Új hozzászólás Aktív témák
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Az alany: Mercedes 190, 2.5D.
Előzmény: Fekvő rendőrön, bukkanón áthaladva fel fel villantak a visszajelzők a műszerfalon, mintha akkor adtam volna rá gyújtást. Megálltam, újra indultam és megszűnt. Kocsikáztam kb 2 órát, eközben megálltam 2 helyen is. majd megálltam tankolni, ahol már nem indult a kocsi. (nem tekert az önindító, valamint semmi elektronika. Mintha lemerült volna az akku.)Betoltuk, elindult, viszont elkezdtek ugrálni a mutatók a műszerfalon és az izzító relé elkezdett kattogni (nyit-zár-nyit-zár.....) mintha zárlat lenne.
Haza húztuk, otthon átnéztem:
- "Relay for idle stop, fan-magnetic coupling, al heated windowshield spinkler" biztosíték kiégve
- szétszedtem az izzító relét, ha már kattogott nem e ott is valami gebasz van = az is elégve / összesülve belülről.Adtam neki gyújtást relé nélkül = nem ugráltak a mutatók.
Próbáltam rá indítani, hátha így teker = Csak a bendix kattog, de nem teker.Vettem másik relét valamint szereztem egy gyári bosch önindítót, ma kiszedem a régit. Simán akkuról majd megpróbálom, hogy "szabadon" a jelenlegi forog e, ha nem akkor csere.
Így látatlanba mi okozhatta a hibát? Relének gondolom nem szabadott volna ellőnie az önindítót. (vagy igen?)
Viszont ha zárlatos lett az önindító, az csinálhatott olyan kósza zárlatot ami ellőtte a relét is?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bucihost #851 üzenetére
A testkábelt nézd meg. Tehetsz bikakábelt a negatív akku pólusra és a motorblokkra, úgy is próbáld ki, hogy indul-e. Ha rossz a test, lemerül az akksi is, mert nem tölti rendesen a generátor, meg egy csomó elektromos gubancot okoz.
A jábelköteg segol nem ér a testhez, nincs sehol zárlat a motortérben. Ha a huppanókkal van kapcsolatban, valahol meg van törve a kábel, amitől megnő az ellenállasa, az meg leolvaszt mindent. Az összes kábelt meg kell nézni az akksitól az önindítóig, generátorig, biztosíték tábláig es a test kábelt szintén. ;)
-
bucihost
senior tag
Köszi!
Az önindító kuka volt. Kicseréltem, valamint az izzító relét is. Feltöltöttem az akkut. Pöccre indult. Viszont valami még nem oké.... A műszerfalon minden visszajelző halványan világít járó motornál Valahol még mindig van valami gubanc. Töltés sincs rendesen, mert 12,7-et mérek csak járó motornál, gázbovdent húzva sem megy feljebb. Délután kiveszem az összes biztosítékot, rámérek úgy is.... Testkábeleket megnéztem, azokkal látszólag minden ok.
-
sebokh
újonc
Sziasztok!
Segítséget, tanácsot szeretnék kérni.
1994 Mercedes (w202) c200 szívó dízel 4sebességes automata, motorkód: 601913. Soros adagolónál a fejszelep(ek)nél gázolaj szivárgás van. 5-6 óra állás után le levegősödik és nagy nehézségek árán tud csak beindulni.
A fejszelepek alatt található gumi illetve réz tömítés. Ezek cseréje házilag megoldható célszerszámmal és nyomaték kulccsal?
A meghúzási nyomaték nagyságáról szeretnék pontos számot kapni. Egy vagy több lépcsőben kell meghúzni, vissza is kell lazítani és úgy meghúzni?
.
Segítségedet előre is köszönöm! -
Kolty
aktív tag
Sziasztok.
Nagy gondban vagyok.
Üzemanyag pumpát kell cserélnem 2001.évjáratú 1.3mas swiftemen.
Sajnos nem találom, illetve az autósboltok se találják alvázszám alapján se, hogy milyen is kellene bele.
Az ok, hogy 90L/h viszont a nyomás vagy 3bar vagy 3,5bar.
A pumpán található számok: 0 580 453 467 Bosch 12V 014 182-28
Esetleg ha valakinek lenne rálátása olyan adatbázisra....
Sokat segítene.Köszönöm!
-
bucihost
senior tag
Sziasztok! Van valami motorolaj adalék ami ajánlott télire? (vagy úgy bármikorra).
Hidegen (-5 alatt) 2-3 percig kicsit "kopogós" a motor amíg bemelegszik. Szeretném megelőzni, hogy hidrotőke vagy bármi más baja legyen -
-
bucihost
senior tag
VALVOLINE 10W40 van benne, kb fél éve (~3000km) volt csere. Izzító elvileg mind jó, gyakorlatilag az mostanában nem volt csere.
-
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Egy véleményt szeretnék egy /renault_espace_2_0_t_authentique-t vagy egy /renault_espace_2_2_dci_privilege-t vásárlásáról? Érdemes e? Vagy mire kell ügyelni? Dieselem még nem volt.
Köszi. -
molnarpeter
nagyúr
Renault topik , lehetőleg konkrét hirdetés linkkel 2.2 dCi ne, inkább a 2.0 dCi jó hozzá szerintem. A 2.0 turbó benzin sem rossz talán, viszont ott gázszettel kezdeném a közös életet, ekkora kasztniban a fogyasztás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
jjohn
aktív tag
válasz molnarpeter #862 üzenetére
Köszi.
Nem hirdetést akartam beírni csak könnyebb be másolni.Csupán egy véleményt szerettem volna. Az említett topikban se sokat írnak. A 2.2-ről olvastam. Gondoltam aki hozzá értőbb dob valami jó tanácsot. Meg aztán nem minden írás igaz, inkább a használónak hiszek.
Igen a benzin az odavág 10-12 L fogyasztással. -
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok! Van itt valaki, aki Mitsubishi szakértő? A szó szoros értelmében. 1-2 kérdésem lenne hozzá
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BLUE TORNADO #866 üzenetére
Ha csak 1-2 kérdés, tedd fel ide, hátha Másrészt konkrét típus-generáció fb csoportjában is érdemes lenne érdeklődni.
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz molnarpeter #867 üzenetére
Először is.
Mitsubishi Lancer Invite Plus. 1.6 16V 2007
Hétfőn cseréltünk vezérlést, és azóta valami "kuszol" a vezérműszíj környékén. A vezérműszíj a felső szíjtárcsán lent lóg kb. 0.2-0.3 mm-t. Ez mitől lehet?
Kigyulladt a Check lámpa, a diag lambda fűtő áramkör érzékelő hibát dobott, de hogy most a katalizátor mellettit, vagy a leömlőben ami van, azt nem írta konkrétan. Szeretnék bele rendelni, de így tanácstalan vagyok.
A kuplungnál a kinyomócsapágy visít, de ha benyomom kb fél centire a kuplungpedált, akkor elhallgat, visszaengedés után megint csinálja. Mennyire vészes?Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
bear_
aktív tag
Sziasztok,
Ismeri valaki a JMJ katalizátorokat? Érdemes érte pénzt adni, vagy jobb választás a walker?
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok. Tudom, elég korai, de lassan választanom kell. Ki milyen nyári gumit ajánl kb 20e/db-ig 195/55 R15 mérteben? Laufenn, Linglong és hasonló társai kilőve. A gumis ajánlott Yokohama gumit 17-ért darabját (pontos típust nem mondott). Ezen erősen elgondolkoztam.
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz BLUE TORNADO #870 üzenetére
Bocsi, ezt nem ide akartam.
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
venom8888
őstag
Sziasztok sracok. Van nekem egy 2012 es swift em. 1.2 es. A bajom vele az,ha balra kitekerem a kormanyr es tolatok,akkor bugo hang jon elolrol. De ha jobbra tekerem semmi. Es ha elore haladok se semmi,marmint ha jobbra,vagy balea kitekerem es elore haladok.
-
Na_Ta
csendes tag
Sziasztok!
Van esetleg valakinek az UCANDAS VDM féle diaggal tapasztalata?
Mennyire használható?NT
-
Intel fan11
őstag
Udv. Peugeot 206 1.4 16v prémium benzines kocsim van. 2helyrol szivárog az olaj. 1ik a klíma kompresszor felett közvetlen vhonnan. Másik olaj teknő felett vhonnan. [kép] [kép] . 2 képből lehet tudni mi lehet a baj. Klíma kompresszor tiszta olaj de gondolom azt a menet szel keni szét mert tudtommal a klíma kompresszor a nincs motor olaj.
[ Szerkesztve ]
Battletag: hojszi#2983
-
7Sony7
addikt
Sziasztok. Kérném véleményezni a befecskendezőket. Nem tudom mennyi a megengedett eltérés. Mondeo mk4 2.0 Tdci
-
-
7Sony7
addikt
válasz molnarpeter #876 üzenetére
Köszönöm, ez jó kis videó. Viszont sajnos az ő műszere mást mutat, mint az elm327. Ő visszafolyást tud mérni, én meg kiegyenlítést. Arra gondoltam, hogy -mivel a gazda elmondása szerint a kettőstömegűnek néha hangja van - és alapjáraton kicsit remeg, búg a motor, miközben egyébként nagyon jól megy, hogy lehet a kettőstömegű "rázását" próbálja kompenzélni a motor ?
-
-
bucihost
senior tag
Sziasztok! Valmiért rendszeresen elmászik / elfordul a kipufogóm. Ezáltal alapjáraton veri a kasznit, valamint bele pöfög a lökhárítóba.
Pirossal karikázott részen gumival van felakasztva, piros nyílnál van egy tartó bilincs.
Kékkel karikázott részre "gyártottam" egy tartót. Egy bilincsre laposvasból tettem egy hosszabb részt 1-1 lyukkal a végén, majd felette a kasznihoz rögzíttettem menetes kampóval.
Így nem forog el, nem veri a kasznit. Viszont így kicsit merev lett, és egy adott fordulatszám tartománynál berezonál az egész.Szerintetek mivel oldjam meg?
Amire én gondoltam:
1. A menetes kampók helyett valamilyen gumi karikával fogatom meg, hogy legyen egy kis rugalmassága.
2. A merev felfogatás és a piros nyíl között kivágok egy 15-20 centis részt, és berakok oda egy flexi csövet:
Ötlet, vélemény?
Akárhány szerelőnál voltam, egyik sem tudja megmondani miért forog el. Így kénytelen vagyok magam megoldani ha más nem csak átmenetileg. -
freaghill
őstag
Hétfőn szereljük a féket, kicseréljük a tárcsát és a betéteket.
Összeszerelésnél a csapokat illetve a fékbetétet ahol felfekszik a féknyeregre ott ajánlott rézpasztával kenni, vagy más anyagok szoktak használni?
Köszi! -
7Sony7
addikt
Üdv. Az autónk a "dpf adalék alacsony szint" hibajelzést hozta. 1.6 tdci, 2008 évj. Ebbe ha jól sikerült utánajárnom Eolys176 való. 1,8 literes a tartály elvileg. Találtam Walkert, ami elvileg jó a 176 helyett, 1l van 15e, és 3l van 30eft-ért. Viszont találtam Mannol 9693-at 1l kb 6eft, és azt írja a honlapon, hogy jó az eolys tartályba is. Jóval olcsóbb lenne, ezért kérdezem, hogy tudtok erről valamit?
-
-
-
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Tudnátok kérlek segiteni, hogy mi lehet a probléma. 1-2 hete kaptam egy P0171 és P0411 hibakódot, meleg első inditáskor nagy nehezen akar beindulni, azután már nincs gond vele szépen megy, a P0411 100-200km előjön, amikor hideg volt az idő szépen indult, de most pár napja köhög. egy VW Passat 1,6 Benzines ALZ motorkodúról beszélünk.The easy day was yesterday!
-
Nem ok nélkül nincs válasz a VAG topikban. Ez a hiba (pláne így, egy önálló kódban) semmit nem ér. Ennek az oka lehet számszerűen akár 7 dolog is, mint pl
-MAF szenzor
-üzemanyag nyomás szabályozó
-üzemanyag pumpa
-befecskendező
-levegő bemenő oldalon
-kipufogón, leömlőn tömítetlenség
-vákuum problémaSzerelő , diagnosztika, vákuum pumpa -és a haza fényre derül
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Nem vagyok szerelő e már lassan 15 éve konszern autóm van, az ezzel járó nyűgökkel
Helyi lévén Szegeden tudok szakit de most mindenki bezárt akit ajánlhatok. Attix-ra keress rá a VAG topikban ő autószerelő és hozzá hordom a szaromathttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
freaghill
őstag
Szeretnénk venni otthonra egy nyomatékkulcsot.
Általában olajcserékre, fékcserére, kerékcserére, és úgy általában szerintem mindenre lenne használva ami nem motor szét- és összeszerelés.
Így egy elég nagy spektrumot kéne lefedni. Ajánlott lenne egyet venni ami alacsonyról indul és magasra megy, vagy inkább kettőt venni, egy amit alacsony tartományban használnánk (5-25Nm) és egyet ami a felső tartományt fedi (28-210)?
Köszi! -
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Izzító gyertya márkák közt van lényegi különbség? Egy 28+ éves Merci 2.5 szívóba menne.
Febi Bilstein - 2 153 Ft
Meyle - 2 197 Ft
Denso - 2 606 Ft
NGK - 2 955 Ft
Beru - 3 374 Ft
Bosch - 3 475 FtÁrban van szórás köztük, de speckót tekintve ugyan az. Vélemény?
-
veterán
Sziasztok, csapagyakhoz keresnek szilikonzsirt, honnan erdemes rendelni? Nem autohoz, hanem kerekparhoz kene, de nem szeretnek 20 grammos kiszerelesert 10 eurokat fizetni
Castrol Red rubber zsirt is keresek, mert amit korabban beszereztem egy gyarbol, ertelemszeruen ott hordos kiszerelesben volt, de mashol ezt se talaltam kiskereknel, talan rosszul kerestem ra.
Koszi
Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
- Keresek! Motorkerékpár
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!