Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
csuvicsuva
addikt
válasz Döglött Róka #128236 üzenetére
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
GoTReX
őstag
Sziasztok!
Mennyiért mennek most az olcsósitott egy havi GamePass kódok? Ha van esetleg valakinek jó forrása, kérem ossza meg velem privátban!Köszönöm!
XBOX ID: GoTReX #4839
-
oriic
HÁZIGAZDA
Hollow Knight: Silksong rated in south korea
Shadow dropot a népnek.
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Ehhez is jöhetnek már megjelenési dátum.
Live-Die-Respawn
-
b3Ro
senior tag
Firewatch
Ma fejeztem be, nem hosszú. Király játék, ahol a hangulat és a sztori egyszerűen beszippant. A szinkronhangok nagyon jók, érezni a karakterek érzelmeit és a környezet hangulatát. A Wyoming vadonja és a rejtélyes események olyan élményt nyújtanak, amit nem lehet csak ugly kihagyni. Tutira megéri kipróbálni!
-
GoTReX
őstag
Sziasztok!
Ha ki szeretném majd próbálni a Halo féle Multiplayert akkor melyik rész aktív most? Kicsit bőség zavara van, én pedig anno a Halo 2 Split screen singlevel letettem a címet még classic Xboxon
XBOX ID: GoTReX #4839
-
Krisz0630
senior tag
válasz Döglött Róka #128258 üzenetére
És ha nekem kimaradt az egész Halo sorozat és érdekel a sztori mód, akkor érdemes még a régi részeket elkezdeni (Collection, Guardians)? Vagy élvezhető ezek nélkül az Infinite?
XBOX SERIES X ID:Bkrisz90 + iPhone 14 ProMax + iPad 10
-
Zó
tag
válasz Krisz0630 #128259 üzenetére
Én egyik Halót sem ajánlanám a sztori miatt, de ez tekinthető műfaji jellegzetességnek, itt nyilván nagyobb hangsúly rajta, mint a legtöbb rokonban (bár 2001 óta nyilván kötezőbbnek számít a sztori). A Halo 1 még érdekes felütés volt, a maga idejében mesélősebb FPS-ként is komolyabb húzás volt, a 2 jobban kibontotta a Covenantot (bár ezen túl már annyira nem érdekelt a cselekmény), a 3 lezárta az eredeti szálat (de speciel engem nem hatott meg), a Reach pedig egy korrekt előzmény volt. Ezután számomra a 4-től már nem tudta felkelteni az érdeklődésemet a cselekmény (az új fegyverek és ellenségek sem jöttek be, de grafikailag egy csoda volt, emellett kevésbe volt hupilila a színvilág, illetve repetitív a játékvilág).
Főleg játékmenetben feltűnő számomra, hogy a régi részekhez képest milyen kevés az innováció (sőt, a 2-3 remek dual-wieldjét már a Bungie is elhagyta a Master Chief-mentes utolsó két Halójában, később pedig MC-vel sem tért vissza), illetve a 2001-ben odacseszést 2020 után már nem tudja hozni az AI-t. Újat, érdekeset nem tett már hozzá a sztorihoz sem számomra. Persze a cortanás szál érdekes lehetett a rajongóknak.
Az Infinite-tel a legnagyobb bajom az volt, hogy borzasztó bugos élmény volt (pályát is kellett elölről kezdeni, hogy működjön a trigger), a kinti sandbox pedig nagyon ismétlődő volt, ráadásul a nagyon jól festő belső helyszínekhez képest generációs visszalépés. Művi is volt a táj, ami magyarázható a halósággal, de rosszul éreztem magam benne.
A gunplay alapjai és az AI azért bőven elég jó mindenben, vannak járművek, érdekes fegyverek és ellenségek, ezek sokat nyomhatnak a latban. Hozzáadott értékként a műfajhoz szerintem a Bungie végzett jelentős munkát, ők tudtak még a koruk előtt járni, de összességében a 4-et élveztem a legjobban, mert végre nem egy nagy backtracknek éreztem erényei mellett az egész játékot. A co-op design szerintem mindegyik részben hagy kívánni valót maga után, de sokat tesz hozzá, a 3-tól hárman is lehet játszani a kampányt, az 1-2-ben csak ketten. Régen számomra ütött az 1 utolsó pályája, évekkel később co-opban már nem jött át annyira.
