Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
Fallout 4: a játék képkockasebességéhez van kötve a fizika
Epic Fail Bethesda! Ezt a PC portot (is) jól elk*rták!
#12049: Sajnos a legtöbb tesztoldal nem jött rá, hogy a God Rays-t Low-ra kell állítani és akkor megjön a sebesség is képminőségvesztés nélkül.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #12052 üzenetére
Vannak olyan játékok ahol a játékost egyáltalán nem érdekli ez, mert minden másban 110%-osan kárpótolni fog a produktum.
A Fallout 4 egy ilyen játék és ezért sem érdekel gyakorlatilag senkit sem ha egy picit csúnyább mint kellene. Nem hiába az egyik legnagyobb GOTY esélyes volt már a megjelenés előtt is...Btw. ez a motor már a Skyrim megjelenésekor sem volt a legszebb, most sem kell csodát várni tőle.
Ellenben a technikai megváltónak, a DX12 éllovasának hype-olt Ashes of The Singularity esetében elég ciki ahogy kinéz a játék még akkor is ha a végleges a jelenlegitől "jóval" szebb lesz[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz FLATRONW #12047 üzenetére
a tomb raider 2013 ps4en tressfx 1.0át használ, a felújított változata pedig 2.0át.
franc tudja már hol olvastam. azt hiszem, annak kapcsán, hogy volt az a petíció a CDPRhez, hogy adjanak ki tressfx patchet a játékhoz.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #12058 üzenetére
Bethesda játékok mindig is bugosak voltak megjelenéskor, már a fórumon is ment előre a "viccelődés", hogy érdemesebb várni pár bugfixig... Ezért sem izgat (annyira), hogy teljesítményproblémák vannak AMD-vel, addigra mire rendbe jön/lesz driver a játék is kap majd pár patchet...
Ráadásul alapból olyan a játék műfaja, hogy jóval több dolog okozhat gondot. Az FPS dolog érdekes, mert PC-n 60 FPS-en fut, konzolon meg 30-on szóval előbb utóbb biztos lesz rá megoldás a 120 lehet most is működik. Skyrim motor szóval nem csoda ha áthoztak pár dolgot, COD/BF-et sem írják újra 0-ról már évek óta itt meg azért kicsit többet csináltak
A Godrayst meg le lehet venni lowra/OFF-ra (utóbbit van, hogy nem menti el a launcher, de iniből teljesen kikapcsolható).
A Skyrim launch amúgy ettől sokkal rosszabban sikerült nem csak technikai problémák voltak, de a játék is komolyabb bugokkal volt tele (bár itt is kiderülhet még pár ilyen...).[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #85552128 #12059 üzenetére
Igaz lenne az animacios dolog, de azert az a Krapek az iromappat felcsatolja a kezere mint egy pajzsot animacio kicsit eros.
Az AMD tema meg, meg szokhattuk mar, hogy ami NV jatek, az mind igy jon manapsag, eltelik nemi ido amig az AMD visszafejti es optimalizal. Kivancsi leszek mennyit szamit majd ha ok is zart rendszereket adnak, akkor az NV is dolgozhat-e a penzeert majdAmugy ertem hogy mindenre van magyarazat/megoldas, ettol meg ez rohejes amator hiba mindegyik, de igy hogy ennyi van meg plane.
-
mlinus
őstag
válasz #85552128 #12063 üzenetére
Jobb? Persze, jobb, de ez nem menti fel a Bethesdát.
Alapból hatalmas input lag van, amit csak kikapcsolt vsync-el lehet megoldani, de ugye akkor elfut az fps és játszhatatlan a játék. Tehát le kell limitálni valamilyen szoftverrel 60-ra az fps-t. Ekkor tényleg megszűnik az input lag(mondjuk attól még mouse accel van, és a Y és X tengelyeken eltérő az egér érzékenység, de sebaj, mindez ugyancsak megoldható config fájlból )
Mondjuk a legnagyobb vicc hogy mindez megvolt a skyrimben is tehát 4 év alatt semmi előrelépés nem volt ilyen téren...
