Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
Hja kérem, ha megszűnik egy csatorna elérhetősége, akkor abban a pillanatban az összes "felvétel" is elérhetetlenné válik, ami korábban azon a csatornán készült. Hiszen ezek a "felvételek" ugye nem nálad vannak eltárolva, hanem csak be lettek jelölve egy távoli szerveren, hogy legyenek elérhetők az adásba kerülés után még 90 napig a számodra. Azt persze elfelejtik közölni egy csatorna kivételekor, hogy onnan kezdve nem csak visszanézni nem tudod majd a korábbi műsorokat azon a csatornán, de az ún. rögzített műsorokat is instant bukod. Lehet, ez eszükbe sem jut. Vagy igen, de kisebb gondjuk is nagyobb annál, mint, hogy erre külön, előre figyelmeztessék az előfizetőket. Pláne, ha a csatorna kivétele eleve csak egy nappal korábban válik publikussá...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Masato
tag
Nem követtem a topicot az elmúlt napokban/hetekben és a tévét sem kapcsoltam be. Ma este lettem figyelmes, amikor apámmal néztük a NatGeo HD-t, hogy "gyönyörűen" látszik az I-kockáknál a blokkosodás. Eddig ezt nem vettem észre. A Voda is elkezdett "Digisedni"? Más csatornát nem néztünk, de ha lesz időm, csinálok majd egy bitrate mérést.
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #123151 üzenetére
Engem igazából az basz fel az egészben, hogy miután az egész TV szolgáltatást kvázi kitessékelték a netre, így ha bármi gebasz van a szerveroldalon, ahogy azt most is írtam, meg folyamatosan tapasztaljuk, akkor állandóan ki vagy téve a hülyeségeiknek, az ügyfélszolgák meg nyilván rögvest a usert hibáztatják, teljesen alaptalanul.
Mert mit is tud csak koaxszal ez a VTV box? Valójában SEMMIT, élő adást nézheted és pont. Műsorújság talán van, ja meg teletext. Aztán a hitelesítés sem tud létrejönni és jogod sem lesz az előfizetett csatornák nagyját nézni. Szóval szép... Nevezzük meg konkrétan a gyereket: Ezt hívom én kiszolgáltatottságnak. Egy TV szolgáltatás, ami net nélkül lényegében nem jöhet létre. Feltéve, hogy vissza is akarsz nézni műsorokat.
A rezsóbox (néhai Horizon HD most Kaon) alól is kirúgták a netet, ha jól tudom. Azzal vajon még lehet felvenni külső HDD-re? Az is vicces, amikor a leírásban kikötik, hogy SSD-t nem használhatsz. Aztán miért is nem? Mert a szoftver van annyira intelligens, hogy felismeri, hogy ez most nem egy külső HDD, hanem egy SSD?
-
kezo0
addikt
válasz Howkeddlee #123147 üzenetére
Nálam is ez a hiba volt, érdekes módon pont azóta, amióta szept. 22-én új hűségszerződést kötöttem. (Előtte lényegében mindig működött, már ha a Voda szerver oldalán nem volt hiba – mert olyankor ugye senkinél sem volt elérhető.)
Szóval most már több mint egy hete ezt a WA104-es azonosítási hibát dobta, akármit probáltam (több különböző böngésző, cookie-k törlése stb.).
Aztán szombaton, amikor vissza kellett mennem a Voda üzletbe, mert közben valamiért elk…ták a 22-én kötött szerződéseimet, csak úgy mellesleg bedobtam az ügyintézőnek, hogy otthon sehogy sem tudok belépni a tv.vodafone.hu-ra, mert ezt a hibaüzenetet kapom, azt mondta a srác, hogy próbáljuk ki ott, az üzletben, az ő gépén, hadd lássa a hibát. Megnyitott egy böngészőt, aztán kezembe nyomta a billentyűzetét, és felém fordította a monitorát, hogy próbáljak belépni a szokásos módon, mintha otthon lennék. Beírtam a usert és a passwordöt – és csodák csodájára ott egyből sikerült a belépés! Nem tudni, mi lehetett, az ügyintéző sem tudott rá mit mondani azon kívül, hogy akkor legalább tudjuk, hogy a belépő adataim jók, és a hiba valahol az otthoni gépemmel függhet csak össze. De most jön a meglepetés: mikor hazaértem, már egyből be tudtam lépni az otthoni gépen is, és azóta is működik a felület, mint régen! Na, ezt fejtse meg valaki.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
MarioAna
senior tag
Ma reggelre megint elszállt az internet, most legalább pirosan is világít a router felső ledje (Internet). VII. kerben nincs tervezett karbantartas, máshol is halott a hálózat?
A csütörtöki hiba a volt, hogy sikerült a számla kiegyenlítéseket nem feldolgozni és konkrétan felfüggesztették az előfizetést, de azt péntek reggelre megoldották végül... Erre ma reggel megint nincs net -
st6969
őstag
válasz Soma01 #123132 üzenetére
Igen, ezeket a csatlakozókat le tudom cserélni, de a kábelt azt sajnos nem. Az be van húzva egy hosszú és sajnos elég kanyargós gégecsőbe, ami aljzatbetonban és falban is fut.
#123133 pjen
Ha nincs más, akkor lecserélem olyanra, van itthon. Azért kerültem volna, mert villámláskor csak széthúzom, és kész. Azt meg szét kell tekerni... De mindegy, elfogadom, ha úgy jobb lesz.#123134 kabelmania27
Az osztóról küldök majd képet, de a padláson van, oda nagyon komplikált feljutni, de megoldom.
A modem jelszint értékeket hol tudom megnézni? A tv adásoknál van olyan, hogy jelerősség és jelminőség. Minden csatornánál ha az info gombot nyomva tartom a tv távirányítón, akkor jön fel. Mindkettő közel a maximumon szokott lenni, kivéve azoknál a csatornáknál, ahol akadások, kockásodás van, illetve sokszor jel sincs. De ez tényleg csak pár (4-5) csatorna, minden más folyamatosan tökéletes minőségű -
Ledi
aktív tag
válasz Howkeddlee #123147 üzenetére
nekem "Nem sikerült az azonosítás. A fiók jelenleg zárolva van. (WA104)"
Milyen adatokkal próbálsz belépni?
Mert már csak az új felhasználó név és jelszó párossal engedi. Amivel a MyVodafoneba szoktál belépni.Nekem ezt a hibát akkor írta amikor még a régi email/jelszóval akartam bemenni.
-
pdr755
tag
Üdv,
Mi Telekom területen vagyunk és elvileg itt is szolgáltat TV-t és internetet a voda is.
Az alábbi kérdéseim lennének:
- Ilyenkor elvileg a voda kábelmodemétől/HGW UTP-n megy a TV-készülékekig a jel, nemde?
Elvben hasonló felépítés mint a Telekomos IPTV esetén (az oszlopról a HGW-ig koax, utána UTP)
- Ha telekomos területen fizetünk elő, milyen modemet/HGW-t adnak? Láttam h bizonyos típusokkal elég sok problémája volt sokaknak
- Ha nem a saját hálózatukon szolgáltatnak akkor úgy olvastam hogy csak box-al lehet venni (ami logikus is). Mivel olvastam hogy itt a telekommal ellentétben "flexibilisebb" a díjképzés, lehetséges lenne hogy a plusz STB díját le lehetne alkudni valamennyire a havi 1e Ft-ról ?
Összesen 3 STB kellene (elvileg a 2., 3. kerülne pénzbe)
- Hol/milyen felületen érdemes megrendelni (internet, telefon, bolt, etc.)? Hol megy a leg gördülékenyebben?Előre is köszönöm
-
Masato
tag
válasz kabelmania27 #123155 üzenetére
Ez nem jelprobléma, hanem a stream szar. Látni, ahogy periodikusan összetörik a kép kb. másodpercenként. ~38 dB környékén van az SNR, egyébként.
-
viktorhu
veterán
válasz pdr755 #123159 üzenetére
Gördülékeny nem lesz, mert ki vannak szolgáltatva a telekomnak, őket meg kell várniuk, amíg bekötik neked a netet (akkor is, ha már bent van a telekomos net nálad).
Telefonon rendeld, online korábban nem is lehetett, csak visszahívást kérni, az új rendszerben nem tudom, hogy van, de ha alkudni is akarsz, mindenképpen telefon.
Számolj viszont azzal, hogy fizetnek a telekomnak a szolgáltatásért, szóval nincs olyan mozgástér az árazásban, mint saját hálózaton. A rugalmasság aztán nőni fog a szerződésben töltött évekkel (ügyfélmegtartót lehet majd kérni, bár ki tudja, addig mi változik).
A Telekom hozza a madzagot, ami van az utcában (koax vagy optika), a Telekom hálózaton rendszeresített valamelyik hgw-t / ont-t fogod kapni vodás szoftverrel (pl. Sagemcom).
A tévé úgy van, ahogy írod, neten keresztül jön a jel, csak boxszal működik.
-
pkaresz
őstag
Sziasztok!
Ma már sokadszor nincs net, csak úgy egyszerűen.
Most nem nyúlok semmihez, kíváncsi leszek mikor lesz."Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
pkaresz
őstag
válasz pkaresz #123162 üzenetére
Hát aszt hiszem arra vârhatok.
Ujraindítottam, mert semmi, a modemen nem látni, a ledeken semmit.
Cseréltem egy tápot kínomban, hátha.
Kár pénzt kiadni ezért, lassan így vagyok vele.
Technikus szerint a modem csere jót tesz, mást nem talált.
Ennyi![ Szerkesztve ]
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
Ledi
aktív tag
Most, hogy sikerült lemondani a nyaralói előfizetést a legutóbbi számlán jóváírták a kötbért még a július végi hibabejelentésről. Jelenleg van 8245 Ft túlfizetés.
Ami vicc, hogy aktív a Fizetés gomb simán befizethetném azt amit nekik kell visszafizetni.
Egyébként tudja valaki hogyan történik ilyenkor a visszafizetés és mikorra várható végszámla? Kártyával szoktam fizetni a MyVodafone fiókban, tehát nem csoportosan.
Felhívtam a 1270-t, de a csaj nem tudta megmondani, megadta a kockázatkezelési csoport számát. -
30z.Samu
félisten
Sziasztok!
Nálatok minden oké? Nálam azt írja a telefon, hogy csak segélyhívást kezdeményezhetek. Megnéztem két telefonban is a SIM-et, nem a telefonnal van gond. A térerő viszont fullon van.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Félrement, sorry.
Sic Parvis Magna
-
pdr755
tag
válasz viktorhu #123161 üzenetére
És mi a teendő ha most van aktív Telekom szolgáltatás a címünkön?
Le kell előtte mondani mint régen az ADSL-nél és utána 1-2 hétig egyik sincs? Vagy majd elég ha utána lemondjuk a telekomot, amikor a vodát már felszerelték?A díjakat illetően ami árat a honlap kiír (Internet L vario + TV HD Plus vario) az nekem oké.
Ami nem világos h ír valami online kedvezményről amit csak online megrendelés esetén ad, ez vajon telefonon keresztül is elérhető?
Meg a plusz STB bérleti díja Telekom területen 790 Ft/hó, a honlap viszont 1000-et ír hozzá.
Ez a minimum amit érvényesíteni akarok, h annyiba kerüljön a plusz STB mint amennyit a PDF díjszabásuk ír. -
moonster
tag
Valahogy az éjjel helyreállt a dolog.
Nem értem, hogy miért nem lehet ilyenkor egy
"Elnézést kérünk, a szolgáltatás fejlesztés miatt átmenetleg szünetel" feliratot kitenni.
Csak a nyomorult hibakód és az ember kattintgat mindenfelé, állítgat.
Ergo: működik.- Errare humanum est -
-
viktorhu
veterán
válasz pdr755 #123170 üzenetére
Ennyire nem vagyok naprakész, szerintem kérdezd meg telefonon, hogy milyen árat tudnak adni. Ha olcsóbb online, még mindig rendelheted úgy.
Aktív Telekom szolgáltatás: nem kell lemondani, van lehetőség megszakítás nélküli szolgáltatóváltásra. Ezt a megrendeléskor mondanod kell, hogy így kéred. Így a bekötésig aktív marad a Telekom, aztán a helyére kerül a vodás eszköz, a telekomosat meg leadod egy Telekom üzletben vagy egy postán (fogsz kapni kódot a feladáshoz).
-
nájtrájder2
friss újonc
Üdvözletem mindenkinek!
Elkövettem egy banális hibát amit előre láttam, de voltam olyan idióta, hogy megtegyem.
Szóval a vodafone feltöltőkártyás számomnál van mindig 100mb ingyen mobil net. Nem olyan rég vettem egyszeri 1500 forintért 60 napra 1GB mobilnetet. 38 napom volt hátra és maradt még 0,59.
A fiókba ott volt a szokásos 100 mega is. A fizetett mellett a kikapcsolás ikon. Mondom le kéne tesztelni, hogy kikapcsolom egy-két napra és majd visszakapcsolom. Nem az volt, hogy a szolgáltatás törlése vagy felfüggesztése, bármi. Szerintem, ha kikapcsolok egy tévét, vagy Mindig tévés setboxot, normális, hogy visszalehet kapcsolni.
Szóval ők törölték a szolgáltatást, jöttek az sms-ek. Egyből eltűnt a fiókból. Végül is vagy 900 forinttal megloptak.
Már bocsánat nem az szerepelt ott, hogy a szolgáltatás végleges törlése (amiért fizettem).
Persze én vagyok az idióta, főként mert láttam előre, hogy mi lesz, de nem akartam elhinni, mondom a kikapcsolás az kikapcsolás nem megszüntetés vagy törlés.
Persze nem fogják visszakapcsolni, fenyegetőzhetek nekik fogyasztóvédelemmel, kidobom a kártyákat és visszamegyek másik szolgáltatóhoz, ami így is úgy is megtörtént volna, mert gyalázatos a térerő ahol lakom. Amióta meg ez a tróger cég átvette a upc-től a netet, évtizedes mail címem nyírták ki, a wi-freeről nem is beszélve.
Arról már nem beszélek, hogy soha nem lehet időben kifizetni a netet, korábban jöttek visszaigazolás mailek, most már az se. A upc is tróger volt, de a vodafone az a trógerság királya.
Amúgy nem akarok nekik ötletet adni, ha jobban leakarják húzni az embereket, akkor lehetne az is, hogy aki a telefonján kikapcsolja a mobilnetet mert az otthoni wifit használja, akkor azonnal törli a szolgáltatást, nem számít, hogy előtte fizetett ki több ezer forintot, végül is a szerződés hatezredik kisbetűs sorában fel volt tüntetve.
Gondolom, ha feltöltesz a telefonodra 10000 forintot, ami egy évig felhasználható, de te elutazol külföldre és felfüggeszted a számod egy hónapra, akkor a 10ezret a kedves voda szépen lenyeli.
Amúgy jó lenne, ha a fogyasztóvédelem foglalkozna ezzel a gazember céggel. -
nicu71
addikt
válasz nájtrájder2 #123174 üzenetére
És képzeld el ,mi várható ha majd a 4IG átveszi az uralmat ezen a káoszon/várhatóan összevonva a Digi romjaival.
"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"
-
Toth_Jani
őstag
válasz nájtrájder2 #123174 üzenetére
Ez nem a mobil fórum, de nekem például nem engedték feltölteni a kártyámat, pedig volt még rajta pénz is.
Hát kidobtam ! -
ledgeri
nagyúr
Csak akkor vonnak ha kell, ha túlfizetés van, akkor az a belső egyenlegből lesz véve. Befizetéskor hasonlóképp: majd ha pozitív a befizetendő egyenleg akkor befizeted, és ennyi.
#123174 nájtrájder2 Miért kéne felfüggesztetni egy feltöltős számot? Kiveszed a telóból és kész.
[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
zsoltapagyi
friss újonc
Sziasztok!
Láttam már másnál is ilyen problémát gondoltam beállok a sorba.
Folyamatosan szakadozó net, packet loss, ping test első értéke 300ms. Újraindítás ideig óráig megoldja, de egyre hamarabb esik vissza ebbe az állapotba.
Ügyfélszolgálat nem lát semmi hibát, már kétszer küldtek szakit, aki szintén nem látott semmit. Újraindította, esetleg factory reset majd távozott, kb estig jó is volt.
Múlt pénteken újra hívtam őket (a rendszerátállás óta nem tudtam foglalkozni vele, inkább nem játszottam), szintén náluk nincs hiba. Mondom szeretnék akkor egy router cserét mert szerintem az a gond. Csak PÉNZÉRT tud kiküldeni embert, mert náluk nincs gond. Mondtam, hogy előzőleg kétszer sem volt ez probléma, de ő azokat nem látja mert rendszerátállás...Fekete cbn az eszköz amit hoztak és csatolom a számokat, ha valaki rá tudna nézni hogy ezekkel mi a helyzet azt megköszönöm. (bekötéskor tettek rá egy -6dB-t, azt az egyik szaki levette)
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz zsoltapagyi #123178 üzenetére
Üdv!
Modem értékek rendben vannak, 474Mhz-s csatornán több a javíthatatlan hibás csomag, lehet a környéken valahol zajbetörés van a azért vette le a technikus a 6dB-s csillapítót, mert nincs rá szükség, hagyd csillapító nélkül mert így jobbak a modemértékek.
Ha rendelkezel tv előfizetéssel írd meg hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel.
Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot ügyfélszolgálattal vagy my vodafone oldalon kapcsold ki az ipv6-ot. -
zsoltapagyi
friss újonc
válasz kabelmania27 #123179 üzenetére
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz zsoltapagyi #123180 üzenetére
Ez egy jófajta elosztó, ellenőrizd az elosztónál és a modemnél lévő (és ha van toldás akkor ott is) F csatlakozókat, hogy nem lazultak-e ki. Ellenőrizd le, hogy a lakásba bejövő kábel legyen az osztó in bemenetére kötve.
CBN modemet router vagy modem üzemmódban használod?[ Szerkesztve ]
-
zsoltapagyi
friss újonc
válasz kabelmania27 #123181 üzenetére
Router üzemmódban használom. Lőttem már le a wifit és azt külön wifi routerrel oldottam meg, egy idő után az sem működött.
[ Szerkesztve ]
-
pdr755
tag
Na akkor ma leadtam a megrendelést.
Amit még kérdeznék attól akinek Telekom hálón keresztül megy: itt is úgy lesz majd mint a Telekomnál hogy a HGW és a settop boxok között nem lehet semmi vagy itt switch ét lehet közbe iktatni?
Másik kérdés hogy írjatok hogy lehet modem és router módban is használni ez a mi esetünkben is így lesz?
A Telekom HGW most a pincében van, a koax kábel oda jön be.
Ezért a HGW wifi router funkcióját soha nem használtuk, a HGW menujében le van tiltva. De a Telekomtól nem kértük hogy más módban működjön a HGW. A vodánál már kell? -
kabelmania27
Topikgazda
válasz zsoltapagyi #123182 üzenetére
Esetleg próbáld meg átállítani modem üzemmódba a cbn modemet és ideiglenesen vezetékes kapcsolattal használni, modem üzemmódban az első három vezetékesen csatlakoztatott eszközön lesz kapcsolat. Amennyiben modem üzemmódban stabilabb az internet kapcsolat (és szükséged van vezeték nélküli átvitelre) érdemes venni gigabites routert, mert saját router stabilabb mint a modem router része. Modem üzemmódban 192.168.100.1 címen érhető el a modem.
[ Szerkesztve ]
-
ledgeri
nagyúr
Pont a mostani csoportos beszedéssel adódó beszélgetésemben merült fel, hogy az újságosnál csak annyi kell hogy X ezerrel tölteném. Szóval ha te azt mondod, hogy pl bankot váltasz, és pl. minden vodafonos, akkor rádobsz 1-2 havi extrát az újságos befizetésre, akkor abból szedik le amíg az kitart, és nem kell azon parázni, hogy az egyik számla leállt, a másik meg még nincs, és mehet az akár picit megcsúszó bankváltás a háttérben.
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
KBL001
tag
Sziasztok!
Ezt írja a böngészős vodafone tv :
Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)De ezt,hogy kéne kiviteleznem?
Fiókomban nincs ilyen opció,szutykos mediaboxom nincs.
Meg amúgyis,eddig semmi baja nem volt a géppel. -
gduck
addikt
válasz kabelmania27 #123179 üzenetére
Bocsi, tudom Te vagy a szakember, nem vitatkozni szeretnék
DE! Szerintem ilyen "zimankós" időjárásban, amikor már nekem is max 46-os a feltöltési érték, akkor az 50-es érték az nagyon magas! Szerintem ott valami gond van a hálózattal! Amíg az előfizetőnél keresik a hibát, addig nem lesz megoldva
-
zsoltapagyi
friss újonc
válasz kabelmania27 #123184 üzenetére
Nagyon köszönöm, így stabilnak tűnik, viszont a három készülék nagyon kevés.
Ha jól értem, akkor ha veszek egy gigabites routert, akkor az tudja kezelni a hálózatot a modem meg adja neki a netet? Vezetéken ~7, wifin ~10 eszköz van a hálózatban.Csak azt nem értem hogy kb másfél évig hogy működött ez a hálózat változatlanul ezzel az eszközzel?
-
ztibor
senior tag
Ma újra beszéltem az ÜFSZ-el a modem újraindulások miatt. bejelentettem hogy még nem oldódott meg a dolog, mire mondta a srác hogy valami IT-s probléma van nálam és hogy az IT-sek dogoznak a problémámon.
Vissza akartam állíttatni ipv4-re a modemet, de azt se lehetett, mert belezavarnánk az IT-s javításba.
Türelmemet kérte.
Ez most nekem új volt, eddig ilyet nem mondtak, rögtön küldték a technikusokat. -
#82860288
törölt tag
-
Nordik
őstag
Fennmaradt készülék reszletfizetest hogyan tudok intézni? Egy összegben szeretném le tudni a hátralevő néhány hónapot. A honlapon erre nem találtam lehetőséget.
-
CaRlose
csendes tag
Sziasztok!
Próbáltam visszakeresni, ahogy látom másnál is előfordul az én problémám, csak megoldást nem találtam rá.
Körülbelül másfél éve szarakodik a netünk, hol szakadozik, hol teljesen elmegy, WIFIn és kábeles csatlakozás esetében is. Ezt persze többször is bejelentettem már, mindig az volt az ügyfélszolgálat válasza, hogy ők nem látnak problémát, ezért lezártnak tekintik a bejelentést...
Minden általuk javasolt teendőt elvégeztem, újraindítottam, frissítették, factory reset, de semmi változás.
A napokban annyira a tököm tele lett ezzel, hogy kihívtam egy technikust. Ő kicserélte ugyan a modemet egy új feketére (eddig a régi UPC-s fehér volt), de mondta, hogy ő sem lát hibát, a routeren ő folyamatosnak látja a kapcsolatot, ellenben ő is tapasztalja és látta is, hogy valóban gond van mind WIFIn mind kábeles csatlakozás esetében is, de ennél többet nem tud tenni.
Azt mondta, elképzelhető, hogy valamilyen eszköz visszapofázik a modemnek és ez megakasztja, vagy valamilyen elektromos hálózati hiba van, vagy törött kábel vagy ilyesmi...
Na most ezzel az új fekete routerrel még rosszabb a helyzet, mint azelőtt volt, percenként szakad meg a net és totál elszáll...kipróbáltam csak telefonnal WIFIre csatlakozni, minden más kábelt kihúztam, aztán fordítva csak kábelesen, kicseréltem a 230V elosztót is, ellenőriztem a koax kábeleket és a csatlakozót is, de semmi...rettenetesen felcsesz agyilag, hogy fizetünk egy valag pénzt egy gyakorlatilag használhatatlan szolgáltatásért, amit meg sem tudnak javítani...Sajnos nem nagyon vagyok járatos az internet hálózatok meg a router beállításokban, de ha valaki tudna valahogy segíteni azt nagyon megköszönném, mert ez a helyzet már tarthatatlan
-
Pharaoh
aktív tag
Az CB modemnél az új felületen hol van a bridge mód? Nem találom sehol, szerződést hosszabbítottam és valahogy átállt modem módba.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Sigma 150-600mm Sports objektív ( Nikon ) -Újszerű-
- MICROSOFT SURFACE LAPTOP 2 - MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN (ajándék tok + USB hub)
- Újszerű Asus TUF F15 FX506HE - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB -512GB - RTX 3050 Ti - 2 év gar
- AMD Ryzen 7 5700X3D 3.0GHz (96MB Cache, up to 4.1GHz) OEM AM4 Processzor!
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro, vadonatúj, bontatlan, 2026.03.07.-ig garis
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest