösségépítő
Üdv.
Érdekes hibába futottam bele az elmúlt hetekben és fogalmam sincs mi okozhatja. A hiba tünete a következő: konkrétan a vezető oldali elektromos ablakok kezdett el hektikusan működni. Ha nagy melegben a napon van az autó(és átforrósodik a kasztni) akkor konkrétan nem tudom leengedni az ablakot. Inkább gondolom, hogy a forróság az oka, mert se télen nem volt vele gond, se akkor nincs gond, amikor a hűvösben parkolok(garázsban vagy egy fa alatt). Már szétszedtem az ajtót, mindent átfujtam kontakt spray-el, de nem tudok rájönni a hiba okára. A gomb lenyomásakor hallom, hogy kattan a motor, így a biztosíték hibát kizártam. Van valamilyen egyéb ötlete merre keresgéljek tovább? Hasonlóan viselkedett az anyós ülés ablaka is, csak az épp télen a fagyokban nem akart működni, de azt ráfogtam a fagyra. Egy 98'as Fóka az alany. Feltúrtam már Ford fórumokat is, de még csak hasonlóval se találkoztam.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Kérlek erősítsd meg a gyanúdat, ma megint csinálta az autó.
Jobbra indexelésnél a műszerfalon nem villogott a visszajelző, a biztosítéktábla felől hallottam ugyanúgy a kattogás, viszont jóval gyorsabban.
Gyorsan kipróbáltam, bekapcsoltam a vészvillogót, és ekkor meg balra világított csak az index.Köszi előre is!
Szerk.: Most megint akkor csinálta amikor huzamosabb ideig mentem az autóval (kb 40km), mikor rövidebb távokat megyek akkor nem csinálja. Arra gyanakszom, hogy valami melegedhet és amiatt?
[ Szerkesztve ]
-
Soma01
veterán
Sziasztok!
( nem szerelő vagyok, csak lenne egy kérdésem)
A fektárcsa minimum vastagságát hogyan kell figyelembe venni? Biztosan nem kell folyamatosan mérni. Vagy igen? A megadott minimum érték alatt nem lehet új fékbetétet berakni? Vagy mindig méregetni kell és ha eléri a minimot, akkor csak egy tárcsa csere?
Mert új tárcsa és betét esetén a betét elkopásakor a tárcsa eredeti és a minimum vastgságnak több mint a fele már elkopik. Akkor egy tárcsa nem bir ki két szett betétet? Ne már!
Vagy új betéttel el lehet kezdeni a tárcsa minimuma felett és ha a betét elkopásakor már a minimum alá kerül a tarcsa, akkor az még nem gond? Mert így laikusként így lenne a logikus. Úgy ránézésre van azon még bőven. Nekem 1,3mm-t kopott az első betét szettel (szabályzással együtt). 2 mm lehet a max kopás. Ez alapján a második szett betét elkopásakor már a minimum alatt lesz, de nem sokkal. Hogy van ez?[ Szerkesztve ]
-
Soma01
veterán
Velem együtt van 1,3 tonna az autó.
Akkor vegyek olcsóbbat a tárcsából mert úgyis cserélni kell a betéttel együtt? Amúgy van lényeges különbség, pl. fékhatásban, a különböző gyártmányú vagy fajtájú tárcsák között? Most Bosch-t nézte ki. Az biztosan nem gagyi.
A betétből már megvan a favorit. Jobban fog mint eddig bármelyik amit próbáltam és sokkal kevésbé piszkolja össze a felnit, hidegen is jól fog... (alap) Ate, Trw a közelben sincs, próbáltam azokat is. -
Soma01
veterán
Nekem "varázs" másnak lehet nem az. Ja! És még a felsoroltakkak kb. egy árszinten is van! Amúgy zöld EBC. A többi (márka) sajnos mind csalódás volt, ehhez képest. De szerintem nem minden autón jön ki ennyire a különbség, mint nálam. Az EBC tárcsa elég drága egy Febi, Bosch, BluePrinthez képest.
A hozzá való tárcsa biztosan jó (most is az van fent), csak gondoltam, valami olcsóbb is elég. Pláne, ha ez után együtt cserélem a betétekkel. Vagy már az is előírás, hogy egy gyártótól legyen a tárcsa és a betét is?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Egyáltalán nem előírás, inkább tapasztalat, hogy úgy működik megfelelően...
Nekem nagy csalódás volt az EBC, volt fent piros, zöld is MX5-NB-n. aFerodo DS2500-tól messze van mind. Mondjuk mindegyiknek van hátránya, extrém hangos a DS2500 utcára(visít amíg hideg és elég keményen kell melegíteni, hogy elhallgasson), pályán viszont nem tudták tartani a tempót az EBC betétek.
-
Soma01
veterán
Az én igényeimnek megfelel. Nekem nem verseny betét kell. Utcán használom. Árban is jó, alig porol láthatóan, nem, kell melegíteni... Nekem ez teljesít eddig a legjobban. A Textart még nem próbáltam, de az alap TRW és az ATE nem jött be. A többi (nem alap) meg drágább.
Akkor olyan sokat számít a tárcsa gyártója is? Gondolom van különbség az összetételben. De ez érezhető a fékhatáson? Vagy csak annyi, hogy lutri és az azonos márka meg nem lutri? -
tasiadam
veterán
A draga es az olcso fek kozott a kulonbseg az leginkabb egy komoly terheles utan jon elo, pl autopalyan hirtelen meg kell allni, es az ATE/TRW nem lesz hullamos, de pl egy ridex igen. Nemtom arban hol van, csak tudom hogy gyart tarcsat es betetet. Nekem textar van, nem a legdragabb, de hamarabb esek ki az ulesbol, mint gorbul el a tacsa
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Soma01
veterán
válasz tasiadam #1430 üzenetére
Köszönöm a sok segítséget!
Most ott tartok, hogy a Rotinger Graphite Line vagy az alap tárcsája jó lesz nekem. Erről a márkáról mit tudtok? Eddig gyakorlati tapasztalatot nem olvastam róla, csak jó kis marketing szövegeket. Amúgy jónak tűnik.
Tudom, Textar, Trw, Ate ... De biztos, hogy nem csak ezek a jók. Próbálok tájékozódni. -
Soma01
veterán
válasz subaruwrc #1433 üzenetére
Rendben. Köszönöm!
Ezek szerint tényleg jó, nem csak a marketing duma szerint jó. Olvastam egy cikket is, ahol dicsérték, de az is az importőrrel készült.
Akkor berendelem az első tárcsa szettet.
Nekem nem versenyzésre kell, csak a gyáritól akarok jobb fekeket. Most elégedett vagyok, és a jelenlegi összeállítás árától nem szeretnék többet költeni. Tehát Rotinger tárcsa lesz előre, meg ha majd kell, hátra is. A betét meg marad még a green. Vagy ebben az árban tudsz jobbat? -
Soma01
veterán
válasz subaruwrc #1435 üzenetére
Eszembe jutott még valami.
Azt olvastam, hogy vannak már fémmentes betétek is, illetve alacsony fémtartalmúak. Epad (Textar), ECO (Ferodo) fantázianévvel. Ha jól tudom, az EBC színes, sport betétei is ilyenek. Más márkánál viszont nem nagyon láttam ilyet az autómhoz. Talán külföldi boltban mintha láttam volna Ferodo premier ecot. Szóval ez a tulajdonság a kevés fékpor miatt jó lenne ha maradna. Ha pedig ezt is nézzük, meg az árat, a beszerezhetőséget és a teljesítményt is, akkor nekem az jön le a netes kereséseim alapján, hogy az EBC-nél nem találok jobbat. Te tudsz ajánlani ezen szempontok alapján mást? Az autómhoz való betét gyári cikkszáma 04465-02130 . -
félisten
Sziasztok!
Tudtok javasolni megbízható lakatos, fényezőt köszöb és kerékjárat rozsda kijavítására?
Bp környéke előnyben.
Kösszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1442 üzenetére
Köszi. Szemre rendben van, mozgatni nem nagyon merem. Olyan, mintha a résolaj csőnél szivárogna, de járó motornal sem látszik. Résolaj csőnél mennyi amúgy a nyomás?
Olyan, mintha el lenne dugulva résolaj visszafolyás.
Ja, a levegő beszívó cső alatt a visszatérő résolajcső belemegy valami mágnesszelepbe? Vagy mibe. Az mit csinál?[ Szerkesztve ]
-
-
tasiadam
veterán
A resolajat nezd meg hogy mennyi jon/van. Pl a kimenetre dugj valamit es ugy nezd, mi tortenik. Amugy a common rail nyomasa pl az en autom eseteben olyan, hogy alapjaraton 350bar, terhelrsen 1350bar. Szoval ne alapjaraton nezd meg.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
őstag
Sziasztok,
Az alany 1.8 benzin Civic 2012. Pár hónappal ezelőtt vettem, most előjött egy furcsa hang. Indítás/leállítás, illetve alacsony fordulaton hallani az alábbi hangot:
[link]Szerintetek mi lehet? Gyorsan benéztem a munkahelyem telepén lévő autószerelőhoz, aki azt mondta difi. Én erősen kétlem.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
MasterMark
titán
válasz KonzolKartel #1448 üzenetére
Hát ezt nagyon egyszerű eldönteni, ha kinyomod a kuplungot, akkor is csinálja?
Amúgy a difi állóhelyzetben áll, szóval az amúgy sem lehetne, esetleg a váltó.Amúgy videó alapján lukas a kipufogó.
Csak indításnál hallani ezt, vagy üresben gázadásnál is?
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
MaddeNNNN
őstag
Sziasztok!
Elmentem megnezni egy vasarlasra kiszemelt J Astrat. A kepen lathato nyulvany van eltorve rajta amirol a kereskedo allitasa szerint nem szoltak neki atvizsgalason. Kerdesem ennek a javitasanak mennyi az anyagi koltsege?
Auto bal elejenel a motortarto? Es az elso lokharitot tarto nyulvany lehet ez?To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Exkluzív órák
- Marvel Snap
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BMW topik
- ZIDOO médialejátszók
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...