Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #12947 üzenetére
Az NV-nek nem kell ebbe beszállnia. A fejlesztők az NV segítsége nélkül is elmondhatják a tapasztalataikat. Továbbra sem fogják tudni, hogy NV-n mennyi az egyes RT formátumok exportjának ciklusigénye, vagy mennyi a mintavételi sebesség az egyes textúraformátumoknál az egyes szűrésekhez, stb. Ugyanakkor azt leírhatják, hogy kinek melyik formátum vált be, és ilyen formában ez már egy kiindulási alap más számára. Ezek újra optimalizálást hozhatnak a PC-nek. Erre viszonylag nagy igény van, mert az NV nem mondja meg, hogyan lehet optimalizált kódot írni a GeForce-okra, ami nem fog megváltozni, de a fejlesztők rengeteg tapasztalatot megoszthatnak, így nem is szükséges az NV-vel kapcsolatot teremteni a fejlesztéshez.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz FLATRONW #12952 üzenetére
Eddig is pont ezeken a szereplőkön múlott, senki nem kényszerítette őket, hogy GW-t használjanak...
Gondolom az ilyen Warner/Ubisoft-féle kis kiadók minden egyes centre rászorulnak.
(Bár pont ebből a kettőből kinézem, hogy ha nem lenne a GW+a vele járó zsebpénz inkább ki sem adnák a PC-s portot...)
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz #85552128 #12953 üzenetére
Az tudnivaló, hogy ennek a két kiadónak csak teher a PC.
Más fórumban én is pont azt írtam amit te, ha nem pénzelnék őket, akkor sok játék meg sem jelenne PC-re.
Ezek szerint még meg is lehet köszönni az NV-nek hogy ezek a játékok megjelennek.
Én úgy vagyok vele, hogy inkább legyen optimalizálatlan egy játék, mint hogy meg se jelenjen, mert nekem nem alternatíva a konzol. Ha pedig rosszul optimalizált, akkor nem veszem meg, csak "kipróbálom". Lelkiismeret furdalásom pedig nem lesz emiatt, mert az NV már jó pénzel támogatta őket, én pedig jó pénzel támogattam az NV-t. -
-
#45185024
törölt tag
válasz jacint78 #12955 üzenetére
Hát igen ez az op rendszereknél is így van, a windows zárt forráskódú, a linux meg nyílt mégsem terjedet el jobban.
Kivétel mondjuk kína ahol elvből elutasítják az amerikából érkező zárt forráskódot .
Furcsa is lenne ha kínai katonai rendszereket windowson futtatnának Az azonnal atomháború[ Szerkesztve ]
-
Areturus
tag
Diese dinge da [link]
-
wjbhbdux
veterán
Abu youtube csatornát nyitott [link]
/s
-
h1mpi
nagyúr
Az karácsonyi mottóm a mai napra:
Az nVidiánál tuningoljuk, az AMD-nél pedig vissza vesszük az órajeleket a siker érdekében!
Szép napot!
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Fanboy vagy sem, ő sem akarja már ezt a szart enni. Ebben teljesen igaza van, és ez független attól, hogy ő az egyik legnagyobb NV fanboy a youtube-on. Egyre több NV-s felhasználó felteszi majd a kérdést, hogy miért kell elviselniük a mesterségesen magas gépigényt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az egyébként a probléma jóval mélyebb. Az NV a GameWorksöt azért kezdte el, mert az AMD puccsolja a szabványalkotást. Ez is nagyon csúnya dolog. Az NV éveket és dollár százmillókat ölt abba, hogy elérjék az aktuális API-k eljárásainak folyamatos kiegészítését. Viszont sosem gondolták azt, hogy bárki, a kompatibilitást felrúgva hozzon egy új irányt. Az AMD azonban hozott, és erre épül a DX12/Vulkan. Az AMD megmondhatja a tutit a GAB/ARB-s vétójoggal. Hiába fog ordítani az Intel/NVIDIA/akárki, hogy a hardvereiknek az API tervezete rossz, vagy megszavazzák, vagy az AMD leszavazza az alternatív javaslatokat.
Látszik is a hatás. Az NV elment a Maxwellel egy irányba, amiből a Pascal visszatér a fermis alapokhoz. Nem azért, mert ez a jó, hanem, mert az AMD vétójoga kikényszerítette.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Ők már megoldották a GPUOpennel.
Máris április 1. lenne? A GPUOpen egy nagyon aranyos kezdeményezés, ami rövid- és középtávon az égvilágon semmit nem fog megoldani. Ettől még értékelendő, nekem tetszik is, de a súlya nagyon csekély.
Megoldást az nVidia kvázi-monopol helyzetének megszűnése hozna. Dear AMD, tessék már felbukkanni egy ütős középkategóriás VGA-val a 150-170 USD-s ársávban (vagy egy nagyon ütőssel 200 USD körül). Vagy felőlem lehet Intel is, bár jobb volna, ha a CPU-VGA síkon 3 értelmes gyártó mozogna folyamatosan.
Aztán a csúcson lehet reszelni az e-péniszt, hogy kinek nagyobb 2 FPS-sel 8K alatt...[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
imi123
őstag
-
do3om
addikt
A GPUopen-nél mire gondolsz?
Az a baj ha az AMD bedob valami figyelemfelkeltő dolgot, pl. jön az AMD LisaSu Vibri csúnya nőknek. (csak példa, nem jön )
Akkor az már úgy van itt kezelve hogy megtörtént és létezik, aztán évek múlva is nagy semmi, de legalább vannak kifejezések amikkel lehet dobálózni.Szeretnénk azt hallani tőled hogy megoldották: gyorsabb hardverrel, játékokban komoly támogatással.
És azt akkor írd ha megvan, nem azt hogy majd.
Addig nincs miről beszélni, nincs mantle, vulkán, dx12, GPUOpen, lov level.[link] Ezzel is igen jól indultak, szép beszámoló aztán........ az eredmény
De legalább mindig van egy kitalált marketinganyag amiről írsz egy gyenge pár oldalas elemzést amiben részletezed mennyire jó lesz minden. Csak aztán késik annyit hogy el is felejtjük, vagy a konkurencia köröket ver rá mire megjön, vagy meg sem jön.
Ez a baj, egyre jobban nagy szöveg kis tettek vannak.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
jacint78
addikt
-
asaca
tag
Ezt ma találtam.Kiváncsi vagyok mikor törlik..
BF3: aSaca-Hun
-
TTomax
nagyúr
-
Rivyan
csendes tag
Először is Boldog Karácsonyt az Uraknak!
Végigolvastam az elmúlt 1-2 oldalt, illetve pár topikban is feltettem a kérdést, így gondoltam ide is bedobom. hátha tudtok jó megoldást a számomra:
Jelenleg egy GTX 760-as VGA-m van, amit másfél éve vettem, és még másfél év gari van rá. Érződik rajta a kor, egy StarCitizen, Blade and Soul, vagy bármelyik újabb cím már csak úgy hajlandó nem konzol-szintű FPS-sel futni, ha low és medium közé teszem a beállításokat. (i5 4670-es proci van mellette).
Karácsony alkalmából összegyűlt egy kisebb pénzösszeg, és mivel ahogy néztem, 40-45 ezer Ft. környékén még el tudnám adni a 760-at, így ezzel az összeggel együtt 90-100 körül lenne a keretem jelenleg.
Viszont nem igazán látom a jó döntés fényét: GTX 970-re sokan fújnak, hogy jó kártya, de amit fentebb is beszéltetek, hogy valszeg DX12-es játékoknál érződni fog, hogy maxwell, és nem igazán szeretném 1 év múlva lecserélni megint a kártyámat, mivel még 2 évig csóró egyetemistaként fogom tengetni a mindennapjaimat.
Nem igazán vagyok AMD párti, főleg azért, mert a legtöbb játéknál tele van a fórum sírással, hogy mennyire rosszabbul futnak a dolgok a piros csapat termékein.
Ebben a helyzetben, ha nem cél a 4K a közeljövőben, megérné várni ameddig kijön az új széria pl. az NV-től? Közben egyre többet veszít a 760-om az értékéből, ezért jelentene főként gondot, és a büdzsét nem szeretném tovább hízlalni, más dolgok egyelőre magasabb prioritást élveznek, de high-ultra körüli beállításokkal szeretnék játszani 45+ átlag FPS-sel, már ha ez egyáltalán megoldható az említett összegből.
Előre is köszi a segítséget, eléggé elveszettnek érzem magam az ügyben, próbálnék valamennyire future proof kártyát venni (legalább 2 éves ciklusra), de picit soknak tűnik nekem a "ha".
-
-
#45185024
törölt tag
A
10.000 (leírva TÍZ EZER) forintos AMD & Nvidia kártyák harca nekem ez nagyon tetszik.
Adjál neki , még két kondenzátor és jobbak vagyunk
Karácsonyi cukiság[ Szerkesztve ]
-
Rivyan
csendes tag
Igen, tudom, ott is jártam, ide inkább nem is olyan véleményt várnék, hogy exactly milyen kártyát vegyek, hanem inkább magára a gondolatmenetre választ, hogy megéri-e most kártyát venni, várható-e ekkora teljesítménybeli változás a kövi évben DX12 miatt, és hogy AMD vagy nVidia kártyák között található-e olyan, ami legalább icipicit futureproof. Azért itt kérdeztem ezt, már lehet, hogy az adott topikban inkább a kártya jelenlegi teljesítményén/értékén van a hangsúly, itt ha jól láttam inkább a technológián és azon, hogy mit hoz a jövő a két gyártó közötti "harcban".
De ha nagyon rossz helyen kopogtatok, akkor elnézést
-
nagyúr
válasz Rivyan #12993 üzenetére
OK, sajnos erre jó és megalapozott válasz nincs, tippelgetni lehet. Feltehetőleg egy fullos DX12 játékkal jobban megbirkóznak az AMD-k, de az első ilyen ki tudja, mikor érkezik. Az biztos, hogy a köv. gen érkezésével minden mostani kártya nagyon elavult lesz.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyan a valóságban nem létezik. Minden API-nak van egy conformance tesztje, ahol az API tulajdonosa hitelesíti az összes meghajtót. Ha ott átmegy, akkor a meghajtó megfelel a specifikációknak. Viszont ma az a probléma, hogy ezek az API-k, ideértve a DX11-et és kiemelve az OpenGL-t. Az egyes problémákra számos megoldást kínálnak. Például az adatfeltöltésre az OpenGL-ben legalább másfél tucat alternatív megoldás van, és kis túlzással mindegyik hardvernek csak egy-kettő fekszik, vagyis ideálisan az lenne a jó, ha a program mindegyik lehetőségre tartalmazna egy implementációt. A DX11-ben is igaz ez csak ott azért a Microsoftnak volt annyi esze, hogy ne fogadja el ész nélkül minden újítást. A DX12 és a Vulkan egyik kritikus fícsőrje, hogy minden problémára csak egy gyors megoldás van, vagyis a fejlesztőknek elég arra építeni egy programot és az garantáltan gyors lesz minden hardveren. Nem biztos, hogy a leggyorsabb út lesz xy gyártónál, de elég gyors, ahhoz, hogy ez ne legyen gond. Ez egy nagyon kritikus pont. Nyilván ennek a hátránya, hogy akkora változást jelent a korábbi API-khoz képest, hogy a visszafelé kompatibilitás megszűnt, de ez más szempontból is így van. Nagyjából elérkezett az az idő, amikor megéri egy tiszta lapot indítani. A másik fontos dolog, hogy a gyártók ezeket az API-kat persze kiegészíthetik a saját eljárásaikkal, ami megint ugyanoda vezetne, ahol most tart a DX11 és az OpenGL. Erre viszont megoldás a validátor. Ez meg fogja akadályozni azt, hogy a gyártók ezt a csomagot is szétbarmolják a különböző kiterjesztésekkel, mert a kiterjesztéseket nem lehet majd validálni. Ettől persze a program szállítható lesz, csak a gyártók kétszer is meggondolják majd, hogy lecserélik-e a szabványos eljárásokat egy kiterjesztésben, mert validáció nélkül a következő generációs hardveren az a kód jó eséllyel nem fog elindulni. Kvázi bele lett kényszerítve mindenki a szabványos, specifikált, validálható eljárások használatába, ha azt akarják, hogy a játékok ne csak egy évig fussanak. Olyan kiterjesztés tehát nem fog érkezni a DX12 és a Vulkan API-hoz, amely például alternatív adatfeltöltésre vonatkozó specifikációt kínál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Durva ez az ünnepi szezon: Nvidia GeForce GPUs Facing Shortages, Prices Rise By 15%
(már akinek )Mondjuk ez is egy érdekes pletyka: NVIDIA GeForce Cards Rumored To Be Bundled With Rise of The Tomb Raider – TressFX Might Remain Integrated In the Game
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...