- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Gran Turismo
- EAFC 24
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Alkoholista nevelde
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- eFootball
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
Új hozzászólás Aktív témák
-
*Ropi*
félisten
válasz matyi012345 #7016 üzenetére
"Hagyományos vakuval ami a kondenzátor feltöltésével játszik, nem lehet mozgást fagyasztani."
Hagyományos vakuval is lehet nagy sebességű vakuszinkronnal (HSS / FP) mozgást fagyasztani: a trükk az, hogy ugye a vaku villanásának az eleje jóval fényerősebb, mint az utána következő utánhúzási szakasz, ezért előbb kell indítani a villanást, hogy az erős szakasz még kívül essen azon az időszakon, amikor a zár nyitva van, hogy csak az utána következő t0.5 szakasz egyenletes fényéből kapjon a szenzor. Így, ha ez elég hosszú és egyenletes, akkor rendesen kivilágítja a teljes szenzornyitási időt. Ehhez megfelelően nagy teljesítményű vaku (hogy elég legyen a t0.5 szakasz 50%-nyi fényárama is) és vezérlő kell, ami előbb indítja a villantást. Ilyenek pl. egyes 600 Ws és afeletti stúdióvakuk, a kioldók közül pedig a Pixel King [Pro], a YongNuo YN622 és a Pocket Wizard Flex szériája.
(#7015) Geripapa: HSS-ben annyi a különbség a normál villanáshoz képest, hogy amíg normálban csak egyet villan, addig HSS-ben 40 kHz környéki (ha jól emlékszem annyit mértünk az 580EX II-nél) apró villanások sorozata alkotja a fényt: ezek olyan gyorsan követik egymást, hogy egyetlen villanásnak látszik az emberi szem tehetetlensége folytán (ennél fogva sokkal jobban nyírja is a csövet: ugye valójában max. teljesítményen üzemel - ami a teljesítményveszteség miatt nem látszik - és 1 HSS villanás kb. 200 normálnak felel meg). HSS-nél figyelembe kell venni, hogy minél nagyobb kulcsszámú vaku kell, hogy legyen miből teljesítményt veszíteni.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu