Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ben11
őstag
Budaörs, volt SC401, most SA005..
-
akaido
addikt
Köcce srácok, akkor nem rugdalom az ügyfélszolgálatot, mert Kerepesen is hasonló a helyzet.
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
***ANDRÁS***
aktív tag
Egy olyan próblémám van lassan 2 hónapja a vodafone, volt UPC netemmel, hogy a honlapok lassan töltődnek be vagy időtúllépés miatt hibaüzenetet dob be a böngésző, internetes játékok, launcher lassan töltenek be, nagyon nehezen, lassan lehet belépni online játéba vagy egyáltalán nem elérhetők a szerverek, játék közben néha ledob a szerver, magas pingek, FTP szerveremre lassan tudok belépni, ott is elég gyakran dobja az időtúllépéses hibát. Volt már kábelcsere, hálókártya csere, windows újratelepítés, előfizetős vírusírtót és tűzfalat használok, valamint pc takarító programot. Főleg csúcsidőben jeletkezik, hétköznap délután-kora este és egész hétvége, de mostanában már reggel 9 után is, hol nagyobb hol kisebb intenzítással. Ami érdekes, hogy próblémás állapotban a sávszélesség megvan, pl steam letöltések jönnek maxon. Tehát valami a Vodafone hálózatával lehet. Volt modemfrissités, ami után talán ha 1 napot normális volt minden, aztán visszaesett, volt modemcsere, ami sokat javított, de a hibát nem szüntette meg, szerelő semmi hibát nem tapasztalt. Fél perces áramtalanítás nem segített. Ahogy a modem reset se.
Hálózat lehet túlterhelve? de a sávszélesség közben megvan maxon. Nemtudom mi lehet a próbléma, valaki találkozott már ilyen próblémával? Ha így folytatódik, átmegyek a telekomhoz, 2-szer nagyon net olcsóbban, optikai kábelen ugyanúgy. -
ztibor
senior tag
Ma kaptam újra 15k kötbért a számla szerint a modem újraindulgatási kálváriám miatt.
Kíváncsiságból megnéztem, ma is legalább 2x már újraindult, meg tegnap is, szóval jó nem lett, csak már unom bejelentgetni. -
kezo0
addikt
válasz MiZo1990 #123456 üzenetére
Érdekes, mert én nagyjából ugyanott lakom, mint te (1133 Bp.), és egész este tévéztem a boxszal, egyetlen hibaüzenet vagy bármilyen probléma nélkül.
Viszont ma mindkét boxom csatornakereséssel indult, volt valami módosulás esetleg a csatornaválasztékban?Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
_Pepe_
csendes tag
válasz TheHardOne #122776 üzenetére
Szia!
Ha nem titok milyen router-t használsz a Vodás modem mögött?
Csak mert tavasszal volt egy periódus (03.23-04.27) amíg napi szinten többször is újraindult a gigabites nethez való híres Arris modemük, illetve most 09.13 óta ugyanazt produkálja. (2021.10.xx-2022.03.23 és 2022.04.27-09.13 közt hibátlanul üzemelt minden)
Gyakorlatilag most a 4. példány van nálam ebből az ipari hulladékból, és a ráolvasáson kívül már mindent IS csinált a tavaszi időszakban az 6 szerelő aki kint volt, illetve a mostani 4 is ugyanígy mindent ellenőrzött...
A bevezető kérdésem a router típusról azért tettem fel, mert sikerült hosszas telefonálások után végül egy valami Level 3 mérnökkel beszélni, aki szintén átnézett mindent, visszanézte hogy tavasszal hogy oldották meg az újraindulgatásos problémát, és talált egy belső feljegyzést, hogy egy másik ügyfélnél a Netgear NightHawk R7000 volt, és hogy a netgear-ekkel nincs barátságban a modemjük. Nekem egy Netgear R7800 -am van egyébként.
Próbáltam a régebbi Netgear WNDR 3700-ammal is, pont ugyanazt produkálja a modemjük. (Ez utóbbin egy régi DDWRT mozog....)Igazából az arc annyit mondott, hogy 99% hogy a modemjük firmware-je a hibás, de nem tud mit tenni. Hiába tesz föl nekem valami korábbi, vagy csak más konfigokat tartalmazó FW-t, egy következő frissítés ugyanígy agyonvágja és kezdődik előröl az tortúra...
Szerinte vagy lépjek vissza az 500-as netre a Compal (?) modemjükkel, vagy tegyem át AP módba a router-em. (AP móddal "oldotta meg" a másik ügyfél is a gondját)
Az R7800-am meg valahogy furán kezeli a modem reboot-ot: hiába kapja meg újraindulás után először a C osztályú címet (192.168.100.X), majd utána megjön neki a 80.x.x.x cím, nem működik. Kell a routeremben egy release majd renew a külső címre, hogy helyrebillenjen.
A DDWRT-s WNDR3700 az nem ilyen, az működik egyből modem reboot után is.
Ha van bármi ötlet, javaslat a folyamatos reboot megoldásra írj kérlek!Gigabyte Z370 HD3P, Intel Core i7-8700K, Kingston HyperX Predator 3200Mhz DDR4 (2x8GB), Gigabyte AORUS GeForce® GTX 1060 6G, Antec P280, Zalman ZM770-XT, Samsung SSD 960 EVO NVMe M.2 250GB, 19Tb WD Red, Leadtek PVR3000
-
_Pepe_
csendes tag
válasz ztibor #123461 üzenetére
Szia!
Olvasd el kérlek az előző ( #123463 -as ) írásom, és írj kérlek te is egy router típust, illetve ha van ötleteted azon kívül hogy veszek egy kanna benzint és felgyújtom az eszközüket a fenébe, akkor azt is írd le!
(BTW én 3 havi kötbért kaptam a tavaszi szarakodás miatt )Gigabyte Z370 HD3P, Intel Core i7-8700K, Kingston HyperX Predator 3200Mhz DDR4 (2x8GB), Gigabyte AORUS GeForce® GTX 1060 6G, Antec P280, Zalman ZM770-XT, Samsung SSD 960 EVO NVMe M.2 250GB, 19Tb WD Red, Leadtek PVR3000
-
Kroni1
veterán
Hogy most ennyien irtok a routerekkel kapcsolatban.. A voda által adott eszköz mennyire használható?! Diginél irják, h azonnal csere, 2 portos rossz wifis a cuccuk általában. (Igaz anyámnál elég volt panelban amire neki kellett)
A upc Connectbox nálam anno stabil és gyors volt. Tudom h a wifi nagyon helyszinfüggö, de elméletben egy 48nm 2 szobás lakásba elég lehet a wifije a szolgáltatói eszköznek amit mostanában adnak uj szerzödéshez!?![ Szerkesztve ]
-
_Pepe_
csendes tag
válasz Kroni1 #123465 üzenetére
Nálam családi házban a Voda gigabites előfizetéshez adott Arris modemjének a WiFi jele se fel, se le nem terjed igazán, csak azon a szinten (65+ m2) használható ahol az eszköz van. Az alatt a pár nap alatt amíg próbáltam más gondom nem volt vele.
Gigabyte Z370 HD3P, Intel Core i7-8700K, Kingston HyperX Predator 3200Mhz DDR4 (2x8GB), Gigabyte AORUS GeForce® GTX 1060 6G, Antec P280, Zalman ZM770-XT, Samsung SSD 960 EVO NVMe M.2 250GB, 19Tb WD Red, Leadtek PVR3000
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ***ANDRÁS*** #123460 üzenetére
Ha megírod a modem jelszint értékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.
-
Kroni1
veterán
válasz kabelmania27 #123467 üzenetére
Ez igaz, nálam is Bridge módban van a digi eszköz de azt annyira szidták a fórumban, hogy már eleve beüzemeléskor bridge-be kértem.
Akkor adok ennek egy esélyt, szerintem elég lesz, mert csak egy 48nm szint van, 1-2 eszközzel. -
p87
senior tag
Vodafone webshopjában akarnék TV-t rendelni a meglévő mobil előfizetésemmel, rendben kosárba is rakom és az 5. lépésnél ahol a kiszállítási címet kellene kiválasztani elakad, nem tölt be semmit, bármilyen TV-vel is próbálom.
Másnak működik rendesen és csak nekem nem engedi?
Pl. ha telefont vennék akkor működik. -
***ANDRÁS***
aktív tag
válasz kabelmania27 #123468 üzenetére
azt pontosan hol nézzem meg? speedtest.net?
-
Ledi
aktív tag
válasz ***ANDRÁS*** #123473 üzenetére
A modem oldalán. Írd be a 192.168.100.1 a böngészőbe.
