Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz b.daniel #4895 üzenetére

    vállalom az ügyeletes buzi szerepét, simán venném. de csak valami értelmes motorral, 1.2 ördögűző edisönt (pályán totál halál) és a dízelt (ekkora autóba minek???) meghagynám másnak. 1.4 az jó már, akár szívó 100hp vagy turbós abarth verzióban, amire nyilván nincs esély 1,6M-ból. előbbiből se sok van, de azokat meg kell nézni mind, ha rendben van, akkor keményen alkudni és akkor lesz esélyed venni egy jól felszerelt, big blockos példányt a keretedből.
    plusz azért azt be kell látni, hogy 1,6M eléggé a kínálat alja, olyan 1,8M körül kezdenek sűrűsödni a korai évjáratok, magabiztosan mondjuk 2-ből tudnék épkézláb példányt venni. panorámatető nagy királyság, arra érdemes áldozni szerintem. szóval mivel 1,6M-ig hoz 8db klímás és szervizkönyves példányt a hahu, nem lesz nagy kunszt végigmazsolázni a kínálatot, érdemes számolnod azzal, hogy vétel után rögtön egy 2-300ezer rá fog menni szervizre. egy kis fék, futómű, kipufogó beugorhat az alap olaj (és motortól függően vezérlés)csere mellé, meg lehet fel is kell gumizni.
    szóval lehet kevés még hozzá a keret, ha nem 2M van, amiből 1,6-ot szánsz nettó az autóra, járulékos veszteségek nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák