Új hozzászólás Aktív témák
-
ffodi
veterán
válasz velizare #13049 üzenetére
"ha eulával levédi magát a cég, akkor valóban elképzelhető, hogy azokat a részeket csak stabilitásra tesztelik, azaz ne crasheljen, ne törjön, ha rákattintasz, működnie nem kell."
Igen, és ez alapvetően egy borzasztó rossz hozzáállás. A mezei usert hidegen hagyják az ilyen magyarázatok, ő csak azt tapasztalja, hogy valami nem jó, esetleg tönkrement a vga, és ennek az lesz a következménye, hogy átmegy a konkurenciához. Itt merül fel a kérdés, hogy ez jó taktika?
....persze a mennyiség és a minőség nem számít, csak sok legyen és jó.Másrészről a Radeon SW (Crimson) bizonyos szempontból új fejlesztés. Ha ez így van, akkor miért nem lehetett még egy kis időd rászánni és az ilyen hibákat javítani?
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
nagyúr
létező lehetőségek közül lehet választani. érzékeltetésül: amikor fejlesztési és karbantartási szakaszok között váltunk, akkor a test manager büdzséjét úgy vágják vissza, mintha 10 ujjából 8-9et ő harapna le, és a maradékkal meg ugyanolyan gyorsan kell gépelnie, mint eddig. nem health-critical alkalmazásoknál ez a standard, mert ha ki is megy néha valami, ami sz@r még mindig lehet rollbackelni, javítani, vagy legrosszabb esetben kötbért fizetni, de a költsége még mindig sokkal kevesebb, mintha ugyanaz a test suite futna végig rajta, mint a fejlesztések alatt. a health-critical cuccoknál is előfordulnak komoly hibák, egyszer egy röntgengép szoftvere ment ki egy komoly hibával élesbe. a mai napig az ő készülékeikkel cannak tele a vizsgálók.
úgy tudom, hogy a crimson megjelenésekor ez a hiba nem volt benne a szoftverben. az eleve egy béta release volt, a 15.11 meg whql. egy későbbi változtatás/javítás/refaktorálás okozhatta. a túl sok javítás/túl szoros határidő/stb. tipikus esete. többet nem nagyon tudunk a témáról, ítélkezni meg nem szeretnék így róla. mint mindent, és ebbe a saját munkám is beletartozik, nyilván lehetne ezt is jobban csinálni.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
TTomax
nagyúr
válasz velizare #13052 üzenetére
Lehet én értem rosszul,de a Crimson sosem volt beta WHQL jött rögtön, a hiba pedig megjelenéskor benne volt.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz guftabi96 #13054 üzenetére
Valami ilyesmi rémlik nekem is,a hiba az első WHQLben volt,aztán a beta volt a javítás.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
válasz TTomax #13053 üzenetére
akkor tévedtem ezt illetőleg. ettől függetlenül még valószínű, hogy azért a funkció fejlesztéskor ez is működött, és egy későbbi periódusban romlott el. az agilis fejlesztés hátrányai - csak az aktuális sprint user storyjairól tudjuk biztosan, hogy működnek.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
daveoff
veterán
válasz velizare #13056 üzenetére
az egészben az a legfurább, amit leírtam. ezzel reklámozták a crimsont, hogy mekkora királyság az OC panel benne, mert játékonként testre szabható az órajel/powerlimit/ventivezérlés, utána meg beleírják az EULA-ba, hogy hülye gyerek be ne kapcsold, mert mi nem vállalunk érte felelősséget. és most kiderül, hogy még csak nem is tesztelték. de reklámnak qrva jó volt....
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
nagyúr
válasz daveoff #13057 üzenetére
Hogyne tesztelték volna, csak valószínűleg az utolsó fullos tesztkör után még belenyúltak valamibe, ami igényelt volna egy újabb teljes tesztet, amit idő és / vagy erőforrás hiányában nem csináltak meg, inkább optimisták voltak.
Ennyi ez a sztori, mindkét cég csinált már hülyeségeket, ennek is véget kellett volna érnie azzal, hogy megjelent a javítás.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
imi123
őstag
válasz Szattila83 #13063 üzenetére
Ez szerintem a bonyolult hardver felépítés miatt van.
Az a bosszantó hogy a Thief Mantleval olyan tükörsimán futott mint előtte semmi más.
A gond csak ott van hogy Nvidián minden játék így fut.(na jó 1-2 Uborka szoftos nem . )Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De a tuninghoz kapcsolódott, mert az Overdrive modul onnantól működött rosszul, hogy megváltoztattad a venti szabályozást. Ha azt nem bántottad, akkor nem jött elő a hiba. Ezt onnan tudom, hogy az overdrive modult én használtam még a kiadás előtt, és három játékhoz beállítottam külön órajelet, hogy működik-e a játékokra lebontott tuning, persze a ventihez nem nyúltam, mert az elvégzi a feladatát tuninggal is, hiszen a BIOS-ban leírt profilnál úgy sem tudok neki jobban csinálni. Ilyen formában a venti nem ragadt be.
Természetesen addig eljutnak, hogy aktiválják a modul egyes elemeit, de pont az volt a baj, hogy a tuningra vonatkozott a hiba. Tuningot pedig már nem tesztel senki. Ameddig bekapcsoltad a funkcióit, addig nem jelzett problémát, márpedig az alap teszprotokoll kimerül abban, hogy aktiválják és működik-e. Ilyen formában átment a meghajtó, mert működött. Azoknál nem működött, akik megváltoztatták a tuningbeállításokat.
Arra kérsz bizonyítékot, hogy tuningot senki sem tesztel? Ez a legegyértelműbb dolog. Mit teszteljenek rajta? Nem fogják 1 MHz-enként és 1%-onként az összes nagyjából 1-2 millió kombinációt kártyánként ellenőrizni. Erre nincs kapacitás sehol. Azt csinálják meg, hogy aktiválják a funkciókat és az aktiválás működik-e. Ez működött. Ez az, amit reálisan lehet tesztelni kártyánként. Ez így is elvihet két napot.
Mondtam példát, csak nem tartottad elég jónak. Még linkeltem is az NV felhasználók fórumát, akik elégedetlenek azzal, amit az NV csinál a Keplerrel.
(#13037) ffodi: Nem arról van szó, hogy nem probléma, csak nem olyan probléma, amivel kapcsolatban bárki felelősségre vonható, mert egy olyan modulon belül volt a hiba, amelynek az aktiválásához el kell fogadnod, hogy a gyártó mentesül minden felelősség alól. Ez pont azért van így csinálva, mert képtelenség VGA-nként egymillió konfigurációt végigtesztelni. Tegyük fel, hogy egymillió lehetséges kombinációt kell tesztelni 100 VGA-ra. Az 100 millió teszt, és egy stabilitásteszt 8 órás. Tehát egy meghajtó tesztje 800 millió óra lenne. Ez képtelenség. Ezért jobb a tuningra nem vállalni garanciát.
A tönkretétel egy kamu volt. Egyetlen ember sem jelentkezett a twitteren azok közül, akik beírták, hogy tönkrement a Radeonjuk. Pedig felajánlották mindnek a cserét.
Az overdrive modul eleve a drivertől független settings modul része. Ha utóbbit nem telepíted attól a meghajtó működni fog.(#13038) FLATRONW: Én is arra gondoltam. Volt olyanom. Ma már nincs, mert a GPU PhysX leállt. A Witcher 3-ban is csak lassulást okoz.
(#13041) schawo: Nem hiszem, hogy akármelyik bíróság érvénytelenítene egy olyan EULA-t, amely azt fogadtatja el a felhasználóval, hogy a termék nem rendeltetésszerű használata okozta hiba a user felelőssége.
(#13042) Macka: Azokban a tuningprogramokban is van hiba, amelyeket a gyártók az GeForce-okhoz adnak. Csak az NVIDIA nem teszi lehetővé a tuningot egy gyári modulból, de registry módosítással lehet.
(#13048) Egon: Ez tévedés. A tuningra akkor sincs garancia, ha 1 MHz-et emelsz rajta, és hibátlanul működik. Megteheted, hogy tuningolod, de garanciát senki sem vállal rá. Akármilyen hiba jön elő a te felelősséged, mert egy olyan szerződés elfogadása után egyetlen programban sem lehet tuningolni, ahol te nem fogadtad el azt a feltételt, hogy az esetleges hibák téged és kizárólag téged terhelnek.
Ha aktiváltad az overdrive-ot attól még működött. Onnantól nem működött, hogy kézi ventivezérlésre kapcsoltad, vagyis bekapcsoltál egy tuningfunkciót.(#13050) daveoff: Azért nem csinálják azt, mert az AMD-nek PowerTune technológiája van a hardver vezérlésére és ez nem szoftveres, hanem teljesen hardveres rendszer. Ezt a technológiát annyira védik, hogy még a gyártóknak sem árulják el a működését, így a gyártói tuningprogramok is abból élnek meg, hogy az egyes PowerTune verziókat visszafejtik. Ezért késik mindig az új Radeon VGA-k tuningjának támogatása a 3rd party programokból. Az NV által használt rendszer félig szoftveres csomag, vagyis tulajdonképpen egy szoftvert kérdez meg a hardver, hogy az egyes állapotokra mit lépjen. Ezt jóval egyszerűbb lekövetni, mint az AMD PowerTune rendszerének szoftveres hátterét feltörni. Emiatt csak az AMD képes arra, hogy a PowerTune profilhoz szabott tuningfunkciót biztosítson.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
imi123
őstag
válasz Szattila83 #13066 üzenetére
Így van.
Maximum FPS-ben lehet hogy jobb az AMD de sokkal darabosabb.Azok a sunyi kis akadások.
Engem nagyon zavarnak.Persze ez egyén függő.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#85552128
törölt tag
válasz Szattila83 #13066 üzenetére
kb. 50 óra AMD-s játékidő után mondom, hogy ez Battlefrontban is így van... Azonnal észrevehető a különbség AMD -> nV-re váltással (bár nekem már előtte is "darabosnak" tűnt, de azt hittem csak beképzelem...).
[ Szerkesztve ]
-
imi123
őstag
válasz Szattila83 #13072 üzenetére
Ezen én is jót röhögtem.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#85552128
törölt tag
válasz imi123 #13071 üzenetére
Ugyanabban a gépben az i7 mellett igen, simábban fut a 970-nel 1080p-n mint a Furyval. Az 5600k-val meg az nV driver se tud csodát tenni, 4.5 Ghz-n is akkora CPU limit van, hogy 40 FPS-es dropok vannak Walker Assaultban a végén a havas pályán amikor mindenki lövi a walkert meg tartósan annyi (mindeközben a 970 GPU használat kb. 50-60%-on). Bele se merek gondolni mi lenne egy AMD kártyával
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Á, réponse á lá politico Ma már majdnem azt mondod, amit én eddig, és úgy teszel, mintha mindig ez lett volna a véleményed, és bónuszként cáfolsz valamit, amit nem is mondtam.
Viszont tekintettel arra, hogy most már kb. ugyanazt mondjuk, felesleges tovább csavarni a szavakatPersze, mondtál példát. Arra, hogy az nVidia a Kepler visszafogására használja a GameWorks-t, hoztál példaként egy olyan játékot, ami nem GameWorks-ös. Én kérek elnézést, hogy belekötök
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
guftabi96
addikt
válasz #85552128 #13074 üzenetére
Én most BF4-ről tudok nyilatkozni.
Egy évig használtam R9 280-at, most egy GTX 960-am van.
