Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz Toth_Jani #123488 üzenetére

    Ovis kezdő csoport

    Tippelhetek kik azok?

    Codecool, Greenfox Academy, PROGMasters és hasonlók keze közül kikerülő kismamákból lettek programmerek típusok? LOL

  • Jenne

    őstag

    válasz Toth_Jani #123488 üzenetére

    Köszi! :R
    Én írtam rosszul, hogy csak 2 nap múlva lesz törölve a csoportos beszedési megbízás a banknál. Azonnal megszüntették tegnap. Ami az érdekes inkább, hogy a bankban az ügyintéző, amikor nézte ezt a csoportos beszedést, megemlítette, hogy 3 db (három) számla várakozik a bankom felé a vodafone általi következő csoportos lehívásra 10.21 dátummal. Megmutatta és (milyen érdekes már meg sem lepődtem) az az ominózus 3 db számla volt megint, amit már eddig mindegyiket 3x lehívták. Úgy látom, vodánál négy naponta ismétlődőre tették ezeket a csoportos beszedési lehívásokat. Nálam 10.10/14/17/21 lettek ezek a dátumok. Ha nem szüntettem volna meg ezt a csoportos beszedési megbízást, akkor egy végtelen folyamatnak néztem volna elébe.
    Így is már 40 ezres a pluszom a vodánál. Majd azért arra kíváncsi leszek, hogy ebből a túlfizetésből hogyan fogják a következő számlákat rendezni.
    Már azt is el tudom képzelni könnyen, hogy mert nem fizetem mert van plusz pénzem, erre válaszul a voda késedelmi pótlékot vet ki vagy éppen majd korlátozza a szolgáltatást nem fizetés indokkal.
    Földszinten lakó idős hölgy járt éppen így. Három hónapig nem vonták le a számlákat, majd mivel a oda automata rendszere szerint nem fizetett, korlátozták a szolgáltatást (telefon és internet letiltás) mert nem fizetett. Csoportos beszedés volt ott is. Majd amikor meg levonták mind a hármat, kapott pluszban 17 ezer forintról egy késedelmi díjas befizetési felszólítást, és amíg ezt nem fizeti ki addig nem állítják vissza szolgáltatási korlátozást, hiába van kifizetve a többi számla. Agyrém ami itt van. Szerencsére most járt le az éves hűsége, át is ment (az én javaslatomra) a Flip-hez. Semmit nem vesztett ezzel.
    A másik amit nem értek, hogy a telefonos ügyfélszolgálat (1270) 20-30-40 percnyi várakoztató zene hallgatás után azt mondta, többször is, hogy Ők ott és így nem tudják rögzíteni azt ha nekem túlfizetésem van, hiába látják, hogy többszöri (duplikált vagy már triplikált) lehívások voltak, ehhez minden képpen be kell menni egy helyi valamelyik ügyfélszolgálathoz személyesen. (más dolgom sem volt, mint kétnaponta bemenni is fél órákat várni a sorszámomra) Nekem is csak ott tudták a túlfizetést rögzíteni, ami néhány óra múlva már látható is volt a My Vodafone fiókomban.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák