Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
én azért kíváncsi lennék arra az elméleti alapra, mert a "játékosok kérték" az ilyen hangzatos buborék, különösen amiatt, amit lejjebb írtam - a runt frame-ek nem csökkentik, hanem növelik az input lagot.
Egyébként a smoothingot úgy számold, hogy minden képkockát késleltetve kezd számolni, pont azért, hogy igazodjanak egymáshoz.
Ezt nem értem. Mi értelme van annak, hogy késleltetve kezdi számolni? Józan ész alapján, ha az időt kontrollálod, akkor a késleltetést a front-back fliphez praktikus tenni. És itt sem tűnik értelmesnek minden kockát késleltetni, elég az egyik kártyánál. Ne c'est pas?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Posta, csomagküldés
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- További aktív témák...