(arról már nem is beszélve hogy van egy olyan terület, (Lexington városa, gyár tetőzete) ahol 35 fps alá beesik a framerate beállítástól függetlenül 980ti-n. Még nagyjából le tudom nyelni ezeket, mert maga a játék tényleg jó, de ez egyren nehezebb egy olyan évben amikor kaptunk egy GTA5-öt vagy Witcher 3-at..
-
#85552128
törölt tag
válasz mlinus #12064 üzenetére
Nem menti fel, de "mások" még jóval fejlettebb motorral sem tudtak egy hasonló problémát megoldani.
Pl. a Dragon Age: Inquisition esetében nincs max limit, de párbeszédek és átvezető (scriptelt) jelenetek alatt 30-ra korlátoz PC-n is, amit ugyan feloldhatsz, de csak saját felelősségre mert bugokat (fekete képernyő, fagyás, desync) okozhat a játékban. Az olyan egyéb apróságokról mint, hogy nem tudsz 8-nál több skillt kitűzni (egy RPG-ben, PC-n, 2015-ben ) már ne is beszéljünk - és ott mint mondtam az egyik legfejlettebb motor fut a játék alatt.
Szóval lehetne ilyen dolgokat felhozni több játékra is, egyik sem a legjobb.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Nekem God Rays-t Low-on megy a Fallout4 más minden maxolva, így nem volt semmilyen akadásom, még nappal szemben sem
Teljesen rendben van ez így
majd most megprobálom a közepest, látok e minőség javulást a képen.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz guftabi96 #12050 üzenetére
Annak a motornak az alapja amire a Fallout 4 épül nagyjából 11 éves. Nyilván nem lehet a végtelenségig foltozgatni, tehát technikailag abszolút versenyképtelen lesz a modernebb alapokra építkező motorokkal. Grafikailag és teljesítményben az egy évtizedes lemaradás valamilyen szinten mindenképpen meg fog látszani.
(#12053) huskydog17: Nyilván oka van annak, amiért állandó a V-Sync. Sajnos a szinkronizációt 30 Hz-re tervezték, de láthatóan nem katasztrófa 60 Hz-en sem, csak fölötte lesz nagyon rossz. Ugyanez a hiba egyébként megvolt a Skyrim esetében is. Ez a motor így működik, még ha nehéz is elfogadni. Igazából az a lényeg, hogy 60 Hz-es kijelzőn játssz aktív vertikális szinkronnal és akkor nem lesz nagy probléma belőle. Nyilván nem elegáns megoldás, de túl rossz az alap, amit használnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
guftabi96
addikt
Ez érthető, de attól még egy egyszerű földi halandó mit vár? Ha nem jó a grafika, akkor legalább ne legyen nagy a gépigénye.
Azon gondolkoztam pont, hogy az idén megjelent nagy aaa címek közül azért nem sokra lehetett elmondani, hogy jól van optimalizálva.
Ilyenkor örülök, hogy már tényleg csak pár cím tud lázba hozni.
Idén szerintem egyedül az új sw az, ami érdekel is valamilyen szinten a még megjelenő játékok közül.
De az se teljes áron.
Egy új IGAZI Battlefieldért viszont hajlandó lennék gépet is fejleszteni ilyen ez#KeepFightingMichael
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PCGH felrakott egy nagyon jó képet a Fallout 4 God Rays effektről: kikapcsolva és bekapcsolva.
Finoman megkérdeztem a Bethesdát, hogy ki az a vaskalapos balfasz, aki ezt így jóváhagyta. Majd megírom a fejleményeket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Biztos vagyok benne, hogy milliónyi okuk volt erre a döntésre
Amúgy ez valami érdekes game logic lehet - ha bekapcsolod a God Rays-t, akkor kikapcsol a hátad mögött a lámpa. Huhh. Sok a baj ezzel a két képpel...