Az Infinite-hez valóban előzmény a Halo Wars 2, a HW1 jobban kihagyható ebből a szempontból, illetve abban az útvonalkeresés borzasztó. RTS-ként nem mondanám nagy számnak egyiket sem, de a co-op kampány miatt érdekesek lehetnek.
-
homerhamm
addikt
Free Play Days
Tesó
Lego 2K Drive
COD MW3 multi[ Szerkesztve ]
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
-
.LnB
titán
válasz 3L1T3 #128271 üzenetére
"Szuper". Bedobhatnának egyszer egy olyan ingyenes hétvégét, hogy AC, FC meg COD. Igazi kánaán lenne. (Igaz attól még az én hétvégém akkor is így nézne ki: [link] )
Kb a Hellblade 2 az egyetlen, olyan MS belsős játék, aminek a minőségétől nem félek. Valahogy nincsenek kétségeim, az első részt látva.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
negyven2
veterán
válasz 3L1T3 #128271 üzenetére
Viszont mind Series S-en, mind Series X-en, csak 30fps-el fut, dinamikus felbontás mellett! Nincs 60fps-es performance mod!
Senua’s Saga: Hellblade 2 preview: What Unreal Engine 5 can really do
On my visit, there was no sign or mention of Ninja Theory’s flamboyant founder and Hellblade writer-director Tameem Antoniades. An Xbox spokesperson later confirmed to Polygon that he is no longer with the studio. Antoniades was involved in Hellblade 2 in the early stages, but the game now has a trio of creative leads: environment art director Dan Attwell, visual effects director Mark Slater-Tunstill, and audio director David Garcia.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
-
.LnB
titán
-
persil
nagyúr
Ha stabil az a 30, akkor ehhez a mufajhoz tobb, mint eleg. Pedig en aztan tenyleg behanyok, ha nem 60 valami. De ezekhez teljesen oke.
Az a nagyobbik problema, amikor a 30 az igazabol 20-30, plusz ossze-vissza ugralo, inkonzisztens frametime-okkal operal a cucc(cyberpunk quality mod, vagy eppen biomutant, stb).
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
.LnB
titán
válasz pzstm #128282 üzenetére
Az RDR2-n kívül, nem is emlékszem, hogy mikor voltam hajlandó 30fps-sel játszani.
Szóval ha menni fog is a csipogás, teljesen egyet fogok érteni vele.A többit meg már leírtam párszor, hogy mennyire kivagyok ettől a generációtól. És szánalmasnak tartom, hogy vagy nem tudnak, vagy nem akarnak legalább egy 60fps-es módot beletenni a játékokba. Igen is, a 60fps-nek kellene lennie már az alapnak!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
GEIL
addikt
ámen....ezen "pitsogok" már régóta PS5-ös fórumon is.....hogy lépjünk már feljebb és szakadjunk végre el a 30 fps-től, mert elég uncsi hogy már negyed millás konzolokon a 30fps-t nézzük skálázgatott felbontásokon és butitott grafikán.
Már leirtam, hogy még a 4k sem feltétlenül fontos....Az egy dolog, hogy otthon csak és kizárólag (minőségibb) FullHD tv-k és monitorok vannak és megtehetném hogy lecserélek mindent 4K-s kijelzőkre, de kb felesleges.
Amit szorgalmazok az a minimum 60 fps és az sem izgat ha CSAK 1080p-ben tudná a csúcs konzol, de abban a "kis" felbontásban fullos magas grafika legyen ÉS Raytracing is bele kell hogy férjen.
Már százszor átbeszéltük, hogy a konzol gaming örökké kompromisszumos fog maradni, de azért 2024-ben már lehetnek picit magasabb elvárásaink is negyedmilláért.....én szeretnék 30 fps-ről meg a medium grafikáról elmozdulni és szerintem ti is elviselnétek az ennél jobb beállítást.
Tudjuk hogy jó volt a lovaskocsi is és sokan ma is szeretik, de ne legyen már szálka a szemetekben ha valaki már inkább autózni szeretne.
Tudjuk hogy jó volt a benzinkúton kapható széthajtogatós térkép is papír alapon, de ne legyen már gond ha valaki már inkább gps eszközt használna.
Tiszteljük ami bevált és jó ( kb 20 éve már csak a 30 fps és butitott grafikával ?), de azért legyen már bennünk elvárás és igény egy reális és elérhető feljebblépésre (minimum 60 fps és magas/max grafikai szint).