-
Halihólaci
tag
Sziasztok UPC Vodafone netem van. A fehér modem frissítéséig semmilyen problémám nem volt. Azóta már kicserélték az új feketére is, de hiba ugyanaz maradt. Az internetrádió Sonos és Denon heos) nem szól folyamatosan és két Dell laptopunk nagyon nagyon lassan tud fel csatlakozni a hálózatra. Mindkét laptopba tettem már wi fi adaptert így is kín keserves az elindulás. Legtöbbször csak a laptop újraindításával oldódik meg a probléma. A Vodafone szerint minden jó nálam. Ha esetleg valakinek van ötlete mit kellene még kipróbálnom, vagy mit kell tennem megköszönném.
Sajnos az utcában csak a voda szolgáltat. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz Halihólaci #123479 üzenetére
Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. Összefoglalóban linkelt programmal tudsz keresni szabad csatornát, érdemes a modem oldalán az auto beállítás helyett fix csatornát kiválasztani. Ha nem találod a modem üzmmódot 1270-e számon vagy my vodafone oldalon kapcsold ki az ipv6-ot.[ Szerkesztve ]
-
Halihólaci
tag
válasz kabelmania27 #123480 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm, este nézem!
-
-
AtHoS
nagyúr
válasz cocka #123428 üzenetére
Jó lenne funkcionális dolgokról írni, de egyelőre 3 hónap alatt nem sikerült Médiakártyához jutni.
Július 25-én személyesen adtam le a KAON-t Miskolc Széchenyi utcai Voda üzletben, de még azt sem regisztrálták, hogy le van adva. Minden telefonos ügyintéző, akivel beszéltem hitetlenkedik ezzel kapcsolatban - mert azt látják nálam van jelenleg is, pedig leadás-átvételi papír itt a kezemben, de annyit tudnak mondani, hogy még nincs "bontva" a KAON az előfizetésemnél, bármit is jelentsen a "bontva"Jelenleg felsőbb jóváhagyásra váró státuszban van a csere, mert időpontegyeztetésnél többedik alkalommal sem engedte rögzíteni a rendszer. Valami egyedi hibát emlegetett legutóbb, amivel még nem találkoztak lehet az a probléma, hogy nem kívántam hűséget vállalni
Röviden ennyi, a hosszabbhoz egyelőre nincs kedvem, sajnálom rászánni az időt
Nem tudom mi van a vodánál, ha egy egyszerű Médiabox->Médiakártya csere sem megy gördülékenyen[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
_Pepe_
csendes tag
válasz kabelmania27 #123469 üzenetére
Szia!
Itt van info a modemről. (A Vodafone és a szerelők szerint a jelszint rendben.)Köszi előre is a segítséget!
Gigabyte Z370 HD3P, Intel Core i7-8700K, Kingston HyperX Predator 3200Mhz DDR4 (2x8GB), Gigabyte AORUS GeForce® GTX 1060 6G, Antec P280, Zalman ZM770-XT, Samsung SSD 960 EVO NVMe M.2 250GB, 19Tb WD Red, Leadtek PVR3000
-
Jenne
őstag
válasz Jenne #123434 üzenetére
Sziasztok!
Nem akarok senkit sem untatni a magam problémájával, de ... a f@sz kivan pestiesen szólva.
Ma bementem újra helyi Voda ügyfélszolgálathoz, személyesen intézni mert a telefonos kisasszony semmit sem akart érteni és azt mondta Ő nem tud érdemben semmit tenni. Akkor meg miért vannak? Azt ismételgetni, hogy türelem meg majd megoldódnak a problémák, hát ez igen csak gyenge ...
Az újabb fejlemény, hogy azt a bizonyos három számlát tegnapi nappal újra lekérték a banktól, immár negyedszerre.
Banknál ma meg is szüntettem a csoportos megbízást a voda felé, de sajnos csak majd e hónap 21.-el azaz pénteken teljesül. Addig meg még izgulhatok, hogy mit hívnak még le.
Marad a My Vodafone fiókon keresztüli befizetés, mert onnan átirányítanak a SimplePay online fizetési rendszerbe. Legalább is ezt mondta az ügyfélszolgálatnál a hölgy.
Ami hab a tortán, mert személyesen bent voltam mai nap (is) a helyi ügyfélszolgálatnál, (más dolgom nem lévén 2 naponta oda járok) 48 perc sorban állás után, ott azt mondták, hogy a csoportos lehívások összegének a teljesülését csak majd 4 (négy) nap múlva látják a voda saját rendszerében! Most, amikor másodpercek alatt átmegy egy utalás!
Visszautalják majd (remélem) az plusz összeget, ezt mondták, rögzítették is, de azt figyelembe, hogy ez a visszautalás a részükről, ez 30-60 nap közötti átfutás lesz. Levonni meg másodpercek alatt levonják.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Toth_Jani
őstag
válasz Jenne #123487 üzenetére
Ha a banknál megszünteted a megbízást akkor az már nem él a következő perctől, persze ez a Vodát nem érdekli, továbbra is úgy küldik a számlát, mert a rendszerüket valami Ovis kezdő csoport írja.
Az oldalukon simán megadhatsz egy bankkártyát, amit egy Banki rendszer fog befogadni és rögtön megterhel 100 forinttal, de ezek után a következő számlánál már csak ráböksz a kártyára és 2 másodperc alatt kifizeted, amit 15 percen belül jóvá is írnak. -
TheHardOne
tag
válasz _Pepe_ #123463 üzenetére
Szia,
örülök, hogy valakinek sikerül valami infót kiszedni belőlük. Több lakás netjét menedzselem, így előfordulnak 80%-ban ASUS AC, AX sorozatok, de van néhány régebbi TP-Link, D-Link is. De olyan is van, ahol router módban megy a szolgáltatói eszköz, és ugyanúgy szar. Netgear egy sincs. Nekem, így amire a legnagyobb rálátásom van, az egy AC68U, legfrissebb firmware-rel. Ahol probléma van, ott bármilyen eszközzel probléma van, ahol nincs, ott bármivel működik. Szerintem olcsó húzás az (ügyfél) Netgearjére fogni. Fejállomás/CMTS/modem firmware téren kellene nézelődniük, különös tekintettel TÉTELESEN összehasonlítva, hogy milyen eszköznek, milyen beállítása volt (pl. 3 éve) és azóta min változtattak, cseréltek az átvételkor, frissítéskor stb...
Szerk: nálam mostanában annyi "pozitív" fejlemény van, hogy újabban akár 24 órát is kibír újraindulás nélkül, viszont naponta 4-5-ször 0-ra leáll a forgalom akár 1 percig is. Persze jobb, mint egy 5 perces full újraindulás
[ Szerkesztve ]
-
fecke78
senior tag
ujpest központ környéke , nálam nagyon magas a ping és lagolok folyamatossan , másnál esetleg?
-
Halihólaci
tag
válasz kabelmania27 #123480 üzenetére
-
pdr755
tag
Még a tegnapi hibához kapcsolódóan: van valahol a VTV box menüjében újraindítás menüpont? Mert csak "visszaállítás alaphelyzetbe" találtam, de ez gondolom törli az összes beállítást, HBO Max, Netflix etc. loginokat.
Jelenleg csak úgy tudom újra indítani h áramtalanítom (vezeték kihúz és vissza)
A Telekom Cisco boxokon (ami eddig volt nekünk) volt külön újraindítás menüpont. -
Faby
senior tag
válasz AtHoS #123485 üzenetére
Szerintem ott csúszott be hiba, hogy személyesen adtad le (és át is vették) az eszközt, nem postán, és ezt a rendszerük nem tudja kezelni, hiába van átvételi igazolásod.
Itt is írták többen, és szüleimnél is így volt, hogy csak postán lehet visszaküldeni a cuccokat.
Tudom, ez nem vígasztal, és nem is jelent megoldást a problémádra, de talán magyarázat lehet.A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Halihólaci
tag
válasz Halihólaci #123493 üzenetére
A jelszintek 40-46dB között vannak.
-
Nordik
őstag
Hamarosan megszeretném szuntetni a szolgáltatásom. Nekem azt mondtak az üzletbe is bevihetem az eszközöket. Kapok majd postai úton egy záró számlát amin az esetleges készülék részlet fennmaradó része is szerepel és ennyi.
Jobb lenne inkább telefonon intézni és feladni postán a dolgokat? Hozzáértőbb ügyintézők dolgoznak a központba?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Amazon: nem a kötelező az irodai munkával akarják kirúgni az embereket
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen autót vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen okostelefont vegyek?
- Öregszem
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- PlayStation 5
- Milyen notebookot vegyek?
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- További aktív témák...
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
- Sigma 150-600mm Sports objektív ( Nikon ) -Újszerű-
- MICROSOFT SURFACE LAPTOP 2 - MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN (ajándék tok + USB hub)
- Újszerű Asus TUF F15 FX506HE - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB -512GB - RTX 3050 Ti - 2 év gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest