-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KMT
addikt
E11 liftback-en hogyan lehet levenni a hátsó ablaktörlő kart a motorról?
Nem olyan, mint elől, ahol egy fedlap alatt van egy anya. Talán ezen a képen is látszik, hogy "felülről" nem tűnik bonthatónak: kép
Egyébként ha tud valaki ilyen eladó motorról, az jelezzen!
-
helkis
addikt
a kar tövében a műanyag kupakot leveheted/felhajthatod, alatta ott a csavar valszeg, de a motor tengelye egy fogastengely egyben, amire a kar fogasanyája harap rá, nekem a ave kombin, csak csapágy-lehúzóval sikerült lehúznom, úgy össze volt rágódva..
illetve ave-n az üvegbe van beépítve, tehát nagyon feszíteni sem tudtam volna mihez, nálad legalább a fémen van átküldve.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
rob210
nagyúr
Pedig de a műanyag borítást pattintsd fel hajtsd ki alatta ott a csavar.
A leszedés már más kérdés, én le szoktam kenni fékfolyadékkal szétszedés előtt kb. 3szor.
(nagyon észnél kell lenni, a fényezést is megmarja ha rákerül, ezért érdemes körbemaszkolni)
Aztán csavar le és lehúzóval szépen lejön még a legrárohadtabb is mindig lejött eddig.Renault power
-
KMT
addikt
válasz Ragadozó #3703 üzenetére
Jött ez már le. Volt szervizben, motort kell cserélni, csak nem találtak. Most lehet, hogy találtam egyet, de állítólag egy elektronikai doboz színétől függ, hogy jó-e. Ahhoz meg lehet szétszedni újra. Megnézem majd akkor a tömítés alatt a csavart.
(#3704) rob210
Milyen műanyag borítás, kezdjük itt?!
Van az a csukló része, ahol felhajtható a kar. Na az az előtti rész, ami a motor tengelyén is van, az egy darab és fém. Nincs mit leszedni róla. -
troll81
addikt
sziasztok reális ára egy nem agyonhasznált 2006 d4d toyota avensisnek kb mennyi most 175 000 km jó belsővel egy két horzsolassal?szervizkonyv jelenthet valamit ha vezetett?
-
troll81
addikt
válasz theuprising #3710 üzenetére
venni.legalabb 2 3 ev amit futni kellene nallam. havi 5000 km korul megyek ezert nezem a nagy dieseleket
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Azt valahogy meg lehet oldani , hogy a gyárilag GPS nèlküli autóban legyen GPS ? Auris 2016 . Volt már pár hónapja tèma , hogy a telefon kijelzőjèt kirakni valahogy az autó kijelzőjère , de nem ment sem USB kábellel , sem Bluetooth- al . Egyik barátom tervez venni egy androidos fejegysèget , ő juttata eszembe ezt a tèmát megint . Mondjuk gyárilag megcsináhatták volna úgy is az autót , hogy filmet legalább lejátszon , hamár beleraktak egy nagy kijelzőt , mert a tolatókamerán kívül igazából semmire sem jó .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
theuprising
tag
válasz troll81 #3712 üzenetére
Ha másfélért el tudod hozni akkor az teljesen jó ár, ~1.7M-ért meghirdetik, te alkudsz és jó áron elhozod, de 2M meghirdetve már sok érte. 11 éves, dízel, ráadásul kevés km az ami benne van, cseréltek benne dízelnyűgöket? Kettőstömegű, kuplung, turbó, de leginkább részecskeszűrő vagy EGR? Ha tényleg csak 175ezret ment akkor eléggé megviselt lehet az EGR meg a részecskeszűrő is.
Ha ezekből semmit nem cseréltek akkor mind nálad fognak előjönni. Egy dízelnek nem feltétlen jó az ha alig megy, benzinnél örülni lehet ha kevés km-est látunk de dízelben csak óvatosan, főleg ha városi használatos, akkor kész időzített pénztárcapusztító (és ezt nem azért mondom mert rossz a motorja, mert nem az, a 2.0D4D megbízható).
2.2 DCAT dízelt pedig ne vegyél, bár tudom nem kérdezted de azért igyebiggyesztem.
-
troll81
addikt
válasz theuprising #3715 üzenetére
szia van egy masik is 2007 evjarat 190 000 km szervizkonyv stb.a mai le volt lakva nagyon meg a km fals volt ki volt kopva a konyoklo lukas volt majdnem 130000 km az utolso szerviz bejegyzes de 2013 bol a 175 most akkor nem annyira valos. a d cat itt mindenki ajanlott vetelnek tartja itt semmi kin nincs veluk. vilagositsatok fel legyszives
-
theuprising
tag
válasz troll81 #3716 üzenetére
A 2.2 DCAT az egyik legrosszabb motor.
Itt lent van egy kis leírás róla miért is kerülendő. -
troll81
addikt
válasz theuprising #3717 üzenetére
egy szervizben dolgozo ismerosom ezt ajanlotta a sok autopalya miatt nem 2000 km havonta es semmi baj nincs veluk ha normalis a tulaj ill az a gazolaj ami belemegy itt nem ajanlotta meg senki konkret tipust tudsz irni ami 150 le felett van es diesel es megbizhato?
-
troll81
addikt
válasz theuprising #3719 üzenetére
nem igazan egy kategoria arban van egy keret amit raszantam es abbol kellene kijonni d 5 volvo manual valtoval eleg ritka
-
lsc
nagyúr
válasz troll81 #3720 üzenetére
Nyugodtan vehetsz 2.2-őt is akár /igaz a 2.0 d4d megbízhatóbb/ ha volt is gond annak már elő kellett jönnie, de a "dízelgondok" /kéttömegű, egr, turbó/ gondok a kor miatt már előjöhetnek, a 200-e alatti futás eléggé mese kategória ebben a korban. Állapotot kell nézni és egy 300e-et félrerakni ha beüt a krach.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #3723 üzenetére
2016 végén történt egyébként a dolog, 180k körüli futásnál lett tk a motor. 2.0 D-4D és normális chip jobb lenne szvsz. Ha mindenképp a 2.2 mellett döntenél, olvasd át a típushiba jellegét, és annak megfelelően különösen nézd meg pl. az olajbetöltőnél, tágulási tartálynál, stb; illetve vásárlás után a kötelezőkön kívül mindenképp leszedném a hengerfejet ellenőrzés és hfpakolás cseréje miatt. Mindemellett ismerősi körben fut egy T25 2.0 D-4D, újkora óta náluk van, olyan 400k km körül van benne, szóval nem egy széthullós szerkezet. (Ellenben a szerelő, aki foglalkozni szokott a konkrét kocsival, nem túl jó véleménnyel van a 2.2-ről.)
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #3724 üzenetére
800 eu korul van motor 600 korul kettomeg a foglalkozast megkapna teljesen ill tulnyomo resz autopalya ott tud regeneralodni ahogy akar
-
dh66e
veterán
Sziasztok!
2004-es Corolla kombi 2.0 D4-D autóra lenne jó vételi lehetőségem ami teljesen szervizelt,(de van rajta egy két rossz parkolási tecnikai sérülés. ).
Próbáltam keresővel kiszemezgetni a problémás részeket ezzel a tipussal,nem találtam sok mindent.
Valaki aki ismeri a tipust az leírná nekem nagy vonalakban a hibáit illetve a fentartásból adódó esetleges kirívó költségeit.
Köszi minden infót. -
rabtibus
tag
Sziasztok,
Toyota Corolla Hatchback 5ajtós 2006 1C3 színkódú autóhoz keresek hátsó csomagtér ajtót.
Van valakinek esetleg, vagy ötlet hogy hol keressem, kinél érdemes rákérdezni ?! -
rabtibus
tag
válasz molnarpeter #3730 üzenetére
Köszi,
ezeket már megnézegettem -
dh66e
veterán
válasz molnarpeter #3730 üzenetére
Köszi!
Kéttömegűtől parázok mert azért van benne km rendesen,viszont azt az infót hallottam hogy van hozzá átalakító szett sima kuplunghoz,de a hátrányait nem tudom megéri e egyáltalán. foglalkozni vele. -
dh66e
veterán
válasz molnarpeter #3733 üzenetére
Francia,280e van benne,végig szervizkönyves.
Rohadás sehol két elemet javítani kell parkolás miatt,teljesen felszerelt hibátlan futású mentem vele, meg autószerelőm is megnézte.
Vagy ez vagy egy 1.4 es benzines lesz,de azok drágábbak viszont egy csomó hibalehetőság kizárva ami dieselnél lehet.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
T22 Avensisben fut sok egytömegű szett, ha tudsz, próbálj ki egy olyat is az összehasonlítás kedvéért. VW vonalon tudok olyat, aki megcsinálta az átalakítást, de inkább rövidesen vett kettőstömegű szettet bele. Az Avensiseknél keresnék váltó hibáról is infót, VAG-nál robusztusabb váltók voltak az egytömegű kuplunghoz társítva., nehogy gondot okozzon hosszú távon.
Sárvédő dobbetét alá benéznék elöl, nincs-e véletlen felgyűlve mögötte piszok, amúgy tényleg nem rohadósak abból a korból
Esetleg turbó és befecskendezés miatt egy élő diagnosztikára érdemes lehet elvinni vásárlás előtt, de kell hozzá egy profi műhely. -
dh66e
veterán
válasz molnarpeter #3735 üzenetére
Rendben köszi a válaszaid.Meglátom mi lesz.
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
E12-es Corollát melyik dízellel érdemes venni, 1.4 vagy 2.0? Mire kell odafigyelni ezeknél az autóknál?
-
etejedu
őstag
Meg tudja valaki mondani nekem, hogy gyorsításnál néha ( főleg emelkedőnél) hallok egy fura kereplő csörgő, de leginkább mikor az áram "kerreg" mi okozhatja?
-
etejedu
őstag
válasz theuprising #3739 üzenetére
Nem tudom igazán behatárolni, gondolom a motor felöl. 2000-3000 fordulaton. 3-4 sebességben hallotam eddig.
-
tresh
addikt
Sziasztok!
Autó váltás van folyamatban és szóba jött az E12-es corolla (remélem jól írtam 2003-as évjárattól) a lényeg hogy 1.6 -ost venném. Az tudom hogy a vezérlés az láncos, gondolom ott nagy csoda nincs. Viszont az esetleges típushibák érdekelnének. Vagy hogy vásárlásnál mire kell figyelni. Autók terén eléggé otthonosan mozgok szóval az alap dolgok nem lényegesek, inkább ami a típusra jellemző és rögtön kerüljem kategóriára utal. Megmondom őszintén a Toyota nálam + japán vonal valahol 2000-es évek végén megállt. Köszi az infókat előre is .
-
etejedu
őstag
válasz psycroptic #3744 üzenetére
Nem tudom ,most cserélték a váltóolajat, csak szóltak volna ha gond van vele!