- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- PlayStation 5
- Bestbuy játékok
- EAFC 24
- No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
- Children of the Sun teszt
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 1 / 2
- War Thunder - MMO Combat Game
-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Hölgyek/Urak!
A delikvens a párom versoja.
2007, 1.8 vvti
A hiba a futómű valamely részében van.
A jobb elejében ha döccen a kocsi pl, fekvőrendőr, vagy valami kisebb kátyú.
Hidegen indulás után, tehát ha már ment vele egy 20-30 percet után már nem jön elő, egy klattyanó hang.
Nem kopog, nem dübög hanem így tudom beazonosítani, hogy klattyan.
Ráadásul ha be van melegedve a kocsi már nem csinálja.Kitekergettem a kormányt a toronycsapágy jónak tűnik.
A stabilizátor rudat, stabpálcát nézegettem, azok is jónak tűnnek.
A talpas jó, mi a fene lehet ez, nem tud valaki valami tjpushibát, vagy valami olyan kopó alatrészt ami ezt csinálhatja?Ott tartok, hogy felbakolom és kikapom az egész futóművet, mert szétver az ideg, hogy nem tudok rájönni mi az.
Renault power
-
r0by
addikt
válasz Ragadozó #4000 üzenetére
Én a múlt héten vittem el a 2003-as 1.8-as benzines T25 Avensis-t motorgenerálra. Sajna nem vitte vissza az előző tulaj a visszahívásra, így meg kellett csinálni, mert már megette 8k km-en a 2L olajat.
Megdöbbent a szerelő is és én sem erre számítottam, mivel mindegyik hengerfejen 4 lyuk volt a várt 2 helyett. Így azért kezdek a témában egy kicsit pesszimsta lenni, már amit minden fórumon hangoztatnak, hogy gyárlag szar a fecelift előtti 1.8-as motor. Így most azt szűrőm le, hogy mégsem mindegyik..
De így legalább nem kellet megfúrni, holott mindenhol azt olvastam, hogy a facelift előttieken csak 2 lyuk volt. Viszont a szerelő szerint a magas olajfogyasztás oka az lehetett, hogy 1-2x kapott valami hamis olajat, ami a rosszabb paraméterek miatt megégtek, és emiatt az olajlehúzó gyűrűk teljesen beragadtak. De ha már szét lett bontva, kapott mindeféle tömítést, síkba lettek téve, stb.
Így most 230k km után még simén benne van a 200k..
Mellesleg ő a Mobil 1 ESP 5w30-ra esküszik ehhez a motorhoz. Megerősítvén amit írsz -
rob210
nagyúr
válasz Silentfrog #4003 üzenetére
Hát gumi szilentek vannak a torony csapágy is be tud járatódni, d ekomolyan eldobom már az agyam.
Felszívom magam kicserélek mindent aztán felgyújtom ha marad a hang.Renault power
-
helkis
addikt
no ez engem is érdekelne, mert az ave-mmel is ez van, nálam akkor jön elő ez a klattyanás, mikor elindulok, utána már nem. ha leállítom a motort és megint elindulok akkor megint előjön, addig nem.. sőt, ha tolatok egy kicsit és úgy állítom le a mocit, majd indulok előre, akkor lehet igazán jól hallani..
most cseréltetettem ~200k-ban futómű cuccokat, azt hittem ez megoldja, de nem..
féltengely tud ilyet csinálni?[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
etejedu
őstag
Sziasztok!
E11 Corolla 2001 muszerfal illetve belső világításhoz izzokat hol lehet venni? Milyen égők kellenek? -
TayRol
veterán
Van valakinek Prius+ szekere a topikban?
-
TayRol
veterán
válasz psycroptic #4012 üzenetére
elégedett vagy vele? használod autópályán, esetleg 4 személlyel? szerintem a hajtáslánc ugyan az.
-
psycroptic
őstag
Maximálisan. Igen használom autópályán(1000Km egy hazaút), de csak két alkalmanként három személlyel és pakkjával. Egy dolgot nem tudtam még teljesen megszokni az pedig a kigyorsításnál a motorhang. Nem egy vényóc, de jó a nyomaték. Nekem összességében tetszik. Kényelmes és jól vezethetö.
PSNID: Tomy83PS
-
pècsimunkás
addikt
válasz psycroptic #4014 üzenetére
Majd írd meg melyik biztosító mellet döntesz . Ha nem felejtsd el ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
TayRol
veterán
válasz psycroptic #4014 üzenetére
Köszi! Nem hangzik rosszul.
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #4015 üzenetére
Oké. Még utána kell nézzek, hogy egyáltalán válthatok-e biztosítót úgy, hogy nincs még egy éves szerződésem sem a mostaninál.
PSNID: Tomy83PS
-
TayRol
veterán
válasz psycroptic #4018 üzenetére
Nem, Prius + -nal a könyöklőben van a li-ion pakk
-
maláj
őstag
kartámasz Yaris 1-be kinek milyen van ???
univerzálist merjem -e ??? -
r0by
addikt
Avensis T25-ön az első ködlámpa izzót hogyan lehet kicserélni?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok
Mostanában nagyon sokat agyaltam hogy milyen kocsi legyen, és végül úgy néz ki hogy a Yaris mellett teszem le a voksom. Amit kinéztem az egy új 2017-es 1,0 VVT-i motoros 69LE gép lenne, Active felszereltséggel.
Napi szintű munkába járásra használnám (80km). Ugyebár fontos hogy a fogyasztása jó legyen nagyon, ennek ugye jó. A távnak kicsivel több mint a felét városban teszem meg, amit meg nem oda bőven elég a 90-100-as tempó. Szóval nincs szükségem nagyobb motoros gépre, meg igazából eléggé meg is dobja már az árat. Ez így lesz jó ahogy van.A kérdésem az lenne hogy van a topicba olyan akinek ilyen autója van? Itt ugye jó lenne ha olyan jelentkezne akinek 1,0-ás gépe van. Tapasztalatokat szeretnék kérni a fogyasztás miatt hogy valójában hogy alakul a gyári adathoz képest.
Köszönöm!
Van esetleg olyan aki Toyota szalonban dolgozik, lenne még néhány kérdésem.
iPhone 13 Pro Max
-
-
Ear001
addikt
válasz jozsi252 #4028 üzenetére
Fogyasztási adatokat leginkább a spritmonitor oldalán tudsz nézni.
Ez a kis motor = jó fogyasztás dolog sajna nem igaz. Egy csomó autó egyszerűen alulmotorizált, inkább csak azért van a kínálatban, hogy az átlag Co2 kibocsátás jó legyen, nem azért, mert tényleg jó lenne velük autózni. A Yarisban az az 1 literes moci határeset, szódával elmegy, de minden más motor fényévekkel jobb hozzá.
-
-
veterán
Köszi a segítségeteket!
Végül most ott tartok hogy elvetettem az 1.0 motort, inkább próbálok hozzá rakni még pénzt valahogy, aztán 1.5 VVT-iE 111LE motorral veszem. A tavalyi 1.33-as motorhoz képest 10%-al erősebb, illetve 12%-al kevesebbet fogyaszt. Bárhol kezdtem el olvasgatni erről az 1.5 111LE motorról, mindenhol csak jókat olvastam róla.
Active City felszereltséggel lenne jó mert Active-nak elég jó a felszereltsége már, itt pl. a középső nagy kijelzőt értem a műszerfalon, sokkal jobban néz ki ez az érintőképernyő mint a sima Live felszereltséghez való ami jár. City (+100k) opció meg kell a ködlámpa miatt. Tolatókamera nem izgatna, de a ködlámpa igen.(#4031) molnarpeter
3.8-ért hol van hibrid újonnan? Többről indul az.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
pècsimunkás
addikt
válasz jozsi252 #4032 üzenetére
Èn mentem az 1,33- al . Nagyon jól megy . Ha van pènzed az 1,5 - re , azt vedd , főleg ha - elviekben - kevesebbet fogyaszt , ès mèg jobban megy .
Ha van tolatókamera , nem baj , jó az ...
Nekem is van az Aurisban , tènyleg jó dolog ... Többet használnád mint a ködlámpât .
Nekem 8 ève van ködlámpás autóm , kb2x kapcsoltam be . Amikor kiègett út közben a tompított.
A tolatókamera meg napi használatban van .[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
veterán
válasz pècsimunkás #4034 üzenetére
Kaptam egy jó ajánlatot az egyik szalontól az új 1.5 VVT-iE 111LE 5 ajtós Active City felszereltségű Yaris-ra. Előleget át is utaltam nekik. Most végre nagy kő esett le szívemről hogy végre meg van minden. 485 000 ft kedvezményt kapok a listaárból, ami az eddigi legjobb így nem is gondolkodtam rajta hogy elfogadjam-e vagy se. A többi cég legjobb esetben is csak olyan 300 környéki kedvezményt adott, volt aki még kevesebbet.
Most már csak valami normális nem túl drága helyet kellene keresni a Casco tekintetében. Kötelező az olyan 24-26 környékére jön ki, annyira nem vészes egyáltalán. Casco-tól már jobban tartok azért..
Jó persze nem mondom hogy nem jön jól a tolatókamera, biztos fogom én is használni ha már benne lesz, viszont ködlámpa az kell azért, mert a mostani Xenonos Mondeo valahogy nincs nagy barátságba a köddel, úgyhogy sokat segít amikor bekapcsolom a ködlámpát azon is.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Köszi!
Először ugye 69LE változatot szerettem volna a kis fogyasztás miatt, de attól tartottam a legjobban hogy több személlyel klímával meg fog halni csóri. Bár nagyrészt egyedül használnám, de amikor épp nem akkor biztos vertem volna a fejem a falba hogy miért nem az erősebbet vettem. Előzésről meg ne is beszéljünk..
Illetve pl. utazótempónál, legyen az 90-110 környéke, attól függően hol megyek, ugye a kis ezres 3 hengeres 5 sebességes jóval többet forog mint az 1.5-ös 6 sebességes. így szerintem ebből a szempontból a kisebb motor ekkora sebességnél már többet fogyasztana mint a nagyobb több sebességi fokozattal rendelkező.
iPhone 13 Pro Max
-
Ear001
addikt
válasz pècsimunkás #4034 üzenetére
1.33 jól megy? Nemár. Az egyik legbambababénább motor a Toyota kínálatában. Se ereje, se nyomatéka. A régi 1.3-as fényéveket vert rá, és az új 1.5-ös is sokkal jobb.
-
veterán
válasz pècsimunkás #4041 üzenetére
Köszönöm
Elviekben 8-10 munkanap amíg elintéznek mindent, utána már át is tudom venni, majd beszámolok róla hogy milyen (fogyasztás, menetdinamika stb). Legalább ezzel nem kell paráznom hogy meg tudok-e egymás után előzni 2 autót mint a 69 lovassal. Ahol hosszú egyenes van ott nyilván a kicsi mocival nem gond annyira, de ahol nincs hosszú szakasz ott örökkévalóság lenne elmenni néhány autó mellett..
Ehhez az Active City-hez meg amik járnak extrák bőven elegendőek nekem. Amúgy fehér színű lesz. Elől nagyon jól mutat hogy középen lent fekete színű, jó az összhang így nagyon. Még max kékben tudtam volna elképzelni, másban nem. Sötét színűt semmiképp sem akartam volna.
iPhone 13 Pro Max
-
pècsimunkás
addikt
válasz jozsi252 #4042 üzenetére
Nekem is a fehér ès a kèk tetszik . Eisenacban elèg sok van mindkettőből . Amúgy , nemrègen voltam otthon szabin , elèg sok új Yaris volt az utakon . Örülök neki , hogy nem csak a Polo , Fabia , Swift vonal megy ...
Szek .: Meg ahogy, írtad : beszámoló mindenről ! Ès sok fènykèp !
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Ear001
addikt
válasz pècsimunkás #4040 üzenetére
Pedig az.
-
psg5
veterán
Sziasztok!
Bárki használta már a Toyota navigációs rendszerét? Touch 2
Ha igen mennyire használható? Érdemes érte kiadni a 180k plusszt új autónál?
Nem nagyon szeretnék újra telfontartót meg mindent betenni, ha van egy ilyen lehetőség, de ha használhatatlan akkor meg felesleges. (Corolla)F.K.T.
-
Dani_kp
őstag
Márkától függetlenül, de én még senkitől sem hallottam, hogy dícsérte volna a gyári navit. Sokan csak azért kérik, mert eladáskor jól hangzik, hogy gyári navi van benne.
Véleményem szerint a telefonnál megbízhatóbb nincs plusz tartalákba egy papír alapú térkép .https://ingatlan.com/33821564
-
pècsimunkás
addikt
válasz Dani_kp #4048 üzenetére
Öcsém most vett a Focus II .- be Androidos fejegysèget . Az nagyon rendben van . Rajta van az iGO , ès a Google GPS- e . Megosztja a navi felè a mobilnetet , ès mindig friss információkat kap .
A telefonnal amúgy egyet èrtek . Nekem az előző telefonom a GPS- em , èn a HERE WeGo- t használom . De , természetesen a napi használatban lévő telefonomon is ott a HERE WeGo . Mèg gondoltam megveszem az iGo primot , de kb egy ève nem volt bekapcsolva a GPS- em , egyelőre csak pènz kidobás lenne . Nèmet - magyar utakon nem használtam már règóta GPS-t , ha esetleg kellene valamikor , akkor a fentebb említett program tökéletes !
Ès a papír tèrkèp tènyleg fontos ! Az mindig van nálam is .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
paolinho
őstag
Bennem ugyan így felvetődött már ez a kérdés korábban, és az elmúlt másfél év hezitációja is azt mondatta velem, hogy rohadtul nem hiányzik. Nem pusztán a 180e Ft kidobottságának érzete, mint inkább az antipraktikussága.
Egyrészt van egy Alcor Mando 3501-es GPS készülék a könyöktámaszomban, amit a legfrissebb iGO-val használhatnék, ha akarnék, de nem akarok, mert a mobil Waze alkalmazása (vagy akár a Google Térkép is) ezerszer többet érnek. Ergo a gyári navi sem lenne jó semmire. Hisz hiába tudom a cél felé vezető utat, ha a dugó, vagy a trafipax információi nem lesznek jelezve felém.
Én még mindig jobban örülnék egy olyan megoldásnak, ha a telefon képernyőjét lehetne megosztani a gyári érintőpanellel. De erre sajna nem igazán van megoldás.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- E-roller topik
- Hardcore café
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autóhifi
- Milyen routert?
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...