Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
-
-
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Egyből két kérdésem lenne, méghozzá, hogy milyen márkájú olajszürőket érdemes venni? Ma beszéltem egy szerelővel és szerinte igenis van különbség és kell a jó szürő az autóknak.
Off: idáig mindig a 2-3 ezres kategóriákat vettem, de ha lehet legalább a motorolajszűrőnél változtatnék ezen.Másik kérdésem, hogy hol vagy milyen webáruházból tudném olcsóbban szűrőt vásárolni.
Autósboltokba u.... b.... nincs kedvezményem így egy 1k-s szűrőt kapok 2k-ért.Live poor, die ritch.
-
válasz gyáliSanyi #358 üzenetére
Szia!
A 2-3 ezres kategória nem drága. Ha ennél olcsóbban akarod megúszni, az eszköz élettartama és képességei is kérdésesek lesznek. Knorbi a VAG topikban szétszedett neves és nem neves szűrőket. Elég jelentős különbség volt közöttük.
Nálam (VW) Mahle, v Hengst v Bosch v Mann 2300-3000 Ft. Alatta csak a JC Premium meg hasonszőrű nagyon ismeretlen van.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
Sziasztok!
Adott egy 2007-es Mazda 5-ös. Csere érett lett mindkét első fényszóró. A Lángautó-nál találtam ELIT márkájú utángyártott fényszórót, mely nem tartalmaz állítómotort. Ezt a gyári fényszóróból simán át lehet szerelni? Hogy működik ez?
Köszi!
-
F_Gergely
őstag
nem tudom mennyiért néztél lámpát de ezt tudom ajánlani [link]
Általában a lámpa manuálisan és elektromosan is állítható de ezt mindig írják.
A gyári motorral kompatibilis annyi hogy van egy "bizbasz" ami ki kell szedni mert az akkor kell ha kézzel állítod nem elektromosan, kiveszed és annak a helyére teszed be az állítómotor fejét- -
seger
addikt
Elkelne egy kis oktatás, segítség!
Írtam már korábban, egy 1.9Dci motorról.
Turbó nyomás lassan épül fel, de eddig akárhova vittem, vizsgálgatták, de senki sem tudja megoldani, viszont mindenhol fizetni kellett a vizsgálgatásért..... (amivel nem is lenne gond, ha valami előrelépés lett volna)
Viszont ez nincs.
Turbó felújjítva (90ezer), turbó cső cserélve (34ezer) ezek csak anyagárak.....stb
Viszont semmi javulás!
Valaki aki hozzáértő, nem tudna tanácsot adni nekem?
Hibakód nincs!
Több szervízbe nem tudom vinni mert nem kevés pénzünk bánja már, és el is fogyott
Próbálnám saját magam megoldani, de nem vagyok autószerelő...
Elkezdtem bontogatni, egyik porlasztó kábele borzalmasan megviselt, kábelének szigetelései hiányoztak, egy másik pedig kezdetleges szigetelés sérülés volt. Szereztem új csatikat, és javítottam ezeket a hibákat!
Légtömegmérőt kivettem és kitakarítottam, de látszólag nem is volt koszos!A kérdés az lenne, mi okozhatja a lassú turbó nyomás felépülését?
Akár privátba is jöhet infó!!
Köszi előre is ha valaki tudna segíteni!
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem a renault csoporton, de a tapasztalat azt mutatja, a lassú turbónyomás felépülés alapvetően rossz tüzelőanyag ellátásra, vagy a turbó rossz állapotára és, vagy beállítására vezethető vissza, persze ha a nyomás csövek és a cooler jók. A felújított turbókon mindig lustábbra van állítva kicsit a reguláció, hogy többet kibírjon(legalább a garit) Ha a hiba előtte is fennált, akkor nem kap elég tüzelőanyagot, hogy aminek a füstje kellően megpörgetné a turbót.
Rossz légtömegmérőre csak akkor dob hibát, ha szálszakadt, ha keveset mér, arra nincs hibakód. Egy jól működő autóról át kellene dobni egy körre, de az élő adat olvasás lenne az igazi a hozzá való diaggal, menet közben, padlógázon(gondolom az előbbire nagyobb az esély, minthogy diagos embert találj).
[ Szerkesztve ]
-
seger
addikt
Köszönöm mimdkettőtök válaszát. Köszi, hogy foglalkoztok az ügyemmel!
Viszont az üzemanyag hibára amit írtál Mágus2, hogy nem kap elég tüzelőanyagot, az üzemanyag kézi pumpánál elmegy a gázolaj vissza a tankba. Már beszereztem másik kézipumpát, de nem sikerült eddig leszednem a régit sehogyan sem. Ez hogy tudom lehúzni?
Amit vettem az bontóból van, arról levágtam és próbáltam visszadugni, de az sem ment... -
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
2.7-s Cdi a következőket produkálja,
- egyenletlen alapjárat, óvatos gázadásra még a kasznit is berángatja, gázadás után kisimul egy ideig
- gondol egyet és nehezen indul, jellemzően melegenAz injektorok már voltak padon, mind hozza a gyári értéket... valakinek ötlet, hogy mi lehet a nyűgje?
www.smart-bus.hu
-
-
-
-Solt-
veterán
Nézték gyári programmal, semmilyen aktuális vagy tárolt hiba nem volt benne... először azt hittük az injektor, de az több alkalommal is volt tesztpadon és mindig úgy adták vissza, hogy jó. Most szeretnék begyűjteni minden infót, hogy mit érdemes átnézni még, aztán nekiesünk és a végére járunk, mert nagyon zavaró, ráadásul ha mindkét klíma kompresszor beindul, akkor alig bírok vele elindulni annyira gyenge indulásnál...
- EGR szelep nincs benne, az kiesett.
- Nagynyomású pumpa
- Főtengely jeladóEgyéb ötlet még esetleg?
www.smart-bus.hu
-
-
seger
addikt
Na kicsit belemásztam a kocsiba. Következő történt. (Espace 1.9dci néha lomha ilyenkor kormolgat, megnő a fogyasztás...remélem emlékeztek rá ).
Na szóval. Kiszereltem a légtömegmérőt, illetve a porlasztó kábeleken (2db-on) a szigetelés eléggé elöregedett. Szereztem csatlakozót kb 20cm-kábel volt rajta, lecseréltem.
Összeraktam, és láss csodát az autó fogyasztás visszaállt, a motor csendes, éa megy mint a golyó...Igen ám, de kb 20km után ismét előjött a hiba....
Elképzelhető, hogy a légtömegmérő hibásan mér?
Próbálok szerezni próbára egyet, de eddig sehonnan sem sikerült. Itt a bontóba 15ezret mondtak rá, de nem adják ide próbára. Bárdiba meg 28 és 35 az új kedvezmény nélkül... -
-
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
A fékpedál pumpálásakor, konkrétan amikor benyomom, olyan hangot hallok mint amikor a pumpával fújok valamit. A pumpálás hatására nem keményedik a pedál, és nem is esik be. A fékhatás tökéletes, ugyanott fog mint eddig, nem érzek rajta változást.
Ez normális jelenség?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
molnarpeter
nagyúr
Főfékhengerből melyik márkát szeressem? Gyári Bosch 21 év után feladta, sok volt a 8 év állás neki (Citroen Jumper 1.9TD ABS nélküli, elvileg Lucas, de nem TRW fékrendszer)
-
válasz molnarpeter #397 üzenetére
Miért hiányzik a bosch a listáról ha az a gyári?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #399 üzenetére
Ate, trw, textar, fte