PS5-ön Gran Turismo-n RT-t kapcsolva már receg a léc és a 60 fps is gond....és csak 1080p-ről beszélünk.[ Szerkesztve ]
------------------------- i7 13700K - 64Gb DDR5 - RTX4070 ---------- i5 9600k - 32Gb DDR4 - RTX3060 ------------------------- ------------------------- PS5 --------------- ------------- Samsung A53 5G ------------ ------------ Xbox Series X ----------------------------
-
.LnB
titán
válasz 3L1T3 #128286 üzenetére
Mindig is az volt. Kijönnek évtizedek óta a csilli-villi demóikkal. A játékok alatt meg recseg-ropog az az engine...
Én viszont nem tudtam, hogy a Hellblade 2 is UE-vel készül.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Redneck
nagyúr
Az a baj, hogy kevés csapat ért hozzá igazán. Már az UE4 is necces volt, de az 5 nagyon komplex lett. A Sonynál szerintem sejtettek valamit, mert kicsit más hardvert kértek az AMD-től, és az új verzió alatt jobban működik a cache és a memória kezelésük.
Sefneni:
Szerintem csak azért, mert sokan nem tudták elképzelni, hogy fog muzsikálni egy autós játékból átvett motor a Fable alatt. Egyelőre nem tudjuk.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
consono
nagyúr
-
negyven2
veterán
Remek... úgy néz ki, hogy aPS5 topik helyet, most itt megy majd a "30/60fps", a "miért sz*rok/gyengék a mostani konzolok" és a "nem fejlődik semmit a játékipar" hiszti...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
.LnB
titán
válasz negyven2 #128294 üzenetére
Ha ennyiszer előkerül a téma mindenhol, akkor talán jogos. Nem csak "hiszti".
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
negyven2
veterán
Párszor már ott is, meg a közös topikba is körbe lett járva, hogy miért van ez.
Írtad az RDR2-őt? Ott is elviikében megoldható lett volna a 60fps konzolon is. Abból a játékból te mit vágtál, mit butítottál volna vissza, hogy 60fps legyen? Mert kettő együtt működik ott sem, és itt sem, ha valós "nextGen" játékot szeretnél, és nem egy "PrevGen" alapokra építkező jelen generációra megjelent játékot.
homerhamm:
Bár ugye alapvetően az fps ezen módon történő leírása az a frame per secundum-ot jelent, míg az FPS leírásban pedig First Person/Perspective Shooter-t[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
consono
nagyúr
válasz negyven2 #128297 üzenetére
Én úgy látom a problémát az jelenti, hogy a szoftver gyorsabban fejlődik, mint a (z elérhető árú) hardver. Meg az igények is emiatt folyamatosan magasan vannak tartva, mert mutogatják agyba-főbe az új feature-öket. Sajnos tudomásul kell venni, hogy ha mindent akár az ember és azt 4K/60-120fps-sel akarja, akkor PC-t kell venni. Sokért.
Born too late to explore Earth, born too early to explore the Universe. Born just in time to sit in front of the laptop and join a Teams meeting...
-
.LnB
titán
válasz negyven2 #128297 üzenetére
Az RDR az előző generációra jelent meg. A mostani gennek illene azt is 60fps-sel futtatnia.
Engem nem érdekel, hogy mi az ára. Legyen 60fps-es mód. Mert ha van, akkor azt használom. Az Alan Wake 2 esetében sem láttam semmi olyat, amiért hajlandó lennék 30fps-sel játszani. A Cyberpunk 2077 esetében sem.. stb stb..
Az én véleményem az, hogy mondvacsinált, alig látható különbségek vannak csak a két mód között. És számomra sose lesz opció a 30fps, ha van mellette 60fps is. Ha meg nincs?!
Akkor simán kihagyom a Hellblade 2-t is. Ahogy a Plague Tale 2-vel sem játszottam a megjelenés óta. Ha jól emlékszem abban is csak 30fps van. Én nem keresem nagyítóval, hogy egy játék mennyivel szebb más konzolon, más grafikai opcióval, vagy akár PC-n. Nem, nem érdekel. Ha van 60fps, akkor úgy játszom. Mert a 30fps-es mozgás már a 2000-es évek elején is gáz volt. Nemhogy most...„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest