Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
félisten
Nézd már meg a linket... az nv álmodta meg oda out of the box... majdnem mind 1300MHz közelében,gyanítom ami nem ott még a power limit sincs kitolva,mert nem akarja vagy csendes gépre vágyik,vagy elég neki a teljesítmény...
Ha annyira terhel az az AotS majd terheli a radonokat is...
Szerk: Dehogy jó a 100%... erre a designra biztos hogy nem mindkét oldalon...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én terelem a témát? Nem én mondtam ki, hogy 1300 MHz-en megy mindegyik 970 out of box. Ki vállalja érte a felelősséget, ha nem? Ilyeneket ne állítsunk, mert nem igaz. Találhatsz olyan alkalmazást, amin jó az a tuning, de biztos találni fogsz olyat is, amin nem. A gyári órajel mindig arra szolgál, hogy oda mindig visszatérhess, ha túlterheli az alkalmazás a rendszeredet, és arra van garancia. Az, hogy te otthon saját felelősségre meghúzod nem jelent semmit. Nincs meg a sok százezer dolláros eszközparkod, hogy kiteszteld úgy, ahogy az NV teszi meg magának, amikor dönt az alapórajelekről.
(#5597) TTomax: Az AotS egy játék lesz. Azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy a VGA-k ventijét 70-80% fölé állítja annyira terhel.
50-60% nem jó, csak ennyit lehet ma reálisan kihozni max. A jó a 100%.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #5595 üzenetére
Minden stratégiának megvannak a hátrányai. Az NV-nek gyorsan ki kell termelnie az adott architektúrából a pénzt, hogy a gyors váltásokat fenntartsa. Ezért is van az elzárkózás. A fejlesztőknek mindig megmondják az aktuális tutit, ami a korábbi architektúrát és architektúrákat nem érinti olyan pozitívan.
Pedig annyira nyilván nem rossz az első Titan, hogy a GTX 960-nal és az R9 285-tel versenyezzen, de mit tehetnek a fejlesztők, ha nem kapnak dokumentációt a hardverekről.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
félisten
Ne fárasszuk egymást... [link] van amelyik még 1400!+ra is boostol out of the box,úgy ahogy az nV megálmodta...
Lényegtelen mit megy AotS-en játszani vettük,és most ilyen terhelést kap.Te magad mondtad 50-60% felett már jó és a játékok 99,9%a ennél jobban nem terhel...és nem is várható a következő két évben ,low level api ide vagy oda...
Amúgy ezt úgy írod mintha a radeon más terhelést kapna,és egy 80%-os terhelésnél az nem antiboostolna ...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Asbee
veterán
Megint tereled a témát. A witcher szempontjából ez hol érdekel minket? Meg a te megjegyzésedhez mi köze ennek? Amivel tudjuk mire utaltál...
Majd amikor megtudjuk nézni azon a terhelésen megnézzük. Most witcherrről van szó. Persze akkor felhozhatjuk azt is majd 2020-ban nézzük meg...
Mégis mit kell a világnak leszűrnie? Elhiszem, te másképpen nézed a dolgokat, amivel nincs is baj, de egy mezei átlag usertől ne várd már ezt el. És nyilván úgy fognak mérni ami náluk van.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Gondolom ezt a tutimegy 1300-ot out of box dolgot a mai tesztprogramokból és játékokból szűrte le a világ, amelyek mennyire is terhelik a GPU-t? 40-50%-ra?
No offense, de azért ez nem ilyen egyszerű. Az NV nem véletlenül vállal garanciát arra az alapórajelre, amit beállítottak. Ők tudnak olyan alkalmazást írni, ami 100%-ra kimaxolja a terhelést.
A gyári OC meg oké. Ott a VGA gyártója vállalja rá a garanciát, ha mégsem megy. Viszont az, hogy alapmodell out of box tuti megy 1300-on eléggé durva kijelentés. Megnézném azt egy AotS-en, ami leterheli 80% fölé.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Ő a referenciához hasonlítja, a vásárlók gépében 90%-ban custom verzió van. Még a gyári Strix 970-nél is 1250 a default boost és 1316-ig megy pedig ez az egyik leggyengébb.
Más dolog, hogy a 290X-ből sem refkártya van, csak ugye egy alapból 290W-os kártyát léghűtéssel elég nehéz komolyabban húzni...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #5585 üzenetére
Jó, de az NV ráállt az architektúra átlagnál gyorsabb cserélgetésére, míg az AMD előbb letervezett egy jövőbiztosat és azt faragják. Ez két külön stratégia. Nyilván az NV-nél ez költségesebb, hiszen folyamatosan tervezik a rendszereket, amelyekkel hozzák be azokat, amiket az AMD bepakolt a GCN-be. A Maxwell már eléggé megközelítette. Ennek a hátránya, hogy rövidtávon is lesz két olyan architektúra a piacon, amelyet normálisan kellene támogatni, miközben igazából csak az számít, hogy a legújabban jól menjen. A Kepler ennek az áldozata. Majd jövőre jön a Pascal és a Maxwell lesz az áldozat. Ez így megy, ha gyorsan váltod az alapokat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
félisten
Nincs ott semmi szénné tuningolva... az 1500-1600MHz felett van.. out of the box mennek ennyit... Nagyon nem vagy képben,ne haragudj... kb az összes 970 megy 1300+-ot magától...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Yllgrim
őstag
Odairtam hogy 5 FPS, bennem meg akkor is az 5 volt amikor a % jelet kitettem, amit belatom 10%-nak lattam akkor is, csak igy sikerult, eliras, bocsi, remelem azert most mar nincs harag. Attol meg abban egy kell ertenunk hogy az 5 FPS/10% az elegge keveske. A 970 van pariban a 290X-el, amirol egy szot sem mondtam, javits ki ha tevedek ezen a teren is.
Amugy is imadom a parazs vitakat 5FPS es 10%-okon minden egyes alkalommal amikor valami jatek megjelenik illetve amikor egy uj termek a piacra er.
A vita nem ezen kellene hogy legyen, hanem hogy az a kulonbseg miert csak annyi, vajon lehetne-e esetleg jobb is, miert vagyunk hulyenek nezve evrol evre, generaciorol generaciora
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Yllgrim #5582 üzenetére
10% inkább. Valamit elnéztél, vagy fps-t akartál írni. Igaz a Radeon csak 30 MHz-cel volt húzva a gyárihoz képest, míg a GeForce szénné tuningolt verzió a gyárinál ~200 MHz-cel magasabb alapórajellel. A gyári termékek között nyilván kisebb lehet a különbség.
(#5583) TTomax: A 970 is egy gyárinál jó extra 250 MHz-cel megtuningolt verzió.
(#5586) Szaby59: Az AA ilyen MSAA post-process keverék.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz Yllgrim #5582 üzenetére
Mondjuk márkától függetlenül ez szerintem k*rva szarul fut mindenen mégha az aktuális kártyák közti különbségek megvannak.
A Titan X épphogy tartja a 60-at 1080p-n, mindennel maxon meg szerintem az is már az alatt lenne.Azt amúgy lehet tudni, hogy az "in-game AA" MSAA vagy FXAA esetleg SMAA ?
" a GeForce szénné tuningolt verzió a gyárinál ~200 MHz-cel magasabb alapórajellel."
Átlagos custom Geforce, 1480-at a Strix 970 is megy 1db 8 pines csatival...
"Szénné tuningolva" esetleg 1500 MHz-en lenne, a 290X-et meg nem nagyon lehet húzni...[ Szerkesztve ]
-
TTomax
félisten
válasz Yllgrim #5582 üzenetére
Az ciki hogy nem megy a grafikon értelmezése és 5%-ról beszélsz... még arra sem vetted a fáradságot hogy az egeret rávidd a grafikonra,mert akkor az kiszámolná helyetted.
Egyébként a "szénné butított" 970 ismét hozza a 290X-et.[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Yllgrim
őstag
Bekerult a 980-is, en megvarom az elkovetkezo napok kis patch-it, HA erdemben nem valtozik, akkor azert az eleg ciki lesz hogy 5% a kulonbseg egy nem is egy kategoriban jatszo 290x-980 kozott.
Valahogy az az 5 FPS nem tud meggyozni, egy kesobbi 980Ti-390X esetleg.
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Valdez
őstag
Ha volt már, akkor bocs.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - Itt a W3 teszt. Semi-final, Full HD, GameWorks off. GCN és Maxwell jó. A Kepler lemaradt mint a borravaló. Az R9 285 és a GTX 960 ott van az első Titan nyakán. Majdnem verik, de nem, viszont a GTX 780-at elkapta mindkettő. A Fermi és a régiek ultra grafikára nem jók.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hogy minek? Hát ők írták volna meg az erőforrás-igényes effektek 80%-át a játékba. Azt kell kérdezni, aki megírja, mert ők ismerik a forráskódot és azt, hogy mennyit tudnak rajta gyorsítani x időtartamon belül.
Gondolom nem úgy lett 2013-ban bemutatva az a videó, hogy ezeknek az effekteknek a többségét nem tudjuk megcsinálni, de kell a hype, így rámondták, hogy meglesz. 2013-ban még mindenki kőkeményen hitt benne, hogy ez működni fog.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Ne bolondozz, minek kérdeztek volna ilyet az nVidiától? És az nVidia mire alapozva válaszolt volna bármit? Ez konkrétan fantazmagória.
A Dying Light pedig user hiszti volt, amit egy pozícionálási hiba, ill. a vevőkör nem megfelelő ismerete generált. Buta dolog volt, de nem műszaki oldalon.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Ghoula
senior tag
válasz proci985 #5569 üzenetére
Én használtam BL2-t hybrid physx-el. Evga 550Ti+5870 és 290X-el is használtam. Physx miatt akármilyen gpu renderelt, ~30 fpsre leesett, ha zúzás volt. 5870-en jobban, hiszen ott volt amikor a render gpu is kevés volt.
A laptopon (GT750M SLI oc-zva) pont ugyanezt tapasztaltam, ~30 fps min. Laposon ha dedikáltam a physx-nek az egyiket, akkor a renderre már kevés volt az 1 gpu.
Config tweak-eléssel be lehet kapcsolni cpu-n is a physx-et ,illetve lehet a max particle számot is csökkenteni, ami alap esetben kb végtelen, de akármit csinálsz, a physx miatt esni fog a min fps 60 alá.
Pre sequel egy fokkal jobb cpu physx-el, de ha nem is annyira, de esik az fps, nincs meg a fix 60.Batman-ek jól futottak, legalábbis az Asylum és a City, de pl az Origin-nél simán elvoltam cpu physx-el is, bár az már 3.X es runtime-al fut, emiatt hybrid nem is ment.
-
#85552128
törölt tag
A CD Projekt kezdetektől nV partner azonkívül ettől még nem kötelező mindenhez az nV eljárásait használni...
A Dying Lighttal is az eleinte indokolatlanul magas látótávval volt gond, nem pedig az nV effektekkel, de ez egy patchben orvosolva lett + ugye nem volt kötelező maxra tekerni...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz proci985 #5569 üzenetére
Ez azért hülyeség, mert a PhysX-nek már nincs olyan modulja, amely képes CPU-n is és GPU-n is futni. Vagy az egyiken vagy a másikon fut. Régen valóban így volt, hogy lehetett mindkettőn futtatni, de a 3.0-s verzióval ez a lehetőség megszűnt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #5568 üzenetére
A gamescon demóban nem volt minden aktív.
2013-ban biztosan nem tudták még. 2014-ben valószínűleg tudták, hogy a tervekből nem valósul meg minden.
Azért ez nem olyan dolog, hogy odamész az AMD-hez, vagy az Intelhez, hogy pacsizzunk le. Az AMD hova tudná őket berakni? Ők viszik a teljes EA, a Square Enix nyugati stúdióinak, és a SEGA nagy részének a fejlesztését, amihez még hozzájött a teljes Capcom is. Azért ezek az erőforrások végesek. Az NV-nél most jóval több a szabad kapacitás, mert csak két komolyabb kiadóval dolgoznak. Szóval a mit akarsz és a mit lehet között nagy a különbség.Dying Light sem volt valami korrekt. Persze az első nekifutás a Chrome 6-tól. Egyébként a W3 attól függetlenül, hogy nem tartalmaz majd egy rakás tervezett effektet elég korrekt lesz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván 2013-ban látták, hogy miképp fut. Volt mondjuk 10 fps. Megkérdezték az NV-t, hogy 2014-re lesz-e ebből 30. Mondjuk azt mondták igen. Ilyen esetben a fejlesztő csak abban hibás, hogy elhitték, amit mondanak. Ez is valahol egy hiba a fejlesztőknél, csak itt az a gond, hogy nagyrészt meg volt kötve a kezük, tehát még ha akarták sem tudták volna megoldani a problémákat.
Konkrétan ezért menekül az EA az összes zárt környezet elől. Nem rajtuk műlik a problémamegoldás, ami több területen hazavághat egy nagy projektet. A Havokot is csak akkor hajlandók továbbvinni, ha kapnak egy olyan licencet, amivel szabadon átírhatják a forráskódot, ha nem, akkor el fognak menni a Bulletre. Költséges? Az, de a saját kezükben lesz a sorsuk.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
proci985
MODERÁTOR
hm, ugy nez ki a project cars amiatt fut annyira rosszul AMDn, mert kikapcsolhatatlan CPU physXet hasznal, amibe a GPU be tud segiteni (mmint NV, AMD nem). ami eleg jol megmagyarazza, hogy AMDn miert fut rosszul.
ez egyben azt is jelenti, hogy a pcars vesztett egy vevot (nem vettem meg day0an mert meg az Assetto kiporgetesere se volt idom). hacsak a dx12 meg nem oldja.
---
egy gondolat: borderlands2 5760x1080 ultran toltam GTX970el low physxen. high physXel normal esetben ugyanugy 60 fpsem volt, amit neha az effektek par pillanatra lerantottak 20 ala. GPU terhelesre nem emlekszem, de hasonlo beallitasok mellett a pre-sequel 70%on henyel kimaxolt beallitasokkal a 290x 60 fps mellett (ott a low a max physxen). a memoria nem problema, a BL2/ pre sequel UE3 motoros, 1 gb VRammal elvan extrem beallitasok mellett is.
ebbol azt akarom kihozni, hogy a physX nagyon durvan be tudja rantani az fpst ha a gput is megkapja. dedikalt physx kartya ezt megoldja, de annyira sok physX cim nincs.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#85552128
törölt tag
A gamescon demo egy "középkategóriás PC-n" futott : [link]
Viszont ha tényleg render volt akkor már 2013-ban tudták, hogy ezt így nem tudják majd se PC-n se nextgen konzolon kiadni mégis leadták még egy évvel később is jóval szebben nézett ki és visszatérhetünk oda, hogy megint a fejlesztő a hibás...
A másik dolog: Ki kényszerítette a CD Projektet, hogy az nV-vel szerződjenek le ? Tudtommal az nV a Gameworksszel szart sem érne, ha nem lenne olyan fejlesztő aki nem építené be a programba és elég sokan vannak... Egyszóval a partnerprogramhoz két fél kell, az nV az egyik, a fejlesztő a másik...Egyébként Unity-n Watch_Dogson kívül mi volt problémás nV-s játék ?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Persze gondolom így is a fejlesztők a bűnösök. Egyáltalán nincs köze az eredménynek annak, hogy zárt middleware-ekkel vagy magával a korlátozott API-val sokszor lehetetlen helyzetbe hozzák őket.
Ezt hívják szaknyelven felelősség-tologatásnak Természetesen elsősorban a fejlesztő a hibás, mert rosszul mérte fel, hogy a rendelkezésre álló építőelemekből mit lehet kihozni, az építőelemek problémáit pedig második lépésben lehet elővenni.
A korábbi építkezős példával élve, a DX11 leginkább a talajviszonyokkal hozható pariba, a GW pedig mondjuk egy kombicirkóval. A talajt lehet hülyézni, csak túl sok értelme nincs. A kombicirkó valóban lehet szar, de ha képtelenek vagyunk normálisan beépíteni, annak viszonylag hamar ki kellene derülnie, nem a ház átadásakor.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #5564 üzenetére
In-engine render. Lejátszottak egy előre felvett dolgot. Akkor mindegy, hogy egy másodperc volt egy frame. A hardver offline kiszámolta azt.
Átvihető a Gameworks. Nagyon sok csomagnak van és a jövőben még lesz is konzolra portolható verziója. A GameWorks esetében nem ezzel van a legnagyobb baj, hanem a beépíthetőséggel. Ha nem jó, akkor csak a motort hackelheted addig amíg jó nem lesz, vagy egy idő után feladod.
Hihetitek ezt is, de a helyzet az, hogy lassan érdemes lenne feltenni a kérdést, hogy az utóbbi évben miért volt gond főleg az NV által támogatott PC-s portokkal. Biztos, hogy csak az NV választ mindig bénán partnert? Vagy esetleg a fejlesztők által nyíltan kritizált konstrukciójuk is közrejátszik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
"A növényzet minősége és a látótávolság csökkent: beleütköztek a DirectX 11 korlátjaiba."
Min futott 2013-ban ? DX12-n ? Akkor nem volt gond az API korlát ?
A világítás és az egész világ tónusa is teljesen más lett.Amúgy tök logikus, hogy egy multiplatform játékhoz a fejlesztő az _alap_ dolgokhoz olyan effekteket (Gameworks) használ amiket nem is vihet át a két másik platformra ahonnan nem mellékesen a legtöbb pénz jön - szóval ja még ha így is történt akkor is a fejlesztő a hibás.
Elég nyilvánvaló, hogy a konzolok miatt ilyen PC-n is, de persze meg kell ragadni minden alkalmat, a DX11-es korlát meg a GameWorks/nV fikázásra...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz decibel #5523 üzenetére
Oké, akkor nézzük, hogy mi butult le két év alatt.
Eltűnt a házakról és a különböző egyéb felületekről a tesszelláció: hiányzik a GeometryWorks
Alaposan megváltozott a tenger hullámzása: hiányzik a WaveWorks.
A részecskeeffektek közül a tűz megváltozott: hiányzik a PhysX Particles
A növényzet minősége és a látótávolság csökkent: beleütköztek a DirectX 11 korlátjaiba.
A víz visszatükröződése a tervezett teljes világhoz képest egy hamis megoldás lett: hiányzik a PostWorks SSR.Persze gondolom így is a fejlesztők a bűnösök. Egyáltalán nincs köze az eredménynek annak, hogy zárt middleware-ekkel vagy magával a korlátozott API-val sokszor lehetetlen helyzetbe hozzák őket.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ricshard444
veterán
Nekem nem ez a tapasztalatom semelyik generációban
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
brumi1024
veterán
válasz proci985 #5555 üzenetére
Ezért kellene referenciát a referenciával és aftermarketet az aftermarkettel összehasonlítani.
A 980 referenciánál nem is a dobálásról van szó (az alapórajelet a topikbeli tulajok szerint -ha emlékezetem nem csal- tartja) hanem például a G1 rev1.1 féle 1400+ MHz-es boostot nem tudja. Ezzel szemben a referencia 290 (ilyenem viszont volt) egy melegebb nyári napon porszívó hanggal sem tudja tartani az alapórajelét.
[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Malibutomi #5556 üzenetére
akkor passz, topikban ezt olvastam, hogy nem szabad megvenni mert nem birja el a kartyat a hutese. elvileg tapasztalatra alapult, de nem tudom kinel melegedett tul.
DCU2nel a VRM volt macera.
de masik oldalrol meg szivargas szempontjabol elegge szornak a Hawaiiok, az enyemnel rendszerszinten 100Wot jelentett fogyasztasban prime+furmark alatt, hogy vizen megfogom a kartyat 70 fok alatt (510Wos peak 610 helyett). de az enyem low asiq eleg magas fesszel.
mindegy, a lenyeg, hogy a ref 290x se jobb a 980nal dobalas tekinteteben.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #5551 üzenetére
ez a 290xre is igaz.
Malibutomi: ha a 290x nem Vapor / Trixx / Lightning, akkor az is boven le fogja dobalni az orajeleit. (a Gaming, WF3 es DCU2 sem birja el rendesen a kartyat az aftermarket megoldasok kozul)
nalam a Matrix Platinum kb 10-20%ot gyorsult a vizesblokk hatasara, es egyebkent semmit nem allitottam a kartyan. csak annyi tortent, hogy harom kijelzovel is birja az 1050et, legen meg 900 korul szenvedett.
de egyebkent ez az amit korabban mar itt pedzegettem, hogy a 970ek kozott 20% szoras van a ref es az gyari OCk kozott, 980 detto, 290(x) detto, TitanX detto. tehat nagyon nem mindegy melyik modellek, milyen szobahon es milyen hutes mellett vesznek reszt a tesztben.
a vizezett 390x talan ebben lesz jobb.
plusz a felbontas, 4Kra kiegyenlitodik a helyzet a 980 SLI es a 290x CF kozott.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
brumi1024
veterán
válasz Malibutomi #5550 üzenetére
Nem is a 30 MHz számít, hanem hogy a ref 980 nagyon nem úgy boostol ahogy az aftermarket modellek.
-
daveoff
veterán
válasz CsonkaImo #5544 üzenetére
Nem tudom, de nálam a Ryse nagyon jól megy a 980-on. Szerintem abban is jobb, mint a 290X, de jó lenne egy friss teszt róla...
(#5547) ricshard444: Szerintem meg pont a min FPS-ben jobb a Radeon.......most már...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
-Solt-
veterán
válasz ricshard444 #5547 üzenetére
De ott is a helye... nem a 290X hivatott versenyezni a 980-l!
www.smart-bus.hu
-
ricshard444
veterán
Vannak játékok ahol az átlag magasabb Radeonnal, de a minimum általában azonos vagy rosszabb ilyenkor is, ez pedig egyből vissza is dobja a 2. helyre, mert kinek kell kiegyensúlyozatlan fps.
Vannak dolgok...
-
-
-Solt-
veterán
-
huskydog17
addikt
Igen, az egyértelmű, hogy a lengyel csapatnak kisebb a büdzséje, mint egy nagy stúdiónak, bár itt azért halkan megjegyezném, hogy sok olyan stúdió van, melyek sokkal kisebbek, mint a CDPR, nagyságrendekkel kevesebb pénzből gazdálkodhatnak és mégsem mentek el az NV-hez, mert jól tudták, hogy az mivel járna. Biztosan megvan a CDPR-nek az oka, hogy lepaktáltak a zöldekkel, de nagyon jól tudták, hogy mivel jár. Mivel elfogadták a kockázatokat, tudták azt is, hogy jó esély van arra, hogy a 2013/14-ben mutatott látvány nem fog működni a végleges kiadásra. A fejlesztőknek a következőket kellett volna tennie annak érdekében, hogy ne legyen ez a botrány körülöttük, simán megúszhatták volna ezt, ha:
- Hónapokkal a release előtt kiadnak egy hivatalos közleményt, miszerint a játék végleges változatának látványvilága meg sem közelíti a 2013/14-ben bemutatott demókét (ja hogy akkor elúszott volna sok előrendelés? háááát meglehet)
- Amennyi hónapot elpazaroltak a GW működésére (kikapcsolására), annyi idő alatt bőven tudtak volna saját effekteket is készíteni és akkor nem kellett volna ennyit butítani
- Mivel egyértelmű a butítás, nem kéne a játékosokat még most is hülyének nézni és tovább hazudozni, hanem ha lenne egy kis gerincük kiállnának a játékosok elé és egy bocsánatkérő nyilatkozatot tennének (ez a Valkve-nek sikerült)
- Ha náluk sokkal kisebb független stúdiók nem szorulnak az NV pénzére a több éves fejlesztés alatt, akkor a CDPR miért szorul rá?Itt kizárólag a CDPR hozzáállásával és kommunikációjával van a nagy probléma. Elhisszük, hogy ők megpróbáltak mindent megtenni, hogy ne kelljen butítani, de a gond, hogy a kommunikációjuk a játékosok felé a lehető legrosszabb!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz daveoff #5532 üzenetére
Dehogy 6 %....meg benchekben sem. Jatekokrol nem is beszelve.
Ez a baj hogy felrevezetoek a tesztek, meg a Radeonok mindig ugy vannak beharangozva mintha maga volna a megvaltas. Utana meg jonnek a problemak...Gondolom tul okosak a kartyak a mostani jatekokhoz...azert van mindig valami gond veluk.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
TTomax
félisten
válasz MiklosSaS #5527 üzenetére
Pont annyival gyengébb mintha 970re váltottál volna.
(#5531) miklosss2012
Az úgy kb stimmel is na de PH! szerint 6%,most nem azért de a tesztcsomag simán "lenyel" 10-15%.ot kártyától függően és az azért elég sok.Föleg annak fényében hogy a 290/X/970/980 kb 20%-on belül van...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
daveoff
veterán
válasz MiklosSaS #5527 üzenetére
Oké, érzésre lehet nem vészes, de nem 6% a különbség, ha kiméred! Főleg egy 1500MHz-es 980-al! Szerintem az 1140MHz-es 290X-hez képest is van minimum 20% előnye, lehet több is, most csak úgy mondtam valamit. Persze játék válogatja, de egy jól optimalizált DX11-es játéknál simán elhúz ennyire....
(#5528) Szaby59: Én ha gyorsulást akarok szemléltetni, akkor mindig a gyengébb kártyát veszem a 100%-nak, szerintem így korrekt...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
#85552128
törölt tag
válasz daveoff #5526 üzenetére
Így igen, de az sem olyan nagy különbség teszt és teszt között az összesítésnél még így is elfogadható szerintem,
Például a Batmant ők csak 4xMSAA-val nézték, a ph tesztben meg 8X-osan van, de ugyanígy a Shadow of mordor tesztben is kevesebb FPS-t kapnak minden kártyához. Tehát nem hinném, hogy "direkt" lenne kozmetikázva.
A tesztösszeállítás sem kedvezhet annyira az AMD-nek, mert nV-n szinte minden gond nélkül megy, AMD-n meg...
970 eléggé "érzékeny" az MSAA-ra, lehet, hogy a 290X a nagyobb sávszél miatt MSAA-val jobban teljesít pár FPS-sel.[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
válasz #85552128 #5522 üzenetére
100/69= 1.44...
Azaz a Titan teljesítményét 100%-nak véve, 31%-kal lassabb a 290X.
Ellenben a 290X teljesítményét alapul véve, 44%-kal gyorsabb a Titan. Legalábbis e szerint a teszt szerint."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
nagyúr
válasz #85552128 #5522 üzenetére
Ez biz 44-45%, TPU-sok nem tudnak %-ot számolni
Amúgy a tesztek közötti különbséget a választott játékok és a beállítások befolyásolják leginkább. A pH! tesztek valóban az AMD kártyáknak kedveznek, de szerintem felesleges elfogultságról beszélni - a beállítások többnyire legalább annyira realisztikusak, mint más tesztoldalakon. A játékszelekcióba meg bárhol bele lehet kötni.
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
decibel
aktív tag
Szövegértés tényleg nem megy?
Nem a middleware miatt hibáztatom őket, ezt csak te hozod fel, hogy rossz színben tüntethesd fel az NV-t. Elfogultság non plus ultra.
A 2013-as és a mai képek között sokkal több a különbség mint a Gameworks. Sőt megkockáztatom, hogy a Gamerworks-ös effektek hiányoznak a legkevésbé, ahhoz hogy elérjük a 2013-as szintet.
"you are a monkey poo-poo"
-
#85552128
törölt tag
Techpowerupnak van hasonló összesítése, ha megnézed ott is 30% körüli értékek vannak: [link]
Ezért érdemesebb az adott játékokat nézni azok azért elég jó képet adnak a valós teljesítményről.BF4-et azért vehették ki mert azzal nem is igazán lehet "rendesen" tesztelni a multi ami érdekes lehetne.
Mondjuk lehet megy majd helyére a Hardline legalább benchmarknak jó lesz[ Szerkesztve ]
-
daveoff
veterán
Itt még 7,4% volt a 980 előnye, ha jól számoltam...
Tavalyi 980 tesztÉn ez alapján kicsit féltem a 980 vásárlástól, aztán leesett az állam, amikor beraktam a gépbe, mert nagyon nem ezt a különbséget tapasztaltam, hanem jóval többet, a 290X után. Na mindegy, azóta én sem adok a PH tesztekre(AMD tulajként még jó volt a lelkemnek, hogy ilyen "kicsik" a különbségek, csak kár hogy nem igaz), biztos más metódussal tesztelnek, vagy nem tudom, de nem a valódi különbségeket mutatják ezek az összegző táblázatok.
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
-
TTomax
félisten
válasz #85552128 #5515 üzenetére
Persze,csak annak az objektivitás látja kárát.
(#5514) kovsol
(#5517) imi123
BF4et kis vették a PH tesztcsomagból... lett helyett Thief? azt hiszem amit meg nem nagyon játszik senki.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
félisten
Lehetne de nem nagyon értetted meg a mondanivalóm lényegét....sehol,egy oldalon sem mértek 35%-ot TitanX és a 290X között...se pedig 6%-ot a 980 és a 290X között... nekem ezzel van bajom.
Ez sehol egy teszt oldalon sem sikerült.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
kovsol
titán
Jó de ekkora erővel lehetne nézni a 970/980 -t is 1500+Mhz-en, meg a 780Ti -t is lehet jobban tuningolni. De a legtöbb ember nem tuningol. Mondjuk nálam alapból pl 1400Mhz körül megy teljesen gyári állapotban dobozból kivéve a 970 G1.
Ha lovaglásról van szó, akkor nálam még mindig a Red Dead Redemption a favorit.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
#85552128
törölt tag
válasz Anubris #5510 üzenetére
"Önmagához" hasonlítottuk a grafikát azt meg összelehet az elérhető anyagok alapján... A DA:I más szempontok miatt került említésre.
Lovaglással csak annyi gondom volt, hogy nem beszélnek egymással a csapattagok éppen ezért nem is használtam soha sem, amúgy nem volt gond vele. A harcrendszer meg pont a Witcheréhez hasonlít jobban.Egyébként érdekes, hogy a 2013-as képen még olyan volt mintha a Skyrimhez hasonló dark fantasy világot akarnának a 2014/15-s meg már ez a színes "DA:I-s" világ és ez nem csak a hiányzó effektek miatt tűnik úgy, olyan mintha menet közben koncepciót váltottak volna.
[ Szerkesztve ]
-
Anubris
őstag
válasz #85552128 #5507 üzenetére
Ennyi erővel a grafikával kapcsolatos véleményekkel is még várhatnánk, tudtommal senkinek sincs még fenn a gépén itt, csak egyes weboldalak, youtube videók állnak rendelkezésre, ahogy a játszhatóságról is.
Arra már most merek a fogadni, hogy a lovaglást normálisabban megcsinálták, ha próbáltad, akkor te is tudod, hogy a DA:I-nél még az AC első részében is jobban sikerült ezt megoldani. A rengeteg unalmas, ismétlődő mellékküldetésekről nem is beszélve, vagy az ugyancsak konzolok miatt leegyszerűsített harcrendszer.
Amúgy Abu hozta fel a DA-t példának, nem én. -
TTomax
félisten
válasz Malibutomi #5508 üzenetére
No de a Titan X se annyit megy ám egy normális gépben mint itt... az az 1126MHz max is nevetséges... olyan 1450Max,de már az SSC is 1350re boostol nálam SLIben meg 1291re...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-
-
Anubris
őstag
Azért a grafika nem minden, miattam lehet szebb a Dragon Age, meg költhettek rá 10-szer többet ha közben a játékélmény meg sem közelíti a Witcher-ét.
Minden játéknál ezt eljátsszák, a GTA V is első képeken még sokkal szebbnek nézett ki, a végén meg max-on se egy nagy szám mégis milyen jól elvannak vele egyesek.
Amúgy a Witcher-nél gondolom majd megint lesz később enhanced edition, ami tovább javítja a grafikát. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért jobban néz ki, bőven. Meg vannak ennek a váltásnak egyéb technikai részei is. Szóval az előrelépés tényleg megvan. Ha a kategóriához nézzük, akkor valóban a Dragon Age: Inquisition szebb. De itt megint meg kell jegyezni, hogy az EA és a CDPR kasszája között durva különbség van. És alapvetően egy játék technikai oldalát még mindig nagyban befolyásolja a belerakott pénz és erőforrás. Egy CDPR nem képes versenyezni egy EA/Bioware/Frostbite Team felállással. Nem elég tőkeerősek és nagyok hozzá. Viszont a két érintett közötti különbséget figyelembe véve a W3 elég jó lett így is. Legalábbis azért ez a grafika megfelelő a 2015-ös szintre. Persze láttunk szebbet, de egy W3 játékost ez nem fog érdekelni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
félisten
Csak ezt az egészet talán nem a release előtt két héttel kellett volna lekommunikálni...jelen állás szerint a Witcher3 alig néz ki jobban,sőt talán nem is mint a kettő,közben eltelt négy év...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz decibel #5500 üzenetére
Nem értem miért őket kell azért hibáztatni, mert zárt middleware-eket nehéz egy játékba beépíteni. A CDPR igazából nagyon jól megcsinálta a játékot. Amit reálisan ki lehetett hozni, azt kihozták belőle. Az, hogy nem sikerült működésre bírni a GeometryWorksöt, a WaveWorksöt, GPU-s PhysX Particlest, meg pár dolgot, hát van ilyen. Ettől a játék még ugyanolyan jó lesz, csak nem néz ki olyan jól, mint a 2013-as videókban. A kamuzás meg kérdőjeles. Szerintem 2013-ban bőven úgy gondolták, hogy ezek az effektek beépíthetők. Nem hiszem, hogy akkor bárki kételkedett ebben. Valószínűleg 2014-ben került elő először, hogy azért ez a része a dolgoknak nem áll úgy, ahogy tervezték. Maximum azt lehet mondani, hogy 2013-ban túlságosan optimisták voltak és hittek abban, hogy a middleware-ek beépítésével nem lesz semmi gond.
Az vesse rájuk az első követ, aki a GeometryWorksöt és a WaveWorksöt valaha is sikeresen beépítette egy játékba. Na ugye... Ők legalább megpróbálták. Ez dicsérendő inkább. Majd kielemzik, hogy miért nem jött össze.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest