Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KTTech

    veterán

    válasz Tin #7799 üzenetére

    Pedig van előnye pályán is a hibrid rendszernek. Sokszor ugyanis ha stabil tempót tart a kocsi, akkor is átvált elektromos módra. A Yarisom legalábbis meg szokta tenni (illetve sokat vitorlázik lekapcsolt motorral), igaz nem 140-nél, mert az már javában a törvényes határ felett van közel 25%-al, amit nem néznek jó szemmel errefele...

    De, 5 fővel, napi 32km-es ingázás ebben a hidegben is megáll 5.5L körül, ami jóval kevesebb mint a dieselesek átlaga (1-3L/100km a különbség, a Yaris javára). Ráadásul ugyanez igaz pályázásra és hosszú utakra is (rendszeresen van így használva).

    Volt/van több VAG autóm (szívó benzines Golf 3 74KW, Seat Leon MK1 1,9TDi 84KW, Leon MK2 2.0 110KW TDi DSG), és meguntam az állandó szívást velük. Az 1.5TSI pont olyan bonyolult, mint a TDi-k, beleértve a kettős tömegűt, a turbót (a vezérlésével és változó geometriájával együtt), a hűtött EGR-t (aminek szokása enni a hűtőfolyadékot, mintha hengerfejes lenne az autó, egész alacsony futásteljesítmény mellett).

    Manuálisat nem szerettem volna, az megmaradt a MK1 TDi-vel, amire megint egy "kisebb" összeget költhetek MOT előtt, mivel a turbo megint elkezdett vacakolni (túltölt, ami valszeg megint beragadt a geo)...

    www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés