Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz imi123 #13946 üzenetére
"Lehet hogy előbb használják Ps4-en mint Pc-n?"
Biztosan nem. Olvass vissza egy kicsit, írtam, hogy a Talos Principle támogatni fogja a Vulkan-t rögtön az API megjelenésekor! Még az sem kizárt, hogy a jó öreg SS3 is kap egy Vulkan leképzőt.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #13951 üzenetére
Van már egyáltalán a Vulkan "megjelenésének" dátuma ? Mondjuk a Talos Principle még egy AMD APU+260X kombóval is elég jól futott, de valahol el kell kezdeni... Nekik meg a Linux miatt is fontos.
Ne felejtsük el, hogy pár héttel ezelőtt még a TR is "DX12 exkluzív" volt Bár itt legalább a fejlesztő állítja...[ Szerkesztve ]
-
válasz #85552128 #13952 üzenetére
Sajnos nem találtam sehol megjelenési dátumot, még a Khronos hivatalos oldalán is csak annyi szerepel, hogy "Vulkan 1.0 release is near".
Igen, mert a Serious Engine 4 alapból nagyon gyors D3D11 leképzővel rendelkezik, így mindenképp nagyon várom, hogy mit fog hozni a konyhára itt a low-level API. Amúgy ezt a motort még alaposan tovább gyúrják a SS4-re, valószínűleg ott már jóval nagyobb hangsúlya lesz a Vulkan-nak, hiszen nagyon sok ellenfelet kell megjeleníteni és mozgatni a pályán, leginkább ez okoz jelentős ebességvesztést D3D alatt a CPU többletterhelés miatt. A Vulkan ezt a többletterhelést elvileg eltüntetni, legalábbis nagyon reméljük!
Nem értem hogy jön ehhez a témához a TR DX12 meséje. Abu is tévedhet néha, na.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #13953 üzenetére
Úgy jön ide, hogy ígérgetések/pletykák eddig is voltak, de eredményt még nem láttunk...
Január eltelt (2015 végét nem is említem, eleve abszurd volt), februárban nem sok játék jön, márciusban talán, de a Hitmannek is HD 6870 meg DX11 a min. gépigénye. Már várom mikor jelentik be az nV partnerséget
[ Szerkesztve ]
-
válasz #85552128 #13954 üzenetére
Azért egy független motorprogramozó kijelentése kicsit más kategória, mint egy MS marketing bullshit.
Egy indie stúdiót ne hasonlítsunk egy nagy stúdióhoz! Előbbiek tisztelik a játékosokat, míg utóbbiak éjjel-nappal hazudoznak, miközben hülyének nézik a játékosokat.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#45185024
törölt tag
Udvozoljuk a Zoldeket is a VR világában
Thank you for watching[ Szerkesztve ]
-
mlinus
őstag
A digitalfoundry csinált egy 390 vs 970 division béta tesztet.
alapból, ref órajeleken a 390 elég jelentősen gyorsan. Aztán kapott egy kis tuningot a 970 és..[link] (4:20-tól)
elég durva, hogy mennyire megugrik.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #13959 üzenetére
Van ahol több mint 15%-kal gyorsabb mint a 390 annyit nem húzol rajta és nem is fog ilyen szintre gyorsulni.
Még az 1175-re húzott 390 is csak 10%-ot gyorsul BF3-ban ami elég jól szokott reagálni az OC-re: [link] Más játékokban a GPU OC ennyit nem fog hozni. Tehát egy jó 10% különbség mindenképp megmarad.
És ugye nem tudjuk mennyi van még a tesztben szereplő 970-ben... Az egyetlen ok amiért a 390/X jobb lehet (akár még a házon belüli drágább kártyáktól is) az a +VRAM, ahogy az a TR benchekben látszik.Nem véletlen, hogy a 380/X-en kívül minden más szegmensbe elsősorban nV kártyát ajánlanak: [link]
[ Szerkesztve ]
-
wjbhbdux
veterán
DX12 40% gyorsulást hoz a DX11 felett a fable legendsben [link]
/s
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #13962 üzenetére
Az gyakorlatilag azt jelenti, hogy a PC-n még többet gyorsulna, mert az Xbox One-on a magas szintű elérés is nagyon hatékonyan skálázódik köszönhetően annak, hogy az API-ba van építve a kernel driver.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #13965 üzenetére
Mert miért is lenne 0 értelme ? Ez pont olyan játékok egyike ahol a legjobban kimérhető és nem "ha" meg "szerintem" hanem a kártya a legfrissebb teszt szerint 10%-ot gyorsul 13% GPU és 19% memória OC mellet. A videón meg nagyon nem 10% a különbség a 970 OC és a 390 között, tegnap még azzal foglalkoztatok mennyivel gyorsabbak az AMD kártyák ebben a játékban, szóval máshol még nagyobb különbség lenne a 970 javára, főleg 1080p-n.
A "szerintem" az a "1100-1150-en megint ugyanugy pariban lennenek" és hasonló indoklás/alátámasztás nélküli kijelentések...
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #85552128 #13966 üzenetére
Azert nincs ertelme mert ez a jatek nem az a jatek.
A videon meg van ahol csak par szazalek a kulonbseg hol tobb-hol kevesebb, ebbol ket dolog kovetkezik:
Egyreszt egyik helyen az egyik kartya gyorsabb, masikon a masik, ahol most keves az AMD lemaradasa ott tuninggal elony is lehet-> egymashoz kozeli atlag. (Van is olyan jelenet ahol az AMD-n van tobb FPS igy is).
Masreszt ha a videot megnezed az FPS szamlalon kivul is, akkor feltunhet hogy egyidoben a harom kepen teljesen mas tortenik, ergo meg a video FPS szamait sincs igazan osszevetni. Az hogy az egyik 78FPS van es egy kamion, a masikon 64FPS es tuzharc (vagy epp forditva), az egeszet ertelmetlenbe teszi. Igen lathato hogy atlagban tobb a 970 OC FPS-e, de enbek igy semmi ertelme. Egyik OC, a masiknem, esmegcsak nem is ugyanaz tortenik egyszerre a kepernyon. Ez igy szamomra 0, csak akkor lenne kevesebb ertelme, ha mas gepben is tesztelnek a ket kartyat.En abbol indulok ki hogy az olyan reviewkban ahol 390 vs custom 970 (1250-1300) boost sem volt elonyben a 970, onnantol pedig OC sincs benne tobb.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #13967 üzenetére
Azért nem egy képkockát kell figyelni hanem azt a részt, a 390 szinte egész idő alatt 50-60 körül tanyázik főleg amikor akció van, 70-80-tól messze van.
Nyilván nem 100%-os összehasonlítás, de nagyon is látni a különbséget, a 390 meg a stock 970-hez viszonyítva is.
A custom Maxwell esetében 1300 kb "alap" 1450 MHz-től kezdünk OC-t tesztelni, ehhez jön még a memória ami szintén hoz picit és még csak a feszültséget sem kell emelni.[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz Malibutomi #13967 üzenetére
Elég ritka a custom 970 ami nem tudja az 1500Mhz-et stabilan...az 1250 meg 1300 kb dobozból kivéve...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
úgy néz ki, egyelőre neked lesz igazad. a 16.1.1gyel most tesztelik újra a tomb raidert, és
jelentősfps javulás a számok szerint nincs, viszont állítólag kivasalták a fiji stuttereit belőle.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz velizare #13971 üzenetére
a pcgameshardware félostoba barmai most egy másik pályát mérnek, hogy a hardwareken kívül még véletlenül se legyen közös pont az első mérésükkel.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
daveoff
veterán
válasz velizare #13972 üzenetére
Gondolom későbbi pályákat néznek, nem az elejét. A játék közepe-vége fele, drasztikusan romlik a teljesítmény, ha ők is ott mérnek, akkor legalább reálisabb képet kapunk.
Viszont a benchmarkot igazán betehetnék végre a játékba....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
nagyúr
válasz daveoff #13973 üzenetére
ja, csak az egyszeri olvasó annyit vesz észre belőle, hogy kijött a játékhoz a javítás, kijött a furyhoz a javított driver, és esett vele 20fps-t, szóval nemhogy a 60 nem lett meg, de még 1-2 hegesztés, és 30 sem lesz belőle fhdben.
nvidiánál szintén, a driver és játékjavítás után a majdnem 90 fpsből alig fog maradni 60 az oc-s 980ti-nek.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
daveoff
veterán
válasz solfilo #13974 üzenetére
Ha újramérnek az összes kártyával, akkor nem tök mindegy hol teszik azt? A különbségek így is ugyanúgy látszanak majd. Akkor lennének barmok, ha csak az AMD kártyákat mérnék újra egy másik pályán, de nem hinném, hogy erről lenne szó...
(#13975) cain69: Így hogy mindegyik kártyával esik az fps, a későbbi pályákon, nem mindegy?
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
nagyúr
válasz daveoff #13976 üzenetére
nem, mert a hardwerek teljesítményét jellemzik a játékban mutatott teljesítménnyel. teljesen más a helyzet, amikor ugyanazon a hardweren majdnem 90fpsed van fhdben, és amikor 60 sincs.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #13971 üzenetére
Tegnap játszottam vele a driver után fél órát - van javulás, de még mindig jobban fut high mint vhigh textúrával, főleg a külterületeken bár legalább a kameramozgásnál már nincs stutter.
VRAM-ot azonnal 3800 fölé viszi, highon meg csak 3100-3600 között van ugyanazon a helyen, szóval vagy patch kell vagy kevés lesz a VRAM, mert ha nekem ezt csinálja 1080p-n feljebb rosszabb lesz...
És a pcperes tesztben valószínűleg ezért volt simább a 390X (kár, hogy 290X-et nem néztek).(#13977) solfilo Azért mérik újra mert nV-nél volt Gameready driver AMD-nél meg csak most van, így látszik majd optimalizált driverekkel mennyi a különbség a kártyák között és mire lehet számítani.
Az, hogy ezen a részen még a 970-től is lassabb a Fury X kb. vicc kategória nagyon kíváncsi vagyok a 390/X számaira.[ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
válasz Malibutomi #13965 üzenetére
Annyi értelme van, hogy egy GTX970 legtöbb esetben gyárilag dobozból kivéve is 1400Mhz körül nyomja a boost2 -t. A referencia értékekkel max a mini kártyák rendelkeznek. Teljesen megtévesztő ezért a ref órajeles mérés. Addig a 390 mekkora gyári OC-t szokott kapni? 25-50Mhz?
May the Force be with you!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #13979 üzenetére
Akkor szarna be a PC-s világ, ha tudná, hogy Xbox One-on high textúrákkal a memóriahasználat 400 MB. Szerencsére nem tudják, így nem fogják fel, hogy mekkora pazarlás az a streaming modell, amit a PC használ. Bár ha Repi tényleg beváltja, hogy idén már csak WDDM 2.0-ra dolgozik, akkor lehet, hogy leesik a tantusz sokaknál.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
-
sayinpety
tag
Laborban az elso Pascal. Hatha erdekel titeket. Remelem nyaron kapok samplet.
-
#85552128
törölt tag
Olyan jó hallgatni (persze tesztelhetőség nélkül...) hogy az Xbox One milyen okos, mi mindenre képes, mégis amit az XO-n kapsz az high preset és max 30 FPS, átvezetőknél meg még a felbontással is trükközni kell.
Akkor ott mi a gond ?PC-n is 7+ hónapja van lehetőség DX12-őzni mégis egyszerűbb volt DX11-re kiadni.
Egyébként az AOTS DX12-vel is kb. 3800 MB-ot használ...[ Szerkesztve ]
-
sayinpety
tag
válasz #85552128 #13988 üzenetére
PC kepes ra, am nincs hozzaferes. Amiota letezik D3D12 csak novekszik az igeny. Annyi mindent akarunk az X1bol PCre, hogy MS nem tud lepest tartani. Nem reg lattam felkerult az inactivated flush-to-zero on denormal support lehetoseg, harom eve kerjuk. Jo lenne tobb tudast vinni a PCbe.
-
nagyúr
válasz sayinpety #13989 üzenetére
vissza kellene nyitnia az amdnek a mantle 1.0át, ha ennyit kotlik az ms a dx12 toolokon és eljárásokon.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Friss DX12 lista redmondból:
Ark: Survival Evolved
Arma 3
Ashes of the Singularity
Caffeine
DayZ
Descent: Underground
Deus Ex: Mankind Divided
F1 2015
Fable Legends
Gears of War: Ultimate Edition
Hitman
Just Cause 3
King of Wushu
Squad
Star Citizen
Survarium
The Elder Scrolls Online
The Isle
Umbra
Warhammer: End Times Vermintide
W.N.C: Infantry
...many more TBA[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
És azt lehet tudni hogy ebből mennyi az ami csak Direct X 12 vel fog kijönni ?
Tehát nem úgy hogy kijön 11 el és majd ha stabil akkor lesz 12 is ?[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #13994 üzenetére
A felsorolt játékok nagy része vagy megjelent vagy early accessben elérhető már most, szóval azok utólag kapják meg, de a Hitmannél is min. gépigénynek DX11 szerepel.
Az a Caffeine jó játék lehet ha 4 hónap alatt 5 játékos volt a csúcs
Talán a Deus Ex lesz az első értelmes DX12 cím, de lehet még akkorra sem merik meglépni a W10 exkluzivitást.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Crytek #13996 üzenetére
Caffeinenek már van DX12 módja. [link]
Caffeine - The First DirectX 12 Game!
With Caffeine - Episode One being released with full DirectX 12 support, It is officially the first game (that is not in an Alpha state) to utilize the new API from Microsoft.
DirectX 12 allows for up to a 20% performance increase on Windows 10 systems, which helps bring to life the visually stunning world of Caffeine.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Caffeine steam
Vásárlói értékelés : Többnyire negatív (25 értékelés alapján)
Úgy érzem nem ez fogja eldönteni a 'nagy harcot'
Nekem ez amúgy teljesen olyan mintha ilyen directx 12 SDK példaprogramok lennének, szét van minden effektezve
Lehet úgy voltak áhh van 12 példaprogram az 12 szoba áh más játék se szokott sokkal több lenni mostanában adjuk kíí[ Szerkesztve ]
-
válasz Crytek #13996 üzenetére
A Caffeine egy rossz vicc, ugyanis trágyadomb motort (UE4) használ, aminek alapból sz*r a DX11 és a DX12 leképzője is. A játék csak akkor tud sebességet nyerni, ha az UE4-ben optimalizálnak valamit és a játékot a srác átrakja a legújabb motorverzióra. A készítő még csak nem is programozó. Fogta az alap UE4-et és összehányt valamit, itt a DX12 csak marketingre jó, de mérésre nem! Egy UE4 játéknál semmilyen következtetést nem szabad levonni az API-kkal kapcsolatban, legfeljebb a Fable Legends-nél, de ott is csak a DX12 lesz jó majd valamikor a jövőben. Összességében azonban az UE4 játékok technikai szempontból borzalmasak, ennél még a Unity 5 és fényévekkel jobb.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...