Gépem többi része: i5 3570, 10gb ram.
Mediumon játszok BF4-gyel , utolsó három beállítás pedig off. (csak multiplayerrel játszom, single-ről nem tudok nyilatkozni)
A következő a tapasztalatom:
R9 280-nál érezhető volt, amikor az fps olyan 70 környékére esett le. Nem szaggatott ,de mégis olyan furcsa, "darabos" volt. Nem tudom leírni.
Most a 960-nál még semmi ilyen nem jelentkezik 70 fps környékén, de azt is hozzáteszem, hogy azért még nem játszottam 960-nal olyan sokat BF4-et, szerintem max olyan 10 órát. Ez alatt viszont ez a tapasztalatom.
Más játékban nem igazán érzek változást. Assetto Corsa fut kb ugyan úgy, szépen, simán.
Cs:go is. Mással meg nem próbáltam. Már az utóbbival sem kellett volna, nem jó semmire csak arra, hogy felb@sszam magam
Ettől függetlenül én teljesen elégedett voltam az R9 280-ammal, baromi jó kis kártya volt. Eddig ez a 960 is hozza azt, amit elvárok, bár tény, hogy nincsenek olyan nagy igényeim, és így utólag azt mondom, hogy lehet inkább egy 950-et kellett volna vennem, több maradt volna a zsebemben. BF4 ugyan úgy futott volna azzal is ilyen beállítások mellett, Assetto Corsa sem hiszem, hogy sokkal rosszabbul futott volna vele, de ez van, ezen már kár gondolkozni.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #13082 üzenetére
Jó, hogy a 8 magos 4.4 GHz-re húzott Hashwell i7-tel 30 másodperc alatt nincs semmi gond survivor módban. MP, 40 vs. 40 Walker Assaultról volt szó (többek között) benchmarkokban meg single playert mérnek - ami kb. lófüttynyi terhelést jelent az "igazi" MP játékmódokhoz képest...
Ebből kiindulva egy 2.7-es Celeron is elég az 1080p@60-hoz [link]
50 órám volt a játékban mikor átraktam a másik kártyát és rögtön szembetűnő volt a különbség, főleg Endoron.
Érdekes módon amikor a Mantle kijött BF4-hez maguk az akkori AMD userek is tanúsították, hogy ha óriási gyorsulás nem is volt, de a játék láthatóan folyamatosabb lett. Addig nem tudtak róla, hogy lehetne ez jobb is
Csak Battlefrontnál ez ugye nem játszik...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz daveoff #13069 üzenetére
ez a 22es csapdája. mert onnan tudod meg, hogy normális, hogy átment a teszten. ugyanis a szoftverünk nem képes többre, mint amit tesztekkel bizonyított. ezért írom mindig úgy a release notest, hogy xyz hibajavítás sikeresen tesztelve, ezen kívül az abc regressziós tesztprogram lefutott, eredménye m sikeres, n sikertelen, o egyéb. innentől fogva a changeboard dolga döntést hozni, kimegy-e a cucc élesbe, vagy nem, pont annyit tudnak az aktuális releaseről, mint én.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#85552128
törölt tag
válasz Venyera7 #13085 üzenetére
Annyira nem érdekel, hogy másnak bizonygassam, főleg, hogy a másik kártya nem is érhető el. Csak megosztottam a saját tapasztalatomat ha már valaki más is felhozta.
Tömegesen számolnak be AMD -> nV váltásnál hasonló jelenségről, aki nem hiszi járjon utána, vagy ne...[ Szerkesztve ]
-
odorgg
addikt
válasz #85552128 #13086 üzenetére
Valami magyarázat kell az usernek, hogy meghozta a legjobb döntést a világon, amikor kártyát cserélt. No ekkor jönnek az ilyen érzésre bemondott, mérésekkel nem alátámasztott, pozitív tapasztalatok.
Persze ugyan ez történik abban az esetben is, ha jobban szeretjük, kedveljük valamelyik gyártó termékét.
Az általunk preferált lesz a világ legjobb cucca ha hiszünk benne, ha nem az, akkor is.
Sok embernek kell az önigazolás, mindenki szeret valahova tartozni, ha csak egy videókártyáról van szó, akkor is.Néhány éve, szinte napi szintem együtt élek a frostbiteal, én csak akkor szeretem (nem mikrolaggol), ha 100FPS feletti képkocka számmal üzemel, az tökmindegy hogy NV, vagy AMD van alatta.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
imi123
őstag
válasz odorgg #13088 üzenetére
Én sokáig AMD-s voltam.
Sok mindennel lehetett vádolni de azzal biztos nem hogy az Nvidiába vagyok beleszerelmesedve.
Viszont amikor 290X után beleraktam egy 970-et a gépbe akkor jött a HÚÚÚÚ B+
Lehet hogy nem mérhető de igenis látható.
Egyébként ugyan ez a reakcióm volt amikor megláttam 290X-en Mantleval a Thiefet futni.
Nyilván én is írhatnám hogy ha valaki nem akarja látni a különbséget akkor nem is fogja.Nálam ami még AMD-n hozta ezt a simaságot az a Shadow of Mordor volt.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
daveoff
veterán
válasz odorgg #13088 üzenetére
Ezzel egyet értek. Annyit csavarnék a dolgon, hogy olyan tesztet nem találsz sehol Frostbite-al, ahol multit mérnek. Nekem nem is a mikrolag volt a gondom AMD-vel, hanem a gyászos DX11 teljesítmény, NV nagyon durva mennyivel gyorsabb BF4-ben. Múltkor gyikuval, meg asszem proxyval néztük, még proxynak is több fps volt a 970-el, mint gyikunak a furyval, nekem meg majdnem kétszer annyi. És ez a minimum fps-ben is keményen meglátszik.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. Te azt mondtad, hogy a hiba nem tuninghoz kötődik. Valójában ahhoz kötődik.
Ha szerinted normális, hogy a 780 a 960 szintjén van pár TWIMTBP játékban, miközben számos játékban a 970-nel küzd, akkor az a te dolgod. Szerintem viszont nem normális, és számos Kepler tulaj szerint sem az, aminek hangot is adnak még az NV fórumán is. Szerintem jól teszik. Próbálják elérni, hogy nagyobb teljesítményt kapjanak, hogy egy 384 bites egykori csúcsmodellt ne verjen el egy 128 bites új talicska, mert amikor megvették a 780-at, akkor bizonyosan nem erre számítottak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Battlefronthoz annyit tennék hozzá, hogy az új Frostbite verziónak vannak olyan kiterjesztései, amelyek a DX11 API-ban nincsenek benne. Többek között az új Frostbite már GPU-driven pipeline-t használ, amit a DX11 nem specifikál. Emellett az NV és az Intel sem rendelkezik rá DX11 kiterjesztéssel, de az AMD-nek van egy AGSL 3.0-ja DX11-es multi-draw indirect kiterjesztéssel. Erre épül az új Frostbite kódja, míg a többi hardveren egy alternatív kódbázis van, amely multi-draw indirect nélkül is megoldja a rajzolást. Utóbbi viszont előnyösebb, mert töredék rajzolásból megcsinál mindent, tehát az AMD-nek az AGSL 3.0-val jóval kevesebb többletterheléssel kell számolnia, mint a Intelnek és az NV-nek.
A DX12 és a Vulkan ezt a multi-draw indirectet támogatni fogja szabványosan is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz odorgg #13088 üzenetére
Érdekes módon nV -> AMD váltásnál kevesebb az ilyen "placebo"... De akkor végül is a Mantle is csak ilyen placebo volt BF4-nél és minden szépen ment DX11-ben
Látszott az amúgy nV kártya nélkül is, csak igazán azzal tűnt fel, főleg a csodaCrimson agresszív GPU órajel(nem)vezérlése után."A Battlefronthoz annyit tennék hozzá, hogy az új Frostbite verziónak vannak olyan kiterjesztései, amelyek a DX11 API-ban nincsenek benne."
Köszönjük az infót, de amíg DX11-en kívül más nincs benne nem több mint egy elméleti érdekesség a sok közül. Mire meg más API kijön hozzá addigra kihal a játék olyan jól sikerült megrakni tartalommal
Más játékban amúgy nincs különbség, de nem is játszom olyan MP játékkal aminek ekkora CPU igénye lenne.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #13093 üzenetére
Olvasd el a többi részét is a hsz-nek. Ezek a funkciók már működnek benne, de csak az AMD szervizkönyvtárán keresztül. A többi hardverre a DX12 és a Vulkan a megoldás, mert a DX11 nem támogatja szabványos formában a multi-draw indirectet. Az egészet azért fejlesztette ki a Frostbite Team, mert az AMD csinált hozzá egy kiterjesztést, és erre a kiterjesztésre építették a mainline kódot, mondván a DX12 és a Vulkan úgyis támogatni fogja a GPU-driven pipeline-t. Ennek a fő célja egyébként az overhead kezelése úgy, hogy ne essen le tartósan a sebesség az egyes helyeken, de ezt csak az AMD-re tudják "ma" megcsinálni. "Holnap" már másra is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
guftabi96
addikt
válasz odorgg #13088 üzenetére
Hidd el, nem placebo.
En annál gusztustalanabb cégnek tartom az nv-t, hogy védjem, igazoljam a vásárlásomat stb.
Én is csak eddig Battlefield 4-ben vettem észre, hogy ha olyan 60-70 között van az fps, akkor már nem az igazi. Nem annyira sima.
De pl az új AC-vel, Witcher 3-mal nem ez volt a helyzet. Azok olyan 50 fps-sel mentek, és nem éreztem annyira darabosnak, mint a bf4-et 60-70fps-sel.
Ettől függetlenül én a legközelebbi vásárlásomnál sem fogok elzárkózni az AMD-től, mert nekem túl nagy bajom soha nem volt velük. Ebben az évben nálam csak 15.7-es driver nem volt jó egyedül. (Szintén Bf4 volt a probléma, nagyon nagy fps droppok, megakadások voltak, de a következő betaval újra minden jó volt)#KeepFightingMichael
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #13097 üzenetére
Pont az a lényege a multi-draw indirectnek, hogy ezt lecsökkentse. Az nagyon fontos még a Frostbite motorokban, hogy a pre-render egy natív motorbeállítás és nagyon eltérő a gyártók között. Az AMD csak egyet számol előre, míg az NV ötöt. Az Intel háromra van kalibrálva. Emiatt az AMD-t másképp kell kezelni a DX11-ben, mint a többi gyártót, mert jóval alacsonyabb az input lag. A DX12 és a Vulkan ezt is megváltoztatja. Ott mindenkinek egy lesz a pre-render. Ez nagyrészt egyébként meghajtókonfiguráció eredménye. Az AMD az elmúlt években sokat költött arra, hogy az input lag rohadt alacsony legyen, és a Crimson drivertől kezdve minden esetben alapértelmezetten 1 a pre-render. A többi gyártó az egyet nem kockáztatja meg, mert nem fektettek be ide szinte semmi pénzt. Inkább 3-5 közötti a pre-render.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
imi123
őstag
válasz odorgg #13094 üzenetére
Ennyi.
Mindenki saját igényei alapján vásárol kártyát.
Én továbbra is fenntartom hogy az AMD kártyák nagyon jók.Sajnos a driver támogatás nem tartották annyira fontosnak,vagy csak erőforrás nem volt rá.
Bízzunk benne hogy DX12-ben új erőre kapnak.Én is szeretnék még Radeon kártyát venni.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Facebook és Messenger
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- Futás, futópályák
- LEGO klub
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...