Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
Ah, igen, az lesz az, ablakhoz kozel van az akvarium, sokat suti a nap...
Akkor ezt is meg kell oldani, atpakolni valahova, koszonom!"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
válasz bringasisti #29624 üzenetére
Hogy... Mi?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
Ez amugy ilyen magyar torveny, vagy EU-s?
Mindegy, nem fogok tokolni, par napja van meg es valamiert feheredik a viz, mint az allat, ami biztos nem egeszseges, ugyhogy sztem be fogok ruhazni valami 80-100l koruli akvariumra es kesz.Nameg elobb-utobb normalis kulso szurokre (teknosnek is nagyon kene mar egy), csak azok ugye arany arban mennek...
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
válasz turbulencia8 #29611 üzenetére
Koszonom! Ezzel az a baj, hogy ez mar ranezesre is az igazi kinaipiacos gagyi volt, az akvariummal adtak, borzalmas. Megrazogattam meg minden, illetve teljesen elmerul, de:
- a tappancsai olyan fosul vannak rogzitve, hogy lerazza oket magarol
- a szuro alja hozzaer az akvariumhoz, es ott utogeti (gondolom innen jon a zaj minimum fele)
- nem lehet allitani a terfogataramot (amin oszinten meglepodtem)Vegul rendeltem egy ilyet, remelem be fog valni, ez sokkal jobb minosegunek tunik (mondjuk ennel a mostani borzalomnal nem nehez).
-
opr
nagyúr
Mar benne vannak a halak.