Hirdetés
- PlayStation 5
- Diablo IV
- EAFC 25
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Már több mint 4 millió játékos
- ARC Raiders - Új előzetesen a hamarosan induló tech teszt
- Nintendo Switch
- Nintendo Switch 2
- EA Sports WRC '23
Új hozzászólás Aktív témák
-
H_András
tag
válasz
#81999360 #3805 üzenetére
Mindenféleképpen próbáld ki, lehet játszani bőséggel plusz fizetés nélkül is (ha nem vagy pic.ás játékos)... Később természetesen előjönnek a kényelmi szempontok,ami miatt érdemes majd beleölni egy kis pénzmagot, sztem meg is érdemlik a fejlesztők. Kezdetben frusztráló lesz a nyersanyaghiány a komolyabb dolgokhoz, de ha meg tudod állni, idővel lesz az is, amint unlockolod az újabb bolygókat kifelé. Játékosállomány mindig van, ha társak kellenek valamihez. Kezdő vagyok én is persze, de ha nem leszel függő, és nem szánsz rá extra pénzt, akkor is nagyon jól szórakozol - már persze ha ez a stílus jön be neked, és nem a körökre osztott stratégia
-
H_András
tag
Tegnap voltam egy olyan defense/survival partiban, melynek az egyik tagja harc közben x időközönként "életgömböket" dobált, érthető módon igencsak megdobta az esélyeinket rosszabb pillanatokban. Gondolom valamelyik páncél jellegzetessége ez, melyiké? Átnyálazom a wikit majd később, de hátha tudja valaki fejből
-
H_András
tag
Közel egy hónap játék után végre eljutottam oda, hogy esett control module.. Éljen Europa
mindjárt kilenc is pár menet alatt
így a menetközbeni összeharácsolt egyéb alapanyagok végre értelmet nyertek. Hét páncél és egy segéd készül a forgeban, azt hiszem jelentős ranklépések lesznek hamarosan
és most döntöttem úgy hogy pénzmaggal honorálom a fejlesztők munkáját, megérdemlik, no meg kell a plusz hely az inventoryban, nem akarom többé kidobni a kimaxolt dolgaimat.. várom a napi loginért a 75 százalékos árkedvezményt
-
H_András
tag