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Yllgrim
őstag
-
Laja333
őstag
Rainbow Six Siege gépigény
Hogy kell értelmezni ajánlottnál a
"VGA: NVIDIA GeForce GTX 670 (GTX760 / GTX960), AMD Radeon HD 7970 (R9 280x / R9 380 / Fury X)" sort? -
letepem
aktív tag
válasz #85552128 #12054 üzenetére
Nagyon jó, hogy így látod a dolgokat,de:
-ez nem aza a fallout amit megismertünk
-inkább egy shooter minimális rpg beütésselSzóval ha a játékélmény kárpótolna, el is nézném ezeket a dolgokat,de sajnos már ez sem ugyanaz csak egy újább bőrt húztak le jó pénzért...
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Na szóval az van, hogy ez nem bug, hanem hát ilyen. A God Rays helyenként nem ad jó eredményt, de ennek semmi köze az effekthez, csupán a játék "művészi dizájnját" nem erre tervezték, mivel nagyon-nagyon későn látták meg, hogy milyen az effekt. Emiatt már nem tudták a játék problémás területeit újratervezni, így bár az eredmény bugosnak néz ki, de valójában nem az.
Sírva fakadnék ilyenkor, komolyan mondom. Egyszer annyira elbeszélgetnék azokkal a gyakornokokkal (mert tapasztalt fejlesztő ilyet nem talál ki, az nem lehet ), akik szerint ez jó így.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
marcusa
addikt
Elmagyaráznád, hogy mi a hiba a képeken? Én tényleg nem látom mit kéne nézni
Azt már látom, hogy a közelben levő fém gépek azért mások a két képen, mert a játékos feje felett van egy sárga körbeforgó lámpa és nem ugyan olyan állásban volt, mikor a két screenshot készült. Ezen kívül mi a baj még? Nekem nagyon tetszik a bekapcsolt fénye a távolabbi lámpának.:-)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz marcusa #12081 üzenetére
A God Rays effekt túlságosan extrém és túlságosan elsötétíti az előtte lévő tárgyak hátsó részét. Ez a valóságban messze nem ilyen, és jellemzően, amikor ilyen effektet terveznek, akkor figyelnek erre, de ahogy mondták annyira későn látták meg, hogy milyen az effekt, hogy nem volt lehetőség áttervezni a játékot. Hibának én sem mondanám, még ha annak is tűnik, de egyértelműen nem szép. Valószínű, hogy akik ezt a játékot felépítették azok a konzolra írt effektekre tervezték az egész grafikai dizájnt, és ha a PC-n ezek közül valamelyiket lecseréled, akkor az problémás megjelenítéshez vezethet. Érződik, hogy az effekt nem illik a környezetbe.
A lámpának ehhez nincs köze, az csak a narancs fényt adja, ami nyilván a két képen máshol van.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Én fegyver workbench en látom a játékban hogy nagyon máshogy néz ki más fényviszonyoknál
Nappal csillogos aluminium amikor nincs eros fény akkor meg teljesen matt a felulete /god ray mediumon/[ Szerkesztve ]
-
Locutus
veterán
válasz Laja333 #12076 üzenetére
980-on nekem a bétában vagy 250 fps-em volt maxon... Szal úgy kell értelmezni, hogy akár egy konzol is tudna vele 1080p60-at (talán ), amilyen gagyi a grafikája.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
huskydog17
addikt
Én valami ilyesmi látványt vártam volna el egy Fallout 4-től.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
hszilard666
veterán
válasz huskydog17 #12086 üzenetére
Aztán olyan gépigényt kapnánk hogy letesszük a hajunkat Emlékezzünk csak vissza a crysis 3 ra, ezzel a motorral egy csőjáték ami felzabálta az akkori konfigokat, na most egy sandbox játékot csinálni cryengine.nel szerintem több mint öngyilkosság egy fejlesztő csapat részéről...
Keresek Apple Watch S1 S2 S3 Silver Steel 42 MM es eszközt.
-
huskydog17
addikt
válasz hszilard666 #12087 üzenetére
Ügyes fejlesztők és pénz kell hozzá, a Bethesda-nak mindkettő van. A Cloud Imperium Games is Cryengine-t alkalmaz, de ők egy egész univerzumot csinálnak vele. Nyugodtan át lehet írni, ez nem Shitworks, hogy nem nyúlhat hozzá a fejlesztő. A CIG is teljesen átírta már az egészet, hogy open-sandbox játékban (Star Citizen) is kiválóan működjön. Na persze a SC PC exkluzív lesz, míg a Bethesda-nál a PC nem fontos platform (ezt most újra bebizonyították).
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
válasz hszilard666 #12087 üzenetére
Ne viccelj, a Crysis 3-ban akkora nyitott terek voltak, mint az állat, mitől lenne gépigényesebb a Fallout? Ill. High beállítások mellett nagyon szépen elfut a 660-asomon, nincs szó extrém gépigényről.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Yllgrim
őstag
válasz hszilard666 #12087 üzenetére
Mar emlitettek, nezz szet Star Citizen haza tajan, CryEngine. Eszi a vasat, de koszonom, vegre olyan minoseget kapsz erte hogy csuda.
Kivallo magyar oldal, Prohardveres topik, Youtube chanel magyarul...
Egy korai trailer, 100% game engine, es persze az oldala a jateknak.
Kis reklam is, jo kis kozosseg verodik lassan ossze.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rocket #12091 üzenetére
Nehezen képzelem el azt, hogy az a grafika mainstream legyen. A motort alá meg lehet írni, de rendkívüli befektetés olyan tartalmat készíteni hozzá, mint amit a CIG csinál. A legtöbb stúdiónak egyszerűen nem lesz rá pénze. Ma többen abba sem fektetnek be, hogy átdolgozzák az előző generációs motorokat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yllgrim
őstag
válasz rocket #12091 üzenetére
Nem szamit, jovore kijon SQ42 az egyszemelyes kampany, addigra mar jonnek ki a rendszerek az MMO-reszhez tesztelni es amikorra osszeall az tolem lehet 2017 is.
Ha ez lesz a mainstream (amit Abu utan szabadon nem valoszinu, de nagyon jo lenne) minoseg akkor vegre azt kapjak a PC jatekosok amit erdemelnek, minosegi munkat, cutting edge technologiaval, kivallo szorakozast.
Kivanom hogy igy legyen!
Addig maradnak az ilyen fercmunkak amiket iden lattunk Nagy nevek, tragya minoseg...
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
wjbhbdux
veterán
-
Valdez
őstag
-
Yllgrim
őstag
válasz rocket #12097 üzenetére
Az eredmenyek fogjak igazolni vagy cafolni, erdemes megvarni amig meg nem jelenik a megoldas. En kivancsi leszek ra
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD LiquidVR és az NV GameWorks VR dolgokat érdemes beépíteni a VR mellé, mert az Oculus SDK-nál jobbak. Amíg nincs szabvány a VR-re, addig ez van. A GameWorks VR egyébként fontosabb a MRS miatt, mert sima Oculus SDK-val bármikor jöhet a róka GeForce-on. Muszáj az MRS-t alkalmazni, hogy le legyen butítva a képminőség a sebesség növelése érdekében, így akár a timewarp is mellőzhető, de minimum biztosítható, hogy nagyobb esély legyen arra, hogy a szinkronablakon belül befut az eredménye.
A LiquidVR nem olyan fontos. Az AMD eredménye Oculus SDK-val is jobb, mint amire a GameWorks VR képes, mivel a hardver kezelni a komplex helyzeteket és nem szorul szoftveres segítségre. Csak akkor kell a LiquidVR, ha 10 ms alatti M2P késleltetést akar elérni az adott fejlesztő.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest