Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A ritka drop nem számít. Nem kellemes, de viszonylag könnyen túléli az agy. A problémát az jelenti, ha folyamatosan lecsúszik a timewarp a szinkronablakról. Itt van egy olyan jelenség, hogy az aktuális grafikus API-kon belül nincs frame megszakítás. A megkezdett munkát be kell fejezni, még akkor is, ha már tudjuk, hogy a szinkronablakról lecsúszott. Ez akár még 3-5 ms-nyi extra számítást is jelenthet, de ugye már mindegy. Viszont a hardver innentől folyamatos hátrányba kerül, mert a még futó, de már felesleges számítás miatt késik az új, de fontos számítás.
Erre lesz egy megoldás idén, de csak a Mantle-be. Ez az instant killnek gúnyolt képesség, ami tulajdonképpen a szinkronablak lekésése után azonnal megöl minden késői timewarp-hez tartozó számítást.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest